Ketkä palstalaiset on samantyylisiä luonteeltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
TrueBlood ja ansarikukka ovat molemmat kaksinaamaisia pas***a, että esittävät ystävällistä, mutta sitten haukkumaketjuissa osoittavat inhonsa jotain nickiä kohtaan tykkäämällä muiden kommenteista, joissa näitä käyttäjiä on pilkattu.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24456910]TrueBlood ja ansarikukka ovat molemmat kaksinaamaisia pas***a, että esittävät ystävällistä, mutta sitten haukkumaketjuissa osoittavat inhonsa jotain nickiä kohtaan tykkäämällä muiden kommenteista, joissa näitä käyttäjiä on pilkattu.[/QUOTE]

Ahaa, tämä on siis "tykkää"-toiminnon syvempi merkitys, inhon osoittaminen jollekkin. Hyvä että taas tuli yksi asia opittua palstalla.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24456940]"Käyttäjä x on kus*pää"
Trueblood ja ansarinkukka tykkää

Onko tällainen toiminta sinusta kovin hyvässä hengessä tehty?[/QUOTE]

Laitas linkki tähän.
 
"vieras"
Laitas linkki tähän.
Näytä profiili: TrueBlood - Kaksplus

Siittä vaan alat selailemaan =) Kuten huomaat, TrueBloodilla ei ole mitään omaa sanottavaa, vaan "keskustelee" tykkäämällä muiden kommenteista. Löytyy kyllä paljon sellaisia, joissa joku käyttäjä on vastannut tai kirjoittanut toisesta käyttäjästä ilkeilemällä, ja TrueBlood tulee perässä ja tykkää. Törkeimmät on todennäköisesti poistettu modejen toimesta. Ja ihan normaalia palstaelämäähän tuo on, että auotaan päätä muille, mutta silloin minusta ei ole varaa sanoa, että on puhdas pulmunen. Kiusaamistilanne ei ole vain kiusaajan ja kiusatun välinen, vaan siihen vaikuttaa koko ryhmän toimiminen, ja TrueBlood yllyttää juurikin tykkäilemällä ilkeilykommenteista.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24457004]Näytä profiili: TrueBlood - Kaksplus

Siittä vaan alat selailemaan =) Kuten huomaat, TrueBloodilla ei ole mitään omaa sanottavaa, vaan "keskustelee" tykkäämällä muiden kommenteista. Löytyy kyllä paljon sellaisia, joissa joku käyttäjä on vastannut tai kirjoittanut toisesta käyttäjästä ilkeilemällä, ja TrueBlood tulee perässä ja tykkää. Törkeimmät on todennäköisesti poistettu modejen toimesta. Ja ihan normaalia palstaelämäähän tuo on, että auotaan päätä muille, mutta silloin minusta ei ole varaa sanoa, että on puhdas pulmunen. Kiusaamistilanne ei ole vain kiusaajan ja kiusatun välinen, vaan siihen vaikuttaa koko ryhmän toimiminen, ja TrueBlood yllyttää juurikin tykkäilemällä ilkeilykommenteista.[/QUOTE]

Eli esimerkkisi oli täysin hatusta temmattu? Ei olekkaan viestiä missä olis sanottu "Käyttäjä x on kus*pää" josta trueblood olisi tykännyt?

Täällähän on aivan hemmetikseen kusipäitä ja idiootteja, se että tykkää siitä kun joku sanoo suorat sanat jollekkin, on paljon lievempi asia kuin tykätä siitä että joku sanoo suoraan kusipääksi.

Mutta niin, on täällä kusipäitä ja idiootteja kuten sanoin aiemmin. Minä ihan varmasti kuulun myös niihin joidenkin mielestä, ei se menoa hidasta, mielipiteet on kuin se... Tiedät kyllä mikä ja jokaiselta löytyy ainakin se yksi varmuudella.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Eli esimerkkisi oli täysin hatusta temmattu? Ei olekkaan viestiä missä olis sanottu "Käyttäjä x on kus*pää" josta trueblood olisi tykännyt?

Täällähän on aivan hemmetikseen kusipäitä ja idiootteja, se että tykkää siitä kun joku sanoo suorat sanat jollekkin, on paljon lievempi asia kuin tykätä siitä että joku sanoo suoraan kusipääksi.

Mutta niin, on täällä kusipäitä ja idiootteja kuten sanoin aiemmin. Minä ihan varmasti kuulun myös niihin joidenkin mielestä, ei se menoa hidasta, mielipiteet on kuin se... Tiedät kyllä mikä ja jokaiselta löytyy ainakin se yksi varmuudella.
Etpä sitten jaksanut lukea vai. Ja kuten sanoin, törkeimpiä haukkumisketjuja modet poistelevat alituiseen. Ole skarppina, kun taas jostain palstajulkkiksesta aloitetaan vttuiluketju. Pointti oli, että eipä se TrueBlood ja ansarikukka niin puhdassydämisiä ole kuin esittävät.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24457059]Etpä sitten jaksanut lukea vai. Ja kuten sanoin, törkeimpiä haukkumisketjuja modet poistelevat alituiseen. Ole skarppina, kun taas jostain palstajulkkiksesta aloitetaan vttuiluketju. Pointti oli, että eipä se TrueBlood ja ansarikukka niin puhdassydämisiä ole kuin esittävät.[/QUOTE]

Ongelma tässä on että et esitä mitään suoria viittauksia mihinkään, haluat vaan että muut ajattelisi niinkuin sinä. Heti kun laitat tähän jotain konkreettista ilman että oletat muiden lähtevän etsimällä etsimään sinun ajatuksillesi tukea, saatat saada samankaltaisia ajatuksia muilta.

Ja jos aletaan kaivelemaan viestikirjastoja kaikkien mustien viesteistä niin jok'ikinen on jotain arveluttavaa sanonut jossain vaiheessa, varsinkin jos ei tiedä mistä kaikesta joku on muodostanut mielipiteen, monta kertaa minuakin on lainattu täällä tai linkitetty joku yksittäinen kommentti ilman että sitä liitetään mihinkään suurempaan kuvaan, se on niin helppoa ottaa kontekstista asioita ja olla välittämättä että ko. henkilöllä voi olla enemmänkin "historiaa" jonkun toisen kanssa. Mutta joo, en minä eikä varmasti moni muukaan, ainakaan selväjärkinen (minä en välttämättä ole sitä aina.) jaksa alkaa kyttäämään jonkun nimimerkin tykkäämisiä ja kirjoituksia tiimarivihkon kera jollei ole kyse jostain todella räikeästä persoonasta joka oikeasti aiheuttaa lähinnä mielipahaa omilla "kommenteillaan". Ja tuskin silloinkaan jaksaa, suurin osa. Sen minkä minä olen huomannut faktaksi tällä palstalla:

Harmaat on niitä jotka täällä etsiskelee mustista sontaa viestihistorian kautta, aika harva musta sitä toiselle mustalle tekee. Mielipiteiden vaihtumiselle on kaikilla oikeus, myös sille että on joskus äkkipikainen, vahingon iloinen tai (laita tähän mikä vaan inhimmillinen tunnetila.) Se vaan on helpompaa todeta mustista koska heistä jää merkinnät kaikkien silmille. Tästä syystä en loppupelissä ota kovinkaan tosissaan itse harmaita, koska he voivat tehdä mitä huvittaa kuinka paljon huvittaa ja olla seuraavassa ketjussa heristämässä samasta asiasta mitä itse tekevät, toisille sormeaan.
 
Voi Kepsistä kun se on nyt taas vähän pihalla :( Se luuli tulleensa oikeusistuntoon, jossa jokaisesta lausunnosta pitää esittää kirjalliset todisteet tukeakseen omaa väitettä. Relax, tämä on vain keskustelu, joissa jokainen saa ilmaista omat huomionsa muiden käyttäjien yhtäläisyyksistä. Itse asiassa nyt kun päästiin asiaan, niin tuo jankuttamisesihan muistuttaa vähän scarlettia... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: tiinelli
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24457129:
Voi Kepsistä kun se on nyt taas vähän pihalla :( Se luuli tulleensa oikeusistuntoon, jossa jokaisesta lausunnosta pitää esittää kirjalliset todisteet tukeakseen omaa väitettä. Relax, tämä on vain keskustelu, joissa jokainen saa ilmaista omat huomionsa muiden käyttäjien yhtäläisyyksistä. Itse asiassa nyt kun päästiin asiaan, niin tuo jankuttamisesihan muistuttaa vähän scarlettia... :rolleyes:
Eikö Prismassa ollutkaan eilen mitään epäkohtaa minkä haluaisit tuoda esille, nyt kun jankutuksesta puhutaan. Helppoahan se on halventaa toista jos niin haluaa.
 
Hra Majuri
[QUOTE="Manttu";24457143]Kyllä täällä osaa jokainen jankuttaa. Myös sinä Björn.[/QUOTE]

Muista tyydyttää itsesi, sillä puutteessa eläminen tekee sinusta ja kumppanistasi ärtyneen.
 

Yhteistyössä