km:n jälkeen kuumeilevat...

Heippa pitkästä aikaa! Mä olen kanssa ollut hieman takavasemmalla, koska tuntuu että tosiaan koko elämä pyörii tämän yhden asian ympärillä... Päätin siis ottaa rennommin mutta helpommin sanottu kuin tehty!!
Mulla on nyt sellainen ongelma lisänä tässä joka painaa mieltä... sain lääkäriltä siis ok:n tammikuussa ja alettiin heti yrittämään uudelleen vauvaa. Eipä vaan kuulu ja päinvastoin esim. tässä kierrossa, menkkojen pitäisi alkaa kahden viikon päästä ja nyt mulla ollut 3-4 pv jotakin ihem vuotoa... siis niukkaa sellaista, en edes tarvitse sidettä mutta tosi rasittavaa kun en tajua että mikä nyt taas on! Onko teillä muilla ollut tällaisia ongelmia??
Vuoto siis lähinnä rusehtavaa, välillä verta mutta tosi niukkaa ja on siis tsekattu ja kaikki pitäisi olla ok!!
En tajua... rasittaa, kun en tiedä että voinko ollenkaan tulla raskaaksi kun on tällaisia ihme vuotoja. Kommentoikaa/auttakaa jos jollakin samoja juttuja.
Plussatuulia kaikille ja ennen kaikkea aurinkoa! =)
 
Kentia
Pienen paussin jälkeen, heippa taasen...:) Kyllä, ihan kuten joku kirjoitti, naamataulu on ollut viime päivinä päin aurinkoa, eikä näppis ole laulanut ;). Uusiakin on tullut mukaan, minäkin toivotan teidät tervetulleeksi, vaikka olen uusi itsekin ;). Kauhean rankkoja kokemuksia teillä monella! :'(

Sinulle, edellinen, en oikein osaa vastata, minulla km. oli vajaat pari viikkoa sitten. Kauhunsekaisin tuntein olen oottanut, miten toipuminen etenee, mutta kyllä se näyttää etenevän. Vuoto näyttää loppuneen, ja pari päivää sitten tekemässäni raskaustestissä viiva oli enää niin hailu, että sitä ei juuri enää erottunut. Meillä päin ei ole sairaalassa jälkitarkastusta (olin lääkkellisessä tyhjennyksessä), mutta parin viikon kuluttua on verikoe, josta varmistetaan, että hcg-taso on romahtanut. Vaikka sen nyt jo itsessään tunteekin, että on...

Kirjoittelit myös taustailleesi, koska muuten elämä pyörii vaan tän yhden asian ympärillä, ja samaa näyttää "sanoneen" moni muukin. Kyllä kai siinä helposti niin käykin. Jos ei työt tai opinnot, tai jokin muu vie "väkisin" ajatuksia muualle. Ja varmaan sittenkin... Itse olen yhä siinä
tilassa, ettei esim. saunaolut maistu, ja yritän syödä "terveellisesti" ikäänkuin tulevaan raskauteen valmistautuen. Vaik tässä ei ole mitään pahaa, niin silti tuntuu, että oonkohan jotenkin skitso \|O

Mutta tämä palsta on ehdottomasti hyvä juttu. Ketjun aloittajalle kiitos ideasta ja toteuksesta :flower:
 
What
Samoin minä pitkästä aikaa kirjoittelen. Minunkin puolesta tervetuloa kaikille uusille ja iso :hug: kohtalotovereille. Mulla olis nyt jo kp43/44 ja jännityksellä odottelen loppuviikkoa, että mitä tuleman pitää. Olin siis kanssa lääkkeellisessä ja vuotoa kesti vajaan viikon, ja siitä lähtien on tuntunut koko ajan että menkat alkaisi. No, eipä oo kuulunut... Ovis oli mitä todennäköisemmin reilu viikko sitten, ja nyt saisi luvan tulla täti kylään. Lääkäri antoi luvan heti uuteen yritykseen, mutta päätettiin odottaa yhdet menkat. Täytyy myöntää ettei ihan kovin kiltisti olla noudatettu lupaustamme. Joten tässä on nyt vähän jännät paikat meneillään. En kuitenkaan usko, että olisin raskaana. Perjantaina tein testin, kun otin pari lasia viiniä, ja puhdas negahan se oli, mutta tosiaan siitä oviksesta on vasta n. vko. oliko se, että noin 10päivän päästä oviksesta voisi testissä näkyä jotain? Mä en kestä jos tää kierto vielä tästä nykyisestä pitenee. Täytyypi kai mennä lääkäriin jos tää nyt tän km:n jälkeen jatkuu yhtä pitkänä. :headwall:

Toivottavasti saatais kohta plussia! Jospa Pulttis yllättäiskin ittensä ja meidät! :D
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 17:26 What kirjoitti:
Toivottavasti saatais kohta plussia! Jospa Pulttis yllättäiskin ittensä ja meidät! :D
en ainakaan tässä kuussa plussalla yllätä :LOL:
se ei voi olla mahdollista mitenkään :p

ensi kierrosta toivon plussaa sitten. 3 edellistä tullut heti kun lupa annettu, toivottavasti myös keskenmenon jälkeen sama jatkuu ;)

plussaonnea kaikille oikein kovasti ja etenkin jaksamisia tuleville päiville. kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu kaikilla :heart: :hug:
 
Hei! Tervetuloa uudet ja iso hali menetyksen kokeneille :hug:

Anni: Milloin sulla oli ovis? Olen kuullut että jollain oviksen jälkeen tulee tuhrua ennen menkkoja joka on merkki keltarauhashormoonin vähäisyydestä eli tulee tiputtelua, toisaalta voisiko olla esim. kiinnitysvuotoa jota esiintyy n. 10 pvä oviksesta (harvinaista mutta mahdollista).

Kentia: Mie kans yritän jatkaa hyviä elämäntapoja km jälkeen, mutta lipsahduksia on tullut ;) Ei, et ole skitso tai sitten minäkin olen :p

Hieman vielä itsestäni, torstaina siis otin vikat terot ja menkkoja ei edelleenkään kuulu... Sellaista tunnetta että alkaa on ollut jo sunnuntaista asti mutta mitään ei ole tapahtunut ja eilen aamulla mittaisin lämmöksi siis 34,09??? Siis täh... En usko että olen raskaanakaan, la tein testin ja oli nega, mutta kaipa se on tehtävä uudelleen ennen kuin soitan taas gynelle. Ovis oli joko kp 20 tai 28-30 tienoilla mutta tiedä nyt sitten. Hermo menee kun kp 50 menossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
suurperheellinen
Viitsisittekö hössöttäjälle kertoa,mikä on pisin aika mitä ootte joutunueet odottamaan kuukautisten alkua km/KU:n jälkeen :attn: ..mulle neuvolasta sanoivat että oottele rauhassa kun ikääkin jo on(30v joten ei kyllä niin paljon.. :/ )..taidan tulla pöpiksi tässä vielä kun ei mitään tapahdu..23.3 ois PITÄNY alkaa... :headwall:
 
pikkupeikko pikana
Bulttibois
juu muistankin sinut elokuisista... harmi että sinäkin tipahdit sitten... :( no mutta uusia tuulia päin,kai se haikara joskus eksyy tänne/sinne... =) :heart:

ylihuomenna olisi verikokeet... :whistle: jännättää ni pirusti ku tien et ne ottaa ni ku sen 10putkea... :$ neulakammonen kun olen ni pitää aloittaa tää jännittäminen varmasti hyvissä ajoin... :LOL:
 
? Tiistai 17.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 4/28-30
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 34/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 19/32
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 50/30-35
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 44/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 18/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................kp 11/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 28/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 49/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 16/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 39/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 9/40
Kentia.........................KM 04/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 28/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haaveissa viides

Suurperheellinen.........KM 02/07, KU 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
 
Miikkis: noh, tässä kierrossa en juurikaan tuntenut ovista mutta jos sellainen oli niin n. 7-8.4. Eli kai tää vuoto kävis kiinnittymisvuodosta mutta veikkaampa että tää taitaa olla tuota keltarauhashormonin puutetta! Ens viikolla lääkäri, jospa se laittaa mut sitten hormonikuurille. :\| Onhan tää aikamoista touhua... onko teillä muilla ollut näitä keltarauhashormoniongelmia?
Eikös sen puute vaikuta just raskaaksituloonkin, eli jos tää on sitä niin just siksi ehkä mulla ei ole tärpännyt??
 
Heipähei pitkästä aikaa!!!

Tervetulleeks Hippula, suurperheellinen ja pikkupeikko, harmi että tekin jouduitte tänne pinoon...

Ihan ekaks kysyn Viuhtikselta, poistetaanko kiertopäivät nyt kun taustailet vai seurataanko tilannetta? :hug:

Ja sitten kiitän kauniisti kanssasisariani, kiva kun tästä pinosta on ollut siihen mitä alunperin hainkin, eli tukemaan meitä kaikkia uudessa yrityksessä ja km:sta toipumisessa :heart:

Sitten meikän kuulumisia... olin siis reissussa ja la alkoi sitten menkat..aika niukathan nää taas on mutta yllättävän säännölliset kuitenkin. Lyhensin noita meikän kiertopäiviä,kun tuntuu nykyään olevan siinä 28-29 tai siis nää pari kertaa on ollut.Tällä kertaa oireena myös pahoinvointi...eli siis täysin samat menkkaoireet mulla kun raskauskin, eli arvailuksi menee vastakin:D Eli nyt sitte alkoi virallisesti toinen yk km:n jälkeen.

Mun täytyy sanoa, että oon nyt paljon rauhallisempi tän raskautumisen kanssa, kuin ennen km. Eli en oo stressannu. Kattelen kyllä,et milloin suurinpiirtein ovis ja niihin aikoihin yleensä tulee muutenkin vähän enemmän "leikittyä" kun oon niihinaikoihin sillä tuulella :)
Mulla se on yksi ovis oireista... Mut oon asettanu itelleni sellasen tavoitteen,että jos siihen mennessä kun keskenmenosta on vuosi ei oo tärpänny (tai ellei jotain muuta raskauttavaa ilmene) nii sit alan vasta ihmettelemään... varmaan jo aikasemminkin tulee gynellä käytyä perus tsekkauksessa. Mutta tietty oon nyt aika luottavaisella mielellä,et en sit tiiä kun tässä aikaa kuluu...

Enemmän pelkään ennalta sitä seuraavaa raskautta,itseasiassa ihankuin ois asennoitunu jo toiseen menetykseen:/ Jotenkin on olo semmonen että eihän se nytkään voi onnata,en tiä miks...onko muilla ollu tälläsiä fiilareita?

Nyt taidan lähteä ulos ja aurinkoon, voimia ja plussaonnea kaikille!!!!

<br><br>
 
Repa, pidetään vaan nuo mun kiertopäivät listalla, käyn täällä harvakseltaan. Luultavasti palaan jossain vaiheessa palstalle enemmän, mutta nyt täytyy vähän rauhoittua. Ja toki ilmoittelen, jos jotain ilmoiteltavaa tulee... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 15:30 Repa kirjoitti:
Enemmän pelkään ennalta sitä seuraavaa raskautta,itseasiassa ihankuin ois asennoitunu jo toiseen menetykseen:/ Jotenkin on olo semmonen että eihän se nytkään voi onnata,en tiä miks...onko muilla ollu tälläsiä fiilareita?
Hei Repa :wave:

Kyllä tuollaisia fiilareita on ollut ja on vähän edelleenkin :( Se joulukuussa keskenmennyt raskaus, silloin oli koko ajan vähän sellainen fiilis et ei tuu onnistumaan ja samoin oli sen tuulimunaksi todetun raskauden kanssa.. Nyt ei niinkään, tiedä sitten tuleeko ne fiilikset takaisin jos ja kun raskaudun uudestaan. Kaikenlaisia fiiliksiä sitä onkin.. :/ Mut toivossa elellään, vai mitä?! :saint: :) :heart:
 
? Keskiviikko 18.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 5/28-30
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 35/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 20/32
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 51/30-35
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 45/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 19/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................kp 12/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 29/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 50/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 17/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 40/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 10/40
Kentia.........................KM 04/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 29/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haaveissa viides

Suurperheellinen.........KM 02/07, KU 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
 
Moikka moi!

Eilen juteltiin miehen kanssa ja päätettiin että nyt pitää välillä hengittää, ajattelin jäädä taustailemaan kun tuo kierto tuntui vaan venyvän ja venyvän.... Jotenkin alkoi masentaa ihan hulluna!
No sitten tein tänä aamuna clearbluen r-testin ja toooosi haalea positiivinen tuli... Mietin vain että voiko olla että meni kesken koska sunnuntaina oli aikasmoisia vihlasuja oikealla... että ei ole vain ehtinyt vielä vuotaa ulos... tahtoo tietää :headwall:
Toivon todella että tämä pysyisi mukana, mutta pelkäämpä pahoin koska menkkoja ei ehtinyt km:n jäljeen tulemaan. :'(
 
Hippula
Aurinkoista päivää kaikille !!!

Maailman ihanin aurinkoinen ilma ulkona !! En vaan ole vielä kerinny
nenääni vielä ulkona näyttää.
Uutisia..juuri kun hermo alkoi lopullisesti mennä, alkoivat VIHDOIN menkat !!!
Niitä on odoteltu tooodella pitkä aika km:n jälkeen.
Vielä halusivat tehdä yhden jälkitarkastuksen varmuuden vuoksi ja varasinkin ajan jo heti tänään, ettei mene taas aikaa hukkaan.

No eihän tämä odottelu tähän lopu, mutta taas ollaan lähempänä uutta raskautta.
 
Voi Miikkis tuo plussahan on hieno uutinen!!! Meille ainakin lääkäri ja neuvola täti sanoi, että silloin kuin ei tehdä kaavintaa eli spontaanissa keskenmenossa, ei tarvitse odottaa seuraavia menkkoja ennen yritystä. ja sitä paitsi, etkös testannut jo vaikka kuinka monta negaa tässä välissä eli on sitten vasta äskettäin hedelmöittynyt. Eiköhän siis limakalvo ole paksuuntunut tarpeeksi! Sähän söit niitä Teroluteja ja eikö ne yleensä auta raskautumaan jos keltarauhanen ei tuota tarpeeksi progesteronia ja sehän pitäisi tukea raskautta eli määrätään jos tuotannossa on häikkää vai olenko ymmärtänyt väärin?

Minä täällä piinailen menkkoja alkavaksi lauantaina...
 
Voi kiitos malttamaton ja epskeps!!

Olen rukoillut Luojalta niiiiiiiiiiiin paljon että antaisi meille tämän lapsen, mutta pelkään silti pahinta.. olisi kolmas keskenmeno peräkanaan...
Sellaisia juilimisia, menkkamaista tunnetta masussa, mutta kuuluu varmaan asiaan. Ei vaan mitään hajua kierrosta että missä mennään :snotty:
Juu, otin terolutteja 10 päivän ajan ja ne loppui to... su oli siis kipuja mutta helpottivat... saapi nähdä =)

malttamaton: jännäillään viikonloppuna yhdessä, sinä plussaa ja minä tummumista :p
 
What
Onnea Miikkikselle!! :flower: Tosi hieno uutinen ja toivotaan että tällä kertaa pysyy matkassa!

Ittellä on nyt jo 44/44 ja alan tuskastumaan jo pikkuhiljaa. Tekis mieli tehdä jo testi, kun ei niitä yhtiä menkkoja varsinaisesti odotettu. Ei kyllä ole mitään oireita, mikä viittais positiiviiseen... :( Lauantaina ihan viimeistään teen testin jos sitä ennen ei menkat oo alkanut.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 21:10 Kentia kirjoitti:
Miikkis: Mahtavaa! Onneksi olkoon! Toivotaan, että kaikki etenee hyvin... :) Menkkamaiset tuntemukset ovat ihan ok, ovat normaaleja! :flower:
näin juuri :D
onnea aivan hirmuisesti-- ehkäpä pitkä kierto siitä että oletkin ollut raskaana jo tovin :whistle:

ihanaa :D :heart: :hug:
 
? Torstai 19.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 6/28-30
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 36/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 21/32
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 46/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 20/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................kp 13/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 30/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 51/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 18/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 41/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 11/40
Kentia.........................KM 04/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 30/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haaveissa viides

Suurperheellinen.........KM 02/07, KU 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
<br><br>
 
Huomenta!

Kiitos kovasti onnitteluista! kuiteskin aika varovaisin mielin täällä ollaan. Uutta testiä en ole vielä tehnyt, joten kyllä jännittää.... \|O

What: Toivotaan että saat hyviä uutisia vkonloppuna. En minäkään odottanut plussaa koska mitään oireita ei oikeastaan ollut, nenän tukkoisuus iltaisin on sama kuin aikaisemmassa raskaudessa.

Kentia: Muistan kanssa ekasta raskaudesta että joitain tuntemuksia oli, muttei kyllä ihan tällaisia, nyt kohdistuu enemmän alapäähän ja hieman kylki kipeä... Tiedä sitten..

Toivon todella että tämä olisi totta, mutta ei auta kuin odottaa. Taisin taas nuolaista liian aikaisin :headwall:

Kumpa moni meistä plussaisi tässä kierrossa!!!!! :heart:
 
Onnea Miikkis ihan hurjan paljon =) Tosi hieno juttu!
Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saatte oman pikku nyytin.

Täällä meneillään kp 20/28 ja menkkoja odotellaan. Vaikka meidän todella piti odottaa ne yhet menkat niin vähän ollaan siitä lipsuttu. Tuntuu että siitä km ois jo tosi pitkä aika että miksei sitä jo vois yrittää. Jos ovis sun muut yhtään on ajallaan niin se ois ollut tossa sunnuntaina ja sen molemmin puolin ollaan ilman ehkäsyä oltu. Ei mitenkään tarkotuksella mutta... Vaikka edellisen km jälkeen mulla on ovis ollu vasta paljon myöhemmin kun noin kaksi viikkoa km jälkeen, että voihan se olla vasta tulossakin tai sit vasta ensi kierrossa. Nyt siis vaan menkkoja odotan saapuvaksi joskus ensi viikon lopulla.
 
Terppavaan ystävät!!

Onnea Miikkikselle plussasta,toivotaan että se viiva siitä vahvistuu ja saat tällä kertaa pitää pienen loppuun asti!!! :heart:

Mulla on ollu pari päivää aikaa ikävä fiilis... tuntuu että kaikki julkkikset hehkuttelee onneaan,siis raskaus sellaista ja tuntuu että kaikilla on lokakuussa laskettu aika,mikä siis oli myös minulla... raskaus olis ollu jo melkein puolessa jos ois saanu sen kokea :'( vaikka yleisesti ottaen ajattelinkin että kyllä tästä ennen pitää taas raskaudutaan,niin välillä tulee sellanen fiilis, että ei tu mitään,minussa on joku vialla ja ikinä ei voi mikään mennä mulla vaivatta.... \|O ei oo ollu aikoihin näin pa.kaa oloa...
Kertokaa jotain piristävää mulle pliis!!!! :heart: <br><br>
 

Yhteistyössä