Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Sorry, nyt ei jaksa lukee kaikkia kirjotettuja läpi... Tein ~4h pidätyksen jälkeen uuden testin ja negahan se oli Enää en ees viiti testejä tehä. Eiköhän se ollu tässä tää kierto Torstaiaamuna varmaan pitää vielä varmistaa jos ei täti siihen mennessä ole tullu kylään. Torstaina tosiaan se tähystys ja yhteenveto keskenmenosta, voi huoh mitenhän raskas päivä siitäki on tulossa No saanpahan varmaan tuon käynnin jälkeen luvan alkaa käyttämään klomifenejä jos niillä se tärppi saatas aikaseksi.

Voispa hakea vaikka kilon jäätelöö ja muita herkkuja et saapi tän surkusen poies. Onneks ei ees pahasti masenna ku tää oli jotenki odotettavissa...
 
Emby Mulla oli raskauden aikana sekä keskenmenon jälkeen juuri tuon kaltaista. Ilmeisesti johtui hormonitoiminnasta ja rinnat tuottivat jotain maidon tapaista (tai harjoittelivat sitä varten)

Voi perkeleen perkele.. Tulin töihin sairausloman jälkeen ja eiköhän mun tietokoneen hakumuistissa ole ensimmäisenä lauseke "ennenaikaiset supistukset rv 19". Voi perse!!! No minä tiedän, mitä ne ennnenaikaiset supistukset tuolloin 7 viikkoa sitten merkitsivät :':)'(
 
Ööö...oonkohan mä tullu hulluksi vai onko Tillun viimeisin viesti vaan hävinny jonnekkin :confused: Luin illalla ennen nukahtamista kännykällä täältä viimesimmät viestit ja voisin vaikka vannoa, että Tillulla oli kaksi kuvaa haamulaisesta r-testistä! Tai sitten mä todellakin näin unta....

viena et sattumalta ois käyny jossain pk-seudulla sen sisätautilääkärin vastaanotolla, joka määräsi sulle lääkityksen? Jos olet, niin haluisitko pistää kyseisen lääkärin nimeä vaikka yksärinä, jos et tänne palstalle halua laittaa? Olisin tosi kiitollinen! =)

Imoen kiitos haleista, tuli tarpeeseen =)

Memelisa :hug: Pahoittelut negatestistä, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tuosta RFSU:n testistä oon kans lukenu, että herkkyys ois sen 50iu, joten jos sillä testasit nyt viimesimmänkin, niin ei välttämättä näytä vielä noilla dpo:illa!

syysmyrsky PUUUUHHHH!!! :whistle: Plussaviivapuhuri seuraavaa testausta varten! Toivottavasti siinä näkyy jo selkeä viiva!

Huikkis onneksi kaikki oli kunnossa! Sais nyt pieni lopettaa ton sun säikyttelemisen :hug:

Missa inhottavia tuollaset "muistijäljet" :hug: Jaksamista saikun jälkeisiin työpäiviin!

ON: ei menkkoja, ei plussaa. PLÄÄÄÄH!! Tän aamun testi siis taas negaa, joten on se jo uskottava, että tää oli ovuloimaton kierto. Nyt jo kp 30, näin pitkää kiertoa ei oo ollukaan sitten viimesimmän km:n. Kuinkakohan paljon ovuloimattomuus pidentä kiertoa? En ookaan vähän aikaan oottanu tätiä yhtä paljon, kun nyt!
 
sanmar et sä kuvitellu. Illalla testin tein ja viivan sain. Riemua riitti siihen saakka, kun huomasin, että RASKAAKSI.FI ON LÄHETTÄNY MULLE OVULAATIOTESTEJÄ RASKAUSTESTIEN SIHAAN!!!! Taatusti en ole niitä tilannu,kun käytän vaan clearbluen digiä. Ja tonkin huomasin vaan siksu,kun täällä oli eräällä palstalaisella kuva ovulaatiotesteistänsä ja olivat samanlaisia- siitä heräsi epäily ja kaivelin testipussin roskista. V.....u
 
MAANANTAI 23.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Padmerine...............KM 11/10, 04/11..................KP 3/
Epa_88....................TM 04/11............................KP 4/
lemonade................KM 03/11............................KP 16/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 26/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 26/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 29/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 30/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 33/?
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 59/28-31
Katie85....................KM 11/10
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN




Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 4/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 7/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 13/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 15/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 16/
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 7/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 23/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 51/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 45/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 9/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 17/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 17/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 28/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Voi Tillu, hemmetin hemmetti. PIsti ihan muakin kiroiluttamaan tuo tilanteesi. :mad: Siellä on nyt joku sössinyt ihan kunnolla.

