**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

tillukas ihania uutisia sait kyllä gyneltä. :heart: Olen todella onnellinen sinun puolestasi!

Lapinmaria itsellä ei Sofin tikuista ole kokemusta, mutta itsellä ovistikut toivat aivan liikaa stressiä kiertoon, joten taidan jättää ne jatkossa väliin.

Cattibrie itse olen myös tuosta AA:n voimarukouksesta saanut pontta vaikka en itseäni järin uskonnolliseksi luokittelekaan. Välillä tuo on vain valitettavasti päässyt unohtumaan, kiitos muistutuksesta. :heart:

MiNalo pessimistin pää pystyyn ja peiton heilutukseen. :D Onnea ovisplussasta!

hanja onnea uuteen yritykseen, hyvä että keskenmeno on jo lopputarkastusta vaille valmis.

Simpu83 tuo "pärjäile"-asenne taitaa olla enemmän tai vähemmän sääntö jossakin. Itsekin sain nyt tuon jälkitarkastuksen kaavinnan jälkeen vasta, keskeytyneessä en ollenkaan. Kyllä nuo keskenmenot muutenkin taitavat Neiti -81 esimerkin mukaan mennä "lääkkeet kouraan ja kotiin, koita pärjäillä!"

Parisuhteesta: Itse olen huomannut että nämä vastoinkäymiset on meitä kovasti lähentäneet. Jotenkin nyt katsotaan enemmän samaan suuntaan ja meillä on samat tavoitteet. Muutenkin meidän parisuhde on aina kriiseissä ja suruissa lähentynyt.

ON: Viikonloppu mennyt juhlimisesta toipuessa tai miehen kanssa peuhatessa. :) Vaikka nyt on ihana olla kerrankin ilman rättiä housuissa, voisi ne menkat tulla jo. Juu, olen hieman malttamaton päästä jo uuteen kiertoon. :ashamed:

Plussapuhurit kaikille ja sovitaan että vain minä otan sen tädin kylään, plussatkaa te muut! :D
 
Tänne on tullu taas paljon viestejä, pitää paremmalla ajalla tulla niitä luskelemaan! :)

ON: Täälä taas vuodatettu kyyneleitä, kun kuulee joka suunnalta, että joku saa lapsen ja jo toisen.. Harmittaa todella paljon, kun kysymyksia tulee taas mieleen, että miks me ei alotettu aikasemmin, oon niin kauan halunnut jo lapsia.. Miksi me ei? Miksi toisesta saa jo toisen lapsen?.. :ashamed: Mä niin toivoisin, että tästä seuraavasta kierrosta meille suotaisiin se pienen pieni nyytti. Ja meille kaikille jotka on yrittänyt jo kauan! : / Tai siis nyt joutuu odottamaan, että tää kieto on ohi ja alkaa seuraava.. Haettiin eilen vähän vitamiinejä mulle ja miehelle, mihelle lykkäsin foolihappoa :D ja itse ostin raskaus ajan multivitaa :D toivottavasti näistä olisi jotain apua. : /

Niin ja täälä vuoto on onneks kokonaan loppunut ja sain sitten r-testiin ihan puhtaan negan! Eli onneks tää meni kumminkin näin nopeasti! Ja semmosta kysyisin, että onko jos saa negan testiin km tai tm jälkeen niin kaikki materiaali tullut ulos? :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on nyt kyllä tyyneys kaukana!

Menkkoja ei näy ei kuulu, testi nega. Tänä aamuna viimeks testastin First Signalilla. Viivan paikka tuli testiajalla näkyviin, muttei siihen mitään väriä tullut. Ja tiedän ettei niihin testeihin pitäisi mennä koskemaan sen testiajan jälkeen, mutta... Päivän aikana testiin oli ilmestynyt väriäkin. Ja tiedän että toi on sellanen testi että se noita roskisplussia antaa. Tää on kauheeta tää oottelu ja jännäily. Alkais edes menkat että loppuu tää piinailu! Oon tosi huono ihminen odottaan. Ja anteeks omanapailu.
 
Viimeksi muokattu:
EVO
Mä oon kans Cattibrie kärsimättömänä täällä vaikka on vasta kp24 ja menkkojen pitäis alkaa vasta 4-6 päivän päästä... Tein jo aamulla testin kun viimeks näkyi selkeä plussa näillä päivillä. Eihän siihen tullut kuin se yksi viiva. Argh. Ja minä myös ronkin sen roskiksesta ja yritin tihrustaa eri valoissa jne. Miten voi aikuinen ihminen käyttäytyä näin :)
Koko ajan kuulostelen kaiken maailman oireita.. On vilu mutta se nyt ei syksyllä ole ihme. Pissattaa paljon mutta toisaalta olen juonut teetä kun viluttaa. Alavatsaa juilii menkkamaisesti jo viidettä päivää mutta toisaalta menkathan on tuloillaan parin päivän päästä.
Pitäis varmaan lähteä kävelylle jos se selvittäis päätä hieman näistä oman navan ympärillä pyörivistä ajatuksista. Toi keli ei vaan yh-tään inspiroi!
Meinaatko huomenna tehdä uuden testin Cattibrie?
Mun ei todellakaan kannata mutta kun tuolla kaapissa noita on...

Tehokasta ovulaatioaikaa MiNalo :)

Lapinmaria, menkkakipuja voi olla vaikka menkat sit jäis tulemattakin, monet listaa raskausoireeks kyseiset kivut. Eli ihan hyvin on voinut tärpätä :)

tillukas, mukavan kuuloisia uutisia gynekäynnillä :)
 
Viimeksi muokattu:
Evo Just sitä mäkin mietin että miten voi aikuinen ihminen tälleen käyttäytyä! Dyykkaa testit roskista ja tihrustelee vaikka missä valossa! :LOL: Okei, tän aamusta ei tarvinu tihrustaa. Huomenna en testaa, ylihuomenna sit aikasintaan. Tein viikonloppunakin kumpanakin päivänä testin, että jos nyt koittais ainakin sen yhen päivän malttaa. Mutta sehän se kun siellä kaapissakin olis niitä! :D Pakko nyt vaan yrittää!
 
  • Tykkää
Reactions: EVO
EVO
Cattibrie, mä yritän myös olla huomenna testaamatta, vasta ke tai to.
Pakko mun on sen verran pystyä itseäni hillitsemään tuon verran.
Varsinkin kun on vasta kp24/28-30 eli iiiihan turhan aikaista.
 
EVO: tärppiähän tässä toivotaan, mutta eipä ole mitään oireita paitsi nämä kamalat
menkkaoireet... Viimeks kun marraskuussa plussasin niin tissikipu :D oli aivan kamalaa heti ja siitä tunnistin, että on raskaana.
Tämä on vaan niin turhauttavaa kierrosta toiseen - mutta senhän te kaikki täällä
keskusteluryhmässä tiedättekin.
 
Miwwi tuo negatiivinen r-testi km:n ja tm:n jälkeen on aika yksilöllistä, koska itselläni tosiaan nytkin kemiallisessa veritesti oli jo nega vaikka keskenmeno oli vielä käynnissä. Luulen että tuo hormonin poistuminen kehosta on yhtä yksilöllistä kuin sen nouseminen raskauden alussa.

EVO ja Cattibrie luulen että jokainen negatestin saanut on varmaan syyllistynyt noiden roskishaamujen tiirailuun. Siksi nuo testit pitäisi minun mielestä tehdä sellaisiksi että ne tuhoutuvat 10min testiajan jälkeen. Ei tulisi ainakaan enää kiusausta tuohon tiirailuun. Mutta, mitäpä sitä ei tekisi, kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo. :)

Lapinmaria toivottavasti menkat nyt sitten alkaisi pian ettei tarvitse kipuja kärsiä kovasti. Se jos mikä ketuttaa, menkkakivut ilman menkkoja. : /

ON: Jaa-a, se vuodottomuus taisi olla toiveajattelua, nyt pari päivää tuhruttanut vähän, tänään ehkä vähän enemmän. MUTTA, jos kierto ei olisi mennyt sekaisin ja jos nyt yhtään osaisin arvioida tuota kiertoani, voisi jopa menkat olla alkamassa. Se olisi kyllä toisaalta kivaa. :) Mulla vaan ikuinen realisti/pessimisti nostaa päätään ja huutaa ettei tämä nyt niin helppoa voinut olla. :ashamed:
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 25.9.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 94/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 15/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 13/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP ?
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 23/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 33/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 19/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 20/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 18/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 21/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 49/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 31
mumina___22v___KM 7/12____________________________KP 40/30-34
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 25/28-30

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 18/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 14/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 31/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 12/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 1/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 59/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 44/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 20/28


***Piinailijat***

Minalo - dpo 1

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Lapinmaria :hug: Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon!

Evo Maltoitko? Mä maltoin! Huomenna heräänkin sitten varmaan viideltä testaileen. :D Turhauttavaa jos ei plussaa sillonkaan. Sit on varmaan vaan uskottava et kierto lähteny venyyn jostain syystä. Mutta muistinkin että kp 20 kohdalla kävin täälläkin arpomassa että olisko se ovis sitten kuitenkin ollut vasta sillon. Kävin tarkastamassa täältä oikein kun yhtäkkiä tuli mieleen. Että kai niiden lähipäivinä pitä alkaa jos se vasta silloin oli.
 
Pikapikaa, terkkuja vaan taas kaavinnasta! :headwall:En ole moneen tapaukseen törmännyt, jossa olisi saman keskenmenon takia jouduttu kaapimaan KOLME kertaa, joten joskohan alkaisin jo tämän toisen jälkeen odotella "parantumista"..
 
EVO
No voi harmi Lapinmaria :( Tsemppiä!

Pippari, hoh hoh, onpa huonoa tuuria. Kai se tuurista on kiinni vai onko se eka kaavinta tehty tosi huonosti...?

Cattibrie ÖÖÖ...pakko mun on tunnustaa että tein aamulla testin. Ei siihen kyllä kahta viivaa tullut ajan puitteissa mutta aamupalan jälkeen kävin katsomassa niin jotain hailakkaa viivaa kyllä näkyi. Antaa vähän toivoa mutta ei kyllä kerro mitään varmaa. Yritin apteekista etsiä sellaista testiä minkä vois tehdä jo ennen menkkojen oletettua alkua mutta ei niillä ollut. Njäh. Huomenna aamulla kyllä testaan taas. Pöljä minä :)
 
Lapinmarialle pahoittelut tädistä! Jaksamista! :hug:

Pippari voi kuinka inhottavaa! :hug: Ei yhtään kivaa..Voimia sinullekin! Vastoinkäymisiä ei tarvis tulla sun kohdalle enää ainuttakaan!

Lisäsin tonne listaan Piinailijat-osion. Ajattelin, että ois kiva seurata, missä mennään oviksen jälkimainingeissa. :) Liittyä saa kuka tahtoo aina sitten kun se on ajankohtaista! Itsellä tänään siis dpo 1. Piiiiiiiitkät piinapäivät edessä! ;)
 
Pippari MITEN tuo voi olla mahdollista ettei ensimmäisellä kahdella kerralla kohtua saada tyhjäksi? :mad: Omassa kaavinnasta epikriisissä luki että ensin kaavittiin, sitten ultrattiin, sitten kaavittiin ja sitten vielä ultrattiin. En vaan pysty ymmärtämään... :hug:
 
Cattibrie hienoa että maltoit. :) Ja huomenna sitten tietty testiä heti kun vaan voi kellonaikaa aamuksi kutsua. ;)

EVO ihana hätähousu. :) Huomenna testiä uudestaan?

MiNalo uuu, piinailuosio! Onnea piinailuun myös sinne!

Mä luulen ehkä että täällä olis kp1. Pienellä varauksella, mut ei tää kyllä enää jälkivuodoltakaan vaikuta. :)
 
Saanko kysyä teiltäkin neuvoa? Olen kirjoitellut tonne 3-kymppisten ensikertalaisten pinoon, mut nyt olis enemmän tänne kuuluvaa asiaa. Yritystä on ollu lokakuun lopulta 2011 asti ja ensimmäisen plussan sain elokuussa. Syyskuun alussa todettiin kuitenkin keskeytynyt keskenmeno ja reilu kaks viikkoa sitten viikonloppuna sain kotiin lääkkeet tyhjennystä varten. Tyhjennys tuntui menneen tosi hyvin. Muutaman tunnin päästä tablettien laittamisesta tuli runsaasti vuotoa ja muutamia kunnon hyytymiä. Vuoto kesti kaiken kaikkiaan reilun viikon. Sen jälkeen kaikki tuntui olevan normaalia, tämän viikon alussa alkoi jopa olla ovistuntemuksia. Eilen limat lisääntyi ja illalla olin aivan varma oviksesta. Keväällä tikutin sen joka kierrossa ja nyt tuntemukset oli ihan samanlaiset. Tänä aamuna tuli ensin kunnon limaklöntti ja hetken päästä yhtäkkiä tuntui, että jotain lämmintä on tulossa ja pyyhkiessä paperi tuli aivan veriseksi. Kirkasta verta tuli hetken aivan valtavasti, mutta aika pian se väheni. Nyt en oo tuntiin tsekannu, mikä on tilanne. Soitin naistentautien osastolle, josta sain silloin ne lääkkeet tyhjennystä varten. Siellä käskivät seurata tilannetta pari päivää. Epäilivät, että kyllä sieltä kaikki ulos aikoinaan tuli, kun vuoto oli silloin niin runsasta ja ehti jo loppuakin. Kummastuttaa vaan tää tilanne, kun mitään kipuja tms. ei ole. Onko teillä kellään ollut mitään vastaavaa? Masentaa nyt niiiin kovin :(
 
Pahoittelut negoista ja onnea zapatalle ihan oikeista, (toivottavasti) tavallisista kuukautisista!

ON Ovis näillä näppylöillä, eli varmaankin huomenna. Limaa tullut eilisestä saakka, alavatsa kipeä ja nyt kohdunkaula alkaa olla liki kyynärpäätä myöten auki XD En siis tikuta, vaan tunnustelemalla selvitän. Aika hurjan tuntuinen on kohdunnapukka, kun se on auki kuin huulet o-kirjaimessa ja sormi menee heittämällä sisään vaikka ja minne saakka. Ihan kamalasti en arvaa työntää sisälle, etten mene kohtua sohimaan. Suosittelen tutustumaan oman kropan toimintaan myös tältä suunnalta, toimii puhtaana ja helppona ehkäisymenetelmänä hyvin.
 

Yhteistyössä