KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

En ole aiemmin tänne kirjoitellut. Tuolla sekundäärilapsettomissa kirjoittelin syksyn mittaan. lähes puolitoista vuotta yritystä oli takana ennen kuin tulin raskaaksi ja nyt sit eilen alkoi kolmas keskenmeno. Ensimmäinen km vuonna -05 rv 9+, vuonna -06 syntyi tyttö :), vuonna - 07 km rv 6+ ja nyt km rv 7+5. Varhaisultrassa näkyi nyt syke, mutta vastasi viikkoa nuorempaa alkiota. Lääkäri arveli km tulevan ja nythän se sit kävi toteen. Kyllä tuntuu, että ei tiedä, mistä lähtisi etsimään uutta pontta seuraavaan yritykseen. Toivoisin nyt pääseväni johonkin tutkimuksiin, vaikka syytähän ei välttämättä löydetäkkään. Tuntuu taas niin niin päähän potkitulta, mutta tiedän, että tästä taas selvitään.
 
onnea plussan saaneille.. :flower: itse ajattelin huomenna testaavan negan kun viikko vai pari sitten testasin ja tuli tosi haalea viiva niin nyt ajattelin katsoa kumpaan suuntaan on mennyt, haalistunut vai vahvistunut :) saapahan sit varmuuden. kun pelkään sitä että kun menen sinne jälkitarjastukseen niin jos löytävät verestä raskaushormoonia niin tyyliin heti laittais mut kaavintaan ja sit kun oliskin käynyt niin et nyt jo olisinkin tullut uudestaan raskaaksi ja siks olis sitä hormoonia veressä niin ainakin oln sit kongreettisia todisteita suuntaan tai toiseen:)

hih saakohan tuosta tekstistä edes mitään käsitystä :D
 
En ole ehtinyt taas vähään aikaan käydä täällä. Onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville.

Mulla on nyt tämän vuoden tentit ohi, ja aloittelen lomaa/työntekoa. Häätkin menivät kunnialla, oli aivan ihana päivä. Ens torstaille tuli kutsu Kättärille tutkimuksiin. Vähän jännittää, mitä siellä selviää ja voidaanko tilannetta jotenkin hoitaa.
 




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 7/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 10/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 14/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 19/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 22/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 22/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 23/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 23/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 24/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 26/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 33/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 11/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 20/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 22/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 23/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 38/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07,12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 1/24-28
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 3/26-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 19/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 22/
Amira...............................KM 06/07..........................KP 46/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 8/29






TAUSTALLA: B)

Heinämassu82



HAAMUILIJAT: b =) d

Maaria -76, Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps



B)
 
Eilen en ehtinyt kotiin ennen kuin yhdeltä yöllä töihin lähdön jälkeen aamulla, ja kaikenlaista onkin sitten tapahtunut =)

Ensinnäkin, voi ihanaa Empuuu, kun tuossa näkyy kuitenkin ihan selvästi se viiva, ohut vain... Kummittelemaan jouduit! :heart:

Omenaruusukin taitaa olla pienempiin päin ;) Jos ei ole, niin on varsin pahanpäiväisesti hairahtanut elimistö niin luulemaan... Odotan jo täällä sun testausta!

Rouva -77 ja PuuhaEmmille :hug:

Maaria75 :hug: ja tervetuloa meille, saamaan vertaistukea. Pino on aivan ihana, ehdottomasti mun lemppari. Ja kyllä te selviätte tästä :heart:

Kanellalle onnittelut tenttilomasta ja voimia sinne tutkimuksiin! Toivottavasti kuulet hyviä uutisia! :)

Me saatiin se vuokra-asunto, jota käytiin katsomassa. Ei olla enää asunnottomia vuodenvaihteesta :D Tuntuu pahalta, kun siellä oli se pieni perhekin katsomassa, eikä ne saanut sitä... Sitten eilen itkeskelin, kun kävelin kaverin luota Töölöstä kotiin Töölönrantaa pitkin, kun on niin vaikea lähteä Kalliosta mihinkään junamatkan päähän :'( Olen kyllä viihtynyt. Mutta näin isoa, rauhallista ja parvekkeellista kämppää ei siihen hintaan saa Keskustasta millään. Nyt on tärkeämpää se itse asunto kuin sijainti. Ehkä tulee parempi mieli, kun tuon koirani luokseni asumaan vanhempieni luota. Ei ole enää lemmikkikieltoa :D

Ihanaa päivää teille kaikille kaunottarille!
 
Voi mymmyryy vuosi on pitkäaika mutta senkin jälkeen on elämää mullahan meni vuosi ja 4 kuukautta keskenmenosta uuteen plussaan, elä heitä toivoasi! Ja se edellinen plussa otti aikaa reilusti yli kaksi vuotta. Joskus se vain yllättää silloin kuin sitä vähiten odottaa!

Kaikille leideille suloista joulun odotusta ja haleja!

Itse olen edelleen hyvin kauhuissani jos en kävisi näillä sivuilla en varmaan pysyisi edes järjissäni, oireita on aivan liian vähän, missä mun oksu viipyy? ( Kolme kertaa olen voinut todella huonosti ) Kuvittelin joskus tietäväni miltä uusi raskaus tuntuisi mutta nyt olen aika "tunnekylmä" vain jähmeys asustelee rinnassa.
 
Sun Rise Onnittelut asunnon saamisen takia! :flower:

nanakuu :hug: Nyt vaan kunnolla yrittämään!

Melkein jo säikähdin, minne olen pinosta tippunut, mutta siellä haamuilijoissahan mä olin. :) En tiedä, mitä tuosta haamujen haamusta nyt seuraa...Huomenna sen kai sitten näkee, jos uudestaan testailen. Pitäis vaan saada aikaseks käydä apteekissa ennen iltavuoroon menoa. Tai sitten kusen aamulla purkkiin ja ostan testin huomenna päivällä.

Oon nyt ollut maanantaista asti vapaalla, ja päivärytmi on ollut 11h unta ja 13h valveilla. Eikä ole tehnyt tiukkaa, unta on riittänyt! :D
 
pitkästä aikaa minäkin eksyn tänne..

:hug: niille jotka tarvitsevat

ja onnittelut plussanneille :flower:

Mä en ala nyt lukemaan noita kaikkia teijän viestejä ku sivuja tullut niiin paljon! :D

niin ja tänne ei mitään ihmeellistä tätiä odotellessa..
 
Heippa kaikille..Vielä en pinoon halua mukaan, eilen todettiin nt ultrassa keskeytynyt keskenmeno..viikkoja piti olla 10+6, mutta vauva vastasi viikkoja 8+6 eikä sykettä löytynyt.Lääkkeellisen keskeytyksen valitsin, ja nyt odottelen pahimman tuskan väistymistä, jonka jälkeen tänne pinoon suunnistan.

Taustailemaan voi toki jo laittaa.
 
Unicco, kyllä se siellä matkassa on, ottaa vaan vähän rennommin kerta olet saanut kärsiä jo ihan tarpeeksi :heart: Järkyttävän piinaavat odotukset sulla on kyllä ollut! :hug:

nanakuu :hug: Tavallaan hyväkin, koska se tietää sitä että pääset jatkamaan yrittämistä, eikä tarvitse mitään kaavintoja tehdä. Nopeasti se uusi kierto sitten lähtee käyntiin taas! Paraskin sanoja minä, joka olen olevinani raskaana, vaikka ekat menkat oli viikko sitten :whistle:

Empuuu, tottakai noin hienolla viivalla päädyt haamuilijoihin! Ei kannata laittaa niitä kuvia, jos haluaa pysyä pinossa :LOL:

PuuhaEmmi, voimia teille, kuulostaa rankalta silmäleikkauksen uusiminen! :eek:

Tervetuloa joukkoon Heinämassu heti kun tuntuu siltä, ei mitään kiirettä.
:hug: kokemastasi :heart: On niin kamalaa, kun sitä ultraa oikein odottaa ja sit joutuu kuulemaan tuollaisia uutisia. En tiedä pystyykö sitä enää koskaan olemaan kovinkaan innostunut ultra-ajasta, kun kuitenkin pelkää pahinta mahdollista uutista... Mutta tämä palsta on elävä todiste siitä, että eteenpäin sinnitellään kaikesta huolimatta ja projektit jatkuu siltikin :heart:
 
Lenssu löytää tietään tänne :snotty: . Päätä särkee, kurkku kipeenä ja väsyttää, paleltaa. Kuumetta on jo 38. Voimat on poissa ja mä lähden nukkumaan ihan pian |O
heinämassu :hug: :hug: tännekin pinoon. Tervetuloa jakamaan ajatuksia.
kanella nopeesti saitte ajan, hyvä! :flower:
empuu onnea uuteen testiin. :heart:
 
Heissan kaikki!

Oon ollut niin superkiireinen töissä, etten ole ehtinyt ollenkaan tänne, pahoitteluni! Kiitos kun ootte jaksaneet mua mukana roikottaa.

KP:t taitaa huidella nyt siinä 19 / 29. Ovista en tikutellut, mutta toivotaan parasta! Ei mitään tuntemuksia ole, ei menkkamaisia eikä mitään. Mutta onhan tässä päiviäkin vielä jäljellä.

En ihan kaikke ehtinyt lukemaan, mutta rva Pikkumyyn surulliset kuulumiset huomasin. Otan osaa!!! Iso :hug: Samoin heinämassulle todella lämmin osanottoni, tosi surullisia uutisia! Iso :hug: sinulle.

Kaikille tsemppiä superpaljon ja paljon jouluisia plussia tähän pinoon, please!!!
 
Kiitos, woodoo! Frau Dr Kanella kuulostaa hyvältä :LOL: . Nyt sitten odotellaan ensi viikon tutkimuskäyntiä, pitäisi ainakin nähdä onko limakalvo yhtään kasvanut, kun aika on 2 päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Ja jospa ne vihkikaavan moneen kertaan toistetut lapsitoiveetkin vaikka hedelmää kantaisi...
 
Kääk! En sitten käynyt ostamassa testiä ennen töitä, joten pitää huomenna pissiä purkkiin ja käydä ostaa testi, kunhan heräilee. Testin tulos kyllä pelottaa - näkyykö edes sitä, mitä eilen? Masua poltellut siihen malliin, että täti tulossa. Tuonne jonnekin alas on toisaalta pistänyt hassusti välillä, häpyluuhun kai. :eek: Tuli taas pelkkää omaa napaa, näin välillä...

Hyvää viikonloppua, arvon naiset! :wave:
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 8/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 11/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 15/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 20/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 23/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 23/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 24/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 24/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 25/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 27/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 34/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 12/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 21/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 23/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 24/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 39/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07,12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 2/24-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 4/26-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 20/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 23/
Amira...............................KM 06/07..........................KP 47/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 9/29






TAUSTALLA: B)

Heinämassu82



HAAMUILIJAT: b =) d

Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps, Maaria -76




 
Huomenta kaikki! Putkiremppa herätti ysiltä, vaikka kolmelta kävin nukkumaan |O hohhoijaa, onneksi ei enää kauaan tarvitse tätä kestää...

Nokka oli herätessä tukossa, joten olen yhä edelleen olevinani raskaana. Olen miettinyt testaamista, että saisi mielenrauhan. Hölmöähän tämmöinen on, mutta tällaisia me kai ollaan vähän kaikki täällä :ashamed:

Nyt vain jännäilen Empuuun tuloksia täällä, kipitäpäs jo sinne apteekkiin!
Tässä sulle heppa, niin pääset nopeemmin :D
 

Yhteistyössä