Ketään vauvakuumeista, joka ei halua kuitenkaan "jouluvauvaa"

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Ihmeellinen aloitus monen mielestä, mutta onko ketään sellaista joka ei mielellään haluaisi vauvan syntyvän joulukuussa tai lähellä aattoa?
Tähän aloitukseen ei sitten tarvi vastata heidän, jotka ovat mieltä : mut mikäs sen ihanampi joululahja kuin oma vauva...
 
Kesävauva meillä oli tää esikoinen, ja myös tuleva... Kiva kun ei tartte miettiä mitä sille pukee että uskaltaa lähteä ulos ja toisaalta, jos syntyy talvivauva, niin "mieluummin" alkuvuoden vauva. En tahtoisi että omani on luokkansa pienin/nuorin joka tilanteessa
 
Meillä pojalla oli laskettu aika 24.12, syntyi 31.12. :saint: ei sen niin väliä mulle, vietetään synttärit aina suvun kesken vuoden ekana viikonloppuna, ei kuitenkaan uudenvuoden viikonloppuna jos niin sattuu, mutta saapahan poika räjäytellä raketteja synttäreiden kunniaksi
 
toinen vieras
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
Joo, kukaan kuka kärsii lapsettomuudesta ei oikeesti piittaa hevonhelvettiä siitä milloin lapsi syntyy, vaikka syntyisi keskelle pääsiäiskirkkoa :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kesävauva meillä oli tää esikoinen, ja myös tuleva... Kiva kun ei tartte miettiä mitä sille pukee että uskaltaa lähteä ulos ja toisaalta, jos syntyy talvivauva, niin "mieluummin" alkuvuoden vauva. En tahtoisi että omani on luokkansa pienin/nuorin joka tilanteessa
Nimenomaan, en mäkään halua et olisi luokkansa nuorin ja ehkä myös pienin. Itse oon syntynyt loppuvuodesta ja kyllä sain aina kuulla siitä ala-asteella kun olin luokan nuorin.
 
vieras
Ois kyl kauheeta saada vauva vuoden viimeisenä päivänä...Istusin vaikka jalat ristissä, kunhan syntyy tulevan vuoden puolella. Ja kyl joulukin ois pilalla jos sairaalassa joutus olemaan.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
Joo, kukaan kuka kärsii lapsettomuudesta ei oikeesti piittaa hevonhelvettiä siitä milloin lapsi syntyy, vaikka syntyisi keskelle pääsiäiskirkkoa :saint:
Sama täällä vaikken lapsettomuudesta ole kärsinytkään. Vauvakuumetta on kuitenkin ollut sellaisinakin aikoina kun vauvan hankinta ei ole ollut ajankohtainen enkä todellakaan ole koskaan miettinyt tuolla lailla vuodenaikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kesävauva meillä oli tää esikoinen, ja myös tuleva... Kiva kun ei tartte miettiä mitä sille pukee että uskaltaa lähteä ulos ja toisaalta, jos syntyy talvivauva, niin "mieluummin" alkuvuoden vauva. En tahtoisi että omani on luokkansa pienin/nuorin joka tilanteessa
Nimenomaan, en mäkään halua et olisi luokkansa nuorin ja ehkä myös pienin. Itse oon syntynyt loppuvuodesta ja kyllä sain aina kuulla siitä ala-asteella kun olin luokan nuorin.
Nykyään onneksi katsotaan sitäkin tarkemmin, onko esim.joulukuun lapsesta aloittamaan koulua sinä vuonna kun täyttää 7v. Olen miettinyt jo valmiiksi, että jos vaikuttaa siinä vaiheessa vielä siltä ettei joululapseni ole koulukypsä niin laitan hänet hyvillä mielin vasta seuraavana syksynä kouluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ois kyl kauheeta saada vauva vuoden viimeisenä päivänä...Istusin vaikka jalat ristissä, kunhan syntyy tulevan vuoden puolella. Ja kyl joulukin ois pilalla jos sairaalassa joutus olemaan.
No mä en sitä 4950 ja 56 centtistä sitten alkanut piteleen siä sisälläni kun olin jo kuukauden kävellyt pää jalkojen välissä :LOL: ... ja on vieläkin iso ikäsekseen enkä usko että niin välittää mitä ne kaverit puhelee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
Joo, kukaan kuka kärsii lapsettomuudesta ei oikeesti piittaa hevonhelvettiä siitä milloin lapsi syntyy, vaikka syntyisi keskelle pääsiäiskirkkoa :saint:
Sama täällä vaikken lapsettomuudesta ole kärsinytkään. Vauvakuumetta on kuitenkin ollut sellaisinakin aikoina kun vauvan hankinta ei ole ollut ajankohtainen enkä todellakaan ole koskaan miettinyt tuolla lailla vuodenaikaa.
Tää on vähän sama juttu kun et toivooko poikaa vai tyttöä. Toivoa saa, mutta lopputulos on aina rakas.
 
silti onnellinen
En mielellään haluaisi että vauva syntyisi jouluna/joulukuussa.Mutta jos lapsi on alkunsa sopivaan aikaan saanut,ja on tuloillaan jouluks,niin minkäs sille mahtaa.Onnellinen olisin:)
Mutta en tosiaan ole mielelläni kesällä raskaana,yhtä tuskaa.
 
Me nuorempana ajateltiin kaverien kanssa, että ei ikinä haluta lapsemme syntyvän loppuvuodesta. No kun se vauvakuume todella iski, niin ei siinä todellakaan mietitty minä vuodenaikana vauva syntyy. Ja joulukuussahan likka on syntynyt. :whistle: :D
 
Eihän siinä tarvi kun jättää yksi kierto yrittämättä niin ei olisi ainakaan vaaraa et jouluvauva tulee (ellei sitten synny etuajassa). Mut onhan se tietenkin outoa, jos lääkkeellisen hoidon aloittaa et sais vauvan ja jättää yhden kierron välistä tuon takia. Tosin, eihän se yksi kierto pahaa muutenkaan tekisi, pääsis ajatukset vähän lepäämään.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
Joo, kukaan kuka kärsii lapsettomuudesta ei oikeesti piittaa hevonhelvettiä siitä milloin lapsi syntyy, vaikka syntyisi keskelle pääsiäiskirkkoa :saint:
Sama täällä vaikken lapsettomuudesta ole kärsinytkään. Vauvakuumetta on kuitenkin ollut sellaisinakin aikoina kun vauvan hankinta ei ole ollut ajankohtainen enkä todellakaan ole koskaan miettinyt tuolla lailla vuodenaikaa.
Tää on vähän sama juttu kun et toivooko poikaa vai tyttöä. Toivoa saa, mutta lopputulos on aina rakas.
No varmaan noin. Mulle se sukupuolikin on ollut ihan yksi ja sama enkä ole edes osannut vastata uteluihin kumman mielummin haluaisin. Mä olen vaan aina halunnut vauvan.
 
mulla laskettuaika oli 15.1 mutta poika synty jo 21.12 ja olisin toivonut kyllä että olisi syntynyt vasta tammikuussa. Joulu ei tod. ollut pilalla vaikka sairaalassa jouduin oleen ja tosi huonossa kunnossakin vielä..
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ois kyl kauheeta saada vauva vuoden viimeisenä päivänä...Istusin vaikka jalat ristissä, kunhan syntyy tulevan vuoden puolella. Ja kyl joulukin ois pilalla jos sairaalassa joutus olemaan.
No mä en sitä 4950 ja 56 centtistä sitten alkanut piteleen siä sisälläni kun olin jo kuukauden kävellyt pää jalkojen välissä :LOL: ... ja on vieläkin iso ikäsekseen enkä usko että niin välittää mitä ne kaverit puhelee...
Mä oon syntynyt itse sillon 31. päivä, eikä mua oo koskaan asia haitannut... Laskettuaika on ollut tammikuussa, mutta ei ole kukaan mulle ainakaan harmistumistaan näyttänyt....
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Minä ottaisin vauvan ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Sitä vauvaa vain ei ole meille suotu useiden vuosien yrityksestä huolimatta.

Vastasinpa nyt aloitukseen kumminkin, vaikka olenkin il,meisesti ihan väärää mieltä asiasta, että jopa jouluaikakin kävisi.
Joo, kukaan kuka kärsii lapsettomuudesta ei oikeesti piittaa hevonhelvettiä siitä milloin lapsi syntyy, vaikka syntyisi keskelle pääsiäiskirkkoa :saint:
Sama täällä vaikken lapsettomuudesta ole kärsinytkään. Vauvakuumetta on kuitenkin ollut sellaisinakin aikoina kun vauvan hankinta ei ole ollut ajankohtainen enkä todellakaan ole koskaan miettinyt tuolla lailla vuodenaikaa.
Tää on vähän sama juttu kun et toivooko poikaa vai tyttöä. Toivoa saa, mutta lopputulos on aina rakas.
No varmaan noin. Mulle se sukupuolikin on ollut ihan yksi ja sama enkä ole edes osannut vastata uteluihin kumman mielummin haluaisin. Mä olen vaan aina halunnut vauvan.
En minäkään osaa. Noitten kahden kohdalla oon toivonu raskausajan vaihtelevasti kumpaakin ja lopputulos on parempi kun hyvä. Tästä kolmannestakin on ihan sama mikä tulee, kunhan tulee. =)
 

Yhteistyössä