Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT
~~KEVÄT 2015~~



Esikoista toivovat:
kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14
Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
Stua____________27v________TM 3/15
Daniella_________35v_________KM 10/14


Toista toivovat:
Bambini____33v____KM
Tyydeli_____40v____KM 1/14, KM 5/14
Equus_____29v_____KKM 4/15
laabla_____33v_____TM 4/15


Kolmatta toivovat:
pieni toive_____24v_________KU 5/14, KKM 9/14
heidip*_______27v_________KM 12/13


Neljättä toivovat:
kalabaliikki_______38v______TM 3/15
susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15


Viidettä toivovat:
Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14


Muut kuumeilijat:
Wanti_____km 3/15



Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!



Plussanneet 2015

Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento
Helmikuu: Elohiiri82
Maaliskuu:
Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise, Zemar
Elokuu: äitii88
Syyskuu: *Pihla*
Lokakuu: Kuusama
Marraskuu: samour, SalVe

Joulukuu: sarasofia, Sarah77



Plussanneiden keskustelut jatkuvat täällä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2432884-keskenmenon-jalkeen-plussaanneet/#post30571032


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja




Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2443740-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/
KESÄ 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/
KESÄ-SYKSY 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2400002-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesa-syksy-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa, tarkistakaa vielä omalta kohdaltanne, että on jees.

Lakkani Kuulostaa hyvältä, että olette saaneet apuja. Ihana, että tuo vähän toivoa ja valoisuutta lapsiprojektiin. Seurataanko siulla nyt tuota ovista ultrien kautta?

wanti Tsemppiä odotteluun!

tamariini Siullakin on ollut rankka koettelemus. Olen pahoillani. Kovasti plussatuulia täältä puhaltelen sinnepäin!!

laabla Vieläkö siulla miten vuotaa sen tyhjentymisen jälkeen? Miulla on ollut ihan olematonta veristä tuhrua, pääsinkö tässä asiassa oikeesti näin helpolla?

stua Testi voi näyttää jopa 6 viikkoa positiivista, toivottavasti nyt alkaa pikkuhiljaa näyttämään negaa.
 
laabla kyseli, että kertooko negatiivinen raskaustesti tyhjennyksen onnistumisen. Kait se suurimmassa osassa tapauksia näyttää. Itselläni ei. Sain nega testin pari viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, mutta menkat eivät alkaneet vielä kuuden viikonkaan jälkeen. Kättärillä ei tähän otettu mitään kantaa, joten varasin ajan yksityiselle, jossa ultrassa selvisi osan raskausromppeista jääneen vielä kohtuun. Tämän jälkeen sain lähetteen kättärille, jossa lähtivät rullat pyörimään lopullisen tyhjennyksen onnistumiseksi.

Mutta musta nyt tuntuu, että meikäläisen tapauksessa ei mikään mennyt niin kuin Strömsössä... Joo, olen katkera. :LOL:

Ja vuodon määrästä oli myös keskustelua. Ällövaroitus! Kai se tosiaan vaihtelee tosi paljon tilanteen mukaan. Itselläni meni noin 6 tuntia Cytotecien ottamisen jälkeen, ennen kuin lievät supistelut alkoivat. Niitä kesti pari tuntia eivätkä olleet kovin kipeitä. Sen jälkeen istuinkin sitten vessassa muutaman tunnin ja sitä rompetta vaan tuli ja tuli ja tuli... Ja siis itse sikiö oli max 6mm eikä sitä onneksi voinut mitenkään erottaa siitä kaikesta muusta sälästä. Pistin välillä semmosen jättiyösiteen pöksyihin, että pääsin suoristelemaan jalkojani, mutta se tuli noin 10 minuutissa jo täyteen ja kipitin takaisin vessaan. Yöksi vuoto jo onneksi rauhoittui ja sain nukuttua ihan normisti. Kovia kipuja ei itselläni ollut missään vaiheessa. Henkisiä vain...
 
