Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

  • Viestiketjun aloittaja tsirppana
  • Ensimmäinen viesti
"Yökyöpeli"
Mua vituttaa kun täällä on ihmisiä joilla on sänky metrin päässä mutta ei mee nukkuun. Ite oon töissä ja olisin nukkunu jo monta tuntia jos sais olla kotona :D
 
-ap
Mulla on kyllä noissa ketjun viesteissä kellonajat vähän yli kahta...
Mua vituttaa oma aikaansaamattomuus...Nytkin vois joko nukkua, ettei olis ihan puhki ja aikaansaamaton huomenna tai, kun ei osaa nukkua niin vois tehdä jotain muuta hyödyllistä, esim. viikata tai silittää pyykkiä, jotain hiljaista hommaa. Mut ei.
Joo, tiedän tunteen. Mä oon tässä jo useemman tunnin tehny lähtöä nukkumaan, mut ei vaan saa aikaiseks. Ois vaan pitäny sammuttaa tää kone silloin kun menin hammaspesulle, mutta ei ku löntystelin tähän vielä takasin..
 
"Kiki"
Enkä mene nukkumaan, mahtaa vituttaa vielä enemmän.

Sytytin kynttilät just ja haluan vaan olla tässä kynttilän valossa, jos uskaltaisin, nukkuisin kynttilöiden loisteessa.
 
-ap
[QUOTE="Yökyöpeli";26799741]Mua vituttaa kun täällä on ihmisiä joilla on sänky metrin päässä mutta ei mee nukkuun. Ite oon töissä ja olisin nukkunu jo monta tuntia jos sais olla kotona :D[/QUOTE]

:whistle:
 
"Yökyöpeli"
[QUOTE="Kiki";26799745]Enkä mene nukkumaan, mahtaa vituttaa vielä enemmän.

Sytytin kynttilät just ja haluan vaan olla tässä kynttilän valossa, jos uskaltaisin, nukkuisin kynttilöiden loisteessa.[/QUOTE]

Kiitos kannustuksesta :) Kuulostaa niiin hyvältä.
 
[QUOTE="Yökyöpeli";26799744]Toki, jos siltä tuntuu.[/QUOTE]

Eli siis, jos seurustelit naisen kanssa ensin kolme vuotta, ennen kuin löysit miehesi ja naisen kanssa on vakavampaa, niin miksi et mennyt naimisiin sen naisen kanssa? Ja eikö se nainen suuttunut ja ollut loukkaantunut, mustasukkainen, kun löysit itsellesi miehen ja menit hänen kanssa naimisiin. Nyt varmaan kyselen tyhmiä...
 
-ap
Siis miten tuo mies onnistuu tuossa joka kerta?! Tyyppi on pyöriny nukkuessaan niin et lakana on lähteny petarin alta ja petarikin on luisunu pois paikoiltaan. Mun puolelta lakanat pysyy aina ihan kuosissa, mut miehen puoli sängystä näyttää siltä kun siinä ois räjähtäny joku pommi. :D Tosin nyt koko sänky näyttää siltä, ku se on saanu vallata koko sängyn ittelleen.

Ja lisäänpä vielä, että minä oon kuulemma tosi kova pyörimään unissani, mutta ei ne lakanat mun pyörinässä ja hyörinässä mihinkään lähe. :D Kohtalotovereita? :D
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799750]Hihi. No, tämän enempää romantiikka en voi vielä kuukauteen saada kun olen täällä ulkomaanreissulla vielä sen aikaa. Onneks tällä palstalla voi joskus oikeasti viihtyäkin, kuten nyt.[/QUOTE]

Voi että, aattele sitä romantiikan määrää sit kun pääset kotiin miehes luo. :) Toivottavasti pääset sit mahollisimman pian väsäämään sitä paksuna-kakkua ;)

Saanko udella, että missäpäin mualimata oot?
 
"Yökyöpeli"
Eli siis, jos seurustelit naisen kanssa ensin kolme vuotta, ennen kuin löysit miehesi ja naisen kanssa on vakavampaa, niin miksi et mennyt naimisiin sen naisen kanssa? Ja eikö se nainen suuttunut ja ollut loukkaantunut, mustasukkainen, kun löysit itsellesi miehen ja menit hänen kanssa naimisiin. Nyt varmaan kyselen tyhmiä...
No todellisuudessa naiseni löysi oman miehensä ensin, tosin ne eroskin jo ennenkun löysin omani. Kumpikin ollaan biseksuaaleja, eikä miehet oo koskaan tullu meiän väliin. Ei henkisesti eikä fyysisesti(!)

Mutta suurin syy on se, että kumpikin haluttiin biologisia lapsia, joita kummallakin nyt on.
 
[QUOTE="Yökyöpeli";26799758]No todellisuudessa naiseni löysi oman miehensä ensin, tosin ne eroskin jo ennenkun löysin omani. Kumpikin ollaan biseksuaaleja, eikä miehet oo koskaan tullu meiän väliin. Ei henkisesti eikä fyysisesti(!)

Mutta suurin syy on se, että kumpikin haluttiin biologisia lapsia, joita kummallakin nyt on.[/QUOTE]

Varsin pätevä selitys. Ymmärrän... Kivahan se on noin. Vaihtelu virkistää ja on kivaa varsinkin, kun ketään ei edes petetä.
 
"Kiki"
Voi että, aattele sitä romantiikan määrää sit kun pääset kotiin miehes luo. :) Toivottavasti pääset sit mahollisimman pian väsäämään sitä paksuna-kakkua ;)

Saanko udella, että missäpäin mualimata oot?
Tällä hetkellä Saksassa, oon myös ollut Itävallassa ja Sveitsissä viime kuukausien aikana. Älä enempää utele kuitenkaan, kiitos :) en halua kaikkea kertoa.

Mä taidan nyt mennä nukkumaan, vihdoinkin. Tulkaa toki juttelemaan toistekin, kun mulla sattuneesta syystä on näitä yksinäisempiä iltoja ja öitä vielä vähän aikaa :)
 
-ap
[QUOTE="Kiki";26799763]Tällä hetkellä Saksassa, oon myös ollut Itävallassa ja Sveitsissä viime kuukausien aikana. Älä enempää utele kuitenkaan, kiitos :) en halua kaikkea kertoa.

Mä taidan nyt mennä nukkumaan, vihdoinkin. Tulkaa toki juttelemaan toistekin, kun mulla sattuneesta syystä on näitä yksinäisempiä iltoja ja öitä vielä vähän aikaa :)[/QUOTE]

Oolrait! :)

Pidetään tää ketju muistissa, täytyy tulla taas joku yö täällä käymään, jos uni ei tule. Voisinpa vaikka itsekin hipsiä tonne sänkyyn.. Yökyöpelille tsemppiä työyöhön! :)
 
"Yökyöpeli"
Yökyöpeli

Miten saat aikasi riittämään? Töihin, lapsiin, arkirutiineihin, ystäviin, harrastuksiin, omaan aikaan ja vielä kahden ihmissuhteen hoitoon/ylläpitoon???
Teen yötyötä, ja pärjään lyhyillä aamu-unilla. Omaa aikaa on töissä kun valvon yksin, harrastuksia ei oo, töitten jälkeen on monta vapaapäivää joina ehtii tavata kaikkia ja lapset on jotakuinkin aina mukana. Siinä kai suurimmat syyt, mutta pääasia kai etten ressaa ja pidä päiväkirjaa että koska oon nähny ketäkin. JA mulla on TODELLA ymmärtäväisiä ihmisiä ympärillä, jotka luottaa etten oon niitä jättäny vaikka musta ei viikkoon kuuluiskaan mitään :)
 

Yhteistyössä