Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Dinolle Oikein paljon Onnea! :heart: Samoin Onnittelut Yale, korkataanko maaliskuun plussatili?

Champion tervetuloa takaisin!

Cappuccino, kiva kuulla että kaikki sujunut hyvin! =)

neljäskö, oikein hyvää jatkoa Sinulle! :wave:
 
Täällä sit kp1. Kierto jäikin lyhyeks, vähän yllätti tuo täti siis aamulla. : /

Mut vois laittaa taustalle, nyt on tosiaan fiilikset et ainakin tää kierto skipataan yrittämisen suhteen. Tuntuu et on muutenkin pahin vauvakuume hellittänyt. Täytyy kattoa miten tästä eteenpäin sit. Se on varmaa et jos se vaan meistä on kiinni, lopullinen lapsiluku ei jää kahteen. Ajankohta vaan on epävarmaa sit seuraavalle/seuraaville, kun tuo ikäero kuitenkin menee vähintään kolmeen vuoteen...

Mutta oikein ihanaa kevättä ja hurrrrjasti plussa tuulia teille kaikille!! =)
 
Imoen mulle voi päivittää veilä keskenmenot 4/2010 ja 9/2010

Cappuccino ihanaa et sulla on sujunut noin hyvin!! Upeaa :)

).( Mulle henkinen tauko teki tosi hyvää yrityksessä. Söin oikein e-pillereitä hetken aikaa että sain oikeasti ajatukset muualle vauvahommista ja nyt on tosi hyvä fiilis alkaa hommaan uudelleen. Ei ole kiire, työasiat on kunnossa (sain vastaavan paikan työpaikalla), palkka on kunnossa ja muutenkin fiilis rentoutunut ja levännyt! Ja ennen kaikkea näyttäisi siltä et taloudellinen tilanne voisi olla sellainen et voisin jäädä lapsen kanssa kotiin pidemmäksikin aikaa kun äitiysloma mikäli pankki suostuu lainan laittamaan koroille hetkeksi aikaa :) Ihanaa kun kesä alkaa lähentyä kun alkaa fiiliskin nousta :)
 
Yale, onnea kovasti :flower:

neljäskö, samaa sanon minä. Kesä on käsillä tuota pikaa. Hyviä vointeja sinulle siihen asti. Toivotaan, että reikä voidaan korjata helposti.

Bianca, tätipahoittelut :hug:

Champion, ihana kuulla. Hyvä tuulesi tarttuu meikäläiseenki :)
 
Oli pakko tulla Cappuccinolle kommentoimaan, että ihanaa kun kaikki on hyvin. Kiva kun kävit kuulumiset kertomassa =)

Yalelle onnittelut, kuin myös Dinolle!

Bianca:
:hug:

ei joulutonttusessa mitään vikaa ole :D ;)
Meidän esikoinen syntynyt joulukuussa :heart: On toki totta että on ikäluokkansa nuorin aina ja voi olla että oppii esim. myöhemmin lukemaan kuin saman vuoden alussa syntyneet, mutta en ole huolissani.. ehkä häntä itseään ärsyttää eniten 18v kynnyksellä olla loppuvuoden lapsi :LOL:

Itselle tuli kutsu gyne/äitiyspolille.. reilun viikon päästä on aika. kai ultraavat ja luulen että tod.näk. sanoovat että katellaan kesään tms.. mut sais ainakin varmistuksen onko se pco vai mitä tämä on.. Jokin hormonaalinen muutos on takuun varmasti kropassa meneillään kun ennen palelin ovulaatiosta menkkoihin ihan älyttömästi.. nyt valuu hiki koko ajan ja näppyjä pukkaa minkä kerkeää :/
mut sittenpähän näkee ja saan varmaan tulkinnat verikokeitten tuloksillekkin.
 
vaikea oli saada kuvaa tuosta.. näettekö mitään.. Aijaa.com - 7629089.jpg haalea se viiva ol imutta näkyy kuitenkin..

Mietin tässä että viimeks kun menkat alkoi oli ma-ke ruskeaa vuotoa.. ei kauhean runsasta mutta laskenko sen kp1 vai vasta torstain jolloin punainen vuoto alkoi.. ? Jos lasken tuosta maanantaista ni nyt on kp 27 muuten kai kp 24..
 
kultakimpale2 mie näen siinä aaaaivan haalean, paksun viivasen!:wave:

KOvasti viivan vahvistumissätehiä laitan tulemaan!!

Ps. Kiertopäivä lasketaan alkavaksi VAS-TA kunnon vuodosta, ei tuhruista..eli siulla kp24 nyt.=)
 
Viimeksi muokattu:
Kultakimpale2 toivotaan että viiva vahvistuu ja varovaisesti onnittelen minäkin.


Itselle tuli huonoja uutisia ja nyt voi sitten merkitä minulle toisen km:n 03/11. Nyt siirryn odottelemaan lääkäriä joka on ensi kuussa jo onneksi ja sitä leikkausta. nyt otan vain rauhallisesti ja käyn keskustelemassa yhden erikois sairaanhoitajan kanssa etten ihan romahda tämän asian kanssa vaikka minun olisi pitänyt arvata että näin tässä käy kuitenkin!

Palaan taas kun on jotain uutta ja päässyt yli tästä asiasta...
 
mamakoneelle pahoittelut.
Muutamalle plussaonnittelut :heart:

Tulin pikaisesti kertomaan kun en malttanut poissa olla että sain kp 40 tädin paikalle ja huomaa että on myöhässä, vuodan kuin seula :kieh: Kai kaavinnallakin osuutta vuoteluun.
Eilen oli niin ihana ilma ulkona että se hyödynnettiin koko perheen voimin. Monta vaunullista oli talvitapahtumassa mukana ja vähän haaveillen niitä toki katsoo.. :whistle:

Viikonloppuna lähdetään viron hotellireissulle lasten kanssa kun saunan remppaaja ja lattioiden vaihtaja tulee. Pääsee remontin alta pois hyvällä syyllä. Lapsillekin varmaan ihan kiva kun yleensä ollaan ruotsiin menty tai etelään koneella. Vähän erilainen laivareissu edessä :)

Ihanaa viikon alkua kaikille, peittoja ahkerasti heiluttelemaan ja plussia hurjasti kehiin :wave:
 
Täällä viimoset clomit tässä kierrossa nakattu nassuun ja nyt aletaan sit sitä ovista oottelemaan ja kohta tikuttelemaan- Pääsee sitten jörnimään kun pieni eläin ( mieheni sanoja mukaellen) :LOL:
Oli viime viikolla ihana yks yö, kun meillähän oli ne 3kk:n ikäiset kolmoset hiihtolomalla, niin yhtenä yönä mies tönii mua hulluna hereille ja hokee, et VAUVA ITKEE , VAUVA ITKEE mee kattomaan mikä sillä on hätänä. Oli poloinen nähny semmoista unta, et justiin oltiin tultu laitokselta kotiin ja pikkuinen oli kopassa hulluna itkeny. :heart:
 
neljäskö - Onneksi syy infarktiin löytyi ja kesäkin on täällä ihan kohta! =)

kultakimpale - Kyllä mäkin tuossa hennon viivan näen! Viivan vahvistumista siis sinne!!

mamakone - Voi kurjuus! Jaksamista.

Tillu - Peitot heiluu, peitot heiluu... :D

ON: kp1, jess! Normaalistihan se ei ilostuta, mutta tämä kierto venyi niin muodottomaksi ja testitkin oli negaa joten tätiä oli jo vähän ikävä :D Ens kierrosta tärppi! =)
 
pakko tulla kertomaan Kuulumiset:
Ultrassa käyty.
Kohdussa rv 8+0 vastaava sikio sydämen sykkeineen:heart:
Mittaa Ihanuudella on jo 1,3cm:heart:

Nytko vihdoin meille tama lapsi suotaisiin syliin asti!!!??
Ihanaa, paa ihan pyoralla:heart:
 
Onnea Yale ja Dino :flower:

Kultakimpale: Mä säädin näytön kontrastia ja mäkin näin haalean viivasen =) Millon meinasit tehdä uuden testin?

mamakone: Pahoittelut :hug: ja voimia!

