Ketkä palstalaiset on samantyylisiä luonteeltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
jooko?
[QUOTE="Manttu";24455507]Eiköhän se ole Scarlettin oma asia.

Kuten epäilinkin niin tämä ketju ei pysy mukavana.[/QUOTE]

Mikäs Mansikka-Marja sä olet?
Pidä huoli omista asioista?
 
[QUOTE="vieras";24455124]Mä yhdistin jostain syystä ensimmäisenä sun nimimerkkisi nimerkkiin Data. En lue palstaa niin aktiivisesti että osaisin perustella, enkä tiedä onko teidän jutuissa oikeasti paljon samaa :D Samoin mun mielessä yhdistyy Jonsered ja Keittiönoita.[/QUOTE]

En oikein yhdistä itseäni Kepsikseen. En sen puoleen muihinkaan.
 
minä yhdistän sinut sellaiseen nikkiin kuin Juicefani, en itsekään tiedä miksi. Ko. nikkiä en ole aikoihin aikoihin palstalla nähnyt, liekö lopettanut vai vaihtanut nikkiään. Mutta minusta teissä oli jotain samaa.
mulla on sellainen muistikuva et tuo olis tässä lähiaikoina poikennut palstalla..yks niistä jotka on mun mieleen jäänyt, joten ehkä oot oikeassa =)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kepsis: keittiönoita ja jonsered on luonteiltaan niin samankaltaisia, siksi ne yhdistyy myös minun mielessä. nikit eivät siis yhdisty vaan luonteet ja tapa keskustella ja argumentoida. molemmilla on puhdas sielu ja ovat viisaita keskustelijoita.

päätön ja majuri ovat kuin yö ja päivä.

ja lunaticia on vain yksi, kukaan ei pääse lähellekään eikä häneen voi ketään verrata :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24455673:
Kepsis: keittiönoita ja jonsered on luonteiltaan niin samankaltaisia, siksi ne yhdistyy myös minun mielessä. nikit eivät siis yhdisty vaan luonteet ja tapa keskustella ja argumentoida. molemmilla on puhdas sielu ja ovat viisaita keskustelijoita.

päätön ja majuri ovat kuin yö ja päivä.

ja lunaticia on vain yksi, kukaan ei pääse lähellekään eikä häneen voi ketään verrata :heart:
Asia pihvi.
 

Yhteistyössä