Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

  • Viestiketjun aloittaja tsirppana
  • Ensimmäinen viesti
-ap
Mäpäs alotan sanomalla, et mulla on hirvee juhlakuume. Ois niiiin ihanaa saada pukeutua johonkin iltapukuun, laittaa hiukset ja meikit ja kaikki vimpan päälle. Just eilen 2 kaveria laittoi facebookiin hääkuvia ja minä niitä haikeina katselin. Omista häistäkään ei ole kuin puol vuotta, mutta silti tuli semmonen "miks mun häät ei oo vasta eessä" -fiilis. :p
 
"Kiki"
Ja olen tuntenut myös kateutta niitä kohtaan, joilla on häät vasta tulossa. Hieman helpotti, kun omien häiden jälkeen seuraavat oli jo puolen vuoden päästä. Mä hankin sinne ihan ylihienon iltaleningin, ja olin täysin ylipukeutunut, joka oli vähän noloo, mutta halusin olla taas prinsessa. Hohohohooo.
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799629]Puhutaan miehistä, kakuista tai raskaudesta.[/QUOTE]

Onks kellään mitään miesongelmaa, mitä voitais yhdessä vatvoa? Me ollaan just niin ällörakastuneita mun miehen kanssa, et mä en kyllä nyt keksi mitään ongelmaa vatvottavaks.. :D

Kakuista tykkään! Niinku kaikesta makeasta.. oikeesti, mun imelännälälle ei oo mitään rajaa. Oih, nyt ku sais suklaata.. mutakakkua mmmm.. Mä laitan muute aina mutakakkuun vielä pintaan suklaakerroksen, ihan niinku siinä kakussa itessään ei ois tarpeeksi. :D

Raskaana ois ihana olla! Meillä ei oo vielä lapsia. Ollaan tosiaan oltu vasta puol vuotta naimisissa, eikä ihan vielä ole lasten aika. Mut mulla on krooninen vauvakuume ollu aina. :heart:
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799635]Ja olen tuntenut myös kateutta niitä kohtaan, joilla on häät vasta tulossa. Hieman helpotti, kun omien häiden jälkeen seuraavat oli jo puolen vuoden päästä. Mä hankin sinne ihan ylihienon iltaleningin, ja olin täysin ylipukeutunut, joka oli vähän noloo, mutta halusin olla taas prinsessa. Hohohohooo.[/QUOTE]

Oih, toi ois niiiin ihanaa. :D Se oli kyllä niin ihana päivä.. hääpäivä siis. Mäkin olin kyllä niin prinsessa silloin. Mun hääpukukin on mun vanhempien luona, niin en voi ees laittaa sitä päälle ja fiilistellä peilin eessä..
 
"yökyöpeli"
Noniin, täällähän on jo puhuttu kakuista, miehistä ja raskaudesta ja 10min katoin muualle :D

Mulla on mies ja nainen, kakkuja leivon vaan synttäreille kun on "pakko" ja olis ihana olla raskaana taas, mut lapset on niin pienellä ikäerolla ja kumpikin vielä pieniä, niin ei kolmatta tuu viä.
 
"Kiki"
Ja kova vauvakuume onkin. Ite oon tällä hetkellä vielä kuukauden verran ulkomaankomennuksella, ollaan oltu erossa jo kolmisen kuukautta. Haluaisin heti alkaa yrittää vauvaa, vaikka järki sanoo, että oikea aika sille olisi ehkä vuoden päästä. Ikää ei vielä ole liikaa, eli alle kolmekymppisiä ollaan, mutta silti haluaisin sen vauvan mahdollisimman nuorena, koska olen naimisissa ja molemmat halutaan lapsi :) joten miksi ei hetihetiheti.

Miesongelmaa ei siis ole, muuta kuin menneisyydessä, niitä mietin joskus vieläkin. Kaksi miestä pyörii joskus mielessä, ihan vaan kiinnostaisi mitä heille kuuluu. Mulla olisi molempien numerotkin, mutten mä nyt tosta vaan vois niille soittaa. Luulisivat kuitenkin jotain, kun ei ne taida tietää että oon naimisissa. Toinen sai tietää kun menin kihloihin pari vuotta sitten ja kyseli joskus multa kuulumisia tekstarilla. Semmosta.
 
"Kiki"
Sulla on mies ja nainen? Mitäs :)?

Kakuista; voisin elää kakulla, erilaisilla, suolaisilla ja makeilla kakuilla. Leivon aina kun voin, ja rakastan sitä ku kaikki on ihan että nomnomnom ja kuolaa.

Sitte ku oon raskaana, leivon kakun ja kirjoitan siihen sulatetulla suklaalla tms. että "Olen paksuna" tms.
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799652]Ja kova vauvakuume onkin. Ite oon tällä hetkellä vielä kuukauden verran ulkomaankomennuksella, ollaan oltu erossa jo kolmisen kuukautta. Haluaisin heti alkaa yrittää vauvaa, vaikka järki sanoo, että oikea aika sille olisi ehkä vuoden päästä. Ikää ei vielä ole liikaa, eli alle kolmekymppisiä ollaan, mutta silti haluaisin sen vauvan mahdollisimman nuorena, koska olen naimisissa ja molemmat halutaan lapsi :) joten miksi ei hetihetiheti.

Miesongelmaa ei siis ole, muuta kuin menneisyydessä, niitä mietin joskus vieläkin. Kaksi miestä pyörii joskus mielessä, ihan vaan kiinnostaisi mitä heille kuuluu. Mulla olisi molempien numerotkin, mutten mä nyt tosta vaan vois niille soittaa. Luulisivat kuitenkin jotain, kun ei ne taida tietää että oon naimisissa. Toinen sai tietää kun menin kihloihin pari vuotta sitten ja kyseli joskus multa kuulumisia tekstarilla. Semmosta.[/QUOTE]

Joskus on oikeesti parempi mennä vaan tunteiden mukana, ja jättää se järki sinne taka-alalle. :) Siis että jos oikeesti haluaisit jo alkaa yrittää lasta, ja mieskin on ihan hommassa mukana, niin ei muutaku yrittämään vaan.

Mulla ei ole edes noita eksä-ongelmia, kun oon naimisissa ekan ja ainoan poikaystäväni kanssa. Ja tää on asia, josta oon oikeesti niin helpottunut ja jopa ylpeä. :D Siis kun on niin monesti saanut kuunnella kavereiden miesongelmia eksien suhteen. En koe jääneeni mistään paitsi, kun kolahti heti kerrasta se oikea kohdalle. :)

Mut ymmärrän ton sun tilanteen. Mutta toisaalta, mikset vois laittaa vaikka tekstaria ja kysellä kuulumisia? Samassa viestissä voisit kertoa omat kuulumiset, ja siis tehdä samalla selväksi sen miten onnellinen olet miehesi kanssa. Ei jäisi ainakaan epäselväksi, että oikeasti kaverina olisit kiinnostunut, mitä hänelle/heille nykyään kuuluu. :)
 
"yökyöpeli"
[QUOTE="Kiki";26799663]Sulla on mies ja nainen? Mitäs :)?

Kakuista; voisin elää kakulla, erilaisilla, suolaisilla ja makeilla kakuilla. Leivon aina kun voin, ja rakastan sitä ku kaikki on ihan että nomnomnom ja kuolaa.

Sitte ku oon raskaana, leivon kakun ja kirjoitan siihen sulatetulla suklaalla tms. että "Olen paksuna" tms.[/QUOTE]

Jotenkin arvasin että toi on ainut mikä mussa kiinnostaa :D Joo siis oon seurustellu 8v naisen kans ja 5 vuotta miehen kans. Naisen kans on vapaampaa. Sillä ei oo miestä, mutta saa sellasia kyllä hankkia :) Miehen kans on ihan normaali avioliitto, ei sitä kiinnosta mun nais jutut.
 
-ap
No samasta kun sinä, mun kaveri oli laitellut häistään jotka oli lähiakoina niin kuvia ja juttuja :p
Heippa Mari :D
No nyt tais kuitenkin mennä vähän huti. :D Sinänsä hauska sattuma, että asun kyllä tällä hetkellä lahdessa, mutta en oo täältä kotoisin. Eikä mun nimi ole Mari. :D Ja näin kesäaikaan taitaa aika monen facekaverit laitella häistään kuvia, on kuitenki ihan häiden sesonkiaikaa. :)
 
-ap
[QUOTE="yökyöpeli";26799666]Jotenkin arvasin että toi on ainut mikä mussa kiinnostaa :D Joo siis oon seurustellu 8v naisen kans ja 5 vuotta miehen kans. Naisen kans on vapaampaa. Sillä ei oo miestä, mutta saa sellasia kyllä hankkia :) Miehen kans on ihan normaali avioliitto, ei sitä kiinnosta mun nais jutut.[/QUOTE]

Oho! Tämä kyllä kiinnostaa muakin. :D Luulin eka et sulle tuli joku kirjoitusvirhe, kun sanoit et on mies ja nainen. :p Siis miten tuo teidän kuvio käytännössä toimii? Tietääkö sun aviomies tästä naisesta? Entä tämä nainen sun miehestä? Jos mies tietää, niin eikö hän oo yhtään mustasukkainen?

Sori tää kysely, mä en vaan jotenkin käsitä, miten tommonen voi toimia. :D Ei siis millään pahalla, kunhan hämmästelen. :)
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799663]Sulla on mies ja nainen? Mitäs :)?

Kakuista; voisin elää kakulla, erilaisilla, suolaisilla ja makeilla kakuilla. Leivon aina kun voin, ja rakastan sitä ku kaikki on ihan että nomnomnom ja kuolaa.

Sitte ku oon raskaana, leivon kakun ja kirjoitan siihen sulatetulla suklaalla tms. että "Olen paksuna" tms.[/QUOTE]

Hei toi ois aivan mahtava ideä! :D Toteuta ihmeessä sitten kun aika koittaa. Kaikki laittaa aina jonkun ultrakuvan, tai kuvan vauvamahasta. Tommoseen kakkuilmoitukseen en oo ennen törmännyt! :D
 

Yhteistyössä