Ketkä aikovat aloittaa laihdutuksen vuonna 2015?

"viikuna"
Eikö sulla ole ollut tämä tavoite jo monta vuotta? Muistan jo pari vuotta sitten kun valittelit painoa.

Minulla on aikomus jatkaa. Synnytyksestä 6kk joten nyt on hyvä aika karistaa loputkin kilot. Laihdutus pysähtyi jouluksi kun on tullut mässättyä niin paljon, mutta kohta on aika aloittaa uudestaan. Painoa pitäisi lähteä noin 7kg.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="viikuna";30553154]Eikö sulla ole ollut tämä tavoite jo monta vuotta? Muistan jo pari vuotta sitten kun valittelit painoa.

Minulla on aikomus jatkaa. Synnytyksestä 6kk joten nyt on hyvä aika karistaa loputkin kilot. Laihdutus pysähtyi jouluksi kun on tullut mässättyä niin paljon, mutta kohta on aika aloittaa uudestaan. Painoa pitäisi lähteä noin 7kg.[/QUOTE]

On ollut jo 21 vuotta tarkoitus laihduttaa. :ashamed: Tosin silloin ei vielä näin paljoa, mutta nyt olen viimeisten muutamien vuosien aikana lihonut noin 10 kiloa enkä silloin 10 kiloa sitten ollut edes hoikka vaan silloinkin näytin lihavalta, vaikka olin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Ja nyt viimeisten 1-2 vuoden aikana tilanne on riistäytynyt käsistä. Oli tosiaan tarkoitus laihduttaa, mutta tässä on ollut kaikenlaisia ongelmia, olen kärsinyt unettomuudesta ja on ollut vaikea jaksaa lähteä ulkoilemaan. Täytyy todeta, että kokopäivätyössä on vaikea löytää vapaa-aikaa liikunnan harrastamiseen. Koko ajan on vain uupunut tunne ja aika kuluu kauhean nopeasti. Tänään olin päivän kotona ja "kauhistelin" klo 16 aikaan, että mitä kaikkea päivän aikana ehtiikään tehdä eikä kello ollut vielä edes niin paljoa kuin olen normaalisti kotona. Olen Paavo Arhinmäen kanssa samaa mieltä tästä:
Arhinm

Aionkin laihtua ennen kaikkea syömisten muuttamisella. Kärsin sokeririippuvuudesta ja aion lopettaa sokeristen herkkujen syömisen kokonaan.
 
Mulla olis tavoite päästä edes lähelle biksukuntoa kesää varten. Olen jo marraskuussa alkanut tehokuurin (karppaus) mutta nyt joulun ja vuoden vaihteen aikana olen syönyt kyllä ihan normaalisti. En ole ähkyä vetänyt, mutta siis syönyt karkkia ja joitakin leivonnaisia. Tänään juon Fresitaa ja siideriä.
Olen sipsilakossakin ollut jo monta viikkoa ja tänään on sipsilakon viimeinen päivä. Mutta luonnollisesti sipsit saavat jäädä syömättä jatkossakin, eihän ne sovi karppausruokavalioon :)
Mulla on oikeasti vähintään 15 kiloa tiputettavana. En kuitenkaan usko, että pääsen tavoitteeseeni kesään mennessä, ei ole niin suuri luotto siihen hommaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
ggghhhh
56kg taisi olla tänään...ennen joulua 54. Tavoite jo sillon n. 50kg. Joten sinne pitäisi päästä kesään mennessä. Ja tämä ei ole aikomus vaan ihan tosissani aion. Jollain luonnollisella detox kuurilla aloitan. Nyt on niin ähky olo ettei tee mieli muuta kun kasviksia. Huomenna vo7n joutua vielä kebabin syömään ja sitten teen tarkat ruokalistat miten syön. Mulla toimii parhaiten niin. Tarkoitus olisi ihan loppuelämän terveellinen ruokavalio. Ensin aloitetaan puhdistamalla keho. Kun on hyvä olla ja kevyt olo, tekee mieli laihduttaa. Ähkyssä tekee mieli luovuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
vyötärön metsästäjä
Laihdutus ja kuntoilu alkoi jo heti joulun jälkeen. Tarkoitus olisi ensi vuonna tähän aikaan painaa -10kg vähemmän. Eli päästä takaisin siihen painoon mikä oli ennen lapsia (eli yli 10v sitten... :-D)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"Jag"
Sain painostani alas 17 kg ajalla 1/3- 15/7 -14. Eikä ollu vaikeeta ja paino on pysyny ja enkä ollu missään painonvartioissa enkä missään muussakaan mukana vaan ihan
lenkkeilyllä joka ilta 5.9km jos ei älysatanu vettä + treenaamalla koton a10-15min joka ilta..Painoni oli 69 kg ja nyt 52, olen ihan tyytyväinen. Pituuteni on 153cm..Niin ja nyt joulun aikaan ei oo grammaakaan noussu paino ja oon syöny muutaman suklaa palasen ym..
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Sapuska
Minulla ylipainoa 7-10 kg. Haluan aloittaa terveellisen ruokavalion ja liikkua reippaasti vuonna 2015. Pystyn syömään terveelisesti viikosta noin 4 päivää ja sitten kolme päivää on herkuttelua (ei nyt mitään tavatonta, mutta hyvää ruokaa, karkkia, sipsiä, sidukkaa viikonloppuna ja siis ihan kohtuudella, mutta minulla ei saisi olla kuin yksi herkkupäivä viikossa). Painoni nousee niin helposti. En usko laihdutuskuureihin vaan terveelliseen ruokavalioon, mikä minulla aika pitkälti pohjautuu Jutan superdieettiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
gggggg
En aloita, vaan jatkan. Viime vuoden saldo -18, vielä pitäisi 7kg karistaa. Kesään mennessä tarkoitus olla tavoitteessa. Ja mukaillen Jutan superdieetti tai gfg ollut kokoajan tässä pohjalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Nohh
Jatkan projektia bmi 24:stä kohti bmi 20,5:ttä. Helppoa ei ole ollut, sen verran paljon rakastan ruokaa, mutta enää kolme kiloa pitäisi pudottaa. Tosin sen jälkeen ehkä voisi pudottaa vielä kaksi; mutta sitä en halua miettiä vielä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"zxc"
Onko muuten väliä liikkuuko vaikkapa 5krt/vko reilu tunti kerralla vai2krt/vko 3 tuntia kerralla? vai onko kaikki edelleen kulutetuista kaloreista kii, vaikka ne olisi kaikki samana päivänä kulutettu?
 

Yhteistyössä