Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Sanmar82 Eihän sekään mahdotonta ole, menkat oli ihan normaalit tosin vuodon lopuksi tuli melkeinpä mustaa vuotoa mitä kyllä silloin ihmettelin... hmm... pitäisköhän käydä tänään kuitenkin ostamassa testi ja miettiä josko soittais tonne naistentautien polille ja kysyis mitä siellä mieltä? Kun jännästi myös jotain hormooneihin liittyviä oireita, etovaa tunnetta ja tänään on alamahaa nippaillut aika kovin ja vähän jopa sellasia supistus kivun tyylisiä alaselässä....
 
ASTRE, testiä kehiin!



Mulla oli tänään sitten uusinta np-ultra, kun mittoja ei viimeksi saatu.
Tällä kertaa saatiin kaunis sivuprofiili, ja nt oli 1mm eli kaikki näyttää hyvälle:heart:
Näkyi sormet ja varpaat. saatiin uskomattoman hyvä kuva (mahan päältä ultrattu):

Hällä on kädet masun päällä.
Nyt alan uskoa että tämä on vihdoin totta.
todistettavasti tunsin myös yhden liikkeen kun pieni venytti jalat ihan suoraksi.
vielä on sitten rakenneultra jännäys, katsotaan aika tarkkaan, koska mullahan on kuopuksella halkio niin syynätään sitä seuraavaksi kun se geeneissä voi mulla mennä.
 
Imoen Voi kökkö!!! Voima :hug:

Neiti-81 Voi hitsit,miten ihana kuva pikkuisesta!! :heart: Onnea vielä!! :)

ON: Soitin just proge-arvot ja oli 90,8 (ja kp 20 oli ne otettu)!! Mitä toi voi meinata?? Joskus kun kävin oli arvo 86, jotain ja jos en ihan väärin muista,siitä tuli tärppi..? Tommosta lukemaa en oo koskaan vielä saanu :)
Tuhruakaan ei oo näkyny eilisen aamun jälkeen. Eilinenkin vuoto oli väriltään lähinnä keltasenruskeeta :x Jostain luin että raskaana ollessa valkovuoto voi olla hieman kellertävää? Lämmötkin on vielä 37,2 ja testit kolahti postilaatikkoon polttelemaan. Tänään jomotellu taas menkkamaisesti ja tissit on sairaan kipeet kun liivejä pitää ja varsinkin sit kun ne ottaa pois,oikeen vihloo,auh!! Lauantaihin on vielä matkaa ja mitä vaan voi tapahtua,joten laitan jäitä hattuun ja jalkojen ympärille painoja ettei pääse kovin korkeelle kohoomaan..Nyt mies hakemaan töistä!

Plussatuulia!!!
 
Astre Mulla oli kohdunulkoinen raskaus tuossa pari kk sitten, menkat oli myöhässä, plussa anto odotuttaa pari päivää ja oli tosi haalea, ei vahventunut normaalisti, tuli vuoto, vuosin 4 päivää kun tapettava, diagnoosi: keskenmeno, seurasin kotona tikuilla ja r.testin viiva vain vahvistui, verikokeitten seurantaa pari viikkoa ja muutama ultra, uusi diagnoosi: kohdunulkoinen raskaus ja sytostaattipiikki hanuriin.

Eli mun käsitys tästä hommasta on se että viiva on ensin haalea, mutta hitaasti vahvenee, noilla kiertopäivillä olis jo kaiken järjen mukaan ollut melko vahva viiva jos olis kohdunulkoinen, toki voin olla väärässäkin ja tässäkin hommassa on varmasti monta eri variaatiota.
En oo nyt ihan kartalla mitä tällä hetkellä tapahtuu, joten ootko nyt testannu?
 
Astre erikoinen tilanne sulla siellä:confused:

Imoen :hug:

Neiti-81 Aiiiivan ihana kuva!:heart: Söps!

