Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Tipetsu ja Kultakimpale kiitos teidän kauniista sanoistanne :) Ja tipetsu, ei toki voi tietää, mutta pakko vain kompata että mun oireet on just samanlaiset kuin sulla. Koko ajan vähän sellainen "hutikka"mainen olo. Ja noi menkka tuntemukset tosiaankin on vahvat ja sellai kostee olo. Tuossa kun kävin kaupassa juuri niin oli ihan varma että nyt täti tuli, mutta ei onneksi ollut merkkiäkään. (mullahan tuon tädin pitäisi tullakin vasta noin tiistaina eli pidän sitä kyllä eräänlaisena virstan pylväänä) eli katotaan nyt.

Kultakimpale, niin kannustan sua varmentamaan tuolla clearbluean digitestillä. Eipä tarvitse arpoa (kai?!?) tai siis en ole ainakaan itse kuullut että se antaisi väärän tuloksen "raskaana" jos ei olisikaan. Onko muilla tietoa? Toki kaikkea voi sitten jälkikäteen sattua.
huah.

nyt hymy.
 
Kultakimpale En kai vielä tiistaina testaa...ehkä. En. En tiiä.Voi olla..Mutta tuskin..Mutta siellä ne kaapissa sit polttelee tiistaista asti ;)

viena Hmmmh...mulla kanssa ollu semmone kostee olo koko ajan. Ja menkkajomotukset tuntu jopa yölläkin!

Näin unta tai mitä lie alitajunnan mietteitä olivatkaan keskellä yötä,että täti tuli ryminällä paikalle samalla kun havahduin hieman menkkajomotukseen...: / Mahallaan nukkuminen ei tunnu kivalta? Nukuin viimeyönä sit niin että yläkroppa oli vasten sänkyä ja toinen jalka piti taivuttaa tukemaan ikäänkuin alavartaloo. Toinen polvi koukussa siis polvi sänkyä vasten..(jos jotakuta kiinnostaa mun nukkuma-asennot...:ashamed: ) Tissit ei kyllä ole kummemmin kipeytyneet,nännit vaan aristaa.

Nyt tasan viikko testiin! :)
 
onnea plussanneet!
Itsellä kamala fiilis kun ke oli se jälkitarkastus jossa lääkäri sanoi kuukautisten alkavan kahden päivän sisällä mutta todennäköisesti samana päivänä!!! Mä piinaan itteeni enkä ole testannu ollenkaan.. En edes tiiä millon kannattais testata kun kierto on mitä on.. :( kaippa sitä vois maanantaina dippailla jos vuoto ei ala.. Kamala kun jo elättelen toiveita vaikka menkka olo on aika vahva... (mut niin se oli molemmissa aikasemmissakin raskauksissa) toiveajattelua! Googletin kyllä sitä mitä aikasemmin kyselin siitä näkyykö ultrassa jotain jos olis plussa kierto (olis kai ollu sillon rv3-4) kaheeta toiveajattelua. Apua. Ja miten omanapa viesti. Huhhuh.
 
LÄmmin Kiitos Mur-Mur ja Tanjuska onnitteluista :) Jännät on ajat ja päivä kerrallaan mennään.

Tipetsu, sepä se, mullakaan ei pahemmin ole tissikipuja, tai siis ei ollenkaan. Nännit ehkä aavistuksen aristaa. Ja tuo tissioireettomuus mua ahdistaakin ja laittaa jäitä hattuun, vaikka tuo positiivinen testi tuossa nököttääkin. Viime km-raskaudessa oli just toi daisarioireilu ensimmäisiä. Mutta päässä ja yleisolotilassa on kyllä aika raskautunut olo. Hutera ja huimaava, ruoka ei oikein maistu, ja vähän huono olo ja menkka olot päällä. Tulevat niin kuin aalloittain eli ei koko ajan läsnä.

