Kiira Korven uusi tukka - apua!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Onko hieno

  • on

    Ääniä: 2 28,6%
  • ei

    Ääniä: 5 71,4%
  • ehkä

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    7
vierailija
Voi kauhistuksen kanahäkki kuinka hän on pilannut kauniin ulkonäkönsä

Kaunotar paljastui lepakoksi ja miljoonat miehet on pettyneet kun hän meni hukkaan

Olen samaa mieltä!

Itsellä tuli mieleen kun Ricky Martin tuli kaapista ulos. siinä meni hyvä mies täysin hukkaan.
Ja olen Sauli Koskisestakin pitänyt, varsinkin kun on hänelle tullut lisää ikää. Söötti ja jotenkin muutenkin symppiksen tuntuinen kaveri.
heteronaisen ajatuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Olen samaa mieltä!

Itsellä tuli mieleen kun Ricky Martin tuli kaapista ulos. siinä meni hyvä mies täysin hukkaan.
Ja olen Sauli Koskisestakin pitänyt, varsinkin kun on hänelle tullut lisää ikää. Söötti ja jotenkin muutenkin symppiksen tuntuinen kaveri.
heteronaisen ajatuksia.
Sinusta voimme käyttää jatkosta nimeä Setis Ii. Ollettehan kuin kaksi marjaa.
 
  • Haha
Reactions: setis
Olen samaa mieltä!

Itsellä tuli mieleen kun Ricky Martin tuli kaapista ulos. siinä meni hyvä mies täysin hukkaan.
Ja olen Sauli Koskisestakin pitänyt, varsinkin kun on hänelle tullut lisää ikää. Söötti ja jotenkin muutenkin symppiksen tuntuinen kaveri.
heteronaisen ajatuksia.
Terveitä ajatuksia 👍 Heterous pitää ihmiskunnan hengissä luontaisella tavalla. En kylläkään halveeraa homoja mitenkään, kuuluu tuttavapiiriinkin sukuun nainnin takia. Myös jokunen lepakko.

En muuten tiennytkään tuota, nimi on ihan tuttu ja laulutkin, mutta en kyllä välitä ylipäätään latinopopista. Englanniksi lauletuista kylläkin, on Suomipopissa helmiä siinäkin.
 
vierailija
Terveitä ajatuksia Heterous pitää ihmiskunnan hengissä luontaisella tavalla. En kylläkään halveeraa homoja mitenkään, kuuluu tuttavapiiriinkin sukuun nainnin takia. Myös jokunen lepakko.

En muuten tiennytkään tuota, nimi on ihan tuttu ja laulutkin, mutta en kyllä välitä ylipäätään latinopopista. Englanniksi lauletuista kylläkin, on Suomipopissa helmiä siinäkin.

Ihan sama kuka ja minkä takia rakastuu, kunhan ovat vain onnellisia.
Ei ole keneltäkään pois.
Vaikka heteronainen olenkin, voin ihaillen katsoa naisen (myös tietenkin miehen) kaunista vartaloa ikään kuin kaunista veistosta.
 
Ihan sama kuka ja minkä takia rakastuu, kunhan ovat vain onnellisia.
Ei ole keneltäkään pois.
Vaikka heteronainen olenkin, voin ihaillen katsoa naisen (myös tietenkin miehen) kaunista vartaloa ikään kuin kaunista veistosta.
No niinpä, mutta hieman härnäten voi sanoa, että kauniiden naisten ”markkinoilla” on miehille valitettavasti yksi vähemmän (ellei ole jatkossakin bi?)
 
vierailija
Ihan mahtava! Tykkään! Sopii hänelle.
Samaa mieltä. Kiiralla on terve ja positiivinen elämänasenne.
Ihana valkoinen koira tulee myös huomiseen lähetykseen.
Tänään kävelin kadulla ja pieni koira jäi katsomaan pitkään jälkeeni.
Eläimistä voi tykätä vaikka ei niitä itselleen halua monesta syystä. Sama juttu
ihmissuhteissa. Eläimet ovat aina tykänneet minusta.
 
Samaa mieltä. Kiiralla on terve ja positiivinen elämänasenne.
Ihana valkoinen koira tulee myös huomiseen lähetykseen.
Tänään kävelin kadulla ja pieni koira jäi katsomaan pitkään jälkeeni.
Eläimistä voi tykätä vaikka ei niitä itselleen halua monesta syystä. Sama juttu
ihmissuhteissa. Eläimet ovat aina tykänneet minusta.
Varmaan ainakin jotkut eläimet pitäisivät sinusta. Oletko harkinnut luontomatkaa Pohjois-Australiaan? ;)
 
Matka koko kansan maitotytöstä rekkikseksi meni nopeasti. Aseksuaaliltahan tuo on aina vaikuttanut, mutta että heti syvään päätyyn. No mutta onnea matkaan Kiiralle. Toivottavasti nyt löytyy niitä naisia ja on sitten onnellinen. Se kait on tärkeintä. Jotenkin vain jää miettimään, että on se jännä miten lesboudessa se feminiinisyys pitää tappaa. Kysehän ei käsittääkseni ole siitä, että tuntisi itsensä mieheksi. Että jos tykkää naisista, niin miksi naisellisuus pitää tappaa? Eli tykkään naisista -> mun pitää olla vähän kuten miehet.
 
  • Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä