km:n jälkeen kuumeilevat...

miikkis

kiitos, en vielä lyö kirvestä kaivoon. tein testin 4 päivää sitten ja oli nega kun olin laivalle lähdössä. nyt menkat myöhässä ja en uskalla testiä tehdä :whistle:
:ashamed:
ehkä mä odotan vaan pari päivää tätiä tulevaksi ja sitten vasta testailen ellei ala pe mennessä..

pikkupeikko iso :hug: sinulle, saisi teillekin pieni aarre jo tulla pysyväksi :heart:

ja kaikille muille myös :hug: , oikein iso sellainen :D
 
Iltaa!!!

Onnea ultraan Suurperheelliselle :heart: Toivotan ja uskotaan että kaikki hyvin =)

Miikkikselle myös ultraonnea :heart:

Pikkupeikko :hug: Kyllä kohtuuttoman paljon oot saanu tätä pa*kaa osakseks...Mut kyllä se sunkin vuoro vielä tulee,siihen pitää meidän uskoa...Voimia!!!

Epskeps: Jospa kuitenkin olis oireita... ;)

Pulttis:Toivotaan että se siitä vielä plussaks muuttuis,koskaan ei tiedä..pidän peukkuja :heart:

Minä se vaan ovista jo oottelen :D Varattiin kesäloma reissu miehen kanssa tänään...alkaispa loma pian!!

Hyvää alkanutta viikkoa!!! :wave:
 
Hippula
Onnea kaikille plussanneille !!!

Ennen menkkoja huomasin juuri ja juuri oviksen,
mutta päätettiin olla yrittämättä vielä mitään.
Nyt tuntuu siltä että kierto niin,
sekaisin ettei ole ihme jos tuleva ovis lipsahtaa ohi ihan huomaamatta..
No toivotaan että tulisi silloin kun arvelenkin.

Hyvää vappua kaikille jo etukäteen !!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 22:04 Repa kirjoitti:
Epskeps: Jospa kuitenkin olis oireita... ;)
Jaa-a, epäilen kuitenkin kovasti Repa ;) Eiköhän se ole vaan tää kova vauvakuume joka aiheuttaa kaiken maailman oireita vaan.. :p Turha tässä on vielä ees mitään testaillakaan, kun kp 22 vasta menossa (tai no, kohta kp 23 alkamassa.. :D ) Katsellaan mitä tuleman pitää..

Pulttikselle vielä iso +++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: <br><br>
 
? Tiistai 24.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 11/28-30
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 3/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 26/32
Viia ........................KM 11/06...........................KP 19/28
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 51/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 25/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................kp 18/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 35/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 56/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 23/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 46/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 16/40
Kentia.........................KM 04/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 35/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
 
suurperheellinen
Heissan vaan,ultrassa kaikki ilmeisesti hyvin;kohdun sisäinen raskaus :heart: ,mutta sydänääniä ei vielä näy..takasin ensiviikolla.Lekuri ei ollut huolestunut,ja sanoi että kivut on ilmeisesti sektioitten aiheuttamien kiinnikkeiden aikaansaamia.Tosin mulla on oireetkin ihan eri skaalassa nyt kuin km:eek:a KU:ta ennen,niissä ei ollut mitään pahoinvointeja jne.Joten jos tää nyt tästä..!
Plussaonnea kaikille kamalasti,ja plussanneille lykkyä matkaan
=) !
 
suurperheellinen: voi kun ihana että kaikki ok!!! Kyllä ne sydänäänet kuuluu vielä :heart: pakko uskoa niin!
Sanoi että oireet ihan eri skaalaa... millaisia oireita siulla oli km raskaudessa? Ja entäpä nyt?