Equus, ei seurata ovista muutoin kuin ovistestien avulla. Tänään kävin progekokeessa, joten siitä varmaan jotain selviää, jos on selvitäkseen ja sitten soittelen tulokset vielä lääkärille. Sen tuloshan voi vielä muuttaa asiaa. Toivottavasti sun tilanne on tuolla ohi ja pääset uuteen yritykseen :)

Epämääräiset alavatsakivut jatkuvat. Liikkuminen aiheuttaa vihlomista, mikä on hyvinhyvin outoa. Oon kotona (ja vähän töissäkin :p) kuin persuuksille ammuttu karhu ja hermostun ihan pikkuasioista. Vähän meinaa stressata nämä vihlonnat, niin varmaan sen takia on vähän pinna kireällä.

Miten teidän miehet (tai siis jokaisen yksi mies :D) on suhtautunut keskenmenoon? Minä ajattelin joskus alkuvaiheessa, ettei miehestä se tunnu oikein miltään. Nyt hän on sitten alkanut näyttää tunteitaan, muisti jopa lasketun ajan ja on puhunut melko syvällisiä asiasta. Näyttää siis satuttaneen häntä yhtä paljon kuin minuakin, mitä alussa tyhmästi vähättelin :/
 
Kiitos Equus kun lisäsit minut listalle.
Tänään kp31/36, dpo9
oireita melkoinen lista.. testinkin tein mutta ei se viivanpaikkaa kummepaa antanut, mutta nyt onkin vielä tosi aikaista testata.

-vilunväreitä
-lämmöt koholla normaaliin verrattuna
-munasarjakivut
-alaselkäsärky
-rintojen aristus, pinkeä olo
-satunnaista huonoa oloa, katoaa yleensä hetkessä
-kohdunsuulla ja kohdussa paineen tunnetta
-vatsallaan ollessa tuntuu möykky alavatsalla, eikä kyllä vielä viikko sitten tuntunut
-pissattaa usein
 
Lakkani, mä kans ensin sain sellasen käsityksen miehestä, että ei tunnu missään. Mies tosin suhtautui koko raskauteen silleen että "katotaan nyt näkyykö siellä ultrassa mitään". Sitten kun alotettiin se pitkään kestänyt tyhjennysoperaatio niin ehkä hänelle tuli enemmän tunteita pintaan. Puhui kuinka harmittaa ja on pahoillaan mun puolesta (kun siis lääkkeellinen tyhjennys ei toiminu ja jouduin kaavintaan) ja oli ehkä hieman peloissaan että selviänhän kaavinnasta. Mies taisi tajuta koko homman tosiaan sillon kun kätilön kanssa keskenmenosta juteltiin Kättärillä ollessamme. Nyt on kuitenkin ajatukset jo tulevaisuudessa ja puheissa "sitten kun seuraava vauva on tulossa" :)

Ja omaa napaa vielä, niin kai se raskaushormoni sitten vaan laskee hitaasti. Ajattelin tehdä seuraavan testi kahden viikon päästä, jospa se nega olisi sitten jo lähempänä. Mutta voiko menkat siis tulla vaikka sitä raskaushormonia vielä olisi kehossa? Vai pitääkö mun oottaa eka se negatesti ja sit oottaa menkat? Tää on kyllä yhtä hemmetin odottelua :D
 
Viimeksi muokattu:
Lakkani Meillä mies otti ensimmäisen keskenmenon raskaammin, tämä meni meiltä molemmilta kevyemmin. Tää keskenmeno oli tottakai pettymys, mutta onneksi meni kesken näin alkuvaiheessa. Se ensimmäinen tuli totaalisesti puun takaa (kkm kävi ilmi np-ultrassa viikolla 12, sikiö lopettanut kehittymisen rv 8+, eikä mitään keskenmenon merkkejä ollut), mutta tästä alkoi tuhruvuoto rv6. Kyllä hän sanoi, että tottakai harmittaa, mutta tästä vaan nyt eteenpäin. Enemmän tuo mies on huolissaan miun henkisestä voinnista. Mut miun mies on sellanen perussuomalainen ei puhu eikä pussaa tyyppi, joka mietiskelee näitä asioita omassa päässään ennen kuin ne tulee suusta ulos, jos tulee.

wanti Ai kuinka jännää!! :D :popcorn:

