Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

toinen haamu tehty... Nyt ei tiedä kyllä mitä miettiä.. :/ toivotaan nyt vaan että viivat vahvistuis... :) Onko kokemusta davideista? Täytyy varmaan mennä hakemaan se clear bluen testi..
Huutelen sivusta, mä en ole ikinä saanut davidin testiin kunnon viivaa vaan on ollut aina haamu!Veikkaanpa että toisella testillä tulee jo vahva viiva! :D :heart:

Onnea kaikille plussanneille! :heart:
 
Täällähän on plussa-aalto :heart:
Onnea kaikille plussanneille! Kyllä se haamukin on plussa, mulla on yks haamu jo 5,5v :heart:

KIITÄJÄLLE onnittelut ihanista ultrakuulumisista

MURMURille pahoittelut tädistä ja tietysti muillekkin tädin yllättämille extra:hug:
 
kiitos kaikille varhaisista onnitteluista! ihanaa kuulla että toi david on "vähän" huono.. Tiedättekö semmosesta kun mietin että voiko keskenmenosta olla vielä hormoneja jäljellä vaikka ovulaatio yms on tullu jo???? Kun mä olin niin tyhmä etten testaillu aikasemmin sen laskua. Itellä järki sanoo ettei olis oikein mahdollista... Mä en osaa oikein edes ajatella että tää olis + saatika että vauva siittä tulis... Laskin tossa kyllä jo että aika monta kuuta olisin putkeen raskaana... :D
kultakimpale2 mä en saa kuvaa...: / puhelimen kamera ei oo tarpeeksi tarkka ja oikean kameran laturi on kai jossain lelulaatikossa... :ashamed:
 
^Ei voi olla, ei tule ovulaatiota tai kuukautisia jos on on hcg:tä elimistössä, tai näin sanottiin mulle kun tosta kohdunulkoisesta toivuin..
Mä seurailin kotona hcg:n laskua ja davidin testi anto aina haaleaa viivaa/haamua vaikka kaikilla muilla testeillä tuli räiskyvän punaista viivaa, eli joku juttu siinä on miks ne ei ihan niin vahvoja viivoja anna, tiiä sit mikä..
Mutta suosittelen lämpimästi vaikka sitten digiä seuraavaks, jos se antaa raskaana tuloksen (niinkuin luulen :) ) voit unohtaa testailut.

Tsemppiä! :hug:

Muoks.
Lueskelin pitkät pätkät taaksepäin pinoa, sulla olis siis edellinen raskaus jo pitemmällä eikä kuitenkaan hcg:tä kontrolloitu mitenkään?
Aika velmu juttu...Sä ilmeisesti kuitenkin olet sitten ovulaation bongannut?

P.s kohdun limakalvot on paksut myös raskautuessa ja tuossa kohtaa kun olet tutkittavana käynyt, ei välttämättä raskautta näkyisikään.
Jos lääkäri on sanonut kaiken olevan ok, luottaisin siihen.
 
Viimeksi muokattu:
maira joo eivät kontrolloinu mitenkään ja lääkärikin saakeli oli ihan ihmeissään kun kysyin ettävoiko nyt yrittää uutta vauvaa. Mutta näin pk seudulla!!! Ovulaatiota en tikuttanu mutta kipee olin.. Ja limat tuli ja lääkäri tosiaan sanoi että menkkojen olis pitäny alkaa viimeistään pe... Täytyy kai soittaa neuvolaan huomenna.. Meidän neuvola täti on kyllä ihana ja se auttaa varmasti.. :)
 
Huomenta kaikki :)

Kun nyt on ollut puhetta noista davidin testeistä, niin minäkin tein kaksi päivää sitten hennon viivan sillä, jonka sitten varmistin CB:n digillä plussaksi. nyt Kp28/31 tein äsken taas Davidillä testin (kun niitä nyt läjä sattuu tuossa olemaan niin ei malta. Ja tässä tulos.

Aijaa.com - 7855870.jpg

Tanjuska,

anteeksi, kuva voi olla taas ihan surkea, mutta kyllä viiva oli vahvistunut. Vaikka ei yhtä vahva testiviivan kanssa olekaan, niin ei tarvitse ainakaan spekuloida. Itse suosittelen niin lämpimästi tuolle CB:n digillä varmsitamista, ei tarvitse suurennuslasin kanssa puljata koko päivää ;)
Vaikkakin täytyy kyllä todeta että esim Davidin ovistestit jättävät nekin kakkosviivan aina vähän himmeämmäksi kuin kontrolliviiva, vaikka CB hymyilee. Eli ei taida tuo sarja visuaalisesti ihan paras olla.

Tanjuska, kanattaa soittaa huomenna neuvolaan, uskon että tarkastavat tilanteen ja saat nopeasti vastauksen tilanteesi. Pidän ihan täysillä peukkuja :) Itsekin olen pääkaupunkiseudulta ja tiedän kyllä tasan että palvelu ja hoitoihin pääsy ei aina ole ihan itsestään selvää, mutta neuvolatäti mullakin oli tuossa kkm-jutussa ihana.

Kultakimpale, vaikka näissä kommenteissa on usein hyvä olla vähän varovainen, eikä kukaan meistä voi täysin tietää tietenkään, niin noissa kuvissa on kyllä niin selkeää viiva _mun silmille_ että olisin kyllä ihmeissäni jos HCG niitä ei olisi aiheuttanut :)
 
^ Tanjuska, sori, toi sun nimi oli kahteen kertaa tuossa.... ja ei kuulu tuohon viestin ylemään osaan. Mulla silmät sirrittää jo kolmatta päivää ja olen koko ajan niiiiiiiiiiin väsynyt, mutta levoton. huh. Mutta en valita :)

aurinkoa. Taidampa lähteä puutarhamessuille.
 
kultakimpale2 milloin viimeiks dippasit R-testin?
..mikä kierron päivä siulla nyt menossa?..:wave:

Milloin dippasit keskimmäisen&alimmaisen testin?..aamu/iltapäivä/iltapisuun?
..kovasti vaikuttaa, mihin vuorokauden aikaan ja kuinka pitkään virtsa ollut rakossa!

Ekass&tokassa testissä näen suurentamalla kuvaa 400% viivasessa punertavaa..viimosessa en, vaikka kuinka tihrustan kattoa(miulla kyllä tämä uusi näyttö ihan surkea)..

..oletko tänään dipannut..:)..siullahan taisi olla vielä pari päivää kierron loppuun..oliko näin?

KOvasti peukuttelen d=)b täältä!!!:heart::heart::heart:..ja vielä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille viivoihin kunnon punaista. :heart:
Täällä KP11 menossa ja eilen piikitin viimeisen menopurin. Tälle iltaa on sit sen pregnyl piikin vuoro. Kaippa nuo piikit on jotaki vaikuttanu, kun alamahaa on nippaillu molemmilta puolilta jo useempana päivänä.
Tälle iltaa on sitten lääkärin määräys jörniä- Saas nähdä miten ton ukon sais vieteltyä, ettei sille tule pakokauhua "pakkoseksistä".. :p
 
Onnea tanjuska!!! Ihanaa!! Pienelle tarrasukkia!! :)

Täällä taitas olla kp 22/22-27(34),eikä nyt tunnu yhtään siltä että ois voinu tärpätä..: / Pari päivää kun olin viikolla vapaalla,niin ehti miettiä "oireita" ja tutkia itseään. Nyt kun viikonlopun ollu töissä,on nämä oireetkin hävinny :( Tai siis kyllä niitä menkkajomotuksia tulee vielä,mutta harvakseltaan. Taitaa nekin vaan liitttyä niihin kystiin. Nännit on vielä arat ja tissit muuten täyteläisemmät,ei kuitenkaan turvonneet. Kosteeta oloo riittää ja ällööttää,mut ei enää samalla tavalla kuin aiemmin. Taispa mennä tääkin kierto kankkulan kaivoon :(
 
kultakimpale2 miulla hävisi ekasta dippauksesta(dpo12) viime tärppikierrolla se haamuplussa(punertava)..muuttui juuri tuollaiseksi kuin siulla, harmahtavaksi viivaksi..vahvistui kyllä sitten taas dpo14.

Sie dippasit sen verta aikaiseen, että hcg:tä saattoi olla pisuun erittynyt vasta piiiiiikkiriikkisen..:)

Plussasätehiä edelleen:heart:
..dippaatko huomen aamuna uudemman kerran?
 
Viimeksi muokattu:
Lisää kiitoksia onnitteluista. Tanjuskalle onnittelut :flower:

neljäskö Kiitos! Hmm.. olen kyllä pääkaupunkiseudulta mutta tää nimimerkki on ihan upouusi enkä ole sillä muualla kirjoitellut =)

Mulla on ihan järkky pahoinvointi... mitähän töistä tulee ja yksi edustustilaisuus vielä keskiviikkona. :x Pakko varmaan harkita saikkua mutta pomo flippaa kyllä, on jo nyt ihan pulassa siellä.
 
Onkos tänne tullu uusia plussia? Jos, niin tasapuolinen onnittelu kaikille :flower:

Itse sain tänään vihdoin ja viimein plussan ovistikkuun :) Tosi hyvä, että tässä kierrossa tikuttelin kun muuten oisin ollu varma, että ovis on jo ollu. Nyt toimitaan vielä.
 
