km:n jälkeen kuumeilevat...

Aurinkoenergiaa joskushan noi menkat tulee vaikka olisikin raskaana. Mun kaverille kävi niin kun esikoistaan alkoi odottamaan. Vasta seuraavat jäivät pois. Ultrassa olikin sitten yllätys kun selvisi että sikiö oli vanhempi kuin mitä luulivat. Et mitä jos tädistä huolimatta olisitkin raskaana? Oletko ajatellut testiä tehdä? Voimahali sulle :hug:

Noista yrityskierroista mitkä aurinkoenergiaakin mainitsi, aloin miettimään että moneskohan yk tässä itsellään on menossa.. eikä mulla ole harmainta hajuakaan siitä :ashamed: Ehkä on parempi olla sitä miettimättä.. Oman Navan seutuvilla tuntemuksia edelleenkin. Mut yritän olla vetämättä niistä hätiköityjä johtopäätöksiä..
Muutama päivä vielä.. :whistle:
 
Onpas moni ollut juhlatuulella! :) Toivottavasti oli hyvät menot :attn:

Tädin yllättäneille Eliisalle ja Aurinkoenergiaalle :hug: Ensi kierrosta tärppää, sne täytyy olla niin!

Tonttutiinalle onittelut haamusta! :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu seuraavaan testiin.

Ja plussatuulia katherinelle ja Puellalle ++++++++++++++++++ :whistle: Toivottavsti oireet pitävät paikkansa ja saadaan lisä ihania plussia tähän pinoon!

Olikos se hiidi, joka tunnusti olevansa KATEELLINEN...? Taidan kuulua samaan porukkaan :ashamed: Tämän pinon porukan plussista osaan iloita, johtuneeko sitten siitä, että täällä kaikki ovat kokeneet km:n (jotkut useammankin :headwall: ). Mutta muiden tuttujen ja myös tuntemattomien plussat tuntuvat jotenkin niin kamalalta! Ei ne muiden plussat ole minulta pois, sen kyllä tiedän, mutta silti se tuntuu kamalalta :kieh: Miksi tuo, enkä minä?! Ikävää ajatella näin, eihän sitä edes tiedä, että miten vaikeaa ja montako km:a niiden plussanneiden elämään on mahtunut... :ashamed: Täytyy vaan toivoa, että tämä kamala kateellisuus menisi ajan myötä pois!!! :headwall: :headwall: :headwall:

No niin, olipahan siinä taas. Täällä ei edelleenkään mitään uutta, odottelen tädin häipyvan kokonaan, ei näköjään tajua häipyä... Ehkä jo huomenna.
 
Aloin Epskeps samaa miettimää, että moneskohan yk täällä on menossa. Laskeskelin, ja taitaa olla yk 7. Ja siis km:n jälkeen. Voi kökkö, kuulostaa kamalalta... :headwall: :headwall: :headwall:

Kun vaan jaksaisi pitää mielessä sen, mitä Repa sanoi joskus, että aina kun mennään taas yksi kierto eteenpäin, kasvaa todennäköisyys saada plussa juuri siitä kierrosta. Että eikähän ne plussat vielä saada...
 
voi s**t*n*!

tipuin minäkin.. kp siis 1! nyt kyllä suorastaan v*****a! anteeksi kielenkäyttöni mutta en vaan jaksa enää.. arki on ihan pyllystä ja mitään pinintäkään piristystä ei voida tähän sallia vaan heti tällasta lannistusta maanantai aamusta :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

kp ainakin nyt lyheni mutta GRR!!!
9kk:tta yritystä takana (yhteensä keskenmeno mukaan laskettuna)
 
Ei muutu enää plussaksi täällä,vuoto alkoi aamuyöstä ja runsaana,lääkäri sanoi jotta normaalina menkkavuotona kuulemma menee kun oli niin vähän rv eikä sen kummempia tutkimuksia tarvitse,tänä aamuna kävin lekurilla,johtunee siitä saamastani kipupiikistä ja täräyksestä.Sinne meni mein toinen rakas isoukin huomaan,miksi?ei vaan jaksa ymmärtää.

Kivut on kovat mutta en tiedä kumpi kipu on pahempaa fyysinen vai henkinen...ehkä henkinen kun olin varma et kaikki menee loppujen lopuksi hyvin.

Aurinkoenergiaa ja Tiini :hug: luulen tietäväni miltä teistä tuntuu,kyllä tää on niin syvältä ainakin tällä hetkellä.Meillä nyt reilu vuosi yritystä tähän kolmoseen jos km aikaa lasketa mukaan.

Epskeps laitatko miulle 1/28-30 mut sitä en tiedä et laitetaanko tää tuohon toisen km jatkoks vai en kun tää on ollu jotenkin niin outoa :headwall:

tonttutiina onnea haamusta ja toivottavasti vahvistuu.
 
äitee voi, pahoittelut,koita jaksaa, voimahali täältä :hug:

ja halaukset myös aurinkoenergiaa ja tinii :hug: samassa veneessä ollaan........niin ärsyttävää kun tietää osuneensa oikeeseen aikaan ja silti vaan ei..............

nyt sitten puella ja epskeps kaikki toivo teihin tälleviikolle +++++++++ :whistle:

tonttutiina onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu =)

hiidi ja viuhtis tunnustan kanssa kateellisuuteni :ashamed: kyllä se aina vaan kirpasee vaikka osaltaan olen tietty aina onnellinenkin, täytyy tätä vielä työstää........
 
Äitee2 Olen niin pahoillani :'(


Tiinii Pahoittelut myös sinulle :( :hug:

Kylläpäs se täti sen ferrarinsa kanssa jaksaa nyt kurvailla paikasta toiseen :( Paska ämmä! Nyt ammun sen kerpeleen kutsumattoman vieraan hengiltä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Kylläpäs se täti sen ferrarinsa kanssa jaksaa nyt kurvailla paikasta toiseen :( Paska ämmä! Nyt ammun sen kerpeleen kutsumatton vieraan hengiltä!
hymy löytyi jostain sinun ansiosta :kieh:

Kiitos kovasti voimahaleista ja tsempeistä kanssasisarille!
Tästä se on vaan pakko suosta nousta.. hetki menee kyllä ennenkö järki palaa ja uuteen yritykseen voi lähteä hyvillä mielin :/

 
Voi sentään kun oli tullut huonoja uutisia, aivan liian paljon :ashamed: Suuri :hug: teille kaikille :hug:

Onnea plussasta tonttutiina :flower:

Itellä tunteet hyökkäs taas lauantaina päälle, kun oltiin sukujuhlissa. Hammasta purren katselin sukulaisen masua jolla la on marraskuussa. En tiedä miten ikinä pystyn menemään heidän vauvan ristiäisiin...
:'(

Juhlakalu oli saanut synttärilahjaksi (80.v.) kirjan joka oltiin tehty valokuvista. Katselin kuvia, jossa oli mieheni lapsena, alle 3-vuotiaana. En voinut sille mitään että itkuhan siinä meinasi kaikkien ihmisten edessä tulla. Tuli vain niin mieleen että meidän poika olisi ollut mieheni kanssa niin samannäköinen. Hänessä oli syntyessäänkin niin paljon samaa näköä :ashamed: Sitä vain ajatteli, että minkähän näköinen poikamme olisi... Tuli sitten aika äkkilähtö juhlista pois, ja kotimatkan itkin. Mentiin mieheni kanssa siitä suoraan haudalle.

Sori tää vuodatus, on vain niin perseestä tämä olo, ikävä ja kaikki... :ashamed:
 
Piti vielä jatkaa, että kun oli ollut puhetta siitä miten suhtautua toisen odotukseen... Itteeni se lähinnä masentaa, vaikka en sitä näytäkkään muutakuin miehelleni. Tämäkin sukulainen (mieheni sisko, ja siis ainut sisarus) odottaa kolmosta ja vanhin on 4.v. Kyllä se kirpaisee kun näkee kuinka isovanhemmat nauttivat hänen lapsistaan. Oikeinhan se on, mutta he eivät ehkä ymmärrä sitä miten se satuttaa mua katsoa vierestä ja ajatella että oma poika on kuollut, eipä mieheni vanhemmat voi häntä hoitaa... Masentaa ajatella että mieheni vanhemmat saavat kolmannen lapsenlapsen pian, juurihan me puhuimme että he saavat kaksi lapsenlasta tämän vuoden lopulla, meidän lasketut ajat kun eivät eronneet kuin 5 viikkoa.

Masentaa se että toiset saavat kolmannen ja meillä ei ole yhtään. Nyt on v-käyrä korkeella, kuten masennuskin :ashamed:

Toki oon onnellinen että edes jollakin menee hyvin, tahtoisin vain itsekin kokea joskus sen onnen kun saa terveen elävän lapsensa syliin.
 
Äitee2 Oon kyllä tosi tosi pahoillani että teillä kävi niin kurjasti :'( Ei pieni ihmismieli ymmärrä mikä h.ton tarkoitus kaikella pahalla oikein on... :'( Toivon rutkasti teille voimia :hug:

Tädin kohdanneille suuri :hug: jokaiselle. On se jännä miten kroppa oireilee, mutta sitten menkat alkavatkin ja sitä putoaa korkealta ja kovaa.

Sadmamille piti vielä huikata :wave: ja sanoa että mä luulin bonganneeni oviksen, mutta ei se varmaan ollutkaan se, kun mahakivut jatkuivat sitten kuitenkin 3 viikkoa :ashamed: Taitaa kroppa olla keskeytyksestä ja synnytyksestä vielä ihan tööt-sekaisin :/ Tiedä sitten oliko ovista viime kierrossa ollenkaan.

Nyt on mahakivut vähän helpannut. Eilinen meni maatessa ja särkylääkettä napsiessa. On sitten nämä toisetkin menkat ihan yhtä runsaat ja kivuliaat mitä oli ne ekatkin :eek: :x :/ :ashamed: :| :$ :(
 
Voi voi...

tonttuliina: onnea plussasta, kyllä se sieltä vielä vahvistuu!! :hug:

tinii: tyhmä täti tyhmä!!!! :snotty:

Ja halit kaikille muille eksyneille ja onnettomille!! :hug:

(.) mä oon niin masis että menen kohta narun jatkoksi!!! Mieheni kertoi eilen varovaisesti että sen sisko odottaa taas... VOI VIT.TU SAA.T.N. P.R.E.L!!!! Eli se on samaan aikaan onnistunut poksahtamaan taas kun mie, mutta mulla tuli se KU ja hänelle vaan sadastuhannes raskaus!!! :headwall: :headwall: :headwall: Tahtoo kuolla!!!!
Ovista odotellaan, mutta on jotenkin mehut vähän pois. Voi olla että skipataan tää ovis, ei mentaliteetti jaksa :ashamed:

Epskeps: ja muut juoppokaverit ;) Miekin olin la liikenteessä enkä varmaan ole 3 vuoteen vetänyt sellaisia, olo oli kyllä eilen sen mukainen :x hetken auttoi unohtamaan kunnes mies tipautti pommin :eek:
 
Mua ihan itkettää kun lukee teidän suruista pelottaa ja äitee 2.

Aurinkoenergiaa ja Tiini ne menkkojen alkaminen oli ainakin mulle jotenkin paluu km tunnelmaan. Samanlainen verentulo ja toivon menetys raskaudesta. Hormoonitkin mulla on aina laittanut mielen matalaksi ekana päivänä.

).( Täällä olen tikutellut ovista taas ja yhtä hailakkaa on kuin aikaisempina päivinä. Ehkä se ovis oli ja meni. Se selviää sit parin viikon päästä kun menkat alkaa. Seuraavalla kerralla tilaan kyllä Aconin tikkuja koska niillä onnistuin kun esikoista yritettiin. Käytän nämä nyt kuitenkin loppuun. Jos tikkuja ei olisi olisin ihan varma että nyt se ovis on kohta tuloillaan. Ja siksi jatkan miehen viettelyä...
 
Mustasukkaisuudesta vielä. Minä ajattelen niin, että raskaana olevat naiset ja pienet vauvat säteilevät hedelmällisyyttä ja tuovat onnea raskautumiseen. Siksi olen mielelläni niiden seurassa ja yritän ammentaa itselleni tärppionnea heistä. :D
 
Jotenkin näytti jo niin lupaavalta, että plussa-aalto olisi pyyhkäisemässä tähän ketjuun mutta ei... :hug: kaikille, jotka ovat tätiä joutuneet tervehtimään. Ja suuren suuret pahoitteluni äiteelle :hug: Koita jaksaa. On vaan niin vaikea ymmärtää miksi... Plussatuulia vielä nille, jotka vielä saavat jännäillä. Toivotaan, että täti on jo tarpeeksi tätä ketjua kiusannut ja saadaan niitä plussiakin. Olisi jo korkea aika.

Ja tuohon kateusasiaan yhdyn minäkin. Paitsi tämän ketjun osalta. Jok'ikisestä tänne paukahtavasta plussasta olen kyllä aidosti onnellinen. Ne kun antaa toivoa meille kaikille muillekin. Ja tunnustan, että myös minä tunnen suurta kateutta varsinkin sellaisille raskaana oleville naisille, joilla jo muutama pikkuinen on ennestään. Toisinaan sitä huomaa ajattelevansa, että olisi nyt itse saanut pitää edes sen yhden ennen kuin joku muu saa katraansa jatkoksi vielä lisää taaperoita. Älkääkä lapselliset kanssasisaret (siis sellaiset joilla on jo pienokaisia) nyt vaan käsittäkö kommenttiani väärin. Nyt olen tosin kyllä oppinut ajattelemaan myös niin, että eihän sitä koskaan tiedä, miten monta keskenmenoa kukin vastaantullut raskaana oleva joutunut kokemaan.

Miikkis :hug: Voin vaan kuvitella, miten pahalta susta tuntuu. Toivotaan, että teidän vuoro tulee pian!

Omaa napaa vielä sen verran, että itsellä tulee torstaina 4 viikkoa täyteen kaavinnasta. Joten tätiä saa alkaa hätistellä tänne päin :wave: kiusaamasta teitä muita. Tulkoon sinne, missä sitä kaivataan ja unohtais kaikki muut!
 
päätinpäs kurkata myös tähän keskusteluun tuolta keskenmenojen puolelta. Toinen km juuri takana, viikko sitten kaavittiin ja pari viikkoa sitten todettiin. Mukava huomata etten ole outo ja yksin tunteideni kansa. Vielä ei meillä lasketa kiertopäiviä, nyt taas vaan odotellaan seuraavia kuukautisia että pääsisi yrittämään.

Kateus on järjetön tunne! On todella vaikeata onnitella tuttuja vauvauutisista, nähä raskaana olevia ystäviä ja iloita heidän kanssaan. Kateus on niin valtava. Joskus on ihan hyviäkin päiviä, mutta välissä ryömitään ihan pohjamutia myöten katkerana ja kateellisena muiden vauvaonnesta! Hölmöä....mutta minun arkeani! Nyt on kokonaisuudessaan vasta reilu 6kk yritetty lasta, mutta nämä kaksi keskenmenoa puolessa vuodessa heikentää kyllä uskoa mihinkään. No, toivottavasti se kolmas kerta sanoisi toden eikä seuraisi kahta ilman kolmatta.
 
Nannukka iso halaus sinulle! :hug: on se liikaa vaadittu munkin mielestä koko ajan jatkuva hymyileminen ja onnitteleminen toisten vauvoista ym. tietysti sitä on iloinenkin toisten puolesta, mutta saa sitä mun mielestä vetäytyä syrjemmällekin ihan puhtain omantunnoin. tsemppiä!
auronkoenergiaa: mulla tuli sama mieleen kuin epskepsilläkin et oon kuullut noita menkkoja tulevan joskus vaik on raskaana. Tietty se toivon vie kun ne alkaa, mut ei ole mikään järin mahdoton juttu. Oli miten vaan sun laita, niin :heart: :mellinen halaus ja energiapotku sinulle!

Miikkikselle kanssa lämpöinen voimahali :hug: kurjaa kuultavaa.. :ashamed: tuo juuri että miks toiset jo sadansia laukoo ja vielä kapulan lisäks joutuu tollasen sulattelemaan! Itse ajattelin että kunpa sais ensimmäisen terveen vaavin ni sit km ois helpompi kestää seuraavalla kerralla kun ihan ekan kanssa..mut näin vaan kävi:( mut en tarkoita ketään loukata! Nämä vaan omat fiilikset just nyt. tsemppiä, täällä kans yks "juoppokaveri" ;)
risukasa ajattelen aika samoin, hävettää myös tunnustaa, mutta toiset kun sikiää melkosta tahtia ja itsellä ei edes yhtä..mutta tämä on hyvä elon kasvun paikka itselle, myönnän, yritän kasvaa..;) Ota vaan täältä koppi! : täti hus sinne !!! EI se kyllä täällä oo vielä uskaltanut naamaansa näyttää mutta varoiksi kuitenkin viitat on pystyssä sun luo!! :wave: hyvää matkaa täti!

Omaa napaa sitten vähäsen: kolme päivää menkat myöhässä yleensä aika täsmä toi kierto ollut..eilen testasin negan ! Ei kauaa ollut pissa rakossa, mutta ohjeen mukaan se ei haittaa, kuulemma mikä aika vaan vuorokaudesta kelpaa..nyt ajattelin huomisaamuna tehä uuden.. en kyllä ihan itse usko tohon, et ei väliä miten kauan on ollut pissaamatta kun tekee testin, miten sitä hormonia ehtii ihan laimeaan pissaan edes kertyä! No huomenna taas rahaa palaa ja testi soi ( heh, se oiskin hauska jos testi sois jos plussa;) ) joo no, sit muka oireita: Vatsaa nipistää ja selkää vihloo.. ne kun voivat enteillä menkkojakin! Äh ja bäh.. tää on piinaa parhaimmillaan..
 
Miikkis Teki kyllä hyvää vähän nollata päätä ja niin tais sullakin tehdä, kunnes se pommi putosi.. :( Jaksamista sulle!


Nannukka Olen kovin pahoillani että sinäkin olet joutunut kaksi km:a kokemaan :( :hug: Niin minäkin :'( Tässä kans toivotaan että kolmas kerta toden sanoisi, onnistuisi raskautumaan ja toisen terveen lapsen saamaan. :heart:

Katherine Iso plussapuhallus sinne!! +++++++++++++ :whistle: Jospa oli vaan liian laimea pissi? Itse olen testaillut aina aamupissistä, se kun kuitenkin on aika kauan yleensä siellä rakossa ollut.

Beccy Mitä ovistestejä olet käyttänyt? Itse olen noita advance:n testejä käyttänyt ja saanut itseni vain hulluuden partaalle niiden kanssa..
Kait se pitää kohta jotain muuta kokeilla jos sitä plussaa ei ala kuulumaan.

Eli kaikki ovistestailijat kertokaas mitkä testit näyttää sen oviksen!! :attn:
 
Itse pelkään kovasti, että jos tässä vielä raskaaksi tulee niin käy kuitenkin niin kuin sinulle Nannukka. Voimia sinulle kovasti. :hug: Olen monesti jo ehtinyt miettiä, että miten ihmeessä sitä selviää mahdollisesta seuraavasta km:stä. Samoin pelkään myös sitä, etten osaa lainkaan nauttia raskausajasta (jos siihen onnelliseen tilaan jossain vaiheessa vielä pääsen) vaan pelko ja stressi painaa loppuun asti. Hyvähän noita on jo tässä vaiheessa stressata... :whistle: Hölmöä, tiedetään.

Ja Katherine, hauska huomata, miten paljon samoja luonteenpiirteitä meistä löytyy. =) Itse ajattelin ihan samalla tavalla myös tuosta km:sta. Riski sen kohtaamiseen on kuitenkin niin suuri ja ajattelin, että jos se tämän elämän aikana on pakko kohdata niin tulisi vasta sitten seuraavissa raskauksissa mutta ei tässä ensimmäisessä. Ja kuinkas sitten kävikään... Samoin olen ajatellut/kuvitellut, että olisi ollut jotenkin helpompi käsitellä tuo km raskauden alkuvaiheessa. Ajattelin, että silloin se olisi ollut jotenkin helpompi hyväksyä. Silloin kun riski on kuitenkin suurempi. Enkä tällä halua nyt mitenkään vähätellä alkuraskauden keskenmenoa. Mutta olen yrittänyt ajatella myös niin, että huonomminkin olisi voinut käydä. Kuten täälläkin on muutamille käynyt. En voi kuvitellakaan, millaista olisi ollut kohdata tämä asia vasta muutaman kuukauden päästä siitä, milloin itsellä maailma mureni. Mutta plussatuulia puhaltelen täältä sinulle Katherine +++++++++ Toivotaan, että se vielä siitä plussaksi muuttuu!
 

Yhteistyössä