Memelisa, mullajust nyt muisti pätkii ton nimen kanssa (saan sen kyllä sulle selville, mutta voit myös soittaa Diacorin ajanvaraukseen ja kysyä kilpparilääkäreille aikoja. Niitä on siellä tasan 2kpl. Toinen päivystää ilmeisesti enempi tuolla espoossa ja toinen kekustassa ja pasilassa. Minä kävin tuolla pasilassa. (Itse tein juurikin niin, että soitin suoraan heidän keskukseen ja halusin sisätautilääkärin joka on kilppariammattilainen :) Lycka till! Suosittelen todella noiden arvojen seuraamista. Monen n'kemyksen mukaan TSH pitäisi tosiaankin olla lähemmäksi 1!!!
 
Tjuuh, mulle voipi päivitellä kp1-34 YK2

Sellasta sitten. Jos sais ens kiertoon ruinattua ne klomifenit. En tiiä antavatko ku kierto nyt ei venyny niinku viime vuonna, mut tahon ne anyway. En ota sitä riskiä et kroppa alkaa heittelemään taas kierrot helevettiin asti. Torstaina sit tutkimuksiin, great :(
 
Täällä kamala olo kun kaveri soittelee joka päivä ja kertoo millaisia oireita hänellä on..."tissit turvonnut ihan kauheasti..." ym ym ym...:headwall: Itken kohta silmät päästäni täällä jos en osaa olla neutraali tässä asiassa... No en taida kun omat asiat ei sitten etene millään. Pitää oikeasti keskustella kunnolla lääkärin kanssa kun on kontrolli sinne ettei näistä mistään ole ollut apua ja kivut jatkunut vaan... Pelkäsin tossa että sain taas km:n kun vuoto oli sellaista ja alkoi niin väärässä kohdassa ennen menkkoja...
 
Mamakone Oliko tämä sama kaveri, joka empi tuota odotustaan? Kyllä osaa olla ajattelematon nainen... Toivottavasti sana menee perille, ettei sun tarvitse rikkoa itseäsi tuon asian kanssa yhtään enempää : /
Täällä on testipaketti tulossa postissa, joten pian tikutetaan kaikkea muuta, paitsi sormea!
 
Juu sama kaveri on kyseessä ja olen sanonut kyllä etten haluaisi kuulla asiasta juuri nyt kun oma mieli on mikä on ja minulla on asioita joihin on nyt todellakin keskityttävä täysillä ilman mitään häiriötekijöitä. Mieskin on ymmärtänyt ettei nyt ole sopiva aika minun kuunnella mitään vauva-juttuja läheisiltä tai ystäviltä kun tulevaisuuden koulu- ja työ-jutut on nyt kyseessä. Jos onnistun nyt näissä niin varmaankin onnistun sitten saamaan nopeamin sen leikkauksenkin ja se on nyt tärkeää kanssa, niin pääsen eroon kivuista ja saan paremman elämän miehen ja lasten kanssa. Voimme suunnitellakin jotain ilman että minun kivut estää niiden toteuttamisen....
 
Lääkärillä käyty ja terolutit aloitetaan tänään.. jospa kierto tuli normaaliksi ja vaikka vauva saatais alulle vähän helpommin. Endoa epäillään ja elokuussa on tähystys samalla katsovat että munanjohtimet on auki (olikohan se niin).
 
