Kipitäs chef päivittään se blogis

joo mä huomasin, että sulta oli jo menny.. mä palstailen ihan liian vähän, kun menee tällaiset huiput ohi suun :D
mein sohva on niin hirveä,että tahon uuden (mut ei oo rahaa vielä ostaa :( ).. siitä on 3 jousee poikki ja sit nahka on päältä revenny..
Me on muutama sohva ostettu huutiksesta. Edullisimmillaan olen maksanut ehjästä ja siististä sohvasta sitä kautta 20€. Eli kannattaa katsella huutista läpi :)

Ja kierrätyskeskusta kannattaa myös katsella sillä silmällä. Mikäli meidän sohvalle ei olisi löytynyt kotia, oltais viesty se kierrätyskeskukseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25163501:
Mä rakastuin sun dynamiittilaatikkoon!
Aivan sikahieno! Onks niitä siellä kaverin työpaikalla paljonkin "saa hakea"-hintaan?
No kun ei ole. Kun joku oli mennyt ja siivonnut ne ROSKIIN! Ihan tajutonta!

Tuo mulle tullut laatikko oli ainoa mikä oli jälellä ja sekin oli jo täynnä muuta kamaa, mutta olivat sitten ystävällisesti tyhjänneet ne muualle jotta mä sain mun dynamiittilaatikkoni.

Ne ei näemmä YHTÄÄN ymmärrä että mikä on roska ja mikä ei.
 
Me on muutama sohva ostettu huutiksesta. Edullisimmillaan olen maksanut ehjästä ja siististä sohvasta sitä kautta 20€. Eli kannattaa katsella huutista läpi :)

Ja kierrätyskeskusta kannattaa myös katsella sillä silmällä. Mikäli meidän sohvalle ei olisi löytynyt kotia, oltais viesty se kierrätyskeskukseen :)
huutista mä kyttäilenki koko ajan :) ja rieskalähteentien ekotori on ainut mistä oon käyny kattoon kun en tunne täällä noita paikkoja, mistä saattais löytyä :)
 
huutista mä kyttäilenki koko ajan :) ja rieskalähteentien ekotori on ainut mistä oon käyny kattoon kun en tunne täällä noita paikkoja, mistä saattais löytyä :)
Raisiossakin on ekotori ja Turussa Kirkkotiellä on toinen :)

Turussa on myös huonekalukirppis Itäharjulla, mutten osaa antaa sinne osoitetta. On siinä Lidlistä Turun keskustaanpäin...ehkä sen M&M kuntosalin lieppeillä.
 
ploo
Kuka oikeasti haluaa ja uskaltaa ostaa jostainhuutiksesta tai kierrätyskeskuksesta sohvan? Ikinä ei tiedä missä sohva on ollut, vaikkapa homevaurioisessa talossa tai onpa noitakin yllätyksiä vanhoista sohvista saatu, että sisältä on levinnyt lutikkalauma taloon asumaan. Myöskin jonkinsortin matofarmin olen vanhan sohvan sisältä löytänyt, tai no vanha ja vanha, taisi olla noin kolme vuotta sitten ostettu liikkeestä. Työkseni sohvia ja nojatuoleja ym pyörittelen paljonkin käsissäni ja kaikkea on vastaan tullut.

Se jonkun vanha sohva voi viedä sinulta terveyden, esimerkiksi juurikin homeesta vaurioitunut kaluste. Ei edes välttämättä haise millekään, mutta totuus on pintaa syvemmällä.
 
Kuka oikeasti haluaa ja uskaltaa ostaa jostainhuutiksesta tai kierrätyskeskuksesta sohvan? Ikinä ei tiedä missä sohva on ollut, vaikkapa homevaurioisessa talossa tai onpa noitakin yllätyksiä vanhoista sohvista saatu, että sisältä on levinnyt lutikkalauma taloon asumaan. Myöskin jonkinsortin matofarmin olen vanhan sohvan sisältä löytänyt, tai no vanha ja vanha, taisi olla noin kolme vuotta sitten ostettu liikkeestä. Työkseni sohvia ja nojatuoleja ym pyörittelen paljonkin käsissäni ja kaikkea on vastaan tullut.

Se jonkun vanha sohva voi viedä sinulta terveyden, esimerkiksi juurikin homeesta vaurioitunut kaluste. Ei edes välttämättä haise millekään, mutta totuus on pintaa syvemmällä.
Totta tuokin.. meillä on vaan niin kranttu maku sohvan suhteen ettei oo mistään löytyny vielä sellaista mikä aidosti miellyttää silmää.. ei edes uutena :D
 
Kuka oikeasti haluaa ja uskaltaa ostaa jostainhuutiksesta tai kierrätyskeskuksesta sohvan? Ikinä ei tiedä missä sohva on ollut, vaikkapa homevaurioisessa talossa tai onpa noitakin yllätyksiä vanhoista sohvista saatu, että sisältä on levinnyt lutikkalauma taloon asumaan. Myöskin jonkinsortin matofarmin olen vanhan sohvan sisältä löytänyt, tai no vanha ja vanha, taisi olla noin kolme vuotta sitten ostettu liikkeestä. Työkseni sohvia ja nojatuoleja ym pyörittelen paljonkin käsissäni ja kaikkea on vastaan tullut.

Se jonkun vanha sohva voi viedä sinulta terveyden, esimerkiksi juurikin homeesta vaurioitunut kaluste. Ei edes välttämättä haise millekään, mutta totuus on pintaa syvemmällä.
Niin, ainahan kaikki on mahdollista. Sekin, että lentokone putoaa tänään päähäni ja kuolen.

Meidän 3v vanhan sohvan sisältä ei varmastikaan löytynyt mitään elämää. Joten sen uusi koti sai siitä hyvän sohvan itselleen. Ja olisi saanut silloinkin, jos se sohva olisi laitettu huutikseen ja myyty sitä kautta.

Kun ostaa huutiksesta sohvan, niin sitä sohvaa pääsee katsomaan. Jos kämppä on homeinen läävä, niin ehkä se sohva tosiaan kannattaa jättää ottamatta. Jos se puolestaan on siisti ja raikas, sohva tuskin pitää homeyllätystä, tai elukkayllätystäkään sisällään. Ainahan kaikki on mahdollista, mutta eiköhän yhtä todennäköistä tässä kohtaa olisi saada ötökkäsohva suoraan liikkeestäkin.

Kierrötyskeskuksesta sohvaa hankittaessa ei tietenkään pääse sohvan alkuperäiseen kotiin...mutta kyllä mä senvertaa luotan että jos sohva on siisti, eikä haise, niin uskalllan sen kyllä ostaa. Toki on aina olemassa tosiaan riski sille, ettei sohva ole sitä miltä se näyttää, mutta olen mä elämässäni hieman suurempiakin riskejä ottanut kerran jos toisenkin.
 

Yhteistyössä