Kipitäs chef päivittään se blogis

Sorry :ashamed:

Kun tässä on nyt ollut vähän säätöä suuntaan jos toiseen. Eilen mulla oli lapsivapaata lähes koko päivä, kun mies lähti muksujen kanssa huinimaan...ja sen ajan käytin erittäin tehokkaasti joululahjojen pakkaamiseen ja omiin pikku puuhasteluihini, joita on vaikea tehdä, kun lapset on kotosalla :)

Mutta nyt mulla on senverran aikaa, että voin räpsiä kuvat ja ladata ne blogiin. Eli hetken jos vielä kestät, niin kiva :D
 
[QUOTE="vieras";25162652]vauhtia! mäkin haluun nähdä! :D[/QUOTE]

No kun näitä on taas vähän kertynyt, niin menee hetki. Mutta hiljaa hyvää tulee...kuvat on jo siirretty blogiin. Vielä muutama sananen ja sitten se on siinä :)
 
Mullakin oli kerrankin onnea kirpulla, eilen.

Löysin joululahjaksi sellaisen isompien lasten muumitalon ja yhden Richard Scaryn kirjan.

Valkoisen rottinkikorin (aika ison)

Yhdet housut

H&M:n toppatakin ensi talveksi nuorimmalle
 
Mullakin oli kerrankin onnea kirpulla, eilen.

Löysin joululahjaksi sellaisen isompien lasten muumitalon ja yhden Richard Scaryn kirjan.

Valkoisen rottinkikorin (aika ison)

Yhdet housut

H&M:n toppatakin ensi talveksi nuorimmalle
Kiva kuulla, että suakin on lykästänyt :)

Mä olen sitä pienten lasdten muumitaloa koittanut etsiä, mutta vain kerran olen löytänyt...mutta myyjä kertoi jo myyneensä sen (oli siis sellainen livekirppis), eli myöhästyin. Mutta eiköhän nämä lapset pian ole jo siinä iässä, että heille uskaltaa antaa leikittäväksi ilman vanhemman läsnäoloa tuon tavallisenkin muumitalon. Toki pienimmän vuoksi siitä pitää joitakin osia poistaa, mutta ei enää samassa määrin kuin nyt :)

RS kirjat on ihania! Meillekin kotiutuu moiset aina kun niitä vaan löydän.

Ja valkoinen rottinkikori on varmasti myös kiva. Mulla oli sellainen "tummanruskea-kausi", mutta nyt se alkaa olemaan ohi ja tilalle on tullut "valkoinen-kausi". Niinpä meillä sauhuu valkoinen spraymaali vähän joka suunnassa. Esim. juurikin muutama rottinkikori on saamassa uuden värin päälleen :)
 
Me ollaan lopulta saatu vanhimman tytön huone remontoitua ja kalustettua (se huone oli vuoden palkästään remppavarastona, kun kunnostettiin muuta osaa kämpästä).
Pari viikkoa sitten huusin huutiksesta sinne sellaisen Hemnes sohvasängyn ja haettiin se, viime viikonloppuna haettiin Hemnes vaatekaappi (huutiksesta sekin). Tyttö sai mun mummun mummun kirjoituspöydän, se oli jo meillä kotona valmiiksi. Nyt alkaa huone näyttämään suht valmiilta, mutta eihän tuo eskarilainen haluakkaan muuttaa sinne :D Tahtoo olla vielä lastenhuoneessa :heart:
 
Me ollaan lopulta saatu vanhimman tytön huone remontoitua ja kalustettua (se huone oli vuoden palkästään remppavarastona, kun kunnostettiin muuta osaa kämpästä).
Pari viikkoa sitten huusin huutiksesta sinne sellaisen Hemnes sohvasängyn ja haettiin se, viime viikonloppuna haettiin Hemnes vaatekaappi (huutiksesta sekin). Tyttö sai mun mummun mummun kirjoituspöydän, se oli jo meillä kotona valmiiksi. Nyt alkaa huone näyttämään suht valmiilta, mutta eihän tuo eskarilainen haluakkaan muuttaa sinne :D Tahtoo olla vielä lastenhuoneessa :heart:
Voi pientä :D
 
Joo :D Mun puolesta saa nukkua lastenhuoneessa niin kauan kunnes 2v tarvitsee isomman sängyn.
Meillä esikoinen (9v) on joskus pyytänyt pikkusiskoaan samaan huoneeseen kanssaan. Mutta ei se oikein toimisi, koska pienempi heräilee vielä öisin.

Ja toisaalta luulen, ettei enää edes haluaisi, koska pyysi lukkoa huoneeseensa...pienillä kun on tapana laittaa se hyrskynmyrskyn, kun likka on koulussa.
 
Meillä kanssa 2v saa aika tehokkaasti räjäytettyä tyttöjen (5v ja 6v) tavarat. Tuntuu siltä, että kaikki prinsessatilpehööri ja askartelut on kovasti tuon pienen miehen mieleen :D
Me todettiin, että se lukko on hyvä idea...ja niinpä siihen sitten sellainen laitettiin. Vanhin kun pakkaa unohtelemaan kaikenmaailman kyniä esille ja mua hippasen kyrsii puunata maalitussia ja kuulakärkikynää kalusteista irti. Ei lähde helpolla ei :D
 

Yhteistyössä