Maanantaista lähtien tullut ph-suojaan kirkasta verta ihan tosi vähän, mutta kuitenkaan ilman suojaa ei pärjää. Eli taitaa nyt ne viimosetkin raskausmateriaalit tulla ulos, jesjes!! Hahaha! Oon tää huvittavaa toisaalta, kun eka toivoo ettei mitään vuotoja tuu. Sitte tulee tällai tilanne eteen ja sit toivoo, että vuotais nyt prrrr*le :D

Mie tässä mietin, odotetaanko ne yhdet menkat vai ei. Viimeeks olin kaavinnassa ja silloin odotettiin. Tietenkin, kun kohdun limakalvon pitää parantua tommosesta operaatiosta. Kyllähän nytkin lääkärit sano sitä yksien menkkojen odottamista, mut en tiiä. Ajateltiin, että oltais ilman ehkäsyä. Eihän tuonne kohtuun kukaan kiinnity, jos kasvuympäristö ei oo suotuisa.
 
Heippa :) en tiiä onko tästä kelleen mitään apua mutta kerron kuitenki :)

Mulla alko menkat 35 päivää siitä ku alko km vuoto, kaavintaan jouduin ku vuoto loppu ja alko uudelleen ja hb oli jo niin matala. Seuraava kierto oli jo normaalisti 28 päivää ja sitten plussasin. Meille lääkäri suositteli kuukauden taukoa ja hoitaja joka ei tuntenut minun taustoja 3 kk. Ehkäisyä ei kuitenkaan tarvinnut lääkärin mukaan käyttää. Mie luulen että uusi raskaus ei ala jos keho ei ole siihen valmis.

Nyt on onneks ihan erilainen olo, paljon varmempi kuin viimeksi joten toivottavasti kaikki menis hyvin.

Plussatuulia kaikille :)

-Kiiltokuva ja rölli 4+6
 
Wanti, lupaavia oireita! Ja hyvältä näytti tuo sun tän päivän testikin, kun kävin himotestaajissa kurkkimassa. Meinasin kans linkittää sinne oman testini aamulta, kun pukkasi haamuviivaa, mutta en sitten uskaltanutkaan. :D

Equus, mun mies on myös tuollainen kuvaamasi "perussuomalainen mies". Ei puhu, eikä pussaa, paitsi ehkä kotona, kun kukaan ei näe ;)

Huhhei, kun poskia kuumottaa. Lämpö 37,0 eli n. 0,8 astetta korkeammalla kuin normaalisti. Ja aamulla tosiaan tuo haamuviiva testissä. Luotto ei kyllä ole korkealla, koska tätähän tämä on ollut viime aikoina - plussaa kyllä tulee testiin, mutta ei kuitenkaan tartu kunnolla.
 
Kiitokset listan päivityksestä! Maanantaina tuli reilummin vuotoa, ja tiistaista asti on tullut enää ihan pienesti phs:an, nyt siis kuudes päivä lääkkeistä. Lähinnä vuoto on ollut sellaista limansekaista limakalvon tmv palasta.

Meillä mies on ollut lähinnä pahoillaan mun kokemusten puolesta. Se on kuitenkin niin todennäköistä, että KM tapahtuu, ja toisaalta todennäköisesti se myös tapahtuu "hyvästä syystä" eli kehitysviasta tmv johtuen, niin nää ajatukset taustalla mies suhtautuu asiaan aika "arkisesti" jos nyt niin voi sanoa.

Odotetaanko menkat vai? En rupea mitenkään tutkiskelemaan h-hetkiä ja ovulaatioita, joista normaalisti olen ihan kropan merkkien perusteella suht tietoinen, mutta jos nyt sopivaan aikaan sattuis halut kohtaamaan, niin ei me kyllä aleta mitään kortsuja käyttämään :whistle: Aika skeptinen olen, että heti tärppäis, koska kroppa ja pää kaipaa vielä selvästi lepoa.

tamariini Onpa sullakin kurjasti pitkittynyt tuo keskenmeno. Kai se voi sitten olla niin, että kohdussa on pidempäänkin vielä jonkinlaista rompetta sisällä, mutta ei kiinnittyneenä tmv jotta hormonia erittyisi ja testi sen havaitsisi.

wanti peukut pystyssä! Mun ihan ensimmäinen oire tässä raskaudessa oli väsymys. Ei kova, mutta kuitenkin havaittava ja jo 5 pv ennen menkkojen alkua. En kyllä osannut sitä lomasta huolimatta yhdistää raskauteen, ajattelin vain, että olen niin stressaantunut. Siitä se sitten lisääntyi.

