*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



PERJANTAI 11.7.2014



Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 9/28-30
SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/?
Metsäläinen_____34v_____KM 5/14___________________KP 18/29



Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 20/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP 8/28
äitii88______25v_________KM 1/14___________________KP 4/28-30
Pihla___________________kkm 3/14 __________________KP 30/30/34



Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 10/26-28
Pikkupeikko85_____29v_____RK 11/13_________________KP 42/?
pieni toive________24v_____KU 5/14__________________KP 8/37



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 53/?



Myrtti85______29v___________KM 4/14________________KP 18/34



HooKoo-82_______31v________Kmx4 2014___________KP 12/28








TAUSTALLA/KATEISSA:

Minus
carolina30+
Tähtisilmä*
VanillaLady
must.ikka89
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
bilingualmama
StellaI
Tuzzi
raparperitaivas




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/
KESÄ 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Hei, ajattelin josko nyt liittyisin tähän ryhmään. :)

Lyhyehkö taustatarinani:
Eli ikää 23v ja tämän vuoden helmikuussa päätimme miehen kanssa jättää ehkäisyn ja antaa lapsen tulla, kun on tullakseen. Kuinka ollakaan plussasinkin tasan kuukauden päästä pillerien jättämisestä! Ikävä kyllä tästä tasan kaksi viikkoa myöhemmin alkoi tuhruvuoto jota jatkui ehkä 5-6 päivää väliin vähän runsastuen. Päivää paria ennen olivat ne vähäisetkin oireet (lähinnä nännien arkuus) kadonneet. Tuhruvuodon viimeisille päiville sain neuvolaan ajan ultraan jossa sitten todettiin, ettei ketään kotona ja verikokeessa hcg:n määrä oli 70. Varhainen keskenmeno, tuulimuna tai mikä lie hipaisu siis kyseessä. :/
Tuhruvuoto loppuikin sitten ultran jälkeen ja viikko siitä tein jo puhtaan negatiivisen testin. Noh, fyysisesti siis tosi helppo juttu, kun ei ollut minkään valtakunnan kipuja vaan olivat kuin mitkä tahansa menkat. Henkisestikin toivuin suht hyvin, vaikka aina välillä asia mieleen palaakin. Sitten tulikin jännättyä, että tuleekohan ne menkat joskus ja jouluna. Keskenmenon jälkeiset menkat tulivatkin yllätyksekseni jo kp34, mutta nyt näitä seuraavia onkin sitten odoteltu jo pieni tovi...

Nyt onkin sitten lähinnä pyritty tiputtelemaan painoa pois jos se tasaisi jo ennen pillereitä epätasaisena kulkenutta kiertoa ja saisi menkatkin ehkä joskus tulemaan. Myös kilpirauhasen vajaatoimintaa olen pitkään jo itselläni epäillyt (ja veriarvot parin vuoden takaa jotain sellaista voisivat vihjaillakin) ja km-ultrassa lääkäri sivulauseessa puhui, että munasarjoissa on jonkinlaista rakkulamaisuutta eli pco(s):kin voi olla mahdollinen ongelma. Näistä ei kuitenkaan vielä mitään tarkkaa voi sanoa, mutta ensi kuussa on opintojen aloitukseen liittyvä terveystarkastus jossa ajattelin sitten tiedustella verikokeisiin pääsyä ja ainakin tuon kilpparin tilan selventämistä. Ja jos menkat ei ole siihen mennessä tulleet niin sitten jos saisi jotain apua kierron tasaamiseen. :)

Eli Valonkantaja, 23v, KM 3/2014, KP 77/30+ ja esikoinen olisi metsästyksessä.
 
Viimeksi muokattu:
Zemar, mullakin fyysinen toipuminen on ollut hidasta. Hcg laski tosi hitaasti ja varmasti omalta osaltaan viivästytti menkkoja. Mullakin nämä kaksi raskautta on saaneet alkunsa helposti, mutta saa nähdä, miten nyt käy. Tuo kkm sai alkunsa yhdestä ainosta kerrasta, kun oltiin ilman ehkäisyä just kun mun menkat olisi pitänyt alkaa.

Valonkantaja, meidän keskenmenot on olleet melkein samaan aikaan. Ekoja menkkoja mä jouduin odottamaan tosi pitkään. Toivottavasti en seuraavia niin pitkään, jos ovat tullakseen :p toivottavasti sunkin kierto normalisoituu.

Kp30 ja menkat taitaa tehdä tuloaan. ÄLLöÄLLövaroitus :D aamulla tuli housuihin asti vaaleanpunaista limaa ja luulinkin, että menkat alkaa. Sen jälkeen ei kuitenkaan mitään. Menkkatuntemukset kuitenkin jatkuu, joten eiköhän ne viikonlopun aikana ala... Toivoisin vaan, että alkaisivat mahdollisimman pian, jos ovat alkaakseen, ettei tarvitsisi turhaan piinailla ja elätellä toivoa.
 
Kiitos äitii88 että jaksoit päivittää listaa =)

Tervetuloa valonkantaja ja onnea yritykselle =)

Minulle saa päivittää dpo 0 eilen oli himot aivan huipuissaan ja aamulla heräsin aivan järkyttävään pistelyyn/kouraisuun oikean munasarjan puolella. Nyt jo kestänyt reilu puoli tuntia tätä kipuilua. Nyt en tikuttanu ovista mutta tästä ei voi erehtyä...mulla on nyt ollu viimeiset 3 kiertoa päivälleen 27 päivää. Joten senkin voisi tuonne listalle päivittää.
 
Huoh, kolmatta päivää pienen pientä tuhrua... Tulee lähinnä pyyhkiessä, eikä ole edes kovin veristä. Alkaisi nyt jo kunnolla, jos kerran on alkaakseen. Nyt on kai kp32, että ei taida onneksi tämä kierto ihan niin pitkäksi venyä, jos jotain positiivista haluaa löytää :)
 
Mä voisin siirtyä piinailijoihin tänään dpo1 ja kp14/28 nyt ollaa jokapäivä puuhailtu miehen kanssa, nyt jos ei tärppää nii johan on kumma :D ehkäsyä ei tarvii ainakaa miettiä mies eilenki sano "kun ei kerta onnistu niin turha ees ehkäsyäkään miettiä" :LOL: niinpä sitten näköjään..
Mutta mie oon kyllä jo hanskat tiskiin sanoin samaa miehellekin ja tänään meen kahtomaan koiravauvvaa ja samalla meille tulevaa kissavauvvaa :heart: aawww :)

muoks. tarkoitin *hanskat tiskiin jo laittanu* ääh pikaseen koitin kirjottaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Paha olo jatkuu ja rinnat ovat kipeät. Raskaustesti näytti negaa. Ehkä mä olen vaan valeraskaana niin kuin koirat :(
Odottelen vielä 4pv ja jos ei menkat ala, niin teen uuden testin.
Jos jaksan, niin laitan km tiedot. Olen vielä edelleen taustalla.
 
Kp1... Jos jotain positiivista haluaa löytää, niin eipähän tämä kierto onneksi kovin pitkäksi venähtänyt :) toisaalta iloitsen menkoista, kun ovat vasta toiset keskenmenon jälkeen ja nyt tuntu, että kroppa on päässyt normaaliin tilaan, kun kiertokin oli jo normaalin pituinen. Mutta olen myös pettynyt. Tässä kierrossa täytynee heilutella peittoa useammin :D

Parempaa maanantaita muille! :)
 
Pihlalle pahoittelut uudesta kierrosta mutta hyvä tosiaan, että täti kurvasi kylään ajallaan :)

Silvialle tsemppiä :(

Täällä oli viime ma ilm. ovis ja nyt hirveää juilintaa alavatsassa! Herättää oikein yöllä... Nyt toivotaan, että olisi SITÄ :D Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina...
 
Täällä ovis lähenee. Tein tän kierron osalta päätöksen, etten tikuta ja koitan stressata mahdollisimman vähän. Mutta toivon vaan kovasti että se kolmas plussa tulis pian, sitä alkaa pikkuhiljaa väsymään tähän jatkuvaa toivomiseen ja pettymiseen :(

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yrittäjille jälleen tähän kiertoon!
 
Valonkantaja, tervetuloa joukkoon.. :)

Pihlalle parempaa onnea uuteen kiertoon!