Itsekeskeinen tuli avautumaan Hevonvittu mikä päivä. Ensin meidän unelmakoti raapastaan meidän nenän edestä,vieläpä meen kaverit. Sitten kuulen et ei serkku menekään naimisiin kesällä ja meen äiti meinas möläyttää mut sit alko änkyttään sielä luurisa jotain ja kysyin sit vaan et eikö vaan niillekkin ole tulossa vauva? NO ON KAI HELVETTI!!! Mä sanoin vaan et se on hyvä et edes toiset saa ni pääsee itekki edes joskus sylittelemään oon itkeny koko pirun päivän töissä. Tuntuu taas niin toivottomalta ja lohduttomalta. Sit meen äiti on vielä niin ajattelematon paska et se sano mulle et "mut sit ne joille niitä keskenmenoja tulee ni sit niille ei muuta tulekkaan". Enkä enää tiedä mikä mua edes eniten sattuu. Oon miettinyt tässä et sit ku pääsen töistä ni soitan äidille ja sanon et vois sekin vähän miettiä mitä sieltä suustaan päästää, et tajuaako se ollenkaan kuinka hajalla oon tästä tilanteesta. Onneks turvonneet punaset silmät menee tähän vuoden aikaan punasen nenän kera allergian piikkiin. On tää vähän noloa töissä
 
TIISTAI 23.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Memelisa.................KM 03/11............................KP 2/34
Padmerine...............KM 11/10, 04/11..................KP 4/
Epa_88....................TM 04/11............................KP 5/
lemonade................KM 03/11............................KP 17/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 27/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 27/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 30/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 31/27-28
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN




Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 5/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 8/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 14/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 16/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 17/
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 8/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 24/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 52/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 46/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 10/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 18/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 18/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 29/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Itsekeskeisesti täältäkin...

Täällä KP1 / 34 (tämä km:n jälkeinen kierto, normaalista ei oo hajuakaan)
Täti oli tällä kertaa erittäin odotettu, viikon päästä ruvetaan pupuilemaan!! :D

Halauksia kaikille! :heart: Tulen paremmalla aikataululla lukemaan tarkasti kaikkien kuulumiset ja välittämään teistä. :hug:
 
Tillu ootko tehnyt uutta oikea testiä? Eikös jossain ole ollut puhetta et ovistestitkin voi näyttää raskauden? Harmillinen tilanne :(

Syysmyrsky ei kukaan voi kieltää sua itkemästä asiaa. Ne jotka ei ite ole kokeneet keskenmenoa eivät pysty tajuamaan mitä siinä joutuu käymään läpi. Kyllä mä olen kateellinen mun kaverille jonka laskettu aika lähenee ja aina kirpasee jonkun raskausuutinen, etenkin kun edellisen keskenmnenon laskettu aika meni juuri ja se olis vielä ollut mun syntymäpäivänä. Pakko vaan keksiä menoa ja meininkiä ja syitä miksi on hyvä ettei sitä vauvaa juuri tällä erää tullut, en selviäisi muuten. Olen varma että meidänkin aika vielä koittaa vaappua isojen mahojen kanssa ja sulle sen soisin ennen kun itselleni :hug:

).( mulla on hiukan sekava olotila taas päällä ja ärsyttää olla tällanen.. Sain viimeviikolla viimeinkin sen ajan laparoskopiaan kesäkuulle ja ens viikolla on esikäynti. Olin niin ilonen siitä et viimeinkin sinne pääsen ja kun soitin ja kysyi saikun määrää niin sanoivat ettei ihan vielä kantsii ottaa vapaaksi töistä kun voi olla et tulee jotain sulkuja ja joutuvat ajan perumaan.. Ja ennen kaikkea mulla on vielä sellanen olo et voisin olla raskaana enkä osaa yhtään olla ilonen siitä kun haluisin niin tonne laparoskopiaan :headwall: Pelkään ihan hysteerisesti et ne peruu sen ajan (jollon ei haittasi jos olen raskaana ) ja sit pelkään hysteerisesti et oon raskaana (jollon en pääse siihen toimen piteeseen ) jonka vuoksi oon vuosia taistellut ja pelkään et joudut käymään saman henkisesti väsyttävän taistelun läpi et joku mua uskoo ja sen lähetteen sinne laparoskopiaan uudelleen laittaa.. Vituttaa.. En voisi olla raskaudesta ilonen kun pelkäisin et se menee kesken ja aika menis sivu suun sen vuoks ja sit mua vituttas niin paljon! Mulla on ollut lähiaikoina niin paska säkä kaiken kanssa ettei tääkään voi varmasti sujua mallikkaasti. Joku vihaa mua todella tuolla yläkerrassa jos siellä joku on.. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Champion


Täällähin nega dipattu tänään, dpo13..