Miten teillä muilla mieliala on vaihdellut keskenmenon jälkeen? Lähinnä mietin nyt sitä, kun olen joka ilta itkeä tihrustanut asioita, jotka osittain liittyy raskauteen/keskenmenoon mutta ei kuitenkaan suoraan, ja jotka tuntuu saavan kovin suuret mittasuhteet. Voiko hormoniheilahdukset, raskaushormonit tai mikä lie "synnytyksen jälkeinen masennus" :mad: aiheuttaa tän? Vai koenko nyt vaan tän keskenmenon kuitenkin isompana asiana kuin tiedostankaan?
 
Mun jännittämisen tän kierron suhteen saa haudata. Progekokeen tulos tuli: 21,2. Eli alhainen on. Taas tuli hanskat tiskiin olo, mutta soittoaika lääkärille varattu, joten jospa sieltä sais jotain toivoa.

Tilanne 1,5 h myöhemmin: Naurattaa oma panikointi! :LOL: Lääkäri soitti ja sanoi, että tilanne on ihan hyvä. Arvo kertoo, että munasolu on irronnut, mutta myös juuri sen tosiasian, että keltarauhasen toiminta on hieman vajaa. Näin ollen meidän hoitosuunnitelma onnistui ja Terolutit/Lugesteronit käyttöön seuraavan ovulaatioplussan jälkeen.

Kummatkohan olis sitten parempi ottaa käyttöön? Onko kenelläkään kokemusta?
 
Viimeksi muokattu:
Uusi kuumeilija ilmottautuu! Neljäs lapsi haaveissa, reilu vuosi sitte alko yritys. Takana kohdunulkonen 10/14 ja keskenmeno 3/15 rv 11. Keskenmeno alko itekseen ja sain vielä lääkkeet sitä vauhdittamaan. Lääkkeet ei tehonnu yhtään eikä kohtu tyhjentyny. Viikon päästä lääkäriin uudestaan, kohdunsuu kiinni ja kohtu täynnä tavaraa. Oli epätäydellinen keskenmeno, sikiö ilmeisesti kuollu pari viikkoa aikasemmin. Tekivät ns minikaavinnan eli olin hereillä ja imulla tyhjensivät kohdun. Se onneksi onnistu ja nyt odotellaan kiertoa palautuvaksi. Jälkivuotoa ollu enemmän ja vähemmän reilu 3 viikkoa, monesti oon luullu että loppuu, mutta aina tullu lisää.. Mutta eiköhän se nyt vihdoin olis loppu ja menkkoja odotellaan...

listaan voi päivittää:
Susa123_34v_KU 10/14 ja KKM 3/15 ja haaveissa neljäs
 
susa123, tervetuloa! Täältä saa kyllä hyvää vertaistukea ja keskusteluseuraa. Miten sulla tuo kohdunulkoinen kävi ilmi? Mullahan tuli kuukautiset normaalisti ja sitten myöhemmin alkoi ruskea vuoto, minkä jälkeen selvisi KU. Sinä oletkin tullut raskaaksi pian KU:n jälkeen ja toivottavasti nappaa uudelleen pian! Tsemppiä :)
 
