ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

  • Viestiketjun aloittaja Taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
Minä koen, että jos minun, ystävättäreni, sisaren anoppini, naapurin -ihan kenen vain- ulkonäköä arvostellaan tai annetaan ymmärtää, ettei ole hyvännäköinen, on hänellä oikeus laittaa kuvaa pöytään ja ilmaista, että olen sujut itseni kanssa. Samoin kun koen, että jos jotakuta kiusataan niin hänellä on oikeus laittaa takaisin sanallisesti ja näyttää ettei häntä näin kohdella. Sitä saa mitä tilaa. ;)

Mulla ei ole ongelmaa siinä, että en ole näköjään miellyttänyt mies1:stä. Jos jotakuta se edelleen harmittaa, hän voi laittaa minulle yv:tä ja avautua sitten siellä. Toivon että nyt tämä turhanpäiväinen jauhanta loppuu tältä osin, koska tämä ei johda enää mihinkään. Kiitos!
Pakko kysyä, että mitä vittua?

Jos sun annetaan ymmärtää, ettet ole jonkun ihmisen mielestä hyvännäköinen, niin sä isket kuvaa pöytään, jolla osoitat olevasi sujut itsesi kanssa ja jolla samalla hiljennät koko akkalauman arvostelun aiheesta...sillä siitä kuvasta me KAIKKI voidaan omin silmin nähdä, että sä olet ihan tajuttoman hyvännäköinen ja että arvostelu kannattaa siis lopettaa, koska sä olet ihan helvetin hyvännäköinen.

Ei saatana.

Mä en ole sun kuvaasi edelleenkään nähnyt. Joten en tiedä, oletko sä mun mielestäni hyvänäköinen, vai et. Joskaan eipä sen niin väliä, koska jos kehtaan väittää, että mun mielestäni et ole hyvännäköinen (joka ei kyllä mun nähdäkseni ole arvostelua, eikä siis sen tulisi tuotattaa sussa minkäänlaisia jatkotoimenpiteitä itsesi "puolustamisen" suhteen) niin mä olen väärässä. Tietenkin.
Jos sen sijaan olet mielestäni hyvännäköinen, niin sittenhän mä olen ihan oikeassa, koska sehän on nyt vissiin sitten fakta, että sä olet hyvännäköinen munkin mielestäni, koska sä nyt vaan OLET hyvännäköinen ja piste.

Melkosta. Sillälailla.
 
"niinpäniin"
Pakko kysyä, että mitä vittua?

Jos sun annetaan ymmärtää, ettet ole jonkun ihmisen mielestä hyvännäköinen, niin sä isket kuvaa pöytään, jolla osoitat olevasi sujut itsesi kanssa ja jolla samalla hiljennät koko akkalauman arvostelun aiheesta...sillä siitä kuvasta me KAIKKI voidaan omin silmin nähdä, että sä olet ihan tajuttoman hyvännäköinen ja että arvostelu kannattaa siis lopettaa, koska sä olet ihan helvetin hyvännäköinen.

Ei saatana.

Mä en ole sun kuvaasi edelleenkään nähnyt. Joten en tiedä, oletko sä mun mielestäni hyvänäköinen, vai et. Joskaan eipä sen niin väliä, koska jos kehtaan väittää, että mun mielestäni et ole hyvännäköinen (joka ei kyllä mun nähdäkseni ole arvostelua, eikä siis sen tulisi tuotattaa sussa minkäänlaisia jatkotoimenpiteitä itsesi "puolustamisen" suhteen) niin mä olen väärässä. Tietenkin.
Jos sen sijaan olet mielestäni hyvännäköinen, niin sittenhän mä olen ihan oikeassa, koska sehän on nyt vissiin sitten fakta, että sä olet hyvännäköinen munkin mielestäni, koska sä nyt vaan OLET hyvännäköinen ja piste.

Melkosta. Sillälailla.
Kaikki muut täällä ymmärtää tämän paitsi Happygirl-91, joku häiriö hänella on päässä.
 
"sipsi"
[QUOTE="hmm";30415845]tämä ketju on erittäin hyvä esimerkki siitä miksi täältä väkeä häipyy[/QUOTE]


Näin juuri. Alkuperäinen aihe on viesteistä yhtä kaukana kuin sika pyhäinpäivän vietosta :(
 
Mä olen palannut, varmaankin vain käymään kun päivänkään totuttelun jälkeen ei tunnu enää hyvältä (ja tuskin tulee enää koskaan tuntumaankaan). Joku sitäpaitsi varasti mun nikinkin, tottakai.... :kieh: Ei sentään ole uskaltanut käyttää sitä.

Tulin katselemaan ketä täällä vielä pyörii. Lispetti :heart: Mummeliisa :heart: Keittiönoita :heart: chef :heart: Teitä oli ennen taukoa iso ikävä. Ja onhan täällä muitakin ihania vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mä olen palannut, varmaankin vain käymään kun päivänkään totuttelun jälkeen ei tunnu enää hyvältä (ja tuskin tulee enää koskaan tuntumaankaan). Joku sitäpaitsi varasti mun nikinkin, tottakai.... :kieh: Ei sentään ole uskaltanut käyttää sitä.

Tulin katselemaan ketä täällä vielä pyörii. Lispetti :heart: Mummeliisa :heart: Keittiönoita :heart: chef :heart: Teitä oli ennen taukoa iso ikävä. Ja onhan täällä muitakin ihania vielä.

Tuolla toisessa ketjussa jo ihmettelin että Blueko se siinä.:heart::D
Hiton nikkivarkaat!:stick:
 
  • Tykkää
Reactions: TheOnlyBlue
Mä olen palannut, varmaankin vain käymään kun päivänkään totuttelun jälkeen ei tunnu enää hyvältä (ja tuskin tulee enää koskaan tuntumaankaan). Joku sitäpaitsi varasti mun nikinkin, tottakai.... :kieh: Ei sentään ole uskaltanut käyttää sitä.

Tulin katselemaan ketä täällä vielä pyörii. Lispetti :heart: Mummeliisa :heart: Keittiönoita :heart: chef :heart: Teitä oli ennen taukoa iso ikävä. Ja onhan täällä muitakin ihania vielä.
Vai varastanut? Se oli vapaa kun rekisteröin sen. Silloin kun valitit siitä niin laitoin viestiä että poistavat sen. Voi mennä pari kuukautta ennen kuin se poistetaan.
 

Yhteistyössä