Kesä laitumille täytyy jäädä, jotta saan akkuja latailtua ja osaisin hiljaksiin "irroittautua" vaavihaaveesta.


Auringonpaistetta teille jokaiselle ja niitä Plussatuulosia!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tillu EIKÄ!! Ei oo totta! Voin vaan kuvitella fiilikset siinä vaiheessa, kun tajusit, että ne onkin ovistestejä! Kai laitoit tulista palautetta menemään kyseiseen firmaan? Ootko testannu noiden jälkeen enää?


Mä sanoin vaan et se on hyvä et edes toiset saa ni pääsee itekki edes joskus sylittelemään oon itkeny koko pirun päivän töissä. Tuntuu taas niin toivottomalta ja lohduttomalta.
Syysmyrsky, voin NIIIN allekirjoittaa noi fiilikset. Mun kaksi tosi hyvää ystävää on tällä hetkellä raskaana ja samat katkeran suolaiset fiilikset, et on se hyvä, että edes joku saa, niin pääsee itekin nuuskimaan vauvantuoksua ja purkamaan patoutuneita vauvanvaateostohimoja :kieh: Tosta, mitä sun äiti oli sanonu, niin oon kuullu sen version, että "keskenmenoja saavat naiset saa myös lapsia" ja siihen mä yritän uskoa!

kultakimpale hyvä, että sait polilta apuja! Uudella innolla uuteen kiertoon, eiks niin ;)

Champion testiä kehiin vaan :whistle: Jos oot raskaana, niin sitten meet "pessimisti ei pety" ajatuksella ja pidät sitä lapraskopia-aikaa varattuna niin pitkään, kun pystyt. Ymmärrän kyllä noita sun fiiliksiä, koska oishan se ihan syvältä, jos olisit raskaana ja jos meniskin taas kesken ja jos toi lapraskopia-aika ois jo menny ja jos joutuisit km:n jälkeen jonottamaan aikaa uudestaan. Mutta huomaatko kuinka monta JOS:sia tossa oli, eli aika epätodennäköistä, että menis just pahimman skenaarion mukaan. Todennäköisempää (ihan tilastollisestikin) kuitenkin on, että jos oot raskaana, niin se kestää, kuin se, että se ei kestä! Toivon kovasti, että asiat järjestyy parhain päin!

ON: ei menkkoja vieläkään!! Voisko se täti nyt eksyä tänne jo välillä? Pakkohan se oli aamulla vielä yksi testi tehä, koska hulluhan ei usko, ennekun on päteviä todisteita (menkat). No negaahan se oli, kuis muutenkaan. Outoa on se, että lämmöt on pomsahtanu pilviin (36,39)...oiskohan ovis kuitenkin tapahtunu, mutta joskus tosi myöhäisillä kp:lla vasta. Eli tietysti joskus viime viikolla, kun mies oli työreissussa ja sen takia oli viikon pupuilutauko! Miten mustakin välillä tuntuu, että jollain tuola yläkerrassa täytyy todella olla jotain mua vastaan : /
 
Viimeksi muokattu:
..) . ( Mä näin taas unta vauvvoista :) Sit tuli paha ampiainen joka kiusas mua, siihen mä sitte heräsinki. Kauhia painajainen :LOL: Olin hereillä joku ½h / tunnin sen jälkeen.. Ihmeellinen toi ihmisen mielikuvitus.. Oon kyl niiiiiin kamalia painajaisia tässä nähny sen leikkauksen jälkeen, et jos ois älynny pitää unipäiväkirjaa, niit olis kiva lukee jälkeenpäin.. Taisit ei, ehkä ihan hyvä vaan, etten pitäny. Nostais sen ahdistuksen vaan pintaan..

Mut mukavaa päivää tytöt! :)
 

Yhteistyössä