Kohdunulkonen alko mahakivulla ja turpoamisella, ei mitään vuotoja. Kävin päivystyksessä, hoidettiin ummetuksena, ei ultrattu. Aika kuitenki seuraavalle aamupäivälle. Yöllä alko järkyttävä hartian vihlominen, huimaus ja taisin pyörtyäkki. Jostain syystä en ees tajunnu särkylääkettä ottaa, puhumattakaan miehen herättämisestä tai ambulanssin soittamisesta.... Aamulla laitoin lapset kouluun ja klo11 menin lääkäriin. Sieltä suoraa ambulanssiin ja sairaalaan (150km) Olo oli yllättävänki hyvä ja sitä kaikki ihmetteli.. Klo 16 ultrattiin ja selvis ku, seurattiin hb klo18. Se oli laskenu muistaakseni 87 ja 18.30 olinki jo leikkaussalissa... Mahassa 1,5 litraa verta, sikiö abortoitunu itekseen ja ollu ilmeisesti munasarjassa, koska siellä vuoto. Olin 2 yötä sairaalassa, hb alimmillaan 68 ja verenpaineet 70/40. Nopeasti lisäverellä onneksi kuitenki nousi. Viikkoja oli 6+2

Kierto palautu nopeasti ja oisko 2 menkat ollu ennen uutta plussaa. Siitä pääsin ultraan 6+1 jossa todettiin kohdunsisänen raskaus ja sykeki löyty. Ei vaan jaksanu pysyä kyytissä.. Tuntuu, että kroppa palautu nopeammin kohdunulkosesta ku keskenmenosta, mutta oli henkisesti paljon raskaampi. Nyt toivotaan todellaki, että ne menkat alkais ja tulis äkkiä taas plussa =)
 
Huh, hurjan ja tosi ikävän kuuloista hommaa toi kohdun ulkoinen :eek: mutta tervetuloa susa123 tänne kuumeilemaan!

Mielialasta keskenmenon jälkeen: olen yllättävän hyvällä tuulella. Tosin töissäkäynti ei voisi vähempää kiinnostaa ja ahdistaa se, että olin jo laskeskellut jääväni äityisvapaalle syyskuun lopussa. :( nyt pitikin tehdä sitten muutos suunnitelmiin. Itku meinaa tulla silloin kun puhun keskenmenosta jonkun muun kuin mieheni kanssa, mutta oon ihan yllättyny miten hyvin oon tsempannu vaikka edelleen tuntuu että mun maailma on aivan pirstaleina.
 
susa, hurjaa ja kurjaa kyllä :( Poistettiinko sulla munasarja? Mulla oli elinkelpoinen yksilö tuubassa ja se oli revennyt ja vuotanut vatsaonteloon. Kipuja ei ollut, mutta samoilla viikoilla olin kuin sinäkin, eli 6+2. En olisi varmaan tiennyt koko raskaudesta, jos en olisi rv 4+5 käynyt kontrolligynekäynnillä endon takia. Sitä murehdin usein, miten olisi käynyt, jos en olisi käynyt gynellä ja saanut tietää asiasta. Olisin varmaan kuitannut vuodonkin normaaliksi välivuodoksi ja tilanne olisi voinut mennä todella pahaksi. Olihan se toki sitä jo nyt, kun tuuban menetin.

stua, mulla tulee myös itku, jos puhun keskenmenosta jonkun muun kuin mieheni kanssa... Vaikka KU:sta on jo melkein vuosi aikaa. Koko ajan pyörittelee vieläkin päässä sitä, minkä ikäinen vauva olisi, miten pitkään olisin töistä pois, mitä jos, mitä jos, mitä jos. Argh.

Wanti, pahoittelut kp 1:stä! Olin jo aivan "hököllä", että sulla olis tärpänny. Harmi :/

Rentouttavaa viikonloppua kaikille ketjulaisille!
 
Ei tarvinnu poistaa mitään, kun sikiö oli jo abortoitunu. Vuotokohta poltettiin ja poistettiin veri mahasta. Oli vaan vuotanu mahaan eikä ulos....

Mulla taitaa nyt alkaa menkat, oon sitä pari päivää jo epäilly. Jälkivuoto ei missään vaiheessa ees kokonaan loppunu, mutta mielestäni ovulaatio oli pääsiäisenä. Nyt vuotaa jo siteeseen asti vähän ja mahaa vääntää ihan hillittömän paljon. Vielä ei oo kunnolla hanat auennu, mutta varmaan myöhemmin tänään tai viimeistään huomenna. Tyhjennyksestä kyllä vasta paria päivää vaille 4 viikkoa.. Mutta peukkuja pystyyn.. =)
 
Minun visiittini tällä erää täällä jäikin lyhyeksi. Juuri kun olin menettänyt toivoni, turhautunut ja päätettiin miehen kanssa pistää koko yritys hyllylle, sainkin tänään plussan testiin. Olen kuin puulla päähän lyöty, mutta aivan mielettömän onnellinen. Nyt hissukseen odotellaan mitä tuleman pitää ja toivotaan parasta. Tsemppiä ja voimia kaikille! Ja hurjasti plussaonnea!
 
susa, pääset uuteen kiertoon tärppiä hakemaan :)

tamariini, onnea!!