Miua pelottaa se että ei paljoa ole oireita vieläkään. Rinnat hieman aristavat, masua juilii ajoittain, valkkari runsasta, hiumausta hieman... outoa... Anteeksi kun vuodatan täällä, mutta en halua teistä luopua ja siirtyä vielä odottajat-puolelle.. :ashamed:
 
suurperheellinen
No oikeestaan kaikki raskauden oireet jo nyt(kiukkuisuus,pahoinvointi,väsymys,jatkuva nälkä),kun taas kondun ulkoisessa rask.ei mitään raskausoireita ja km:ssa vaan pikkasen väsytti.Nyt vois maata kokoajan :D
Mutta kyllähän raskaudet on usein erilaisia samallakin ihmisellä,ja uskotaan että sulla Miikkis on kyse vaan siitä :hug:
 
Ihanaa Suurperheellinen :) :hug: :heart: Toivottavasti pian saat kuulla myös sydänäänet :heart:

Ja toivottavasti Miikkis sullakin on siellä kaikki hyvin :) :heart: Samalla ihmisellä raskaudet voivat olla kovin erilaisia. Ainakin ystäväni joka tällä hetkellä raskaana, ihmettelee miten voikaan olla aivan erilaista kuin silloin kun esikoistaan odotti. Samaa olen kuullu muiltakin joilla useampi lapsi. :) Kun vielä itsekin pääsisi ottamaan asiasta selvän ilman että pieleen menee.. :ashamed:
 
poistun takavasemmalle. Mulle ei tee yhtään hyvää täällä käydä pyörimässä, kaikki on vaan vaikeempaa sitten. Jospa sais vähän ajatuksia muualle. Käyn jossain vaiheessa kurkkimassa mitä kuuluu, mutta en varmaan paljonkaan jaksa kirjotella.

Plussaonnea kaikille, toivottavasti tavataan tuolla odotuspuolella, jospa sinne vielä itsekin joskus pääsen :headwall:
 
Heipä taas....

Vinjalle iso :hug: ,ymmärrän fiilikses,toivottavasti odotuspuolella viimeistään törmätään... haluatko kiertopäivät pois listalta vai ilmoitteletko vielä tilanteita? :heart:

Täällä ei tapahu mitään... miehellä pukkaa keikkaa viikonloppuna, kun ovis ajat olis käsillä :/ noh,täytyy jossain välissä yrittää nauttia toisistamme :p

Sitten tositärkee kyssä aiheen vierestä :LOL: onko kukaan käyny Ahvenanmaalla? Pärjääkö siellä laisinkaan suomenkielellä? Rupes vaan kiinnostamaan tollanen seikka,kun kesällä ollaan menossa... =)

Eipä muuta kuin plussatuuloksia.... :heart:

Niin ja unohtui onnitella Suurperheellistä ultran johdosta, kyllä ne sydänäänet sieltä sitten löytyy aikanaan :heart: <br><br>
 
Kentia
Moi, olen tylsä palstailija ;) , en ehkä kovin usein paikalla, stressityö imee voimia, mutta vie toisaalta ajatuksia muualle... :x Miikkis ja suurperheellinen vielä onneksi olkoon! Minusta ainakin on mukavaa, että olette tuomassa täällä toivoa muillekin! Ainakaan mulle ei tule "hehkutuksesta" huonoa fiilaria =). Turha pelko!

Itselläni selittämättömiä alavatsakipuja. Km:sta aikaa nyt kolme viikkoa, eikä aiemmin ole ollut mitään kipuilua... Pelottaa silti, oisko jokin tulehdus. Se tästä nyt enää puuttuiskin. :x
 
Kentia
Repa Unohdin, piti tuohon äskeiseen viestiin jo kirjoittaa Ahvenanmaa-vastaus. Käväistiin siellä viime kesänä. Nättiä oli! Vanhoja kivikirkkoja tiheässä, jos niistä satut tykkäämään ;). Kaunista ja rauhallista...

Turisteja on kesäaikaan paljon, joten kyllä Ahvenanmaalla suomeakin osataan, mutta jäi semmoinen kuva, ettei aina haluta osata. Tosin vähemmistössä oli jälkimmäinen sakki. Ainakin jotellissa puhuttiin suomea sujuvasti, mutta sitten taas jossain pienessä ruokapaikassa naama meni muikeaksi kun en vääntänyt asiaani ruotsiksi. Mutta kyllä suomella pärjää! Hauskaa matkaa vaan! :wave:
 
täällä menkat edelleen poissa.. kierto ties mitä :whistle:
tein testin ma joka oli nega. kaapissa vielä yksi testi joten tekisi mieli tehdä se-- :p

ei ikänä näin pitkä kierto ole ollut. tosin km voi tehdä mitä vaan. edellinen kierto tuli ajoissa ja ajallaan heti km jälkeen.. joten tämä toinen jo :whistle:

pitäisikö odottaa vielä pari päivää kuitenkin.. tätiä tai muuten vaan :kieh:
 
Kentia
Pulttis Ei kai tuossa oikein muuta voi kuin odotella ja jännätä...? Voihan se vielä plussaksi muuttua, toivotaan ;) Mulla ei mitään tietoakaan menkkojen alkamisesta, jos ei alavatsakipuilu sitte niitä ennakoi. Ei vaan ole tämmöstä kramppeilua ollut. Kävin sairaalan labrassa antamassa verikokeen tulehdusten varalle. Ei kiinnosta riskeerata mitään, minkä voi varmistaakin. :(

Hyviä päivänjatkoja, tämä akka lähtee nyt töihin! :wave:
 
Terve kaikille,

Liityn joukkoonne "murehtimaan, märehtimään, haaveilemaan, ja toivottavasti myös iloitsemaan" :D

Elikkäs vähän tausta tietoa itsestäni ja samalli perheestäni.

minä ja mieheni kumpikin 30, ensimmiäinen km 3/05 toinen 9/05 kumpikin viikoilla 4-5 toinen vuoti vasta viikolla 7
toisen keskenmenon jälkeen tulin 17pv vuodon alusta uudelleen "hedelmöittyneeksi" ja tulos pyörii tuossa jaloissa =) :heart: Elikkäs meidän iki oma kulta mussukka pojan pallero ja räähkä.. :eek:
ikää pikkasen reilu 10kk

pari kuukautta sitten annoimme mahdollisuuden esikoisen sisarukselle saapuvan.
ja tulinkin raskaaksi heti toisesta kierrosta.. olen raskautunut aina aika helposti mutta ei ole vaan pysyneet mukana :/
mutta testin jälkeen 6h alkoi vuoto aika reippaana ja keskenhän se sekin meni eli kolmas tuli siinä..
nyt odotan pääsyä tk lääkärillemme että aloittaisimme pikkasen tutkiskelua.. ja itseltäni on otettu jo kromosomi tutkimukset ne ok mieheltä pitää ottaa ja tutkia vielä ja sitten tuo lugesteroni eli keltarauhashormoni taso myös pitäisi tutkia.. kun kiinnittymisen aikoihin aina vuoto alkaa.. joten voisi vihjata niihin ongelmiinkin.. :\|

eli ootos kannalla olemme..

Yksityinen gyne kirjoitti reseptin metaformi jollekin että sitä käyttäisin jotta painoa saataisiin myös alas tuon avulla.. ja se auttaa kuulema myös noiden muniksien kehitykseen.. :eek:

saa nähdä ootoskannalla ollaan... eikä aiottu pitää paussia toiveiden suhteen tulihan tuo esikoinenkin :heart:

 
Jonttu
Pippurille isot pahoittelut tapahtuneesta :hug:

Nasulle ja Miikkikselle suuret onnittelut :flower:

Ajattelin tulla kertomaan omia kuulumisia ja lukemaan teidän kuulumisia pitkästä aikaa.
Tosin oon ollu netti pimennossa muuton takia.

Nyt kerron tarinaa oudosta raskaudesta, eli nyt on viikkoa kasassa 8+5 :heart:
Tänään olen viimeksi käynyt ultrassa ja sitä ennen jo kaksi kertaa :whistle: Syystä, että oon vuotanu melkein alusta asti milloin vähemmän ja milloin enemmän. Kaikki on kuitenkin hyvin, sikiö kehittyy niin kuin pitää ja sydämmen syke on näkyny joka ultrassa. Oireet tulee ja menee milloin on paha olo ja milloin se loppuu seinään, millon nippailee ja turvottaa ja millon ei. Rinnat on tosi oudosti kipeet eikä turvonneet verrattuna viime kertaan että siltä pohjalta :headwall:

Koko ajan on tuntunu,että mielenterveys pettää ja ilman hyvää kunnallista hoitoa ja sitä, että olen aina saanut mennä sinne en olisi varmaan enään järjissäni.
En halua ketään pelotella, mutta koska ite en ole juuri löytänyt vastaavasta tietoa, niin ajattelin kuitenkin rehellisesti kertoa kuulumiseni.
No se on tärkeintä, että nyt on kaikki ainakin hyvin =)
Tässä ainaki oppii sietämään epävarmuutta oman mielenterveyden kustannuksella :LOL:

Kaikille hyvää kevättä ja plussatuulia toivon :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 17:10 Miikkis kirjoitti:
No nii....

Viime yönä sit tuli ruskeaa tuhrua ja äsken muuttui verisemmäksi... Mä en kestä :'(
Kuolen jos tääkin menee kesken
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

mä taas tein viimeisen kaapissa olleen testin kun jouduin hurjan lääkekuurin aloittamaan. negaa taas.. joten tätiä odotellaan, saisi sekin saat.ana jo tulla \|O \|O \|O
 
? Keskiviikko 25.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 12/28-30
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 4/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 27/32
Viia ........................KM 11/06...........................KP 20/28
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 52/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 26/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................kp 19/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 36/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 57/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 24/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 47/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 17/40
Kentia.........................KM 04/07
Suppis76.....................KM 03/05, 09/05, /07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 36/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
<br><br>
 
What
Voi ei Miikkis! :hug: Pidetään peukut pystyssä että se oli vaan ihan vaaratonta!

Pulttikselle kanssa halit piinallisesta odotuksesta. Tulis nyt ees jompikumpi. Epätietoisuus on raastavaa!

Mulla kans piinaavaa aikaa ku kiertopäiviä jo joku yli 50 eikä mitään tapahdu. huomenna meen tk:seen ottaa raskaustestin, viime la nega. Kolme päivää on ollut aivan olematonta ruskeaa tuhrua, ei todellakaan voi laskea menkoiks. No tiedä sit km jälkeen, mutta mulla oli tällästa silloin ku tulin raskaaks jonku aikaa siinä kuukautisten paikalla, siis silloin kun olis pitänyt tulla ne. No joka tapauksessa pääsen nyt tutkimuksiin, ei tällästa jaksa joka päivä miettiä... :headwall:

:hug: vielä Miikkikselle. :heart:
 
Tervetuloa mukaan Suppis76 :wave: Osanottoni keskenmenon johdosta :hug:

Miikkis, toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin!! :hug: Mene lääkäriin vaan jos vähänkään epäilet ettei kaikki olisikaan hyvin. :( Toivotaan parasta!!! Tarrasukkia pienelle!! :heart: :heart: :heart:

Pulttis, :hug: negasta :(

Jonttu, ihanaa kun kaikki on hyvin!! :) :heart: Toivottavasti sillä mallilla pysyykin :) On kyllä hienoa miten hyvin olet päässyt ultriin sun muuta! Ihan käsittämättömän hienoa!! :)

Itselleni ei mitään ihmeempiä kuulu..<br><br>
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 17:45 What kirjoitti:
Pulttikselle kanssa halit piinallisesta odotuksesta. Tulis nyt ees jompikumpi. Epätietoisuus on raastavaa!
:hug: vielä Miikkikselle. :heart:
näin juuri. vastaus molempiin :ashamed: :hug:
 
Tervetuloa mukaan Suppis :wave:
Ja iso :hug: Miikkikselle, toivottavasti ois kaikki kuitenkin hyvin ja pieni jaksais kasvaa.
Tänne ei mitään uutta, melkeen joka päivä oon käyny lukemassa mutta kirjottaa en oo jaksanu eikä kyllä mitään kerrottavaa ees oo. Aika menee niiin hitaasti. Tuntuu, että siitä km on jo ikuisuus aikaa, vaikka vielä ei ees oo ekoja menkkoja ollu. Nyt viikonloppuna niiden pitäisi alkaa ellei sitten matkustaja oo kyydissä. Pieni mahollisuus ois siihenkin, mutta en kyllä jaksa uskoa että heti tärppäis, taas. Ja toisaalta en sitä ehkä haluakkaan kun km pelottaa ja toisaalta en mitään muuta haluaiskaan kun että ois jo tärpänny... :headwall: Vaikeeta. Minkäänlaisii tuntemuksii ei kyllä oo kumpaankaan suuntaan, että toivottavasti sit ees menkat tulis sit ajoissa jos ovat tullakseen.
Rankka työpäivä takana ja mä oon niin väsyny, että taidan kömpiä nukkumaan.
 

Yhteistyössä