Tipetsu eikö sulle sanottu mitään mitä tuo arvo vois meinata? Mikä dpo sulla nyt?Mulla on kanssa kellertävää valkovuotoa ja nyt dpo 7, oispa meillä nyt sitä itteään :D

ON: Mulla on hirmunen kiire kouluhommien kanssa. Päivät menee pitkälti tehtävien ja projektien parissa. Oon joka päivä käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta en millään ole jaksanut kirjoittaa. Ei oikeen runosuoni pulppua, kun on koko päivän runoillut muissa merkeissä... Vielä muutama viikko menee koulun parissa, joten varmaan vähän vähemmän kirjoittelen, mutta varmasti luen päivittäin mitä teille kuluupi . Täällä piinaillaan, en uskalla uskoa tärppiin, ei mulla pahemmin oireitakaan ole ollut suuntaan taikka toiseen.
 
Mango Koe otettiin kp 20. Nyt menossa kp 24.
Hoitsu joka vastasi puhelimeen ei tienny sen kummemmin tuon tarkotusta. Selosti vaan että on enempi ollu synnytys-puolella hoitajana..Mutta joskus arvo oli tuon 86 ja silloin hoitaja sanoi että olen ovuloinut oikeen hienosti. Et kai se ainakin oviksen puolesta puhuu..mur-mur Tiedätkö tästä em. asiasta jotain enempi?? :)
 
TIISTAI 12.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10......KP 13/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 16/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 17/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 19/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 21/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 24/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 30/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 37/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 15/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 22/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 22/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 23/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 30/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 30/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 7/30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 4/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 58/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 3/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 5/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 19/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö



 
Olette kyllä tosi ihania, kiitos tuesta nyt ja aikaisemminkin! :kiss: Nyt on kaiketi dpo 11, joten kyllä siinä testissä olisi jotain pitänyt jo näkyä. En kyllä ole noilla testeillä aikaisemmin testannut plussakierroissa kun jotain kp 34 ekan kerran, mutta silti en usko että tuosta plussaksi enää muuttuisi. Kierto vaan venyy kun oviskin tuli myöhään. No, sain tänään lähetteen lapsettomuuspolille, joten siinä mielessä on ihan ok olo, ainakin pääsee vihdoinkin eteenpäin. Vaikka sinne joutuu aikaa kyllä odottamaan vielä muutaman kuukauden.

Muistuttaisin nyt kaikkia meidän kevätsiivouksesta: Taustailijat ja listalla ilman KP:ä olevat, ilmoittakaa halustanne pysyä listalla! Ensi kuussa listalta poistetaan kaikki joista ei ole kuulunut mitään. Toki takaisin pääsee myöhemminkin koska tahansa.
 
Imoen Pahoittelut negasta... :hug: Mäkään en osaa sanoa kuinka aikasin plussan voi saada kun odottelin just siinä kierrossa mistä raskauduin kans siihen asti, että menkat oli pari päivää myöhässä. Hyvä, että asia etenee ja lähetteen sait vaikka tottakai mielummin peukutan vielä sille plussaksi muuttumiselle!

Astre Joko hait niitä testejä?? En mä yhtään malttamaton ole... :LOL:

Neiti-81 Ihana kuva! :heart: Ihastelin sitä oikein ajan kanssa täällä... Voi kun pääsis tuommosta ihanuutta katseleen! Onnittelut hyvistä np-uutisista ja tsemppiä rakenneultran odotteluun, toivotaan että halkio ei periydy tälle lapselle!

vienalle suuren suuret onnittelut! :heart:

tanjuska Jaksamisia odotteluun, päivät menee varmaan toooosi hitaasti. Toivotaan, että kaikki olisi hyvin!

Isot peukut myös Tipetsu sulle! Mulla noita arvoja ei ole mitattu, mutta oon törmänny tämmöseen tekstiin:
Naiset follikulaarivaihe 0.3-2.5 nmol/L, luteaalivaihe 7-80 nmol/l
Seerumin progesteroni kohoaa raskauden aikana ja se voi nousta tasolle 1000 nmol/l loppuraskaudessa.

Noin mäkin oon käsittäny, että kun arvo on yli 25 tai jotain niin ovulaatio on tapahtunut. Sullahan toi arvo on vielä luteaalivaiheen viitearvoa vähän korkeampi, en tiedä tarkoittaako se mitään, mutta pidän oikein tiukasti peukut pystyssä!

kultakimpale2 :hug: niin epäreilua...

