Ketä kiinnostaa vahvat ihmiset?

  • Viestiketjun aloittaja goodbye to milkyway
  • Ensimmäinen viesti
goodbye to milkyway
Ärsyttää tuo Elloksen mainos jossa joku mimmi kehuu miten vahva hän on. Siis ketä kiinnostaa? Tai ei ainakaan minua. Minua kiinnostaa paljon enemmän tyypit jotka eivät ole vahvoja ja menestyjiä. Minua kiinnostaa ihmiset jotka on hiljaisia ja syrjässä. He ovat paljon kiinnostavampia ihmisiä kuin nuo ns. vahvat ja menestyjät.
 
Ärsyttää tuo Elloksen mainos jossa joku mimmi kehuu miten vahva hän on. Siis ketä kiinnostaa? Tai ei ainakaan minua. Minua kiinnostaa paljon enemmän tyypit jotka eivät ole vahvoja ja menestyjiä. Minua kiinnostaa ihmiset jotka on hiljaisia ja syrjässä. He ovat paljon kiinnostavampia ihmisiä kuin nuo ns. vahvat ja menestyjät.
Miksi oletat, etteikö se hiljainen ja syrjässä viihtyvä ihminen olisi vahva?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Joo, minustakin ne ryhmän hiljaisimmat on niitä kaikkein mukavimpia ja "päällys päsmärit" ja niin sanotut "sosiaaliset" ihmiset on todella rasittavia. Ja todellisuudessahan sosiaalisin ei ole se joka on eniten äänessä vaan se joka osaa ottaa toiset huomioon.
 
vierailija
Minä olen aina ollut hiljainen, enemmin kuuntelen kuin puhun. Aina minut hypätään ryhmän katseessa yli, ei huomioida. Työttömänäkin ollu kohta 12 vuotta. Eli en mikään mallikansalainen. Mutta hitto soikoon miten onnellinen elämä mulla on ollu. En varmasti kuulu ihmisten mielestä tuohon vahva-kastiin mutta pirun paljon onnellisempi oon kuin moni muu täällä.
 
vierailija
Ärsyttää tuo Elloksen mainos jossa joku mimmi kehuu miten vahva hän on. Siis ketä kiinnostaa? Tai ei ainakaan minua. Minua kiinnostaa paljon enemmän tyypit jotka eivät ole vahvoja ja menestyjiä. Minua kiinnostaa ihmiset jotka on hiljaisia ja syrjässä. He ovat paljon kiinnostavampia ihmisiä kuin nuo ns. vahvat ja menestyjät.
Anna mä arvaan sä käyt kirjastossa. Mä oon aina ollut aika äänekäs ja sitten mä tykkään kun oon niin vahva ja mua myös pelätään.
 
En oletakaan, mutta muut tuntuu olettavan.
Ok. Ymmärsin sitten varmaan väärin sen mitä sanoit. Nämä kaksi lausetta alla antoi ehkä ymmärtää ettet pidä hiljaisia ja syrjäänvetäytyviä vahvoina:

Minua kiinnostaa paljon enemmän tyypit jotka eivät ole vahvoja ja menestyjiä. Minua kiinnostaa ihmiset jotka on hiljaisia ja syrjässä.

Itse kyllä pidän kaikenlaisista ihmisistä. Niistä hiljaisemmista ja niistä äänekkäimistäkin. Ne on ihan muut ominaisuudet, jotka määrittelevät sen, että pidänkö vai en. Kaikissa on puolensa ja kaikki on ominaisuuksineen tarpeellisia yhteiskunnassa. Olen jotenkin hämmentynyt siitä, miten usein tälläkin palstalla halutaan dissata niitä, jotka tuovat vaivatta itsensä esiin eivätkä viihdy syrjässä hiljaa. Mitä pahaa siinä on? Tämäkin maailma olisi aika tylsä mesta, jos kaikki haluaisivat olla nurkassa hiljaa... ja ihan yhtä karmivaa olisi, jos kaikki toisivat itseään esiin kilpaa.

Eli, kyllä mua ainakin kiinnostaa vahvat ihmiset. Vahvuus ei oikeastaan kerro persoonasta juuri mitään.
 
vierailija
Kyllä minäkin mielelläni olisin vahva ihminen, mutta en ole koskaan pystynyt, olen herkkä ja heikko itkupilli.. Se taitaa vaan olla mun luonne, helposti masennun asioista ja murehdin itsekseni. Onneksi on ihmisiä, joille voi puhua tai edes laittaa tekstaria. Mielenterveystoimistossakin olen käynyt aiemmin, pitäisiköhän taas varata aikaa sinne.. Mulla on mielialalääkitys. Vahvoissa ihmisissä masentaa se, että he eivät jaksa kuunnella minua kovin kauan aikaa kerrallaan, heillä on aina kiire jonnekin..
 

Yhteistyössä