Neljäskö: Hyvää reissua! Piristää kummasti kun välillä vaihtaa maisemaa hetkeksi (varsinkin jos kotona remppa päällä :D)

Tillu: Ihana mies :D ja ei muuta ku hyvää jörnimistä :D

Katie: Asenne on sulla kohdallaan=)

Neiti-81: Ihanaa!:heart:

ON: Mä sain tänään ja eilen PregCheg ovistestillä ovisplussan. Tein testin eilen kun limat vaikutti sellaselta. Mä sain siis kaksi viikkoa sitten la ja su myös ovisplussan. Oli varmaan väärä plussa sillon 2 vkoa sitten. Ehkä sillon testit reagoi km jälkeiseen hcg:hen vielä vaikka r-testi oli jo nega.Noh, kattellaan kattellaan.
 
Viimeksi muokattu:
tein aamulla digin mutta siihen tuli "ei raskaana" ja sitten viellä norm. niin siihen tuli yhtä haalea viiva kun tuo.. eikö sen pitäis tummentua jos jotain masussa olisi? mutta periaatteessa eihän viellä kai pitäsi mitään näkyä jospa malttaisin la aamuun odottaa. :) silloin menkat pitäsi viimeistään alkaa.

Ihana neiti-81 että sinulla on masussa kaikki hyvin!

mamakone paljon voimia sinulle <3
 
kultakimpale: Toivoa/uskoa ei menentetä ennen tädin saapumista! Eli odotellaan odotellaan...

Mulla tänään tosi vahva plussa ovistestiin. Laitoin kuvan ovistesti kuvia-ketjuun, jos joku haluaa kurkata. Sitten apteekkiin herkän r-testin hakuun, tulos nega. Kait mulla ovis sitten nyt tuloillaan. Ainakin peittoja tullaan heiluttelemaan tänään siihen malliin :D
 
En ole sitten tammikuun tänne kirjoitellutkaan. On ollut niin ajatukset muualla. Kesti yllättävän kauan päästä henkisesti yli keskenmenosta (24.1), mutta nyt vihdoin on tunnelin päässä valoa. Olen etsinyt oikeen urakalla töitä ja ehkä nyt kevääksi jotain hommaa löytyykin.

Eilen alkoi ekat menkat keskenmenon jälkeen ja tässä ajateltiin miehen kanssa odotella ne seuraavatkin. Uudestaan kuitenkin ajateltiin uskaltaa yrittää. Jännittää kyllä kovasti.

Jospa tässä vähän aktiivisemmin tulisi kirjoiteltua, nyt kun on suunnitelmat (ja pää) selvillä tulevaisuutta ajatellen. Kohti kevättä siis!!!

-johnu-
 
MItä mahtavinta naisten päivää kaikille kollegoille tällä yrittävällä rintamalla :)

Ja mitä kauneimmat onnittelut kaikille plussalaisille. Ihan hykerryttää teidän puolesta.

Täällä mennään taas piinaviikolla kp oliskos 26 ja mietin milloin uskaltaa ja viitsii taas alkaa puljailla noiden r-testien kanssa. Viime kierrossakin maksoin isseni kipiäksi kun joka päivä oli pakko varmistella että joko nyt tai ehkä jo nyt tai no huomenna nyt jo ainakin :-D järki kieltää moisen, mutta kun ei malta. Noin 5 päivää varmaan Tätin koputteluun, mutta kun ei malttaisi. OIreita en edes jaksa etsiä (empä!), mutta kun jo viime kierrossa niitä löysin kasapäin ja sieltä se täti kuitenkin marssi... niiin ei kannata. Plus edellisessä raskaudessa joka siis km.ään päättyi minulla oli alkuraskaudessa täydelliset menkkaoireet, niin eipä niitä kovin hyvin välttämättä voi erottaa.

Huh. Kärvistelen. Ahdistaa myös tuo Vauva-lehti jonka ehdin tilata tohkeissani km-raskaudessani enkä sitä nyt ole peruuttanut ja mietin jotta luenko tuota uutta numeroa vai enkö lue, siinäkin vasta pulma :)

Viena
 

Yhteistyössä