ON: Miks nää piinapäivät menee niin hitaasti? Ja limat sekoittaa ajatuksia entisestään... Ovisplussa (vahvin mitä liuskaan oon ikinä saanut vaikka plussakierronkin o-plussa oli edellisiä paljon tummempi niin tää ylitti vielä senkin, ai miten niin taas toiveet korkeella...) tuli jo la-aamuna, limat pe-su. Eilen oli normia valkkaria ja tänään tuli jotain kirkasta kiinteämpää limaa, venyvää kuitenkin. Ei kai se nyt vasta voi olla? Ei pitäis miettiä näitä liikaa mut talletukset on tehty la ja su, ei välttämättä riitä jos nyt vasta olis tulossa...
 
Hui, täältä kun on muutaman päivän poissa, niin tapahtumia on vaikka muille jakaa...

Onnea kaikille plussanneille, vauvaliimaa ja onnellisia ajatuksia:flower:

Osanottoni niille, joilla täti pääsi yllättämään tai on tapahtunut muuta ikävää... Kyllä meidänkin aikamme tulee!

Imoen, tsemppiä!! Ja onneksi ainakin nyt olet lähetteen tutkimuksiin saanut. Tuo ainakin itselle rauhan, kun tietää että asiat tutkitaan ja selvitetään. Jaksuja!

Tipetsu, oireet kuulostavat niin lupaavilta, pidän peukut ja varpaatkin pystyssä että tärppi olisi käynyt ja kyytiläinen pysyisi vielä matkassakin <3. Uskon NIIIIN kovasti että olet raskaana:)

).( Eilen bongattu ovistestillä kaksi viivaa, ja tänään on nipistellyt nivusista oikealta puolelta, eli ilmeisesti tänään dpo0. Eilen talleteltiin ja tänään jos saisi ukon vielä illalla innostumaan...se on kyllä urheillut tänään niin hulluna että tuskin on energiaa enää mulle...Pitää siis panna parastaan että saa innostettua:LOL:

Nyt lenkille kevätaurinkoon! Auringonsäteitä toivotellen

KatieSadie
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki,

Neiti81, aivan ihania uuutisia. Kovasti onnea koko porukalle :flower:

Astrelle tsemppiä ja kirkastusta hähmyiseen tilanteeseen. Erikoista on :confused:

Tipetsulle, sulle ihan mahottomasti peukutuksia sormet ristiin ja hymy korviin. :) :) :)

Mangollekin optimismia piinailuun, vaikka heikolta näyttäisikin. Eipä tuota koskaan tiedä, sanoo yksi epäuskoinen Vienakin ;)

Imoen
ihana :hug: jospa jospa jospa nyt kuitenkin.... Hitsi toivon niin hyviä uutisia sinulle. Ihan totisesti tähän ihan lähitulevaisuuteen. Ehkä se on jo ihan huulilla ;)

Gabrielille onnea jatkotalletuksiin. Paremi katsoa kuin katua. mun käsityksen mukaan noi kananmunalimat tulee ennen ovista eli nyt vaan hommiin, just in case ;)

Katiesadielle onnea oviksesta ja tsemppiä miehen lämmittämiseen. Hyvä se on vielä kerta kiellon päälle tallettaa :)

Omassanavassa, lähinnä ihan tolkuton epäusko ettei tämä plussa kauas kanna. Haluaisin niin olla optimistinen ja tämä pikkutyyppi olisi niiiin toivottu mutta epäusko kyllä jyrää pahemman kerran. Tänään testasin taas ja hieman oli viiva vavistunut, mutta vain hieman ja nyt 30/31... eikö sen viivan jo pitäisi olla yhtä vahva kuin kontrollin. Äh, sori että läähätän täällä huoliani, mutta aika maansa myyny olo. Pelottaa kemialliset ja keskenmenot ja kohdunulkopuoliset ja kaikki ja ahdistaa seikat kuten se ettei rinnat ole kipeet ja blaa bla blaa bla blaa. En totisesti uskalla vielä plussanneisiin siirtyä. EN TODELLAKAAN.

Mutta, olen toki välillä onnellinenkin siitä että tuo plussa (ainakin jonkunlainen) on tullut, mutta just tälle ryhmälle haluan avata rehellisesti näitä tunteita, jotka tuo plussa on saanut mussa aikaan. pelottaa niin vietävästi että just kohta täti tulee tms.

Ja lopetan kuitenkin positiivisiin tunnelmiin eli maan mahtavaa kevättä ja iloa ja kyllä kaikki ainakin joskus ja meille kaikille hyväksi ja parhaaksi kääntyy. Ihan varmasti :kiss: Meistä tulee vielä äitejä jeeeeeeee! (ja monihan tässä ryhmässä jo onkin :)
 
Ihana kuva Neiti81!!
Täällä näköjään ovis kylässä tänään- NIIIN tajuttomat mahakivut ollu pitkin päivää. Sunnuntaina siis pistin sen irrotuspiikin, niin johan tuo oli aikakin. Saas nähdä onko irronnu enempää ku yks munis, kun 3 mahdollista ultrassa kp6 näkyi.... Ja tässä kierrossa ei pitäis ainakaa yrityksen puutteeseen kaatua- ollaan sunnuntaista asti varmisteltu joka päivä... :p
 
Tipetsu Aika hyvältä kuulostaa proge arvo :) Tässä kopsasin mur-murin mulle kirjottamat arvot:
Viitearvot

naiset, follikkelivaihe 0.6 – 4.8 nmol/l
luteaalivaihe 9.5 – 63.6 nmol/l

raskauden aikana:
1. raskauskolmannes 52.2 – 154.5 nmol/l
2. raskauskolmannes 62.6 – 164.4 nmol/l
3. raskauskolmannes 80.5 – 297.0 nmol/l

Viena Toivottavasti viiva vielä vahvistuu ja kaikki menis hyvin <3

Neiti-81 ihana pikkuinen masussa <3 Olenkin odottajien ketjua välillä lukenut kun sielläkin hetken kerkes olla jo :)

Maira En kyl oikeen tot kohdunulkost epäile kun tosiaan toi viiva tuli noin hassuu kohtaa kiertoo, enemmän et ois sit joku ovis näkyn tai sit testissä jotain vikaa :D

Tsemppiä piinailijoille ja kaikille ketkä sitä tarvii :)

Muuten päivitystä tilanteeseen et testi on odottomassa huomista aamua :D Tosin on pregchekin halpistesti kaupasta et katotaa mitä se sit näyttää.... Kun en apteekkiin päässy :) Hassua etomista edelleen, mut välil sitä muutenkin oviksen ja menkkojen välissä et voi olla ettei mistään sen ihmeellisemmästä kerro :) Alan muutenkin epäillä et siin testis oli vikaa :D Huomen sen sit näkee!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kyllä tulee omaa napaa...
Mullahan siis tuo jälkivuoto loppu ku seinään lauantai vastaseen yöhön. Lauantaina sit kävi oikealla munasarjan suunnalla, hieman lonkkaluun "takana" kova vihlasu, joka kesti jonku 30sek. Mikähän se lie voinu olla? Ite vitsailin et voisko se tosiaan olla jo ovis ku jonku verran tuntu et limasuuttaki ois ilmassa. Noh, illanpäälle pitkän tauon saattelemana ku ei enää vuotookaa ollu niin oltiin intiimeissä tunnelmissa tuon miehen kanssa. Mut sit tänään tuliki taas tuota vaaleanpunaista vuotoa. Pikkasen alkaa vilkas mielikuvitus juoksemaan :LOL:. Takokaa nyt mulla järkee päähä et se vaan on edelleen sitä jälkivuotoa tai tulevat menkat... Menkkamaista jomotusta ollu kyllä tän päivän ainakin tiedossa. Mä ihan oikeesti lopetan kohta tän kehoni tarkkailun etten tuu hulluksi :D

-Memelisa-


Neiti-81: Aivan mahtava kuva! Onnea valtavasti :heart:

Astre: tuut sit heti aamulla kertomaan et sait sen plussan testiin. Mä oon ainaki heti herättyäni täällä asiaa seuraamassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 siis..a i v a n ihunan söpöinen pikkanen sielä köllii mamman masukassa!:):heart:

Astre d=)b:heart:

Tipetsu tuonne toisalle jo taisinhin siulle kirjoitella tuosta Progesta=)..voi tietää sitä raskautta tai esim. johtuupi vaikka Clomeista - toivotaan kovasti RASKAUTTA!!!!:heart:

