Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

neljäskö PALJON ONNEA!! Ihanat ja selvät kaksi viivahan sielä kurkkii :) Iso lastillinen vaaviliimaa, että tällä kertaa kaikki menee hienosti ja 9kk kuluttua käärö on sylissä! Kyllä melkoinen susi se Biocard testi, kun se antoi eilen negan :O Olikohan siinä yksittäisessä testissä vaan joku vika, vai onko se oikeasti noin huono testi?!

Mariel85 onnea kovasti ihanasta ultranäkymästä :heart: Ihanan aikaisin on syke näkynyt :)

äidiksi haaveileva ONNEA PLUSSASTA Iso kassillinen vaaviliimaa mukaan matkaan :heart:

Tillu kiitos kun vastailit! Ehkä mä tosiaan stressaan ihan turhaan... Tuuhan kertomaan tän päivän lääkärikäynnin kuulumiset, kun kerkeät!

Mango86 testasitko siis myös lauantaina digillä, kun sait liuskaan tasavahvat viivat? Ja digi näytti siis silloin negaa? Pitäisi itsekin huvikseen kokeilla mitä nuo liuskat mulle näyttää ja milloin, kun oon testaillut vaan pelkällä digillä. Kohtahan sitä vois itsekin alkaa taas tikuttelemaan.
 
Neljäskö. Oi onnea :heart: Paljon onnea :hug: ja jarrusukkia, vauvaliimaa, porakonetta ja kaikkee mahollista et NYT kaikki menee kunnolla loppuun asti ja saatte sen ihanan joululahjan mitä vaan voi kuvitella :heart:
 
kiitos sanmar ja muut
Luettuani enemmän siitä biocard testistä niin oletan sen olevan susi muutenkin kuin vaan mun kohdalla.. harmia se aiheutti ja olin jo luovuttaa. Oireet vaan niin vahvat että kroppa kertoi negasta huolimatta toista :)

KAIKILLE HURJAN PALJON PLUSSA ONNEA :heart:
Olisi niin mukava saada kaikki uuteen pinoon odotuspuolelle, mutta eihän se ihan mahdollista ole. Vielä voi tuttuja mukaan päästä joulukuisiin monta!
 
Onnittelut plussista/haamuista! :flower:

Me ei enää maltettu odottaa vaan mentiin tänään varhaisultraan. rv oli n. 5+6 ja :heart: jo jumpsutti! Toki nyt uskoo olevansa raskaana, mut kyl silti vielä paljon jännittää!!! Kovasti toivomme että tällä kertaa kaikki menisi hyvin!!!!!

+++++++++++tuulia ja :hug: jokaiselle!
Oi ihanaa! Onneksi olkoon! Toivottavasti meilläkin kuultaisiin ekan kerran syke.. Olen miettinyt miten reagoisin siihen.. sekoaisin totaalisesti mutta en uskalla miettiä vielä enempää. Ihan vähän vaan kerralla.. :ashamed:


äidiksi haaveileva: ONNEA!! :flower:

neljäskö: No niin!! Tulihan se sieltä!! Onnea onnea!! :flower:

Ihanan paljon tulee plussauksia nyt. :heart:


Mä en nukkunut viime yönä.. Oli niin huono olo ja levoton fiilis. Join vaan sitruunavettä ja pidättelin yrjöä :O

Väsyttää. Mun rinnat on tullu uudestaan _todella_ kipeiksi! Inhottavia tuntemuksia mutta silti niin ihania. Haluan ajatella että tää rintojen arkuus on nyt hyvä merkki. Edellisissä se loppui ja lieveni aika pian.
 
syysmyrsky ekalla kerralla stressasin aika paljon, ja pelkään että jos plussa ei tuu neopeesti niin siihenhän se taas menee. Mieskin oli viime kerralla jo ihan kypsä olemaan "siitosorina" kun mun päähän ei muuta mahtunutkaan... :ashamed: Mut onneksi se loppui plussaan ja toivon ettei tällä kertaa tarttis odottaa niin kauaa. :)

Sammar82 kiitos. :hug: Kyllä se on jotain niin hirveää synnyttää pieni lapsi, ja kun tietää että se synnytys ei tuo sitä kääröä syliin. :( Mutta ei auta muu kuin toivoa että uusi raskaus alkaisi pian ja että sillä kertaa kaikki olisi hyvin.