Tanjuskalle tesmppipeukalo ja plussapuhuria.... toiveajattelumoodissa minäkin tuon halean plussan dippasin eli kyllä ne joskus positiiivisestikin yllättää :)

Nukuin hirmu huonosti. Nyt surisee päässä.
 
Tanjsukaaaaaaaaaa, tätähän on nyt liikkeellä. Kuten sanottu itse suosittelen testaamista haamun päälle vielä tolla digillä niin vahvistaa kummasti oloa. Voi onnea siulle ja voikun me molemmat pästäis tuonne joulukuun odottajiin. Niin toivon :) :) ja muut mukaan!
 
Onnea plussista ja haamuista!!! Tanjuska, kultakimpale ja viena! IHANAA!

Mulla on myös lupaavat oireet... n. dpo3 alkoi tutut säryt ja jomotukset selässä ja alavatsalla... viiltelee nivusiin myös. Kohtu tuntuu turpealta. :D Olen aika positiivisella mielellä tämän suhteen ja uskon että tais osua plussa heti ekasta kerrasta. Varmahan en voi olla ennen testiä, mut on kyllä niin samat oireet ku aiemmissakin raskauksissa! Eilen illallakin sattui niin paljon että olis pitäny lääke ottaa mut ei ollut ku buranaa niin en sitten viitsinyt.

Jännittää ja pelottaa, mitä jos se onkin plussa? saadaankohan me tämä kotiin asti? Nyt on kp 20/28. Vielä pitää ootella ens viikolle että voipi testailla jos siltä tuntuu.. ehkä torstaina.

-EM
 
mä testasin aamun toisesta pissistä ja sennosella kaupenpäälle tulleella davidin liuskalla..
Huomena davidin puikko kokeiluun... :D pelottaa vaan että toi on joitain jäänteitä km. :(
no mut ei toisaalta uskois ku lääkäri sanoi kaiken olevan mallillaan. Hyi jännittää.
Toivottavasti tää on mun synttäri lahja (ma on synttärit) 2vuotta sitte sain myöhäsen lahjan ku poika synty 16 päivä.. Voi että
täristää ihan ja ukko ei tiedä vielä mitää kun oli yön töissä ja nukkuu vielä. Anteeks hehkutus. Jännittää vaan niin kamalasti. :D
 
Oi ihanaa mikä plussa-aalto täälä on päällä!! :heart:

Paljon onnea viena, tanjuska ja kultakimpale :heart: Kovasti viivojen vahvistumista toivon teille kaikille mussukoille :heart:

Ja viena mua ei ainakaan häiritse, että sinä tai muut plussanneet "roikutte" täälä vielä. Päinvastoin, musta on ihanaa lukea teidän alkuraskauden kuulumisia ja jännittää mukana. Tulee hyvä fiilis, kun kaikki ei karkaa heti tuonne odottajiin :) Ootte vähän sellanen "oljenkorsi" plussanneiden ja meidän kuumeilijoiden välillä, jota pitkin voi yrittää vetää itsensäkin sinne toiselle puolelle ;)

Tipetsu ja Elinamaria ihanan lupaavia oireita teillä! Toivottavasti plussapuhuri saavuttaa teidätkin ja kaikki muutkin täälä! PLUSSATUULIA :whistle:

ON: Netistä tilatut ovistestit tuli eilen ja pakkohan se oli illalla heti dippailla. Tosin pissa oli ollu rakossa vaan 1,5h ja tulos nega, vaikka oireet kertoi ihan muuta. Eilen nimittäin tuli selkeät ovislimat ja illalla nukkumaan mennessä nippaili ovismaisesti oikealta puolelta alamahaa. aamulla olin oireiden perusteella 99% varma, että pakko tulla plussaa testiin tai sitten en osaa tulkita omaa kroppaa ollenkaan. Ja tulihan se sieltä, hymynaama testiin =) Miten siitä tuleekin aina niin hyvälle tuulelle? Antaa kummasti toivoa aina siihen asti, kun loppukierrossa pettyy...Toivottavasti ei tarvis tällä kertaa pettyä! Ainakin talletuksia on tehty toissa iltana ja tänään aamulla. Jos illalla vielä varmistelisi :p Mietin vaan, että onkohan mulla tänään jo dpo0, eikä dpo -1, koska ne ovisnippailut oli jo eilen? Eikös ne yleensä tarkoita, että munasolu irtoaa?

