Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

  • Viestiketjun aloittaja tsirppana
  • Ensimmäinen viesti
"Yökyöpeli"
Oho! Tämä kyllä kiinnostaa muakin. :D Luulin eka et sulle tuli joku kirjoitusvirhe, kun sanoit et on mies ja nainen. :p Siis miten tuo teidän kuvio käytännössä toimii? Tietääkö sun aviomies tästä naisesta? Entä tämä nainen sun miehestä? Jos mies tietää, niin eikö hän oo yhtään mustasukkainen?

Sori tää kysely, mä en vaan jotenkin käsitä, miten tommonen voi toimia. :D Ei siis millään pahalla, kunhan hämmästelen. :)
Kumpikin tietää toisistaan. Mies on siinä mielessä omituinen, että on toisista miehistä aivan älyttömän mustasukkainen, mut naiset on ihan ok. Ja siis kaikki naiset, ei vaan tää yks. Ilmeisesti se ei pidä naisia niin uhkana, mikä on mun mielestä järjetön, mutta ihan hyvä juttu :D
 
"Kiki"
Ja emmä niille eksille ala nyt tekstailee.

Yökyöpeli, mietinkin että kyseessä on tuollainen juttu :) mielestäni se on upeaa. Itsekin olen joskus ihastunut, ja ihastun vieläkin naisiin ja olen miettinyt voisinko yrittää suhdetta naisen kanssa. Seksuaalisesti en tosin ole naisista ollut kiinnostunut, suudellut olen muutaman naisen kanssa, mutta sekin on ollut enemmän ystävyyttä kuin romanttista...
 
-ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yökypeli;26799674:
Onko kellekään muuten koskaan käynyt keskustelupalstoilla niin että onkin jutellu jonkun tutun kanssa?
Ei oo mulle ainakaan. Tai noh, mistäs sitä tietää, mut ei oo kukaan ainakaan paljastunut tutuksi. Mä yritän muutenkin välttää kertomasta liikoja tietoja itsestäni, ettei mua tunnistettaisi.
 
"Yökyöpeli"
[QUOTE="Kiki";26799680]Ja emmä niille eksille ala nyt tekstailee.

Yökyöpeli, mietinkin että kyseessä on tuollainen juttu :) mielestäni se on upeaa. Itsekin olen joskus ihastunut, ja ihastun vieläkin naisiin ja olen miettinyt voisinko yrittää suhdetta naisen kanssa. Seksuaalisesti en tosin ole naisista ollut kiinnostunut, suudellut olen muutaman naisen kanssa, mutta sekin on ollut enemmän ystävyyttä kuin romanttista...[/QUOTE]

Ei sitä tiedä ennenkuin kokeilee ;)
:D
 
-ap
Kuulostaa kyllä just siltä, että miehes ei pidä naisia minkäänlaisena uhkana. Ja vissiin haluaa olla sulle sun elämän ainoa mies, mikä nyt on ihan ymmärrettävää ja normaalia. Kun sulla ei oo sun elämässä muita miehiä, sä et voi alkaa vertailemaan sun miestä toisiin jne.. jotain tommostakin siinä vois olla.

Etkö sä ite koe, että sä petät sun miestä tän naisen kanssa? Tai siis, tuleeko sulle ikinä semmosta huonoa fiilistä? Taas ihan mielenkiinnosta kyselen, en oo tuomitsemassa. :)
 
"Yökyöpeli"
Kuulostaa kyllä just siltä, että miehes ei pidä naisia minkäänlaisena uhkana. Ja vissiin haluaa olla sulle sun elämän ainoa mies, mikä nyt on ihan ymmärrettävää ja normaalia. Kun sulla ei oo sun elämässä muita miehiä, sä et voi alkaa vertailemaan sun miestä toisiin jne.. jotain tommostakin siinä vois olla.

Etkö sä ite koe, että sä petät sun miestä tän naisen kanssa? Tai siis, tuleeko sulle ikinä semmosta huonoa fiilistä? Taas ihan mielenkiinnosta kyselen, en oo tuomitsemassa. :)
Ei se musta tunnu pettämiseltä kun asiasta pystytään puhuun ihan avoimesti. Tosin ei miestä paljoa yleensä kiinnosta mitä ollaan touhuttu :D

Huomaa muuten että täällä otetaan yleensä henkilökohtasesti nää viestit, kun kaikissa kysymyksissä on päätteenä "en ole tuomitsemassa, kiinnostaa vaan" :)
 
"Kiki"
En mäkään kokisi pettäväni jos suutelisin naista. Sitä en tiiä mitä mieheni siitä ajattelisi, tuskin tykkäis hyvää. Eli sen suhteen se olisi mun kohdalla pettämistä, koska mieheni luultavasti ei hyväksyisi. Eikä mun mies tiedä ees näistä mun lievän biseksuaalisista taipumuksista.

Ajatusleikin tasolla mietin, jos mieheni alkaisi suhteeseen tms. toisen miehen kanssa, en kokisi sitä lainkaan niin uhkaavana kuin toista naista, olettaen että mieheni ei jättäisi mua tän toisen miehen takia...

Ja tuosta kakkujutusta, se oli melkein vitsi se "olen paksuna" -kakku, mutta voisin ainakin sitten kun ja jos teen positiivisen testin, leipoa sellaisen kakun ja jättää mieheni löydettäväksi. Sopisi just meiän huumoriin :)
 
-ap
[QUOTE="Yökyöpeli";26799689]Ei se musta tunnu pettämiseltä kun asiasta pystytään puhuun ihan avoimesti. Tosin ei miestä paljoa yleensä kiinnosta mitä ollaan touhuttu :D

Huomaa muuten että täällä otetaan yleensä henkilökohtasesti nää viestit, kun kaikissa kysymyksissä on päätteenä "en ole tuomitsemassa, kiinnostaa vaan" :)[/QUOTE]

Okei. Kuulostaa jotenkin hassulta tilanteelta. :D

Joo, mä laitan nykyään ihan suosiolla, että en ole tuomitsemassa, jos jotain utelen. Niin monesti on käsitetty väärin ja pidetty puhdasta mielenkiintoa jonain tuomitsemisena, ja sittenkös sitä on äkänen kanalauma hyppinyt silmille. :p
Jos sovitaan, että tässä ketjussa kukaan ei tuomitse tai vittuile toisille, niin ei tarvi erikseen sanoa. Eikä kenenkään tarvi turhaan loukkaantua väärinymmärryksistä. :D
 
"Yökyöpeli"
Mä varmaan nauraisin itteni hengiltä jos kuulisin et mieheni on ollu toisen miehen kans. Mut sitten näin päin, ihan yhtälailla rakastan sitä naista kuin miestänikin. Enkä oikein ymmärrä miten se ei pidä sitä uhkana. Mutta edelleen, hyvähän se on mun kannalta :)

Hmmm... Kakkua...
 
"Yökyöpeli"
[QUOTE="Yökyöpeli";26799706]Mulle ei ainakaan tarvi erikseen sanoo. Saa vittuillakin kun ei mua kiinnosta mitä tuntemattomat ihmiset mun suhteista ajattelee kun mulle on hyvä näin :)[/QUOTE]

kun kun kun kun ilman pilkkuja. Vituttaako ketään? :D
 
"Kiki"
En mäkään ala vittuilla. Utelias kyllä olen ja avoin mieleltäni. Se koetaan usein uhkaavaksi... mullekin saa vittuilla ihan vapaasti jos siltä tuntuu.

Hmmm... uutta aihetta? Mikä askarruttaa mieltä? :)
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799692]En mäkään kokisi pettäväni jos suutelisin naista. Sitä en tiiä mitä mieheni siitä ajattelisi, tuskin tykkäis hyvää. Eli sen suhteen se olisi mun kohdalla pettämistä, koska mieheni luultavasti ei hyväksyisi. Eikä mun mies tiedä ees näistä mun lievän biseksuaalisista taipumuksista.

Ajatusleikin tasolla mietin, jos mieheni alkaisi suhteeseen tms. toisen miehen kanssa, en kokisi sitä lainkaan niin uhkaavana kuin toista naista, olettaen että mieheni ei jättäisi mua tän toisen miehen takia...