neljäskö ONNEA ONNEA!! Ihanaa! :)

Paras testi, mä oon aina suosinut apteekin omaa testiä. Se on luotettava, halpa ja silleen. :)

Nyt on täälläkin soturit laitettu matkaan. Toivotaan että sotureilla on kartat ja kompassit mukana ja reipas uimatahti! ;) :LOL:

Olen saikkupäivällä, flunssa vähän kiukuttelee. :/

-EM
 
Onnea plussasta neljäskö.
Tuli tänään käytyä siellä lapsettomuusklinikalla. Ultrattiin ja tänään KP6 löytyi oikealta follit 10mm ja 8mm. Sit vasemmalla oli 13mm follikkeli. Lääkäri ei ollut varma,et onko tosi hyvän kokoinen päiviin nähden vai jäänyt viime kierrolta. Sit sain tähän kiertoon pistokset, eli huomenna viimeinen clomi nassuun, sen jälkeen kolmena päivänä piikittelen menopuria ja KP 10 piikitän pregnylin. KP 17 sit jatkuu lugesteron. JOSPA NÄMÄ NYT TOIMIS JA SE NYYTTI TUPSAHTAIS TAMMIKUUSSA SYLIIN!!!
 
onnea kaikille plussanneille... :flower:
ihania vauvva uutisia...<3
itteä kamalasti jännittää huominen jälkitarkastus (vaikka en oikein edes tiedä miksi)
kai se johtuu siitä ns. Pelosta ettei mitään syytä ole löytyny. Vaikka tiedänkin jo varmaksi ettei lääkärit ole syytä löytäneet.. Mulla itsellä syy on kyllä hyvin vahvana mielessä ja siks ravaan nyt hammaslääkärissä. :( toivottavasti ne huomenna sanois että olen oikeassa niin helpottais pelot tulevaa ajatellen...
 
Pahoittelen, etten ole kauheasti osallistunut keskusteluun viime aikoina. Jotenkin nyt, kun on hiukan päässyt yli siitä viime kesän keskeytyksestä, ei halua ajatella sitä jottei palaisi takaisin masennukseen. Kaipa se on jotain itsesuojeluvaistoa tms. Täällä keskustelut pyörivät paljon menetysten ja surullisten asioiden ympärillä, joten olen pysytellyt taka-alalla. Anteeksi! :ashamed: Haluaisin kuitenkin roikkua mukana, sillä tämä on ihana porukka ja meillä on paljon yhteistä. Tulen varmasti taas aktiivisemmin mukaan, kun siihen kykenen. Tällä erää voipi päivittää kp 1 ja yk 8 ja poistun taas takavasemmalle vähäksi aikaa...
 
Onnea plussanneille <3 olipas vihdoin hyviäkin uutisia, jospa niitä saisi kohta itsekkin :) Pari viikkoa melkein vielä et näkee olisko tää kierto tuomassa meille vielä jouluvauvaa <3 Sit katse kohti ensi vuotta :)

Syyskuuhun asti armonaikaa tällä vauva projektilla, sit täytyy jättää leikki hetkeksi kesken jos ei plussaa tullu :(

Sain ikäviä uutisia liittyen lapsettomuustutkimuksiin julkisella puolella, lähete sinne oli mut ei ne ota minuu sinne kun tän reilu vuoden yrityksen aikana on noi 2 keskenmennyttä :( Tiesinhän sen et se vuosi lasketaan kun on tuloksetonta yrittämistä mut jotenki ajattelin et ne olis minut sinne ottan :/ "positiivista" on se et jos viel menis kesken ni sit pääsen tietty aiemmin :) Yksityiselle menoon ei oo just rahaa kun mies lomautettuna.

Mut lisää plussia ja hyviä uutisia tähän pinoon nyt sit vaan!
 
Viimeksi muokattu:
KESKIVIIKKO 6.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 7/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 10/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 11/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 13/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 15/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 18/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 24/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 31/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Too-ticki..............KM 05/08, 03/11...........................KP 9/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 16/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 16/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 17/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 24/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 24/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 58/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 1/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 52/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 26/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 13/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö



 
äidiksi haaveileva ja neljäskö, hurjasti Onnea matkaan! :heart:

Astre, just noinhan se menee ja on musta aika syvältä sen takia, että lapsettomuusaika venyy sitten tosi pitkäksi jos keskenmenojen välissä menee pitkään. Meillä on yritystä nyt yhteensä 2,5 vuotta takana ja nyt vasta täyttyi se vuosi tuloksetonta. Lähete pitäisi saada ensi viikolla, tosiaan toivon että vihdoinkin saisin sen!
 