Tietääkö muuten kukaan särkylääkkeiden (ibuprofeiinin) vaikutuksesta miehen siittiöihin? Kun ainakin ne naisen hedelmällisyyttä muistaakseni heikentää, jos niitä syö paljon? Tai siis eikö ne hankaloita ovista tai jotain ja kun syömisen loepttaa, niin vaikutus lakkaa. Kun tuo mun mies syö niitä tällä hetkellä taas tosi paljon selkäkipuihinsa...niin aattelin, että vaikuttaakohan ne jotenkin simppojen laatuun?
 
ON..itselläni täti taasen yllätti:|..vuotelee vaan todella kovasti ja vuodossa sama tuoksahdus, kun keskeytyneissähin(tämän oleni han pistänyt merkille)

Pääsisäisviikolle sitten uudet yritykset ja Luget mukaan.

Mukavaista viikonloppua täältä toivottelen:wave:
..kevät se tekee tuloaan, aurinkoinenhin käy välillä kurkistelemassa
Meillä poikanen sai äskettäin uuden pyöräilykypärän ja Iskän piti naftaliinista pyörä ottaa esiin heti!..tuolla se pikku kaveri nyt huristaapi ajella kotopihalla!!
 
Kiitäjä päivittää.

Viime yö meni kovissa kivuissa ja makasin suihkussa itkemässä. Aamulla ne pahenivat ja soitin päivystykseen josta pyysivät minut käymään historiani vuoksi. Epäilynä kohdunulkoinen.

Olin jo muutenkin luovuttanut. Ei tuollaisia kipuja varmaankaan pitäisi olla??

No, minut ultrattiin heti ja itkeä tihrustin siinä katse pois päin ruudusta. Tyhjän ruudun näkeminen on liikaa kolmannen kerran.

Lääkäri aloitti "Sikiöpussi on oikeassa paikassa, siinä on sikiö ja vahva syke!"

Ei uponnut perille. Hyppäsin istumaan ja huusin MITÄÄÄH!? EI OLE!? :O

Hoitaja kiiruhti käytävälle pyytämään mieheni sisään joka oli jo tulossa kun kuuli huutoni. Siinä sitten hymyiltiin leveästi paitsi minä jolla oli monttu auki koko ultrauksen ajan. Sikiö vastasi viikkoja ja köllötteli siellä :heart:

Olen aivan pihalla vieläkin. Tuossa mulla on kuva pikkuisesta.. Kivut olivat ilmeisesti keltarauhasesta.

Eli.. MULLA ON ELÄVÄ VAUVA MAHASSA!! :eek::flower::heart:

Uskomaton fiilis.. mutta silti turta kun en olisi ikinä uskaltanut odottaa tätä...
 
sanmar82 mä luin tosta ibubrofeiinista että naisella se lamaannuttaa jotenkin munasolun joka tarkoottaa että yksikin oikeeseen ovis aikaan otettu burana voi vaikuttaa neegattiivisesti raskaaksi tuloon. miehien kohdalla ei vissiin oo mitää vastaavaa mut tietty jos voi vaihtaa ni kannattaa otta panadolia.. sen ei pitäis tehä mitään..

ainiin kiitos onnittekuista.. :) huomenna aamulla ajattelin yrittää vahvistella viivoja.. koko ajan vaan sellanen olo että jotain tuli pöksyyn... :( pelottaa toisaalta että mitä tuleman pitää ja voiko käydä toiseen otteeseen sama myöhäisillä viikoilla. pakko elää toivossa. hui
 
Kiiiiitos kaikille kauniista kannustavista onnitteluista! Ja Sanmar ihana kuulla että tämä ryhmä kantaa. Kyllä tämä edelleen tuntuu siltä lähimmältä ryhmältä koska toi pelko on sen verran suuri. On selkeästi sellainen olo että on todennäköisempää että kesken menee kuin syliin asti selviytyy. Mutta yritän harjoitella noista ajatuksista pois. Askel askeleelta mennäään. Nyt odotetaan ensin että selvitään ensi viikosta sitten varhaisultraa.

Voi kiitäjä oli huojentavia uutisia. Ihan värisytti tuo kokemus. Aikamoinen yö. huh huh. Nyt nauti jookos. Olet sen ansainnut.
 
Ihana juttu kiitäjä että kaikki olikin hyvin! Ja plussanneille onnea paljon!

omanapaa: en tiedä jännittääkö töiden alku vai mikä mutta menkat on myöhässä 2-4 päivää. Mulla oli tässä kuussa omituinen ovis ku se kipuili aika parinpäivän välein muttei kertaaka sillai kunnolla kuin yleensä. Joten yks vaihtoehto on et johtuu tuosta.
Raskaana en ole, 2 testiä tehnyt ja seksiäkään ei oo ollu kerran ja seki kumin kans. No odotellaan odotellaan.

Ihanaa kevättä kaikille!!
 
Oi, tännehän on tullut oikea plussa-aalto, ihanaa :heart:
Niin hyviä oireita haamuilijoillakin että varmasti siitä vahvistuu viiva.
Joku mainitsi että keskenmenneessä raskaudessa oli rinnat tosi kipeät. Tajusin että itselläni oli myös ja se eka oire olikin kun ne oli ihan kosketusarat.
Nyt tissit ehkä vähän turvoksissa niin kuin koko mahakin :D Ihan pullataikinan näköinen olen varsinkin illalla.
Täällä eka tosi selvä oire:pahoinvointi oli jo rv 3 alussa, sitten tuli palelu ja sen jälkeen hyvin menkkamaiset kivut alavatsassa parina päivänä. Nyt ne väistyneet ja toivon vaan että kaikki olisi hyvin. Pakko varata varhaisultra mielenrauhan vuoksi :ashamed:

Plussanneille tervetuloa odottajien puolelle joulukuisiin, siellä mukava porukka jo vaikka ei tätä porukkaa mikään voita :wave:

neljäs rv 4+5 :xmas:
 
Heips neljäskö, juu minä olin se kkm rintakipuihminen ;)

En millään uskalla vielä tulla tuonne odottajien puolelle. Odottelen nyt tässä rauhaaksiin tilanteen kehitystä ja yritän olla rauhaksiin. Olen kyllä siellä jo hieman kurkkinut
 
Suuret kiitokset kanssasisarille onnitteluista! :flower: En haluaisi siirtyä tästä pinosta mihkään mutta kai se olis hiljalleen pakko..

Tulkaahan pian perässä koko konkkaronkka!!

Champion: Minulla on nyt viikkoja 6+6. Sikiön mitat vastasivat viikkoa 7 eli sekin oli ihan kunnossa. On tää uskomatonta.
 
viena rauhassa siirryt kun siltä tuntuu. Itsekin ihan paniikissa joka asiasta, on alavatsa tuntemuksia ollut, nyt pahimmat oireet vähentyneet (tosin tilalle tullut pissahätää ja väsymystä). Varhaisultraan on pakko varata aika!!!

Kiitäjälle onnea ihanista uutisista. Sun nikkisi on vaan niin tuttu.. asutko pk-seudulla? :whistle:
 
tanjuska mitä testi näytti nyt aamulla? vai teitkö uutta? :)

Kiitäjä ihanaa että kaikki masussa hyvin. <3

Omanapa.. miksi meninkääm tekemään sen testin viikolla.. nyt niin menkka olo että eiköhän ne ala kohta.. :( harmittaaa..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä