Ketä täällä vielä käy?

lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Rustaa puumerkkisi tähän, jos tällä palstalla vielä käyt. Mennyt niin hiljaiseksi, että epäilyttää käykö täällä enää kukaan edes kurkkimassa.

Hauskaa viikonloppua! =)
Tulin nyt katsomaan mitä täällä on. :)
 
Tää oli eka palsta mihin "törmäsin" kun vauvakuumetta alkoi pukkaa heinäkuussa 06 ja vaikutti kivalta..taisin sun kanssa Footballers Wife vaihtaa muutaman jutunkin.No löysin sitten itseni tuolta kuumeilupuolelta useammin. Nyt tuhisee 7vkoa oleva poitsu tuolla pinniksessään ja voiskin taas alkaa käymään täällä kun päivät on joskus niiiiin piiiiitkiä äitiyslomalla syyspimeällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No mie tosiaan yritän kyädä täälläkin puolella =) Ja onhan tämä ehdottomasti kivampi ja rauhallisempi puoli. Valvon nyt tuota Mitäs nyt-osiota niin sen vuoksi olen sinne kytköksissä.
Nyt vasta tajusin mistä sun nikki oli entuudestaan tuttu, eli olinkin varmaan lukenut juttuja tällä puolella :) . Kun tuossa yks päivä hoksasin että olet uusi mode ja tuo nikki jäi kummittelemaan mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No mie tosiaan yritän kyädä täälläkin puolella =) Ja onhan tämä ehdottomasti kivampi ja rauhallisempi puoli. Valvon nyt tuota Mitäs nyt-osiota niin sen vuoksi olen sinne kytköksissä.
Nyt vasta tajusin mistä sun nikki oli entuudestaan tuttu, eli olinkin varmaan lukenut juttuja tällä puolella :) . Kun tuossa yks päivä hoksasin että olet uusi mode ja tuo nikki jäi kummittelemaan mieleen.
Spooky, mie kummittelen :D mutta, juu olen aika tuore mode. Turhan vakavasti ihmiset ottavat vaan nämä uudet valinnat :D ihan huvittaa :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
No mie tosiaan yritän kyädä täälläkin puolella =) Ja onhan tämä ehdottomasti kivampi ja rauhallisempi puoli. Valvon nyt tuota Mitäs nyt-osiota niin sen vuoksi olen sinne kytköksissä.
Nyt vasta tajusin mistä sun nikki oli entuudestaan tuttu, eli olinkin varmaan lukenut juttuja tällä puolella :) . Kun tuossa yks päivä hoksasin että olet uusi mode ja tuo nikki jäi kummittelemaan mieleen.
Spooky, mie kummittelen :D mutta, juu olen aika tuore mode. Turhan vakavasti ihmiset ottavat vaan nämä uudet valinnat :D ihan huvittaa :eek: :D
Kauhea kuhina tuolla Mitäs nytin puolella näistä moderaattoreista :LOL: , taitaa olla ihmisillä tekemisen puutetta.
 

Yhteistyössä