Minä taas tilailin sitten kuitenkin niitä ovistikkuja... :xmas: Tänään tipahtivat postilaatikosta ja perjantaina saisi alkaa tikuttelemaan. Saa nähdä tuleeko lisästressi. Mutta ajattelin että olen nyt viime kierrot stressannut sitä ajoituksen osuvuutta. Vaikka kierto onkin suht säännöllinen niin ilmeisesti jo se parin päivän heitto aiheuttaa sen, että saatetaan olla asialla liian aikaisin tai liian myöhään... eikä me ihan joka päivä tai joka toinen päivä jakseta heilutella peittoja, ainakaan enää näin yli puolen vuoden yrityksen jälkeen. Joka kolmas päivä ei oo tuottanut tulosta.... Laskin että tässä olisi enää 4 kiertoa aikaa raskautua, tai muuten vauva ei ehdi syntyä ennen hoitovapaan loppua.

Piinailijoille tsemppiä!
 
Moi kaikille,

Pahoittelut ensiksi kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja uusille palstalaisille tervetuloa, vaikka syy onkin ikävä.

Mieleni tekisi jo palata kuumeilemaan, mutta joudumme nyt odottelemaan syyskuun alkuun hyytymistekijöiden verikokeita. Raskaustesti näyttää jo ihan hailukkaa eli ei ainakaan isosti olla enää raskaushormonihuuruissa. Ensi viikolla on kontrolli-hcg. Vuoto kesti tyhjennyksen jälkeen noin viikon eli kaksi viikkoa on jo oltu vuodoitta. Eilisiltana oli tosi kovat kivut ja hiukan säikäytti, että mitähän nyt tapahtuu. Menivät jo ohi... Voihan se olla, että jo menkkoja tekee. Mahtavat olla melkoisen kipeät.

Onko keneltäkään teistä tutkittu hyytymistekijöitä? Ollaan onnellisia, kun jo tutkivat, mutta koska kokeet on mahdollista ottaa vasta syyskuun alussa, menee lähes syyskuun loppuun tulosten kanssa. Ei kyllä malteta odottaa niin pitkään. Tilasin yksityiselle jo gyneajan ja käyn kysymässä mitä tehdään. Aika on 29.7. Jos ehdottaisi kompromissia. Käyn kokeissa ja aloitamme yrityksen... Syön joka tapauksessa seuraavan mahdollisen raskauden ajan sitä primaspania, joten ei mitään menetettävää... Ja yksityisellä on sama lääkäri kuin polilla eli saadaan nyt hyvä jatkumo. Lääkäri on paras meidän suunnalla ja uskon, että auttaa meitä saamaan seuraavan pienen syliin asti.

Minut voisi kyllä laittaajo listalle, kun kaipaan kuitenkin juttuseuraa ja on mukava kuumeilla teidän muiden plussia.

Eli esikoinen toiveissa, vauvatoiveinen kkm 02/14 ja 06/14, 37 v ja nyt ehkä kp 22/28. Kierto voi kyllä olla ihan mitä vaan...
 
Vauvatoiveinen, mukavaa nähdä sinut täällä :) jos näin voi sanoa. Teillä on ollut kohtuuttoman paljon vastoinkäymisiä. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja pääsette pian uuteen yritykseen :hug: Minä siis tuolta keskenmenokeskustelusta uskalsin siirtyä tänne. Pelottaa, mutta onhan se joskus uskallettava.

Kp3. Ovulaatiolaskurilla laskin, että 32 päivän kierrolla 1.8. olisi otollinen hetki raskautua. Edellinen kierto oli sen 32 päivää, mutta tässä nyt kärsitään vasta toisia menkkoja kkm:n jälkeen, että seuraava kierto voi olla pidempi tai lyhyempi. Tyttöä tehtiin aikanaan sillä asenteella, että tulkoon, jos on tullakseen, mutta peitto heilui noin 4-5 kertaa viikossa :D edellisessä kierrossa ehkä 2 kertaa viikossa. Ei pienen lapsen vanhemmat jaksa näköjään samalla tavalla kuin ennen... Tähän kiertoon täytyy panostaa vähän enemmän :) vaikka edelleen yritän pysyä ajatuksessa, että tulee, jos on tullakseen. En haluaisi ottaa stressiä, enkä halua, että petipuuhat menee pelkäksi vauvan tekemiseksi. Toivottavasti asenne pysyy.

Ystävä on raskaana ja toinen yrittää raskautta. Osaan iloita muiden vauvauutisista, mutta myönnän tuntevani myös valtavan kateudenpiston aina niitä kuullessani. Mulla pitäisi olla 2kk:n päästä vauva sylissä, jos kaikki olisi mennyt hyvin. Toivottavasti tämä kierto tuottaisi toivotun tuloksen. Ja tietty teille kaikille muillekin :)
 
Mä meenkin uuden mukaan tämän kierron eli tikutin ovista ja 14.7. tuli vahva ovis+ eli kp15/28, tein samasta pisusta r-testin ja sekin haamuili että oli kyllä megaovis :D ja kp16 kauheet ovis kivut huhhuijjaa :eek: ja nyt kp17/28 ja dpo1 eli näillä nyt mennään eteen päin :) ja dpo10 eli 25.7. teen r-testin että nyt vaa ootellaan tärppiä, mieluusti nyt sitten pysyvää tärppiä :popcorn:
 
Morjensta tähänkin ketjuun, jossa olin mukana talvella, mutta hiivuin sitten taustalle, koska en halunnutkaan enää kolmatta lasta. Tulin tänne ilmoittamaan, että ehkäisystä (kondomi) huolimatta tulin raskaaksi toukokuussa :O. Hetken aikaa kauhisteltuani päätin antaa tyypille mahdollisuuden ja nyt näyttää siltä, että helmikuussa olisi tulossa käärö... Tsemppiä teille kaikille! Joskus voi onnistua "vahingossakin".
 
Pihla: pidän kovasti peukkuja, että tämä kierto olisi nyt sinulle se tärppikierto! Onhan tämä rankkaa, mutta jospa meitä vielä onnistaisi pysyvämmin.

Onnittelut plussasta väpä!

HooKoo: ovis ei anna koskaan haamua raskaustestiin. Sinulla täytyy olla aiemmista keskenmenoista vielä raskaushormonia veressä. Tiedäthän, että raskaushormoni sotkee myös ovistestit eli antaa plussaa syyttäkin. Takanasi on jo neljä keskenmenoa. Anna hyvä ihminen kroppasi joskus hiukan edes levätä. Entinen raskaushormoni veressä voi myös sotkea kaikki uudet yritykset, joten tulosta tulee maltilla enemmän. Voi myös olla, että kroppasi ilmoittaa, että kuusi lasta riittää. Naisen kroppa ei ole mikään kone. Toivon sinulle onnea yritykseen, mutta myös järkeä pitää taukokiertoja keskenmenojen välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Ensinkii mulla r-testit pitkään ollu negaa ja toiseksi ovistestit oli haaleeta ennen ovisplussaa. Ja hätähousuissa toisellakii oli r-testit haamuillu oviksen aikaan että selaappa sitä. Ja jos teitä häiritsee että yritämme seiskaa jo niin voin kyllä painua muualle täältä kuumeilemaan. Kaitpa itse tiedän oman kroppani!
 
Hookoo: tarkoitus ei ollut loukata. Raskaushormonia ei ole kropassa ennen kiinnittymistä tai hipaisua. Tämä on lääkärin kertoma fakta... Toivon sinulle onnea yritykseen. Minun kantani takia ei tarvitse ketjusta poistua. Olen pahoillani, jos en jaksa kannustaa sinua seitsemännen lapsen kanssa, kun itse yritämme vasta sitä ensimmäistä. Ei olla asiassa ihan samalla viivalla, joten jätän asian tähän...
 
Eipäs naiset tapella :) tämä on arka aihe ja ollaan kaikki enemmän tai vähemmän herkillä. Kuulin tänään, että siskoni on raskaana. Hymyilin, onnittelin ja kun sisko lähti kotiin, itkin ripsivärit poskille. Hävetti. Tyttökin katsoi ihmeissään. Selittelin, että äidillä on heinänuha :ashamed: Nyt yritän ryhdistäytyä ja oikeasti olla vain iloinen. Ei se ole helppoa omassa tilanteessa, mutta yritän.