Täällä rt näytti jo kunnon viivoja sunnuntaina ja eilen. Ei vaan tuo keltarauhasen toiminta riitä ylläpitämään raskautta... Onneksi sain nyt ne lääkkeet. Alkaa olla tosi raskasta, kun 10 kk sisällä on ollut yksi kohdunulkoinen raskaus ja neljä kemiallista. Nyt ei siis vuoto ole vielä alkanut, mutta äsken rt näytti negaa... Oon tehny tässä neljän päivän aikana jotain 15 testiä :D

Mulle vois tietoihin lisätä KEM 11/14, 2/15 ja 4/15! Kiitos!
 
susa123 Tervetuloa! Hurjan kuuloinen kokemus sinulla :(

tamariini Onnea!

Lakkani Voin vain kuvitella, kuinka kurjaa on ilostua kerta toisensa jälkeen plussasta ja pudota sieltä ajatuskuplasta lujaa alas. Toivottavasti saat lääkkeistä avun!

Täällä on nyt vauvakuumerintamalla hiljaiseloa. Km-vuotoa tulee vielä vähän, nyt tyhjennyslääkkeistä 11 päivää. Olen kohdistanut ajatuksia muualle, mm. urheiluun, töihin, perheeseen. Tällä hetkellä elo on vahvasti tässä hetkessä ja ihan todella hyvä mieli. Viime viikko olikin aika surullinen, mutta nyt on vahvasti tunne siitä, että elämä on hyvä juuri näin :) Meille ehkä tulee toinen lapsi, ehkä ei, sen näkee sitten.
 
Tamariinille hurjasti onnea! Ihanaa kuulla hyviäkin uutisia välillä :)

Mä jopa "unohdin" tän vauvakuumeen viikonloppuna. Olin lauantaina piiiitkästä aikaa baarissa ja ai että oli hauskaa. Tuli juotua alkoholiakin ekaa kertaa tosi pitkään aikaan. Jotenkin sitä sitten mietti että olispa tollanen elämä helppoa... Mutta ei, kyllä mä sen perheen haluan. Kuitenkin oli kiva huomata että pystyn pitämään hauskaa ja olemaan murehtimatta koko aikaa. Kyllä tää tästä, päivä kerrallaan kuten aiemminkin olen ittelleni hokenut.
 
Onnea tamariini! Ihanaa!

Km vuoto loppui lauantaina, hyvä niin. Täällä nautiskeltu peittojen heiluttelusta ilman mitään paineita. Edelliskerrasta onkin päässyt vierähtämään tovi. Nyt vaan löysin rantein eteenpäin ja ajatukset muualle vauvan teosta.
 
Jes, sieltä se nega tais nyt tikkuun tulla! Joku tosi tosi haalea viivanpaikantapainen näkyy mutta kyllä minä tuon negatiiviseksi tulkitsen. Eli tää keskenmeno on nyt toivottavasti mun kannalta takana päin, kuten myös tää kamala kevät. Nyt suuntaan ajatukset tulevaan :)

Mitäs täällä muille kuuluu?
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuisi. Täälä yritystä takana lähemmäs kolme vuotta ja lapsettomuushoidossa käydään. Hoitojen avulla sain raskaustestiin maaliskuussa ensimmäisen positiivisen,joka menikin tässä kuussa kesken. Vasta tukilääkityksen lopetettua alkoi vuoto ja todettiin kemialliseksi raskaudeksi. Esikoinenhaaveissa _ 23v_ KEM 04/2015 ja esikoinen toiveissa.
 

Yhteistyössä