ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

  • Viestiketjun aloittaja Taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
nbafopnfb
Onko hän muka ollut täällä niin pitkään? Miten en ole huomannut sitä vasta kun häppäri liitty joukkoon ja sitä se yritti jatkuvasti, lopetti sen kun näki häppärin kuvan.
On ollut kauan, ei kuitenkaan samalla nikillä. Yksi hänen aloittamansa ketju, jonka joku kaivoi esiin, oli tyyliin vuodelta 2009. Että joo. Mies-nimimerkillä (sittemmin mies1) on tainnut pyöriä täällä ainakin jostain 2011/2012 asti. Ehkä kauemminkin.
 
Lilii lisänimetön ja Sangria ja Aries taitaa olla sellaiset jotka ovat osapuilleen lopetelleet kokonaan. :|

Onko Ken guru vaihtanut nikkiä?

Blueta, Peyotea, Bootyy, eikä Echoa oo näkyny, saisivat tulla ehottomasti takas heti!!!


Kiva kun Mummeliisa tuli takas.:)

Milläs nickillä Lunatic nykyään? Viimeks oli virtsapylväs (vai mikä se oli).
 
nbafopnfb
Olin jo ihan unohtanut miten se aina kuolasi tytsin perään. :D Tuo syksyn paljastaminenkin muistui nyt mieleeni. Silloin siitä ei vaan herännyt niin suurta numeroa kuin siitä viimeisimmästä. :D Voih...
Joo, tytsiä jaksoi kyllä vongata, vaikka jatkuvasti tekikin selväksi, ettei voisi koskaan kiinnostua ylipainoisesta naisesta... Vähän ristiriitaista (lol). Ja on muuten totta, että lopetti häppärin vokottelun sen jälkeen, kun häppäri paljasti täällä naamansa.
 
[QUOTE="sipsi";30413201]Ultramariinia ikävöin :( Ja monia muitakin "mukavia mustia nikkejä."[/QUOTE]

Jospa siellon palatsissa härdelliä kun joulukin on tulossa.
Eipä sellasta linnaa ihan hetkessä laiteta loistoon.=)

Mää kässäsin että käyp kuitenkin silloin tällöin.
Prinsessa on pop.:heart:
 
[QUOTE="hemmo";30413336]Eiköhän sua ole vedätetty.[/QUOTE]

Ei oo, olen nähnyt Mies1 livenäkin, mutta hän ei nähnyt mua.:D
 
[QUOTE="hemmo";30413346]Kyllä Echo möläyttelee täällä edelleenkin. Ai oliko Lunatic muka virtsanpylväs? Onko varmaa tietoa? Lunis kävi joskus keväällä tai kesällä täällä ihan omalla vanhalla nikillään.[/QUOTE]

Joo oli Lunis Virtsanpylväs, ihan varmaa tietoa on.
 

Yhteistyössä