Vauvatoiveinen, onko teillä nyt yritys jäissä? Miten olet muuten edellisestä keskenmenosta toipunut? Muistan, että olit kovin kipeä. Toivottavasti voit jo paljon paremmin :hug:

Muuten en ovistesteihin ota mitään kantaa. En koskaan ole niitä ostanut, enkä halua ostaakkaan. Vaan mistäs sitä tietää, vieläkö niihin joutuu turvautumaan. Meillä alkaa nyt toinen yrityskierto, kunhan nämä menkat loppuu... Mä en myöskään mitään oviskipuja tunnista. Todistettavasti kuitenkin olen ainakin joskus ovuloinut, kun kerran yksi lapsi on aikaiseksi saatu ja toinenkin raskaus alkuun.

Keskenmenoja olen kokenut yhden. Sen jälkeen odoteltiin suosiolla yhdet menkat (13 viikkoa!!!) kokonaan ilman seksiä. Kyllä, luitte oikein ;) edellinen kierto puuhasteltiin silloin, kun huvitti. 1-2 kertaa viikossa. Tähän kiertoon haluaisin panostaa jo enemmän, kun kiertokin on normalisoitunut ja kroppa tasapainossa keskenmenon jälkeen. Olen iloinen, ettei heti alettu uutta yritystä. Jokainen toki tekee parhaaksi katsomallaan tavalla :) mulla oli kroppa niin kovilla kkm:n jälkeen, että halusin aikaa toipua. Nyt tunnen toipuneeni ja nyt uskallan ihan todella toivoa raskautta.

HooKoo, älä nyt sentään kokonaan kirjoittelua lopeta. Varmasti tunnet itse kroppasi parhaiten ja tiedät, mitä teet. Ymmärrä kuitenkin, että kokonaan lapsettomat on varmasti vielä paljon herkemmillä kuin me, joita on edes yhdellä (sinua vähän useammalla) lapsella siunattu. Nyt vedät syvään henkeä ja rauhoitut :)

Kp4 ja saisi jo menkat loppua.
 
*Pihla* :hug: Itse(kin) olen alkanut pelkäämään, että joku tosi läheinen ilmoittaa omasta raskaudestaan. Nyt kun oma piti-olla-LA (1.9) lähenee niin kyllähän se vähän masentaa kun ei ole uutta raskautta... mutta minkäs teet.

Mites tuo dpo 0 nyt sitten menikään, kun/jos saan ovistestiin plussan niin onko se ovispäivä seuraava päivä vai vasta sitä seuraava? tai miten te olette sen laskeneet.... Huomenna testaan ekan tikun :)
 
äiti88, jos saat tänään testiin ovisplussan, on se -1 dpo. Oletettu ovis sitten siis huomenna, joka on dpo 0 ja siitä seuraava sitten dpo1.

Itse toivon löytäväni ovisplussan vielä tänään. En ole vielä testannut, koska olen huomannut, että itselle sopii parhaiten testaus iltapäivästä/illasta. Kun ei sitä aamupissasta kannata tehdä.... Niin, siis koko kierron alun ollut niin hailakkaa viivaa ovistestissä, että ihan huoletti. Limailut alkoivat kuitenkin muutama päivä sitten. Eilen oikein pöksyt kostuen. Ja vihdoin vahvahko viiva testissä, niin siksi toivon löytäväni plussan ja hymynaaman tänään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Äitii88, mulla olisi ollut laskettuaika 30.9. Joten lähenee meilläkin. Mutta ehkäpä me molemmat oltaisiin onnellisesti raskaana silloin. Kyllä se pahalta tuntuu, kun läheinen ihminen ilmoittaa omasta raskaudestaan ja on pakko yrittää olla vaan onnellinen toisten puolesta. Tärppionnea! Just miehelle tokaisin, että tässä kierrossa puuhastellaan ahkerammin :D
 
Itse en ole laskettuna aikoja juuri miettinyt, mutta nyt kun tuli puheeksi, niin ne oli 2.9. ja 21.11. Tai 20. tai 23. ???? lienee hyvä merkki, jos ei enää muista tarkkaa päivää!! :)

Ja äsken tuli hymynaama, just niin ku ajattelin. Jotain sitä on oppinut omasta kropastaan! Mulla siis lh nousee vain edellisenä päivänä, muulloin on hyvin hailakka.

Tänään siis -1Dpo.
Jos joku innostuu päivittämään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä