km:n jälkeen kuumeilevat...

Kentia
Epskeps Unohdin sanoa, että olen kuullut, että km:n jälkeiset kuukautiset voi olla tavallista runsaammat ja kivuliaammat, joten ei sulla mitään syytä huoleen ole! Voiton puolella olet jo, hyvä! =)
 
Vappuaattoa kaikille!!! :wave:

Kentia: Toivottavasti saat ittes pian kondikseen :hug:

Täällä on ilmeisesti palattu suht normaaleihin kiertotuntemuksiin...Ovis tuntui huomattavasti heikommin kun aikoihin,varsinkin kun km:n jälkeen oli aika tuskaisat ovisoireet :eek: Tosin saattohan tuo merkata että ei kunnon ovulaatiota ees tapahtunu,tiedä häntä...mutta lauantaina kuitenkin näitä ovikseen viittaavia tuntemuksia oli :p

sitte vaan ootellaan,josko tälläkertaa pyhähenki ois meikän siittäny :LOL: Meillä on nimittäin tässäkin kierrossa ollu aika hiljasta tuolla makkarinpuolella...on jotenkin innostus hyytyny ja se on ihan molemminpuolista...onneks just otolliseen aikaan teki perinteisesti mieli :LOL: mut en sit tiiä kostuko siitä vähästä mitään... :p Nooh,ei muuta kun aletaan kyttäämään työn hedelmää :D

Mulla meneekin huominen ihan siivoillessa,miehellä 30vee pippalot lauantaina ja pe ja la päivä menee leipoessa... niin ajattelin jos siivois kunnolla kun kerta vapaapäivä ja sit ottas vaan pikasesti pölyt ja imurois ennen vieraita =) Et hyvvee vappenia vaan :saint:

Plussatuulia kaikille!!!!
 
? Vappupäivä 1.5 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 18/28-30
Minky 23v................KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 10/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 33/32
Viia ........................KM 11/06...........................KP 26/28
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 7/50
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 32/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................KP 25/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 10/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli ....................KM 03/07..........................KP 63/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07..........KP 5/26-31
Pippuri81 26v............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 53/?
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 23/40
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 5/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
 
sipuli
Sanoiko joku et keskenmenon jälkeen ois helppo raskautua.
Ei oo totta :snotty:
Eli menkat alkoi TAAS pari päivää sitten.
Vaikka olin ihan varma et ois tärpänny.
No ei niin ei, täytyy nyt sitten vaan esittää jonnekkin pieni hiljainen toive et jos nyt sitten..
Kaiken lisäksi nää on nyt tokat kuukautiset keskenmenon jälkeen, ja kaikkien niiden ongelmien jälkeen mitä oli,km mulla siis oli joulukuussa, ja nää on järjettömän kauheet!
Eläessään ole vuotanu näin kun ton keskenmenon jälkeen.
Mutta juu,kuun lopulla pääsis testailemaan sitten, jos sinne nyt malttas.
 
? Keskiviikko 2.5?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 19/28-30
Minky 23v................KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 11/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 34/32
Viia ........................KM 11/06...........................KP 27/28
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 8/50
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 33/28-30
Pikkupeikko85..........KM 07/06, 02/07................KP 26/28-29
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 11/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli ....................KM 03/07..........................KP 64/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07..........KP 6/26-31
Pippuri81 26v............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 54/?
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 24/40
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 6/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
 
Heipähei...

Onpas meillä hiljasta täällä B) Porukka ihan simassa vielä :LOL:

Voi nyt olla tyhmä kysymys,joten antakaa anteeksi,mutta oliko sipuli aiemmin kirjotellut,kun ei oo tossa meidän listassa... :ashamed: ? Voitas meinaan panna tiedot ylös,jos haluja :D

Täällä sitä vaan aikaa kulutetaan... Paljon toivoa ei kylläkään raskaudesta oo,kun tosiaan hiljasta tuolla kammarin puolella ollu,ei oikein oo nyt kevät hormonit hyrränny... :whistle: nooh,eiköhän tuo tuosta korjaannu =)

Mites muilla,kahtelin että ainakin Pippurilla kiertopäivät täynnä ja muutamalla muullakin :p Kertokaa kertokaa..... :D
 
Heipsan!!!
Pitkästä aikaa taas kirjottelen...ajattelin alottaa tässä kierrossa terolutit, jotka lääkäri määräsi minulle tammikuussa kiertoa lyhentämään. Tulinkin sitten raskaaksi ja en alottanut niitä, joten ne ovat ootelleet nyt tuolla kaapissa. Onko kellään kokemuksia teroluteista? Monesti olen lukenut, että voisivat myös estää raskaaksi tulemisen... Kysyin silloin gyneltä kun keskenmenon takia kävin, että mitä mieltä hän on niistä ni sanoi vaan että ne ei sinällään auta tulemaan raskaaksi mutta säännöllistää kierron. No ajattelin nyt kuitenkin kokeilla...
 
Kentia
Repa Totta, aika hiljaista :whistle: kuin huopatossutehtaalla. Mutta se voi vapunjälkeistä morkkista. Oli meinaan töissäkin muutama naama aika pinkeällä ;). Hiljaista on ollut meilläkin täällä makuukamariosastolla. Kohtutulehduksen takia en ole edes uskaltanut vielä ajatella pupuilua. Kumman kauan tuntuu kuluvan myös menkkojen tuloon. Mulla taitaa tulla nyt kuukausi km:sta...

Tuutikki Mä en kyllä ole kuullut, että Terot mitenkään estäisi raskautumista, mutta tiedän, että jotkut ovat jotain sen sävyistä kuulleet. Minusta tuosta asiasta oli jokin aloitus jossain tällä palstalla, en ole varma, oliko se tämä osasto? Kannattaa käydä etsimässä, joukossa oli ihan hyviäkin vastauksia muistaakseni (siis, joissa oli tietoa). Mun yksi ystävä söi Teroja, ja tuli niitä syödessä raskaaksi, joten en usko, että väitteessä on perää... B)
 
Heip Sipuli :wave: Oletko uusi tässä pinossa? En muista ainakaan nickiäsi.. :ashamed: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Itselläni oli km myös joulukuussa :'( Sen jälkeen tulin heti ekasta kierrosta uudestaan raskaaksi eli sekin on mahdollista. Raskaus osoittautui sitten vaan tuulimunaksi :'( Mulla on ollu nyt lääkärin määräyksestä kaksi kiertoa ilman yritystä. Ei kivaa, mutta joskohan sitten ois tuo kohtu priimakunnossa ja valmiina raskauteen, joka päättyisi siihen terveen lapsen syntymiseen.. Mulla on menkat olleet näiden koettelemusten jälkeen myös erittäin runsaat, ja se kaiketi on ihan normaaliakin vaikka todella epämukavaa.

Toivottelen sulle tärppionnea tähän kiertoon!! :)

OMAA:

Eipä tänne ihmeempiä. Ensi maanantaina röntgeniin ja torstaina lääkärille. Osuu sekin sitten todennäköiseen ovisaikaan ja päässä pyörii koko ajan vaan, että uskaltaako tässä sittenkään käydä vielä yrittämään :( Josko röntgenissä selviää jotain sellaista, mikä vaatii jotain toimenpiteitä, lääkitystä tms. että sitä ei ees saisi raskautua..? :eek: :ashamed: :( Todella kovasti tekisi mieli jo jatkaa yritystä. En tiedä vain mitä tässä pitäisi tehdä.. :ashamed:
 
Heippa! :wave: Vapusta on selvitty hengissä, kylläkin olen ollut flunssan ja kuumeen takia nyt saikulla, huomenna taas töihin. Tulee mukavan lyhyt työviikko, voisi olla useamminkin! :D

Mulla ainakin meni kiertopäivät täyteen, maanantaina ehdin jo yhden negankin testaamaan, uskalsinpahan sitten ottaa sidukkaa vappuna... Tässä ehti jo sittenkin toivo taas herätä, kun ei tätiä näkynyt, mutta aamullahan se tuli. Vähän hissukseen kyllä alkaa, outoa. Mutta joka tapauksessa nyt on siis kp 1/34. Höh. Näyttää vähän siltä, että mulla meinaa tuo kirto pidentyä, ensin oli 31, sitten 32, nyt oli 34. Niin että laitoin kierron pituudeksi nyt sitten tuon 34, ei ehkä tule hätiköityä sitten sen testauksen kanssa.

Miten muilla, joilla kierto jo täynnä? Olen yhtä utelias kuin Repa, tulkaa kertomaan! :D
 
Moikka!

Pyysin poistamaan itseni tältä listalta tämän kierron alusta kun meni hermot, kun clomien aloitus piti siirtää miehen työreissun takia. No nyt sitten tulin takaisin hakemaan erityisesti tänään tukea ;) Ja katsastamaan mitä Miikkikselle kävi sen tuhruttelun kanssa eli varmistamaan että kaikki on ok?

Vaikka en pystytkään aloittamaan clomeja tässä kierrossa, koska ovis olisi aikaistunut ja mies olisi ollut pois, päätimme lääkärin kanssa tehdä ssg:n tässä kierrossa, siis tehdään tänään ja nyt alkoi jännäämään. Mulle tehtin tuo munajohtimien aukiolotutkimus silloin 3-4- vuotta sitten kun entisen miehen kanssa kävimme lapsettomuustutkimuksissa ja silloin kaikki oli ok. Tällä kertaa se onkin tarkoitus tehdä vaan varmuuden vuoksi vähän "hoonamaan" johtimia, että pääsee varmasti siittiöt perille. Nyt siís alkoi jännäämään, että entä jos kaikki ei olekaan kunnossa? Keskenmenon jälkeen nyt menossa siis 9 yk ja pakkohan on olla jokin syy miksi ei tärppää, koska kaikki toiminnot on ok? En oikein itsekään tiedä mitä yritän sanoa muuta kuin että jännittää....
<br><br>
 
Moi vaan kuumeilijat!
Mulla siis on kierto täynnä ja perjantaina aamulla testailin lähinnä siksi kun olin menossa illalla kaverin kanssa ulos että voiko pari sidukkaa ottaa. No siis puhdas nega ja aattelin et kyllä ne viikonlopun aikana tulee tai sit testaan maanantaina aamulla uudelleen että tietää miten sitä vappua juhlitaan. No siis testasin ja tosi tosi haalee viiva ilmesty!!! Mutta mieskin kumminkin näki sen että en voi kuvitellakaan sitä viivaa. Mutta siis TAASKAAN ei yhtään menkkoja km jälkeen ja näyttäs että jo raskaana. Muutama kerta ollaan ollu ilman kumia eikä mitenkään tietoisesti oletetun oviksen aikaan. Miehen veljen vaimolle oon kertonu ja hän vaan totesi että helpostipa se käy, johon vastasin että muuten ihan kiva mutta helpostipa menee myös kesken. En jotenkin vielä ees usko koko hommaan kun se oli niin haalee se viiva. Tänään jo teki mieli testata uudestaan mutta huomis aamuna teen uuden. Ja jos viiva vahvistunu ni pakko se on uskoo.
Nyt jo hirmunen pelko takaraivossa että tääkin menee kesken enkä mä enään jaksais sitä. Meil ois toukokuun lopulla aika sinne tutkimuksiin 3 km jälkeen, mut en tiiä ottaako ne meitä sinne enää jos oon raskaana. Yhen kerran mulla oli tässä viikolla tosi onnellinen tunne että nyt me saadaan se lapsi, mutta äkkiä noi tunteet hävis. Ollu muutenkin aikaa miettiä kaikenlaista ku oon kipeenä kotona ollu vapusta asti ja vasta ens viikolla meen töihin. Mutta tuun huomenna kertoo miten viivalle on käyny.
 
? Torstai 3.5?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 20/28-30
Minky 23v................KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 12/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 1/34
Viia ........................KM 11/06...........................KP 28/28
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 9/50
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 34/28-30
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 12/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli ....................KM 03/07..........................KP 65/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07..........KP 7/26-31
Pippuri81 26v............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 55/?
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 25/40
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Tytti.........................KM .............................KP 30/28-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 7/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
<br><br>
 
Viuhtis :hug: tädin johdosta. Onnea tähän uuteen kiertoon! :flower:

Malttamaton, tervetuloa takaisin ja onnea hirmuisesti tutkimukseen! Toivottavasti kaikki on hyvin!! b :) d

Pippuri84, onnittelut haamusta! :flower: :) Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu ja salamatkustaja kestää kyydissä! :) :heart: :) :heart: <br><br>
 
pikupeikko85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:50 Pippuri84 kirjoitti:
Moi vaan kuumeilijat!
Mulla siis on kierto täynnä ja perjantaina aamulla testailin lähinnä siksi kun olin menossa illalla kaverin kanssa ulos että voiko pari sidukkaa ottaa. No siis puhdas nega ja aattelin et kyllä ne viikonlopun aikana tulee tai sit testaan maanantaina aamulla uudelleen että tietää miten sitä vappua juhlitaan. No siis testasin ja tosi tosi haalee viiva ilmesty!!! Mutta mieskin kumminkin näki sen että en voi kuvitellakaan sitä viivaa. Mutta siis TAASKAAN ei yhtään menkkoja km jälkeen ja näyttäs että jo raskaana. Muutama kerta ollaan ollu ilman kumia eikä mitenkään tietoisesti oletetun oviksen aikaan. Miehen veljen vaimolle oon kertonu ja hän vaan totesi että helpostipa se käy, johon vastasin että muuten ihan kiva mutta helpostipa menee myös kesken. En jotenkin vielä ees usko koko hommaan kun se oli niin haalee se viiva. Tänään jo teki mieli testata uudestaan mutta huomis aamuna teen uuden. Ja jos viiva vahvistunu ni pakko se on uskoo.
Nyt jo hirmunen pelko takaraivossa että tääkin menee kesken enkä mä enään jaksais sitä. Meil ois toukokuun lopulla aika sinne tutkimuksiin 3 km jälkeen, mut en tiiä ottaako ne meitä sinne enää jos oon raskaana. Yhen kerran mulla oli tässä viikolla tosi onnellinen tunne että nyt me saadaan se lapsi, mutta äkkiä noi tunteet hävis. Ollu muutenkin aikaa miettiä kaikenlaista ku oon kipeenä kotona ollu vapusta asti ja vasta ens viikolla meen töihin. Mutta tuun huomenna kertoo miten viivalle on käyny.
meillä ainakin oli näin kun tulin raskaaks ni odotettii et meni sinne n.8vkolle asti enne kui peruttii aika sinne lapsettomuuskliniikalle. samana päivänä kun aika sinne olisi ollut olin sairaalassa kaavittavana :'( meillä päin ainakin sinne on täällä keski-suomessa tosi vaikee saada aikoja siks ei heti peruttu sitä.. ja tuosta testistä et jos mieskin on sen ihan selvästi erottanut niin eiköhän voi plussa uutisista onnitella?? <3

mutta.. oma napa... ;)

täällä on tänä aamuna plussattu.... :heart: :heart: :D
eli testin tein ihan vaan ihme maha tuntemusten vuoksi puoli tosissani ja pöntöltä meinasin tippua kun luin tulosta... :whistle:

eli meillä oli helmikuussa edellinen keskenmeno,joten tää tärppäs toisesta yritys kerrasta... kolmas kierto siis mut ei ekasta km jälkee yritetty... mulla olis kans ollut tuo kohdun kuvaus nukutuksessa,mutta tais nyt sit jäädä,ainakin toistaseks,minun puolesta sais jäädä kokonaan!!
nyt siis 5raskaus,ei yhtää synnytystä,4km... :\|

 
pikkupeikko vielä
pippuri84

tuli vaan sellainen mieleen et eihän vois olla edellisestä raskaudesta vieä plussaa? kun eiks se aika pitkään joillakin voi säilyä plussana? tuli vaan mieleen kun tuossa pohdin....
 
Pippuri84 pikaseen
Pikkupeikko En mä usko et on enää edellisen raskauden plussa kun viime perjantaina tein ekan testin ja ihan puhdas nega oli, ei haamun haamua. Ja tän seuraavan tein maanantaina jolloin siis haamujen haamu. Mutta toivottavasti ois uus pysyvä tapaus tää plussa. Huomenna teen vielä uuden testin et siitähän sen sit näkee jos viiva on vahvistunu...

Niin ja paljon onnea sinulle plussasta, toivottavasti tekin vihdoin saisitte oman nyytin :heart: :) :heart:
 
Heippa
Mahtuuko vielä mukaan rinkiin? Olisi mukava jutella kohtalotovereiden kanssa.
Itselläni keskeytynyt km rv9+4, alkuraskauden ultrassa ei sykettä ja alkio/sikiö kuollut jo rv 6+4. Kaavinta tehtiin kuukausi sitten.
Nyt kp 30, raskaustesti näytti plussaa vielä viime sunnuntaina, eli kp26.
En tiedä onko ihan normaalia :'(
Nyt kolme päivää ollut menkkamaisia kipuja, jos ne vihdoin alkais..
Kaavinnan jälkitarkastus tehtii kolme viikkoa sitten ja kohtu oli tyhjä. Lääkäri sanoi että heti saa yrittää. Tarkastin asian vielä omalta neuvolatädiltä ja sain saman vastauksen. Ja vauvaa on yritettykin vaikka ovulaatiosta ei hajuakaan. Greippimehua on vedetty päivittäin km lähtien.
Kauheesti haluisin vauvan ja tuntuu et se on ainoa asia maailmassa tällä hetkellä.

Isot onnittelut plussanneille!!

Tytti kp30/28-34 yk2
 
pikkupeikko pikana
pippuri84

no juu empä ajatellu asiaa taas noin pitkälle.. :D sori.. mut mulle on ainakin näin sanottu et vaikka se viiva on kontrolli viivaa haaleampi on se tulkittuna plussa... et jos testistä kuitenkin ootte miehen kans kumpikin viivan erottanu eiköhän se teillä ole sama homma kun täälläkin suunnalla... :D :heart:

itsellä tajuton tutina persuuksissa keskenmenosta... :eek: ei ni ku osa enä ajatella positiivisesti tätä asiaa.. koko ajan pyörii mielesä ja pahin mahdollinen totta kai... itse niiiiiin toivoisin tämän menevän loppuun asti että edes yksi pieni meille suotaisiin...

muutta oikein paljon plussa tuulia tänn ekaikille,toivoisin niin että kaikki plussaisivat ja masuasukin vielä jaksaisivat mukana loppuun asti... käyn täällä vielä lueskelemassa teitin juttuja ja kuulumisia kertoilee,ja toivottavasti en takaisin tule enää listoille muuta kun plussanneena... :whistle:
 
Onnea Pippurille ja Tytille tervetuloa joukkoon vakavaan.

Täällä ei homma kyllä etene yhtään. Sain eilen sellaiset raivarit illalla ja tänään oli tosi masentunu olo niin että menkat on erittäin todennäköisesti tulossa huomisaamuna. Raivostuttaa jo valmiiksi. No toisaalta meillä on kyllä ollu viimeaikoina tosi hiljaista makuuhuoneessa. Silti oon ihan itkun partaalla. Keskenmenosta on kohta puolivuotta eikä vieläkään mitään. :'(
 
Epskeps: Oikein meni, esikoisesta haaveilen. Ja kiitos lisäyksestä listaan.

Ymmärtääkseni raskaustestiin ei tule mitään viivaa, ellei raskaushormonia todella ole kehittynyt. (paitsi oma tapaukseni??hmm..)

Plussanneet, yrittäkää olla murehtimatta, kaikki menee varmasti hyvin. Ei saa olla pahalla mielellä, ettei se tartu tulevaan vauvaan =)

Plussa tuulia kaikille +++++ ja myös itselleni, huomenna toiv. selviää kun menen gynelle olenko raskaana vai en.

-Tytti
 
What
Ikävä kuulla Viia huonoista fiiliksistä. Mulla oli silloin raskausaikana näin jälkikäteen ihmeellisiä olotiloja kans, olin välillä raivon partaalla ja välillä ihan maassa, vaik ei mitään syytä. Toivotaan kuitenkin vielä, että plussaa tulisi vielä tässä kierrossa. Pelkään kanssa että en tulekaan heti uudelleen raskaaksi, kun en tullut viime kierrostakaan vaikka mun mielestä oviksen aikaan hommailtiin.

Pippurille :flower: =)

Kuluis aika nopeemmin... :headwall:

Ostin aconin ovulaatiotestejä ja kokeilin äsken, ei mitään, yksi viiva vain. Mut miten ihmeessä kun testasin toissapäivänä (ihan huvikseni, ei tuntemuksia) jollain oliko nyt netistä halpatesti-liuskalla, niin siihen tuli haamu, ja niin on aina ennenkin tullut... Eikö noihin Aconeihin tule sitä haamua? Oon ymmälläni.
 

Yhteistyössä