Ketä täällä vielä käy?

Minä vasta kaksplus sivut löytäneenä käyn joka ilta, yön puolellekkin taitaa mennä. Joskus jää vaavin päikkäreiltä aikaa kotihommien jälkeen ja heti oon koneella. Olen tosi innoissani. Ihan kun olisi löytynyt ihan uusi maailma. Tosi kiinnostavaa, mutten paljoa ole vielä kirjoitellut kun en viela oikein tiedä paljonko täällä uskaltaa avautua...
 
:wave: Äsken katsoin tuota mitäs nyt osiota ja ei sieltä kyllä mitään mieltäylentävää lukemista tahdo löytyä. Jatkuvaa tappelua millon mistäkin asiasta ja nyt nämä BB vatvomiset. Onnistuttaisko täällä saamaan aikaiseksi aihan asiallista aikuista keskustelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
:wave: Äsken katsoin tuota mitäs nyt osiota ja ei sieltä kyllä mitään mieltäylentävää lukemista tahdo löytyä. Jatkuvaa tappelua millon mistäkin asiasta ja nyt nämä BB vatvomiset. Onnistuttaisko täällä saamaan aikaiseksi aihan asiallista aikuista keskustelua.
Kyllä tässä osiossa on aina osattu keskustella sivistyneemmin kuin mitäs nytissä. Vielä nyt kun tänne on saatu tuo rekisteröitymispakko, niin nekin vähäiset lapselliset tölväisyt mitä täällä on ollut, on saatu pois. Ei muuta kuin aihetta kehiin vaan =)
 
Mie löysin tän puolen n. vuosi sitten ja olen tykännyt tästä osiosta ihan "kamalasti"!! Nyt kun olen vielä kotona, ehdin tässä piipahtaa monta kertaa päivässä, mutta odottakaas vaan tammikuuta - sitten ei meikä enää ehdikään tänne kuin vasta illalla! =)
Ja eikun uudemmille keskustelijoille terveisiä, että rohkeasti mukaan vaan!
 
Hei kaikki :wave:

Enimmäkseen kurkin tuolla rakentamisosastolla (ette varmaan arvaa, mitä vapaa-ajalla tehdään ;) ), mutta tämän palstan käyn kans tarkastamassa yleensä! Täällä on tosi mielenkiintoisia keskusteluja! Kovin usein en tule kirjoittaneeksi, mutta lueskelen kyllä.
 
Silloin tällöin kurkin, tuo 1 vee poitsu pitää kiireisenä ja koneella tulee yleensä pyörittyä allergia-asioiden parissa... Yleensä keskustelunaiheet tulee avattua tuolla taaperoissa tai sitten suljetussa kerhossa. toivottavasti tämä osio on vielä hengissä kun lapsi on isompi ja haluan puhua muustakin kuin hänestä! :D
 
Minä se olen vastikään löytäny nämä sivut ja ajattelinpa sit liittyä oitis joukkoon!
Olen ensikevään odottaja ja toista tekemässä (poika -98)
Eli vähän niinku ensimmäistä odottelis... :) Ihana kun on tällänen keksitty mis vaihtaa ajatuksia ja kuulla kaikki uusimmat hitit! :)
Kivat sivut!
=)

 
Minäkin täällä silloin tällöin käyn vielä kurkkimassa. Aika tuntuu lentävän niin ettei mitään ehdi kirjoitella. Lapset pitävät minut kiireisenä, pian on nelosen laskettu aika. Kovasti jo jännätään koko perhe, kumpi sieltä tulossa ja koska meinaa syntyä. =)
 
No nyt virittelen uutta tulemista taas tänne 2+-palstalle. Yhdessä välissä alkoi niin "mitä nyt"- palstan jutut maistua puulta että jättäydyin pois koko palstalta. Nyt tulin taas kurkkaamaan että mitä tänne kuuluu :)
 

Yhteistyössä