Kiira Korven uusi tukka - apua!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Onko hieno

  • on

    Ääniä: 2 28,6%
  • ei

    Ääniä: 5 71,4%
  • ehkä

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    7
vierailija
Täytyypä katson Kiiran esiintyminen Maikkarilla.
Elämä menee hukkaan, jos ainut elämän sisältö on miesten miellyttäminen.
Katsoin Kiiran haastattelun. Kyyneleet valuivat poskilleni kun Kiira luki tulevan kirjansa runon koirastaan Pika-enkeli.
Edesmenneet äitini, isosiskoni ja sisareni menettivöt hiuksensa syöpähoitojen takia.
Ehkä Kiiran lyhyet hiukset herkistivät senkin takia
Upeaa että Kiira kertoi masennuksestaan jat mt-lääkkeistään.
Tämä palsta ei tee hyvää mielenterveysongelmista kärsiville.
Palstalle jymähtäneet ilkeät tyypit eivät lähde täältä minnekään.
Paras konsti voida hyvin on poistua ikäviltä nettipalstoilta ja lukea vaikkapa Kiiran runokirjaa ja olla paljon luonnossa.
 
vierailija
Oikeasti hiukset ei oo elämässä mikään ykkösjuttu. Eikä edes juttu.

Surkeaa, jos jonkun toisen hiukset ovat jonkun elämässä jutunarvoinen juttu.
Kirjoitin edellisen viestini edesmenneistä omaisistani
Hiuksiani on aina ihailtu. Ex-mieheni ei tykännyt pitkistä hiuksistani. Ehkä myös kampaajalla laitettu väri lietsoi lisää hänen mustasukkaisuutta.
Opiskeluaikaan sain kerran päähänpiston ja menin kampaajalle leikkauttamaan tukkani hyvin luhyeksi. Malli sopi minulle oikein hyvin.
Sisarellani oli viimeisinä elinvuosinaan lyhyt tukka, joka myös sopi hänelle kauniisti.
Kiira on esimerkillinen malli hyvinvointiasioissa. Hänellä on omakohtaista kokemusta vaikeuksista.
Naisen pitää viihtyä nahoissaan.
Makuja on monia eikä niistä kannata välittää. Miehet ovat usein kaljuja tai tukka on harventunut. Kiiran mieshaastattelija (en muista nimeä) oli hieman vanhentunut viime nökemästäni.
Viihdyn parhaiten nykyhetkessä. En halua olla yhtään nuorempi.
Miehien katseita en kaipaa. Yksi mies elämässäni riittää ja hän voi nykyään hyvin. Lääkäri oli sanonut, että kannattaa nauttia elämästään sillä lähtö voi tulla milloin vain. Entinen puolisoni on ollut viimeisen vuosikymmenen aikaan usein pitkään sairaalahoidossa.
Suosittelen negatiivisille kirjoittajille omia ketjuja. Silloin keskustelu pysyy tasokkaampana eikä aiheudu turhaa mielipaa. Pidän Roosaruusun jutuista.
Monet muut rekkautuneet ohitan. En vain jaksa niitä juttuja lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Kirjoitin edellisen viestini edesmenneistä omaisistani
Hiuksiani on aina ihailtu. Ex-mieheni ei tykännyt pitkistä hiuksistani. Ehkä myös kampaajalla laitettu väri lietsoi lisää hänen mustasukkaisuutta.
Opiskeluaikaan sain kerran päähänpiston ja menin kampaajalle leikkauttamaan tukkani hyvin luhyeksi. Malli sopi minulle oikein hyvin.
Sisarellani oli viimeisinä elinvuosinaan lyhyt tukka, joka myös sopi hänelle kauniisti.
Kiira on esimerkillinen malli hyvinvointiasioissa. Hänellä on omakohtaista kokemusta vaikeuksista.
Naisen pitää viihtyä nahoissaan.
Makuja on monia eikä niistä kannata välittää. Miehet ovat usein kaljuja tai tukka on harventunut. Kiiran haastattelija Lorenz Backman oli hieman vanhentunut viime nökemästäni.
Viihdyn parhaiten nykyhetkessä. En halua olla yhtään nuorempi.
Miehien katseita en kaipaa. Yksi mies elämässäni riittää ja hän voi nykyään hyvin. Lääkäri oli sanonut, että kannattaa nauttia elämästään sillä lähtö voi tulla milloin vain. Entinen puolisoni on ollut viimeisten vuosikymmenien aikana usein pitkään sairaalahoidoissa..
Suosittelen negatiivisille kirjoittajille omia ketjuja. Siten keskustelu pysyy tasokkaampana eikä aiheudu turhaa mielipahaa. Pidän Roosaruusun jutuista.
Muut rekkautuneet ohitan. En jaksa lukea
heidän kirjoituksiaan.
(Korjasin viestini virheet.)
 
Oikeasti hiukset ei oo elämässä mikään ykkösjuttu. Eikä edes juttu.

Surkeaa, jos jonkun toisen hiukset ovat jonkun elämässä jutunarvoinen juttu.
Yhdelle on, toiselle ei. Ei makuasioista pidä kiistellä.

Minulle naisen hiuksilla on paljon merkitystä. Anniella on puoleen selkään ulottuvat mustat ja upeat hiukset. Kyllä olisi aivan kamalaa jos ajaisi sen siiliksi. Onneksi tiedän että hän ei sitä ikinä tekisi. Eipä taida aasialaisnaiset sitä juurikaan harrastaa 👍
He haluavat näyttää naisellisilta naisilta.

Hän taas ei pidä pitkistä hiuksista miehillä joten olen toteuttanut hänen toiveensa, hän nykyisin parturoikin minut.

Ja vielä kerran, kyllä vastakkainen sukupuoli on se paras asiantuntija näissä asioissa.
 
Yhdelle on, toiselle ei. Ei makuasioista pidä kiistellä.

Minulle naisen hiuksilla on paljon merkitystä. Anniella on puoleen selkään ulottuvat mustat ja upeat hiukset. Kyllä olisi aivan kamalaa jos ajaisi sen siiliksi. Onneksi tiedän että hän ei sitä ikinä tekisi. Eipä taida aasialaisnaiset sitä juurikaan harrastaa
He haluavat näyttää naisellisilta naisilta.

Hän taas ei pidä pitkistä hiuksista miehillä joten olen toteuttanut hänen toiveensa, hän nykyisin parturoikin minut.

Ja vielä kerran, kyllä vastakkainen sukupuoli on se paras asiantuntija näissä asioissa.
Ai on vai?

Pitkätukkamiehet :p (ja täältä jokainen pidempään palstaillut voi todistaa että olen AINA tuntenut vetoa niihin)

*paras asiantuntija* itsehän valtuutit, alas kasvattaa!


Vai muuttuiko mieli nyt?


Eiköhän se kuitenkin oo niin, että jokainen on paras asaintuntija kun on kyse omista hiuksista. Ei kukaan muu. Ei sama sukupuoli eikä toinen eikä edes kolmas. Itsetuntoa kannattaa kehittää jos on muiden mielipiteiden vietävissä.
 
  • Haha
Reactions: setis

Yhteistyössä