Ja tuosta kakkujutusta, se oli melkein vitsi se "olen paksuna" -kakku, mutta voisin ainakin sitten kun ja jos teen positiivisen testin, leipoa sellaisen kakun ja jättää mieheni löydettäväksi. Sopisi just meiän huumoriin :)[/QUOTE]

Okei, mä ajattelen ton asian ihan erilailla. Mä kokisin pettäväni, jos suutelisin toista ihmistä, oli se sit mies tai nainen. Samoin jos mies suutelis jotain toista. Ja järkytys ois vielä suurempi, jos se olisi mies ketä hän pussaisi. :D Siinä vaiheessa tulisi kyllä sellainen olo, etten tuota ukkokultaa tuntisi ollenkaan. Ollaan puhuttu näistä asioista miehen kanssa, ja tiedän et sille tulis tosi paska fiilis, jos mä vaikka flirttailisin jonkun toisen kanssa. Samoin mulle tulis, jos se flirttailis jonkun muun kanssa. Mut mitään yltiömustasukkaisia ei olla kuitenkaan. Mun miehellä on paljon naispuolisia kavereita, samoin kuin mulla miespuolisia, eikä ikinä oo tullut mieleenkään epäillä mitään. Tää tuli mieleen tosta yhestä toisesta ketjusta, missä joku oli lukenut miehensä faceviestejä. Mut luottamus on parisuhteen perusta. :) Hyvä homma, et Yökyöpelin kohdalla tuo toimii, eikä ole mitään mustasukkaisuusdraamoja. :)

Se kakkujuttu oli oikeesti tosi hyvä idea! :D
 
-ap
Mä voisin luetella mun vitutus-aiheita:

- Se kun käsisaippua on niin loppu, et sitä ei meinaa tulla sillä pumpulla enää. Sit sitä ei ikinä muista ostaa lisää. Sama koskee vessapaperia.. toi ettei muista ostaa.

- ... Apua, mä en keksi enää mitään. :D Ehkä mua ei sit vituta mikään muu.. :D
 
"Kiki"
Muakin vituttaa just toi käsisaippua ja myös veskipaperi ku sitä ei muista ostaa. Ja se vituttaa, kun sitten lähtee ostamaan sitä veskipaprua, joskus illalla vaikkapa kasin aikoihin, eikä oo mitään muuta ostettavaa. Hävettää, ku sit kaikki ajattelee että "toi unohti paskapaperin, hahahhahaaa ja se hakee sitä vasta nyt kun eka kävi vessassa eikä ollu paperii".

Muuten en keksi nyt mitään vitutuksen aihetta.... ehkä haavi auki tuijottavat ihmiset.... tiedättekö ku jotku tuijottaa vaan, jos vaikka viet isomman määrän roskia tai purat autosta jotain jne. Siis että tekee jotain ihan normaalia, mutta sitä tuijottavaa kiinnostaa, mitä sinne roskiin viet tai mitä tavaraa sun autossas oikeen on.
 
Mulla on kyllä noissa ketjun viesteissä kellonajat vähän yli kahta...
Mua vituttaa oma aikaansaamattomuus...Nytkin vois joko nukkua, ettei olis ihan puhki ja aikaansaamaton huomenna tai, kun ei osaa nukkua niin vois tehdä jotain muuta hyödyllistä, esim. viikata tai silittää pyykkiä, jotain hiljaista hommaa. Mut ei.
 
-ap
Täällä ei pahemmin oo mitään kärpäsiä, vaikka ikkuna on auki yötäpäivää. Tosin viimeyönä oli tosi rasittava itikka, se vaan pörräs ja pörräs jossain ja piti sitä erittäin vittumaista ininää. Koita siinä sit nukkua. :D
 
-ap
Joo, toljottavat ihmiset pistää joskus vituttamaan. Mua kans hävettää ostaa pelkkää vessapaperia! :D Yleensä sit ostan jotain muuta lisäks, vaikka ei ees tarviis. Tyyliin vaikka maitoa, hammastahnaa, maitorahkaa.. :D
 

Yhteistyössä