Keväisiä plussatuuloisia tänne pinoon laittelen tarvitseville tulemaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
memelisa mulla jälkivuoto oli parikertaa loppunu ja ollu 2 päivää pois. Sit menin sanunaan ja sen jälkeen vuoto jatku taas!:confused: Lääkäri sano että sekin on normaalia... mutta tietty kaikki mahdollista... :)
neiti-81
voi miten suloinen pikkunen! Ihana kuva! :heart::heart:

(.) miten aika voi mennä näin käsittämättömän hitaasti! Hohhoh. MAANANTAI tulehan jo!! Hirveitä alavatsa juippailuja ja menkka fiilikset ollu päällä 2 viikkoa ja väsyttää niin vietävästi! Tahtoisin vaan tietää olenko hullu vai onko tuntemukset aiheellisia...
 
Neiti-81 Ihana pikkuinen Onne a muillekin plussanneille:heart:Jaksamisia kaikille joille täti on tullut käymään ja jännittäjille
).( Tänään on ser kauan odotettu gyneaika ja pelottaa ihan hirveästi:( Toivon niin saavani jo sen avun mitä tarvitsen ja saisin alkaa elämään normaalia elämää ja loppuisi nämä 24/7 olevat kivut. En tiedä koska on ovulaatio tai koska menkat alkaa kun kivut on kokoajan. Laskureilla mentävä eteenpäin että edes tietää koska varautua menkkoihin... Tulen kyllä tänne kertomaan miten meni ja missä vaiheessa kiertoa menen, jos se tiedetään...
 
Täällä testattu puhdas nega kp 25/22-27 :( No arvasihan tuon. Kyllä siinä jo jotain näkyis jos näkyäkseen. Ne kaksi aiempaa tärppiä testasin kp 25..
En kyllä uskonukaan että tää ns. "eka" clomi-kierto 3kk tauon jälkeen ois heti plussaa tuonukaan,kun eka tärppi tuli tokasta clomi-kierrosta. Nyt vaan sopii toivoa että ne kystat häipyy sieltä tädin mukana. En saa muuten taaskaan niitä pistoksia! : / Tulis jo täti,nii pääsis uuteen yritykseen ja toivokaa nyt että ne kystat häviää!!! :)

Astre
Mitä testi sano??!! Huiiiih,jännittää!!

Kiitos mur-mur kun vastasit. Joo,tuolla toisaalla mä olin se kyselijä. Äkkiä kirjotin kun piti miestä lähtä hakemaan eilen töistä,en joutanu enää uudelleen kirjautumaan.
 
Pikaistä päivitystä :D Tänään siis testattu melko varma nega?! Ehkäpä kun vähän käänteli ni jotain mukamas näkyi, mut luulen sen olevan viivan paikka kun väriä ei oo koko viivan matkal vaa ala ja yläreunas vähän.... ja testinä pregchekin liuska :) Hassuja tuntemuksia edelleen joten huomen katon mikä se proge arvo on ja kysyn silt hoitjalt samal et mitä mieltä se on tilanteesta :) Että tällästä tänä aamuna :D
 
Neiti-81 aivan ihana kuva :heart: Tuota voisi tuijotella vaikka kuinka kauan :D

Imoen voi kurja :( :hug: Mutta kaikkihan on mahdollista niin kauan, kun täti ei ole tullut. Eli vielä pidän sulle peukut pystyssä b:)d Ja onneksi sulla on nyt se lähete, niin asiat lähtee rullaamaan tavalla tai toisella!

Memelisa mullakin kesällä oli niin, että jälkivuoto oli loppunut ja innostuttiin sitten vähän pupuilemaan...niin seuraavana aamuna heräsin siihen, että housut oli ihan veressä. Eli vuoto alkoi uudestaan. Kai se pupuilu jotenkin saa viimeisetkin rippeet vuotamaan ulos :p Toivottavasti pääset pian normaaliin kiertoon!