Imoen Toi on kyllä just niin syvältä kun olla voi, mun mielestä sil ei oo väliä et onko niit keskenmenneit vai ei.
Ihmetyttää kun toista lasta ei kuulu yli vuoden yrityksen jälkeen ja ollu 2 perättäistä keskenmenoa, mul painaa viel toi kilpirauhasen vajaatoimnta taustal ja vähän heikohkoja tuloksia progesteroni arvoissa. Ensimmäinen kuitenkin tärppäs ekasta yrityksestä silloin :)
 
Onnea plussanneille <3

Itselläni oli ensimmäisen kerran vihlas maanantaina illalla kohtua kun aivastin ja joka päivä jos olen nopean liikkeen tehnyt niin vihlaissut.. Tätä olis illoin kun odotin tuota meidän pikkuneitiä. :O
Kp on vasta 24 että ei kai nyt viellä pitäsi vihloa jos siis raskaaksi olisin tullut..vai onko muilla muuta kokemusta/tietoa?
 
nyt on jälkitarkastuksessa käyty... mitään syytä ei löytynyt... ajatukset on vähän taas sekaisin. :( totesi lääkäri myös kierron olevan sekaisin joten päivien lasku voi olla todella mielenkiintoista.. limakalvot näytti kuulemma niin paksuilta että kohta pitäisi alkaa vuoto. : / tietääkö joku että pitäisikö raskauden näkyä ultrassa jos + olisi tässä kierrossa tullut kun ovis on ilm ollut n.27 päivän tienoolla? vielä en haluais luopua toivosta että plussa tulis heti... :confused:
 
Sanmar Mä testasin myöhemmin lauantaina digillä negan... Mä oon liuskoja käyttäny, ku tuntuu, että tulee hirmu kalliiksi pelkillä digeillä testailla. Ja jos ovis oli eilen, niin meni kyllä niin oppikirjojen mukaan, että huh :D

tanjuska :hug: En osaa sanoa tuosta raskauden näkymisestä vielä... Toivotaan parasta kuitenkin!
 
Kultakimpale, samoissa päivissä mennään. Ihan mahtavaa että sulla tuollaista oireistoa, eli toivoa todellakin siellä suunnalla on. Ihan hyvin voinee jo antaa merkkejä tuossa vaiheessa! Eikös just nuo vihlasut ala monilla jo ihan alkuraskaudessa? Varsinkaan kun sulla ilmeisesti ei noin vihlo normaalisti. Milloin ajattelit ekat testit dippailla? Itsehän olen jo malttamattomana noita liian aikaisia testejä 2 tehnyt :headwall: yllättäen negaa pukkasi ;) heh. Vaikka lämmötkin laski eikä mitään oireita ole ollut niin testiä vaan. Plus tänään alko jo kunnon tätioiretuntemukset. Siis täh? ei mulla koskaan 6-7 päivää ennen tätiä näin kovia menkkatuntemuksia ole. Just sellainen olo että millon vaan voisi täti tulla. Ou_to_a!
 
Tanjuska Niin tuttua tuo tunne, että ajatukset on sekaisin. Eilen oli pitkästä aikaa tosi paha olla ja ahdisti jo pelkästään se ajatus, että koko kropan hormoonitoiminta on aivan sekaisin. Mulla jälkitarkastuis oli 31.3 eli 5 vkoa synnytyksestä ja 10 päivää kaavinnasta. Kohdunlimakalvo oli 6mm ja munasarjat ihan tyhjää täynnä. Lääkärin mukaan voi mennä vielä 4-5 viikkoa ennenkun mitään alkaa tapahtumaan! Voi jummi sentään kun normisynnytyksenkin jälkeen menkat alkannu kellontarkasti 5 viikkoa synnytyksestä. Hcg:n ei pitäs olla korkeella kun se on viimeks otettu kolmisen viikkoa sitten ja oli silloin enään 21 (sitä edellinen arvo kaksi päivää aiemmin oli vielä 36). Ja tuon jälkeen on siis ne viimeisetkin istukan kappaleet kaavittu pois. Itse asiassa tuo hcg laski istukan palasista huolimatta itsekseenkin noin hyvin, koska se istukka kudos oli jo niin tuhoutunutta.
No, mä jatkan ovistikuilla leikkimistä, vaikka alan jo epäilemään, että ne on kaikki viallisia kun ei edes hennonhentoa viivanpaikkaa saa aikaiseksi:headwall:

Nyt olis maltti valttia, mutta saako sitä ostaa jostain:saint:
 
Täällä kanssa haluaisi jäädä listalle vaikka nyt ei paljoa ole kirjoitellut, mutta lukemassa olen käynyt kyllä. Onnea kaikille plussanneille:heart:
Itse odottelen ensi viikon lääkäriaikaa ja olen niin "peloissani" että saan taas kielteisen vastauksen ja sama vaan jatkuu... Pitäisi jo alkaa jotain tapahtua kun kerran 2 kertaa olen kuitenkin raskautunut klipseistä huolimatta. Mutta kuitenkin olen askeleen lähempänä ratkaisua ja kun jotain tiedän olen täällä enemmän kirjoittelemassa. Niin ja kp:t on vielä hiukan hakusessa: /
 
Aina kannattaa valittaa:p Sain sen onnettoman hennon viivan ovistikkuun, miten sitä voikin olla niin onnellinen jostain ovistikun haaleasta viivasta: / Mun kroppa alkaa siis toipumaan!
Mut mut...mähän oon ihan noviisi näissä "pakkoraskauksissa" ja en ole koskaan oviksia tai muita bongaillut ja aina tullut suht helposti raskaaksi. Toista ipanaa kyllä tehtiin melkein vuodenpäivät joskus 15 vuotta sitten, mutta silloin ei tainnu ajotukset olla kohillaan, eikä tuo peiton heilutuskaan kovin aktiivista =)
Nyt sit eilisestä saakka tullut reippaamin kirkasta limaa (ei siis mitään valkkaria), mut nyt se lima oli veristä? Mitä hittoa? Pitäs varmaan ihan näin hoitoalan ihmisenä perehtyä asiaan enemmän eli voiko ovikseen liittyä verisenlimaista vuotoa vai onko mulla sittenkin jo menkat alkamassa?
Nyt sitten niinkin hankala kysymys, että missä vaiheessa kiertoa munasarjat näyttää "tyhjiltä" ultrassa? Olisko voinnut olla niin, että kun tasan viikko sitten olin jälkitarkastuksessa ja munasarjat oli ihan tyhjät, että ovis olisikin ollut viikkoa aiemmin ja nyt olis sitten tosiaan menkat alkamassa? Mutta reakoiko noi ovistikut menkkojen alkamiseen?
Kauhee kysymystulva ja en olis kyllä koskaan uskonnu tämmöiseen hysterisointiin ryhtyväni :saint:

Muoks- ai niin ja nyt sit pitäs päättää vissiin annetaanko raskaudelle jo mahdollisuus vai ehkäistäänkö niin että ne ekat menkat kerkeis tulla? Tosin peittoa on pöllytelty sen verran ahkeraan kun tuli niin pitkä tauko tossa, että ei millään malttas edes yhtä päivää jättää väliin:whistle: Ja ehkäisyähän me ei olla käytetty, vastuuttomat aikuiset:saint:
 
Viimeksi muokattu:
sonsku sekasin vissiin molemmilla kierrot oikein kunnolla..
Mulle sanoi lääkäri että kuukautisten jälkeinen ovulaatio tulis heti menkkojen loputtua tai JOPA kuukautisten aikaan... :/ että yritä nyt tässä sitten tulla raksaaksi jos ovis on menkkojen kanssa päällekkäin?!?! mieskin kun sano että kaikki muut apukeinot raskaaksi tulemiseen on sallittuja mutta halut menee kuulemma lopullisesti jos alan ovista tikuttamaan.

Pakko muuten täälä vielä purkaa. KM jälkeen vuokranantajakin irtisanoi sopimuksen kun myy tän asunnon! Meinaa pää haljeta kun joutuu asuntoakin metsästämään. :headwall:
 

Yhteistyössä