**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Huomasin vasta viestisi kun palailin taaksepäin laskemaan vielä kiertopäiviä varmuuden vuoksi. Täytyy tosiaan ottaa nyt sit joo lääkriin yhteyttä, tosin joku kertoi että pitäisi oll a3 km ennen kuin saa apua?
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö-;28161597:
Nopeesti tulla töissä kahvitauolla kirjottamaan...

Jaksuja kaikille uusille, jotka tänne on tullu, useampi parin päivän aikana :hug: Paljon voimia tyhjennykseen ja koittakaa hemmotella itseänne!

Taike80: Teillä on ollut pitkään yrittämistä km:n jälkeen. Vuoden yrittämisenhän jälkeen saa jo apua. Suosittelen käymään juttelemas jossain perhesuunnitteluneuvolassa. Jos on vaikka liian lyhyt luteaalivaihe tai keltarauhashormonia ei välity tarpeeksi tai jotain muuta et tarvitaan tukea raskautumiseen :)

(.) Huh ku tänää on ollu alavatsa kipeä :/ Ärsyttävää ku sen lääkäriajan sai vasta 1,5 päähän.. Olisi tosin ollut huomisellekin aika, jos vain puhuisin toista kotimaista kieltä!!! Argh.. No, ei se vielä niin kipeä oo, että juoksisin päivystykseen.. Vai voiko se olla oviskipuja kp 13? Minkälaisia ne on teillä ollu? Ku itellä tää ei vihlo mitenkää erityisesti kummallekkaan puolelle, vaan tuntuu sellanena "kohtukipuna" ja tuntuu sellanen hirvee paine ja kipu.. hmm
 
Nyt mä sitten oon aivan sekaisin,. :eek: jos kerran 7.3 mulla ollut menossa kp15 tai 16.. ja jos lasken niin että se oli kp 16, niin olisi sunnuntaina pitänyt jo tädin tulla????? Nyt on kyl joku laskutoimitus mennyt väärin,.. :eek: Eihän tää nyt voi oikeesti näin paljon olla myöhässäkään? Äh, mä kuulkaa veikkaan että mulla on nyt vaan mennyt päivät sekaisin. Tänään raskaustesti apoteekista ja tänään jo testaan.. Mä tuun sit ku tätikin tänne postaamaan niin jää jotain muistiin jonnekin ees -.- Mä en tajua miten oon taas sählännyt tän mun kierron laskemisen näi :'(
 
Pikainen moikka, puhelimella näpyttelen...
Mullakin on listassa yks päivä liikaa, eli saa päivittää tänään kp 21/28. Eipä täällä erityistä, ens viikolla jälkitarkastus ja kierron loppupäivät jos kierto normaalin pituinen. Saa nyt nähdä onko kierto vielä normaali, pari päivää välillä vähän jomotellut menkkamaisesti vatsassa... tänään ollut jotenkin masis päivä, välillä tulee vielä näitä vaikeita päiviä kun vain ajattelen keskenmennyttä raskautta ja meidän pienen pientä enkelipoikaa... onneksi pääsin pienelle hiihtolenkille vähän nollaamaan ajatuksia, muuten olis olo mennyt aika ahdistavaksi. Luulen, että lähinnä tuo jälkitarkastus tässä ahdistaa ja tuo taas surun pintaan, saa nähdä saadaanko tietää mikä meni pieleen...

Missä tämän pinon plussat luuraa?
 
Itsellä eilen illla koski taas tonne munasarjaan. Piti käydä sit cittarista ostaan testejä. Eilen illalla (haaleampi) ja tänä aamuna saatiin sit oikein vahvat ovisplussat?!?!?!? Ei tajuu enää tästä kierrosta yhtään mitään :headwall:
 
Kiitos mamuska ja pömppis! Nyt on siis kp25, joten aika aikasessa tuo näkyy. En uskalla vielä siirtyä plussanneisiin, teen vielä parina päivänä uudet testit jotta näkee lähteekö vahvistumaan. Miehelle en o ihan vielä kertonu, ehkä huomenna jos on selkeempi viiva...
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantai 23.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 12/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_______________KP 33/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 2/27-30
Equus___27v____KKM 1/13________________________KP 17/24-31
Taru81_________TM12/12_________________________KP 25/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12______________________KP 29/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13____________________KP 17/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12___KP 37/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 29
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 6/30-32
Taike80_________KKM 1/11_________________________KP 33/26-29
Alien_1________KKM10/12, KM02/13__________________KP 6/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________Kp ?/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 14/26
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)___________________KP 22/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)____________________kp 22/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 6
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 26/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 4/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 17/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 27/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12________________KP 18/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Mamuska7 Dpo10



:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
taru kyllä se haamuselta näyttää.. toivotaan että vahvistuuu <3 <3

:) Jooh,. ja tääällä on 13 kk takana tuskaa , itkua, ikävää, epätoivoa,..

viimeinen kk reseptillä; joka toinen päivä heilumaan,. mies saa ennen naista, puli tuntia jalat kohti taivasta, oviksen ekoilla päivillä pullo punaviiniä,..

KOMEA VAHVA PLUSSA tuli n tunti sitten :))) Sen verran ehdein seläjni kääntää että kuoret laitoin roskiin niin 2 vahvaa punaista viivaa loisti testissä <3 Meillä odotetaan vihdoinkin.
 
Taike80 kiitos ja hurjasti onnea teille!

miss_piggy, MiNalo ja equus kiitoksia!

Iloitsen kun kaks viivaa ei oo vaan mun mielikuvitusta, mutta en silti vielä uskalla riemuita sen enempää. Ajatuksissa on vaan, että mitä jos tääkin on tuulimuna (tai kemiallinen) tai menee kesken...
 
  • Tykkää
Reactions: Taike80
Just kun ehdin ihmetellä että missä plussat niin täällähän alkoi tapahtumaan!! Jes!

Onnea taike80, mahtavaa! :)

Taru81:lle pidän niin peukkuja tiukassa että se viiva tuosta vahvistuu, ja uskon että niin tapahtuukin!
 

Yhteistyössä