Gabrielle tääläkin tuli ovisplussa lauantai aamuna, joten samoissa mennään =) Kiva kun on jännäilykavereita! Mulla viime kierrossa oli, niin että tikutin ovisplussan sunnuntaina. Se tuli ihan puskista, ei ollut limailua eikä mitään ja maanantaina vasta tuli kunnon limat ja ti-ke kivut. En tiedä oliko mulla sitten ovis vasta sillon ti-ke, ei kyllä pupuiltu silloin, eikä plussaakaan tullut. Mutta en ymmärrä miten ovisplussa tuli jo sunnuntaina. Testasin vielä maanantaina, mutta silloin testi oli jo nega :confused: Mitäköhän yritän tällä sanoa...varmaan sitä, että vaikka luulisi oman kroppansa tuntevansa, niin silti se jaksaa välillä yllättää :D

Mango milloin meinasit testata ekan kerran ;)? Tsemppiä piinailuun, tuokoon se toivotun tuloksen!!

viena tsemppiä ja rautaisia hermoja! Olin viime plussan jälkeen ihan samanlainen, eli kyttäsin hulluna testiviivojen vahvuuksia ja huonostihan siinä kävi...Mutta silti tiedän, että uuden plussan tullessa olen taas ihan samanlainen testineurootikko, ei siitä pääse :D Eli anna itsellesi armoa, on ihan normaalia olla huolestunut, kun on km takana. Mutta mitä sun viivoja kattelin tuolta Plussatestikuvia ketjusta, niin ihan hienostihan se on tummunut. Ja ihan varmasti muutaman päivän sisään tulee jo upea tumma viiva! Tiedän, että on ihan turhaa sanoa, että ota rennosti ja nauti, koska se on niin pirun vaikeaa, mutta sanonpahan silti ;) Olet raskaana kunnes toisin todistetaan ja se todiste olkoon joulukuussa syntyvä vaavi :heart:

tanjuskalle jaksuja maanantain ootteluun! Tuokoon se hyviä uutisia :heart:

Tipetsulla kyllä hyvältä kuulostava progeasrvo! Toivottavasti tarkoittaa sitä itseään, eli tärppiä :)

mamakoneelle Tsemppiä lääkäriin!! Pidän peukkuja, että saat vihdoin apuja eli sen purkuleikkauksen. Tulehan tosiaan kertomaan sitten, miten kävi!

Astre mitäs testi näytti tänään?

Täälä jänskättää ylihuominen, eli perjantain km-tutkimukset :eek: Ja sitten saa taas jännäillä ja odotella lisää niitä tuloksia....huoh, on tää elämä nykyään vaan yhtä odottamista! Tai pikemminkin odottamisen odottamista!
 
Viimeksi muokattu:
Astre mielenkiintonen tulos sulla taas :D Mulla tuli yhtäkkiä mieleen yksi aikaisempi tapaus tuolta yhdestä ketjusta, jossa yksi kuumeilija sai muistaakseni juurikin kp19 apteekin omaan plussan, sen jälkeen muutamana päivänä negaa ja lopulta plussan! Muistan ton sen takia, että kommentoin sillon keskusteluun, että josko testi ois reagoinu ovikseen sillon kp19. Mutta lopputulos oli plussa. Tuolla kirjoittajalla oli kuvakin siitä kp19 tsetistä siinä ketjussa. Jospa sullakin tietäisi sitä tulevaa plussaa :whistle:

Tipetsu :hug: voi höh. Puhaltelen sulle kystan hävittämistuulia :whistle:
 
Taitaapa tätikin tulla kohta. On ihan menkkaolot. Voihan rähmä..Toisaalta ois ihan hyvä että alkaa,pääsee eteenpäin pian. Pää täynnä taas kysymyksiä ja ajatuksia niin,ettei niistä meinaa saada selvää. Liittyen siis fragile X-oireyhtymään ja IVF:ään ja alkiodiagnostiikkaan. Mutta myös toiveista clomeilla saatuun terveeseen pienokaiseen..!!:headwall:
 
heipä hei.. kp31 eikä menkkat ole alkanut vielläkään.. niitä odotellessa.. turhauttaa tälläinen pitkä kierto kun ennen oli se 29 päivää.. anteeksik un en jaksa nyt kellekkään kirjoittaa on niin mielimaassa ettei musta ole nyt oikee rohkaisemaan tai tukemaan.. :/
 

Yhteistyössä