Sinderella toivottavasti parin viikin päästä tulis plusssa testiin sinulle<3

Omanapa.. menin tekee sitten testin joka piti tehdä aamulla.. tiiän tyhmä minä.. pissa oli ollut rakossa 4½h.. haamu tuli taas tai sitten ei.. kyseessä oli cb norm testi..huoh.. että vihaan tuota testiä.. kaipa vois tilata noita david testejä ja jos menkat alkaa ni onpa sit seuraavalle kierrolle.. sitten ainakin olis menkat myöhässä kun nuo testit tulis..
 
Kiitäjä mahtavaa!!! Kuinka ihania uutisia!! :heart:Uskon, että sulla fiilikset ihan uskomattomat. Mä varmaan sekoan siinä vaiheessa ihan totaalisesti jos ja kun joskus mun sisälläni nähdään todistetusti elämää ja syke...en uskalla edes ajatella niin pitkälle... :ashamed:

Tillu miten noi menopourit ja pregnylit vaikuttaa? Vaikuttaako ne munasolujen kasvuun/irtoamiseen vai miten? Pidän peukkuja, että ne tuo sulle ensi tammikuussa sen pienen oman nyytin!

Aijaa.com takkuilee jotain (tai sitten se on mun kone), mutta en saanut yhtään noista teidän testikuvista avattua. Höh, olisin halunnut tiirailla niitä ;) Kovasti viivan vahvistumista toivottelen tanjuskalle ja kultakimpaleelle!!

Olin laskenut, että tää kierto on viimeinen mahis saada vauva ennenkun täytän 30v, mutta nyt kun laskin uudestaan, niin jos joudun uuteen kiertoon, niin la olisi ihan tammikuun lopussa pari päivää ennen mun synttäreitä. Eli sainkin ehkä vielä yhden mahiksen lisää olla alle 30v äiti, vaikka sitä iloa kestäisikin vain pari päivää =)
 
Kiitäjä, voin kuvitella tuntemuksesi ultrassa :) Kerta kaikkiaan mahtava juttu, että kaikki onkin hyvin!!!!

kultakimpale, ei näköjään oo hyviä nuo cb:n normitestit. Toivottavasti saat selvyyttä eri merkkisellä testillä. Peukkuja kovasti sinne! Ja kiitos peukutuksista mulle :)

Tanjuskalle myös peukkuja!!!

Tämä teki huvikseen vielä yhden ovistestin ja siihen tuli nyt himmeämpi viiva kuin kontrolli. Sanokaas nyt hyvät naiset, jos eilen iltapäivällä tuli kontrollin vahvuinen, niin siitähän vuorokauden sisällä on ovis. Illalla tein koetestauksen, edelleen tuli vahva viiva. Ja nyt aamulla himmeämpi. Eilen aamulla tuli himmeämpi. Onkohan ovis just nyt?
 
Kiitäjä ok, ei sitten mitään. Onnea vielä ihanista ultrakuulumisista :wave:

Täällä on melkein päivittäin käytävä lukemassa teidän uutisia ja juttuja. On jotenkin haikea ajatella ettei "kuulu" tänne enään. Siltikin roikun ja toivon ettei kukaan pahastu vaikka plussa pärähtänytkin. Niin alussa mennään että tosi varovaisin mielin olen liikkeellä ja odotan että varhaisultraan pääsen rv 7 kohdilla.

sanmarille plussa tuulia täältä että saat ihanan synttärilahjan, vaikka kk etukäteen ;)

Kaikille ihania kevätpäiviä, tsemppiä oviksen metsästykseen ja plussia joukolla hakemaan :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar: Toi menopur kiihdyttää munasarjojen toimintaa ja saa ne tuottamaan paremmin munasoluja- Määrättiin, kun on niin pitkä aika viime plussasta ja noi kaksi clomikiertoa ei tuottanu tulosta. "Menopur sisältää kahta hormonia, follikkelia stimuloivaa hormonia (FSH) ja luteinisoivaa hormonia (LH). "
"Naisilla FSH ja LH saavat aikaan kuukausittain munasolun kypsymisen munasarjassa. LH:ta tarvitaan myös ovulaatioon eli munasolun irtoamiseen. Jos elimistö ei tuota riittävästi FSH:ta ja LH:ta, voi hedelmällisyys heiketä. FSH:ta sisältävien hormonivalmisteiden(esim toi menopur) päivittäisillä injektioilla voidaan saada munasolu kypsymään. Tämän jälkeen munasolun irtominen saadaan aikaan antamalla Pregnyliä." Toi pregnylhän on siis sitä raskaushormonia.
 
Sinderella jep jep, siulla Oili vierailee ihan just!..TAI..saattaapi tulla aamuyön tunteinahin, huomen aamulla/päivällä.:wave:

Ovisplussasta laskettuna sen 12-48h..eli, vielä kerkeäisit varmistellahin..jos meinaan haluja vielä piissaa;)

kultakimpale2..mie täälä vartoon siun dippailuja?:)..tulispa :heart:+:heart:

:flower:Mukavaista päivää jokaiselle!!:flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä