km:n jälkeen kuumeilevat...

Beccy,pahoittelut keskenmenostasi ja Margelle myös osanottoni suuresta menetyksestä mikä teitä on kohdannut :hug: Tervetuloa joukkoomme juttelemaan :heart:

Epskeps:Kyllähän se ovis voi olla tulemattakin,oliko se niin että pari kertaa vuodessa voi ihan normaalistikin olla ovuloimattomia kiertoja. Mutta voihan se poikkeuksellisesti tulla myöhässä myös,kaikki on mahdollista :/

Miikkis tervetuloa taas linjoille,kerron kohta mun tilanteen kun päästään omanapa osioon :LOL:

Äitee:Voi ei!!! :eek: Toivon täällä kaikki varpaat ja sormet pystyssä et vauva olis kunnossa ja pysyis loppuun asti mukana. Onneks ei sentään henki lähteny,huh huh :hug: :heart: :heart:

Pulttis.Hyvä että ootte saanu puhuttua,toivottavasti kaikki selviää :hug:

Sonja: Mulla kesti sen 3vko vuoto,et voin sanoo ettei ollu mitenkään hirveen kivaa... :ashamed: Siitä 2vko niin alko menkat. Mulla oli siis spontaani km.

Pelottaa:vielä en oo lekuriin menny...aikeissa vasta tilata aikaa :)

ja sitten se napa osuus...
Eli niinkuin tossa teorioin viimeksi kirjoittaessa,se saattoikin mulla olla jotain voimakasta ovistuntemusta se mitä luulin menkkakivuiksi,ja se mitä luulin oviksesks niin luoja tietää mitä se oli :eek: Mutta nyt nimittäin näyttäis että olis menkat alkamassa...eilen tuli punertavaa valkkarin seassa mut ei kyllä vielä oo varsinaisesti alkaneet,eli edelleen odottelemme... |O En nyt sitte ihan vielä soita tohtorille,ootan nää menkat alta pois,mutta aivan varmasti kyllä tän kierron aikana tulen menemään...on muutes kierto ennätys kyseessä :ashamed: Jotakin hormonihäikkää taitaa meikällä olla kyseessä :headwall:
Niin ja tein sen varmistustestinkin lauantaina,mut se ei liene kelleen yllätys että edelleen nega.
Elikkäs tätiä odotellessa....
 
Eevarouva Lääkäri ultrasi minut sairaalassa kun sanoin jotta on mahdollisuus raskauteen,eihän sitä selkeesti nähnyt mutta lääkäri sanoi jotta kyllä siellä joku on ja veriraskaustesti vahvisti epäilyn.Nyt vaan kauhulla odotan et mihin päin tämä homma menee et jatkuuko kivut ja vuoto vai loppuuko ja onko se hyvä merkki vai huono merkki.

Joten mie nyt roikun täällä tein mukavassa seurassa kun en osaa täältä lähteäkkään ja olo ei ole sellainen et voisin vielä iloita tästä raskaudesta kun kaikki on niin epävarmaa.Olen siis onnellinen raskaudesta mutta pelko on sen verran kova menetystä ajatellen et ajatukset on aika negatiiviset.Onpas sekava sepostus mut yrittäkää saada selvää...
 
Äitee2: kui kamala, toivotaan että kaikki on ok bd! Ole täällä vaan niin kauan kuin haluat, ei menkään raaskita luopua susta :hug:

Repa: Toivotaan että se täti tulisi nyt sieltä jo!! Toi siun tilanne vain niin hurjasti muistuttaa omaani toukokuussa, mutta toivotaan että sinulla se olisi vain hormonien heittelyä... Kandee soittaa kyllä lääkäriin jos ei kohta ala.. USKO MUA!
 
Päätin taas tulla piipahtaa tällä puolella pitkästä aikaa, kun on viime aikoina tullut pyörittyä enemmän tuolla lapsettomuuspuolella. Keskenmenosta tulee siis huomenna vuosi täyteen :'( Tuntuu uskomattomalta, että siitä on oikeasti niin kauan. Toisaalta tuntuu, että se on kuin eilen, mutta sitten taas on niin uskomattoman epätoivoinen olo lapsen saannin suhteen, kun siitä on niin kauan.

Torstaina kävin viimeksi lääkärissä ja siellä oli 22mm munarakkula, josta sitten munasolun irtoaminen varmistettiin pistämällä pregnyl. Tämä on sitten viimeinen normaali yritys eli päätettiin lääkärin kanssa, että seuraavaksi aloitetaan IVF. Jaksaminen alkaa olla niin loppu...
 
Täällä taas, ihanaa olla kotona reissun jälkeen! :wave: Lueskelin tuossa teidän tarinoimat kymmenen sivua läpi, melkoinen homma! :D

Miukuli, Minda, Mouse, Amira, EevaRouva, viuhti, Risukasa, beccy ja MargeSimpson, kaikille tasapuolisesti tervetuloa ja :hug: Ikävää, että näin moni joutui tulemaan tänne, ja vain viikon aikana! Mutta muistakaa, että paistaa se päivä joskus risukasaankin! hih...

Onnittelut Haikaralle plussasta! :heart: Varmasti pelottaa, mutta ei murehtiminen auta yhtään. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, varmasti itsekin olen yhtä peloissani, jos vielä joskus saan plussan... :|

Pulttikselle :hug: Hyvä että asiat nyt vähän paremmin, toivottavasti saatte asiat kuntoon tavalla tai toisella.
 
Äitee, elämä osaa olla epäreilua! :hug: Toivon todella, että kaikesta huolimatta kaikki olisi hyvin masussa ja voisitte jossain vaiheessa alkaa iloita. Voimia!

Vielä :hug: kaikille tädin yllättämille ja kaikille muillekin sitä tarvitseville! Ja ihan vaikka ette sitä tarvitsisikaan... :D

Täällä nyt kp32/32, eli huomenna aamupäivällä odottelen tätiä kylään. Ei ole juurikaan tuntemuksia mihinkään suuntaan, joten uskon tädin olevan kellontarkka :kieh: :headwall: Toki toivon, ettei niin ole... :p Huomista siis odotellessa!
 
Mutta elämä jatkuu. Sitä ei voi suunnitella, mutta toiveita ja haaveita pitää olla. Eipä tuota enää paremmin voisi MargeSimpson sanoa! Ja tuon jos minkä olen tästä kaikesta oppinut. Kaikkea ei elämässä todellakaan voi suunnitella ja kaikki ei ole itsensä hallittavissa.

Ja beccy, olen kanssasi samoilla linjoilla tuossa km:stä puhumisesta. Omassa tuttavapiirissä on vain yksi henkilö, jonka tiedän saaneen keskenmenon ja hän on asiasta puhunut melko avoimesti. En kuitenkaan usko hänen olevan aivan ainoa nainen, joka on saanut km:n kaikista naisihmisistä, jotka tunnen. Asia vaan tuntuu olevan jotenkin tabu. Toisaalta, en itsekään halua aivan vielä asiasta puhua sen enempää sillä en halua, että kovinkaan moni tietää meidän edes yrittävän lasta (en jaksa sitä "joko" utelua). Mutta sen olen päättänyt että kun aika on kypsä, aion kyllä avoimesti kertoa kokemastani, sillä toivon, että voisin jollekin olla avuksi ja sellaisena puhekumppanina, jota nyt itse kaipaisin. Onneksi on tämä ymmärtävä virtuaaliyhteisö! Kiitos teille olemassa olosta! :hug:
 
Heippa Miikkis :wave: Tervetuloa takaisin :) vaikka mieluusti olisin sut siirtänyt tuonne plussanneisiin. Että se täti kehtaa! |O Mut tästä kierrosta se plussa sitten eikös vain! ;) :heart:

Aurinkoenergiaa Kiitos kun vastasit :) Samoin Repa Mä tässä päätin etten murehdi ja mieti tuota ovista enempää. Se joko oli jo, vasta tulossa tai jätti väliin. Minkään sille en mahda kuitenkaan, joten mitä suotta miettimään. Menee vaan hermot lopullisesti.. :kieh: :p

Ja OmaaNapaa jo tuossa tulikin, eli ei jaksa ovista miettiä enää. Ens viikon lopulla sitten taas jännäillään ja katsotaan josko se täti ois vaikka sinne Egyptiin eksyny eikä tänne enää löytäis :LOL:
 
Kiitos kaikille :hug: tuesta ja voimista,ollaan taas yks päivä päästy eteenpäin ja nyt ei tule tiputteluakaan enää eikä kipua ole kuin pieniä vihlasuja joten ehkä kuitenkin...mutta se selviää sitten myöhemmin.
 

Repa: Toivotaan että se täti tulisi nyt sieltä jo!! Toi siun tilanne vain niin hurjasti muistuttaa omaani toukokuussa, mutta toivotaan että sinulla se olisi vain hormonien heittelyä... Kandee soittaa kyllä lääkäriin jos ei kohta ala.. USKO MUA![/quote]

Nyt joudut valasemaan mulle että mitä tilannetta tarkoitat :ashamed: En kuolemaksenikaan muista....
 
Niin joo ja ei niitä menkkoja nyt sitten näykkään... :eek: No täytyy katella paripäivää... Soitan kyllä lääkäriin,haluisin vaan nää menkat alta pois jos on alkaakseen,ettei sit just ala vuotamaan kuin seula kun ois aika.
 
voi että tämä viikko voi olla pitkä.. odotan kauhulla perjantaita jolloin tädin pitäis näyttäytyä ellei joku ole kiilannut sitä muualle! EN tiedä miten päin olisi ja seksiäkään ei ole herunut.. ;) muutamaan päivään.. yhtään kun en tuota oviksesta tiedä voiko se vaikka venähtää jos kiertokin menee pitkäks.. muistelkaapas, kuinka pitkä kierto oli km:n jälkeen, kun yhdet menkat olivat jo ehtineet tulla, venyikö? ISO kiitos jos joku viitsii vastata.
pahoittelut uusille tulokkaille, kylläpä teitä pyrähti kerralla turhan paljon.. voi kurja. voimia.. :hug:
 
katherine Ekan keskenmenon jälkeen tuli vain yhdet menkat, juuri jälkivuodon verran myöhässä, eli n.6 päivää myöhässä kp 35.
Toisen keskenmenon jälkeen ekat menkat kp 34, toiset aivan "oppikirjan mukaan" kp 28.
En ole tätä lueskellut kun vasta vuorokauden, joten en tiedä onko sinulla takana kaavinta vai spontaani keskenmeno tms... Minulla 2 spontaania...
Sinulle :hug: ja plussaonnea :)
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 5/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 7/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 7/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 10/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 12/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 13/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 18/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 25/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 26/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 26/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 33/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 43/28-35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 8/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 17/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 19/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 20/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 20/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 9/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 17/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 20/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 21/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 29/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson.....KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07...KP 10-7/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 21/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Moikka tytsyt...oon pitänyt tässä nyt vähän hiljaiseloa...

Nyt on oma takki kyllä taas niin tyhjä että ihan sanattomaksi vetää...muutaman päivän voin tuossa jo ihan OK mut nyt tuli taas se takapakki.

Tänään oli paluu arkeen, piti mennä töihin mutta ei siitä tullut vielä mitään,: Tuskailin jo eilen, en saanut edes nukuttua ja tiesin sen etten ole viel työkunnossa, vaikken sitä halunnut itselleni myöntääkään. Olen vahva ihminen ja jotenkin tuntuu NIIN vaikeelle myöntää, että en selviä omin avuin ja että tästä asiasta toipuminen ottaa aikaa. Tänään kävin sitten kesken työpäivän työterkkarin kanssa juttelemassa, huomenna meen lääkäriin. Purskahdin itkuun pari kertaa töissä ja tuloaan se teki useamminkin. Yllättävänä oireena tässä prosessissa on mulla se, et unohdan koko ajan jotakin, ihan totaalisesti, ei mun tapaista. Tänään käytin pankkikorttia, näppäilin tunnuksen ja hyvin meni, sitten 15 min myöhemmin kun piti käyttää uudestaan en muistanut sitä! (En muista vieläkään...) Huoh. Ja mies lähti su iltana sinne pohjoseen taas...JEI.

Sori mut nyt ei vaan riitä kapasiteetti muiden juttuihin, ihan tarpeeksi tuskailtavaa näis omissakin... Jotenkin olen vaan ihan EKSYKSISSÄ!
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 7/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 7/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 10/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 12/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 13/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 18/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 25/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 26/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 26/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 33/32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 40/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 43/28-35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 8/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 17/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 19/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 20/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 20/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 9/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 17/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 20/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 21/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 29/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson.........KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07...KP 10-7/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 21/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Miukuli :hug: Voi sua, tunnut todellakin olevan vielä ihan rikki :'( Nyt vain lepäät vielä, tapahtumasta on vasta niin vähän aikaa etten yhtään ihmettele miksi et vielä kyennyt töihin. Anna itsellesi aikaa, anna itsellesi lupa surra, se on parasta lääkettä. Älä ajattele että sinun täytyy jaksaa aloittaa arki, ei vielä. Töitä kyllä ehtii elämänsä aikana tekemään. Asia, se suuri menetys, se tuska ja suru mikä sisällä velloo, se täytyy käsitellä mielessänsä monta kertaa - aina uudelleen ja uudelleen, ja koko ajan on hitusen vahvempi. Sitten kun on henkisesti ja myös fyysisesti niin vahva että jaksaa aloittaa työelämän uudelleen, sen kyllä sitten itse huomaa ja tietää. Voimia!! :heart: :hug: :heart:
 
alkoivat eilen sitten ne ekatt menkat keskenmenon jälkeen.. joita ollaan odoteltu kovastikin. mulla on aina ollut kovat kivut kuukautisten aikana mutta tämä kaks päivää on ollut jotain ihan kauheaa, ja se verenvuoto :/ muistaaksenen mulle sanottiin kyllä että ensimmäiset kuukautiset olisivat runsaammat ja kivuliaammat.. ja osaiskohan joku kertoa kauankohan kestävät suurinpiirtein..?? :(

no toisaalta tarvisi olla iloinen, kohta päästään taas laskemaan sopivaa hetkeä koittaa uudelleen ;)

-Kiitos avusta ja neuvoista..ja aurinkoisia elokuun päiviä-
 
Marleena Ne on tosiaan runsaammat ja kivuliaammat, yleensä. Mulla tuli vuotoa enemmän ja pidempään kuin keskenmenovodossa. Yleensä mun menkat ovat kestäneet 4-5 pvä, nyt kestivät 7 pvä. Ja sekä tunne puolella että mahakivuissa oli enemmän oireita kuin normaalisti.
 
Tiistaita tipelletään...

Toinen päivä takas töissä loman jälkeen, oon ihan kuollut :LOL: Pää on kuin saharan autiomaa, ei edes ajatuksen vingahdusta kuulu :headwall: Tahtoo takas kotiin :( Tajusin kun lomalla laittelin kotia kuntoon, siivoilin ja sillai että voi kuinka tahtoisin jäädä kotiin nyyttiä hoitamaan ja halailemaan :| Että elämä voi olla väärin!!!
Eilen mietin hommailujen jälkeen kun mies nukkui, että musta ei tunnu oikeastaan miltään tässä kierrossa. Ei innostusta, ei jaksamista, ei mitään. On vaan jotenkin tosi tyhjä olo!
Joku (unohdin jo nimen :ashamed: ) laittoi että on niin eksyksissä, voin sanoa, että usko mua, ettet ole ainoa :hug:

malttamaton: Hienoa kuulla susta, ajattelinkin jo että mille laitumille olet kirmassut. Koita jaksella siellä, toivotaan että tämä kierto on SE KIERTO eikä IVF:ään asti tarvitse mennä :hug:

viuhtis: no??? Joko täti tuli? :attn: ESTOPUOMEJA TULEE :attn:

Epskeps: kiitos =) Mukavaa olla takaisin. Toivotaan että tässä kierrossa meillä molemmilla on parempi onni!! Ei muuta kuin jatkatte pupuilua tasaisesti, niin ei tarvitse ovista miettiä ;)

Repa: Onko muutosta? Nii... se toukokuuhan oli se että jouduin leikkaukseen kohdun ulkoisen takia. Juttu meni niin, että TM vuosi pois helmikuun lopussa. Menkkoja ei sen jälkeen tullut. Olin huomaavinani oviksen joskus kp17. Tein testejä varmaan kymmenen kuukausien aikana, vasta kp 53 sain plussan testiin. En silloin tajunnut kokonaiskuvaa. Oireita oli ja meni, rintoja aristi vain hieman, ehkä pientä jomotusta vatsassa, eipä oikeastaan pahaa oloa juurikaan. Soita lääkäriin ja pyydä verikokeesta raskaustesti, jotta saadaan hormoonitaso selville. Mulla se oli 3990 kun norm. jo niillä viikoilla piti olla 10 000. KU r-testi näyttää kyllä plussaa, mutta paljon myöhemmin kuin normaalisti ja oireita voi olla. Mutta kuten laitoin, niin toivotaan että siulla vain hormoonit heittää härän pyllyä!! :hug:

katherine: KU jälkeen kesti 5viikkoa ennen kuin menkat alkoi eli jotain 35 kierto, seuraava oli 32. Olen pitkäkiertolainen, joten mulla pysyi kohtuullisen normaalina.

pullenah85: :attn: Myöhästyneet synttärionnittelut!! :attn: Sorry kun en aikaisemmin tajunnut :snotty: Ei kyllä varmaan tuntunut hyvälle saada tietää, koita jaksella :hug: Se on vaan pakko uskoa että kyllä se nyytti vielä meille kaikille suodaan!!

miukuli: lepää rauhassa, puolikuntoisena ei kannata töihin mennä! Jaksuja sulle arkeen!! Muista että tää tulee aina olemaan osa sua, siksi ei tarvitse arkea voittaa!
 
Kiitos teille ihanat taas kannustavista sanoista Pelottaa ja Miikkis.

Tämä tuntuu olevan ainoa paikka, jossa minua ja meitä muita YMMÄRRETÄÄN, ei ihme, ollaanhan me kohtalotovereita.

Just eilen mun äiti viimeksi sanoi et pitäs kuule vaan äkkiä palata takaisin arkeen...huoh. Jätin sen kommentit omaan arvoon, niinkuin se itekin sanoi, sillä ei ole aavistustakaan mitä minä koen ja läpi käyn just nyt, se on ollut 2 kertaa raskaana ja sillä on 2 tervettä lasta. Täytyy tehdä niinkuin itsestä parhaalle tuntuu.

Olen tänään menossa sinne työterveyslääkäriin klo 12.20, kun eiliselle ei se terkkari saanut aikaa kellekään sellaiselle lääkärille kenelle olisi minut halunnut lähettää. Itse toivoisin että saisin vielä 2 viikkoa sairaslomaa, koska tähän ei auta kuin aika, eikä se muutama päivä tai viikko tunnu missään. Kuinka kauan te muut muuten olette olleet pois töistä km jälkeen?


Tsemppiä ja plussapuhureita niille joilla on se aika! :whistle: Itse odottelen vielä niitä ensimmäisiä menkkoja, odotan alkavaksi ensiviikon puolivälin tienoil, koska olin tuntevinani sen oviksen viikko sitten (viikko km jälkeen). Tossa kyllä tuli rakasteltua sunnuntai aamupäivänä, kun niin kauheesti teki mieli. :p
 
miukuli

ihan samanlaisia tunteita oli minulla.. itkin joka ilta sitä että piti mennä töihin ja saikkua sain juuri ja juuri väkisin itkettyä sen viikon.. ensin antoivat 2pv ja sitten kävin uusiksi ja sanoin että en vaan kykene niin sanoivat että tuon enempää en voi saada..

Siitä oli sitten vaan pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja jatkaa arkeen.. helvetin rankkaa se oli enkä soisi kenenkään joutuvaan menemään töihin tuossa kunnossa!

 
Äitee Kamala kokemus. Olen täällä kädet ja jalat ristissä, että kaikki menisi kuitenkin hyvin.

Miukuli Tervehtyminen ottaa aikansa. Toivu rauhassa, ja muista, että joskus voi olla ihan hyvä ottaa myös ammattiapua vastaan, jos alkaa tuntua ettei aikakaan auta. Liian kauan ei saa jäädä itsekseen miettimään. Jos joutuu liian syvälle kestää nouseminenkin kauan.

Pulttis Hienoa että tuntuu jo paremmalta. Toivon sydämestäni, että saatte asiat järjestykseen.

Itsellä ollut niin kiireine viikonloppu, että on vauva-ajatukset jääneet totaalisesti taka-alalle. Täihommassa ollaan voiton puolella. Aivan järjettömän iso työ! Lisäksi esikoisen rippijuhlat sunnuntaina. Ja työtkin pitäisi aloittaa. Onneksi vielä tämä alkuviikko vapaata, kun tuli nämä helteetkin. Tätiä tänne odotellaan ensi viikolla. Ei ole ollenkaan tärpännyt olo.

Niin ja vielä Beccy ja MargeSimpson lämmin tervetulotoivotus teillekin. Raskaita kokemuksia, voimia teille. :hug:
 
Miukuli :hug: ota ihan oma aikasi voimien keräämiseen huolimatta siitä mitä muut sanovat! Toivottavasti lääkäri on tilanteen tasalla ja antaa lisää toipumisaikaa! Itsekin luulin että menee jo paremmin, mutta sitten tajusin, että olen ihan apaattinen, mikään ei kiinnosta, vaikea saada aikaiseksi mitään ja just unohtelen kaikenlaista :( Mä olen just valmistunut, joten en ole töissä ja oikeastaan toivoisin, että saisin jotain töitä pian, että olisi lähdettävä joka päivä kotoa jonnekin ja laittauduttava, kun nyt tuntuu, että niin helposti vaan jää neljän seinän sisälle nyhjäämään ja tuijottamaan kaukaisuuteen :ashamed: Mies on lomalla, joten ne on paljon keskenään ulkoilleet jne. Hävettää, että en meinaa jaksaa lastenkaan kanssa touhuta :ashamed: :'(
 
Heips kaikille pitkästä aikaa! Olen pudonnut jo ihan kärryiltä tämän pinon kuulumisien suhteen. Muutama viime viikko on ollut kiireisiä töiden ja asuntoasioiden suhteen. Me muutetaan ens viikolla isompaan rivariin. Sit ois tilaa perheenlisäyksellekin, vaikka aika kaukaiselta ajatukselta se tällä hetkellä tuntuu. Täti tuli vierailulle tuossa viime viikon lopulla eli tänään on kp 5/36. Teroluteista ei näytä minulle olevan mitään hyötyä.

Uusia oli tullut hurja määrä...heille kaikille tasapuolisesti pahoittelut keskenmenojen suhteen ja tervetuloa tänne kirjoittelemaan kuulumisia. Haikaralle plussa-onnittelut!!! :heart: Olikohan joku muukin plussannut...jos niin hänellekin onnittelut!
 

Yhteistyössä