km:n jälkeen kuumeilevat...

giia: lämpimästi tervetuloa! Ja osanottoni menetyksistänne :hug: Ja vielä tuo toinen raskaus, että kuulee sykkeen ja luulee että kaikki ok, mutta ei :( hiljaiseksi vetää... :hug:
Onneksi teillä kuitenkin on onnistunut raskautuminen nopeasti, joten toivotaan että saisitte iloisia uutisia mahd. nopeasti :heart:

miukuli: Hienoa että kävit lääkärissä ja sattui olemaan ihana lekuri vastassa. Koita nyt levätä ja saada muuta ajateltavaa, vaikeaa se on mutta, niin kriittisen tärkeää parantumisen takia :hug: Hienoa, että haet apua, monet eivät sitä tee.

Pulttis: Ihana kuulla susta ja että voit noin paljon paremmin :wave: Uskotaan, että miehesi on oikeassa ;) ++++++++ :whistle: tuulia puhkun teille täältä tulemaan. Millloin teillä se reissu on?

Äitee2: bd pystyssä täällä ollaan, että kaikki olisi hyvin!! Tarrasukkia rekka-autoittain sinne että pikkuinen pysyisi mukana :heart:

Repa: En todellakaan tahtonut pelotella :ashamed: Olen pahoillani jos säikytin sinut!!! :headwall: :hug: Kerroin siksi tuon, koska KU puhutaan niin äärettömän vähän, en itsekään tiennyt sen olevan mahdollista ennen kuin koin sen :snotty: Mulla ei ollut kipuja, sellaista menkkamaista juilintaa joskus. Ultrassa eivät nähneet mitään edes plussauksen jälkeen, vasta leikkausaamuna löysivät raskauden, vaikka kävin ultrassa useita kertoja. Verikoe paljastaa niiiin paljon enemmän!!

Epskeps: Plussaa pukkaa, plussaa pukkaa ;) Mulla oli greippimehun kanssa niin että limat tuli pari päivää ennen ovista eli teki ns. hälyytysilmoituksen :LOL: Mulla kyllä se toimi oviksen bongauksessa :p

Nasuliini: meillä olisi kanssa ollut la 20.10 :hug: tiedän siis tasan miltä tuo lähestyvä lokakuu tuntuu, ihan kuin joku vetäisi maton pois jalkojen alta |O Toivotaan että siun tunne vahvistuu vielä ja saat plussan testiin!! +++++ toivotaan!!! Se että ostat vauvan vaatteita ei ole huono juttu, se on musta merkki siitä että pyrit määrätietoisesti eteenpäin ;)

Pelottaa ja aurinkoenergiaa: +++++++++++++ :whistle:
 
(.) jaa-a, kp 8 menossa, vikat clomit menee tänään. Eilen taas kirjoittelin r-kirjaani ja tulipahan purettua pahaa oloa. Mies oli että mikä nyt on, en oo kuulemma koko iltana ollut oma itsen! Yritin vaan että ei täs mitään, en halunnut rasittaa häntä taas kerran näillä jutuilla. Sanoin sitten että lue tuosta ja tuli tekstin luettuaan tippalinssissa ja halasi ja sanoi että ei tiennyt että mulla on näin paha olla. Yritin sit vaan että no se tulee ja menee! Ketä mä huijjaan?? ITSEÄNI!!! Oli kyl sillai tosi hyvä olo sen jälkeen että saatiin ilmaa puhdistettua, mutta kun se ei mua auttanut :ashamed: Edelleen pelkään että hajoanko, särrynkö mä kohta? Päivät menee vaan omalla painollaa, ei innostusta, ei jaksamista ilmassa... Onnex te ootte olemassa, en jaksais ilman teitä!! Kiitos Repa kun perustit tän pinon :hug:
 
Hidasteleeko muillakin nämä sivut pahasti tällä hetkellä?? ..ärsyttävää!

Olen kotona sairaslomalla eilisen kauhean päänsärkykohtauksen takia.. särky jatkuu edelleen muttei kuitenkaan yhtä pahana tällä hetkellä..

Viikko sitten kun sain tietää ibuprofeiinin vaikutuksesta raskautumiseen JÄRKYTYIN ja olen edelleen puulla päähän lyöty! Voi olla hyvin mahdollista että toi on ollut yks osasyy miks ei raskautta ole meillä näkynyt.. Minä kun olen syönyt buranaa 'kaksin käsin' jo monta vuotta kauheista päänsäryistäni johtuen.. Nyt sitten lensi buranat nurkkaan ja kivut welcome jos se on kerta siitä kiinni!

Plussia odotellessa..

se omasta navasta!

miukuli hieno juttu että sait tarvitsemaasi aikaa toipumiseen! Voimia :heart:

Plussatuulia tsybyille!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Täällähän tuntuu olevan nyt aika monella mieli maassa... :hug: kaikille!

Noista eksyksissä olemisista ja tunteista muutenkin... Mullakin on semmoinen ihme epämääräinen olo. Mä en ole oikeastaan surullinen vaan mulla on semmonen outo olo. Mä puuhailen kaikenlaista ja välillä olen pinna tosi kireällä ja tiuskin ja välillä sitten hieman itkettää. Eilen katselin yhtä raskaana oleva naista ja mietin oispa mulla tollanen ihana maha. Ensin olin ihan iloisella mielellä, että onpa söpö maha ja sitten vasta hetken päästä tajusin, että jos kaikki olisi mennyt hyvin niin mullakin olisi samanlainen. Musta tuntuu, etten oikein tajuakaan olleeni raskaana vaikka olin sitä kuitenkin yli 12 viikkoa... Mutta kun siellä ei kuitenkaan ollut sitä vauvaa... On jotenkin outo olo, että mitä mä tässä oikein suren ja kiukuttelen, kun enhän mä ole vauvaa menettänyt.

Naistenklinikalla tosin sanottiin, että tuulimunakin on keskenmeno ja mulla on raskaushormonia veressä ja istukkaa yms., mutta silti...
Miikkis Sullahan oli kanssa tuulimuna, minkälainen olo sulla oli sen jälkeen? Sillon heti siis, jos saa kysellä? Nythän sulla ei ainakaan kovin hyvä mieli ole, :hug: ja lohdutus sinne.

Miukuli, kiva, että lääkäri oli mukava ja ymmärtäväinen. Se tuo ainakin vähän lohtua pahaan mieleen ja oloon. :hug: Sinä ja Stoppis ootte jotenkin erityisesti mielessä (kuten itekin jossain vaiheessa kirjoitit) kun meillä kaikilla olisi laskettu ollut tammikuussa.

Giia Tervetuloa! Kaksi keskenmenoa kuulosta aika hurjalta...

Tiinille :hug: päänsäryistä ja Viuhtiksille kierron temppuiluista.

Plussatuulia niille, joilla on otollinen aika käsillä! Ja Pulttikselle hyvää matkaa, kiva olet paremmalla mielellä =)
 
giia
Sonja74 aika hurjaa vuoristorataa tää on ollutkin.. Osasin kuitenkin varautua ultran jälkeen että mahdollisesti menee kesken koska sikiö oli tosi pieni eikä vastannut viikkoja. Nyt yritän vain katsella elämää eteenpäin ja haaveilla uudesta yrityksestä. Saan kuitenkin olla onnellinen siitä että näin sen meidän pienen edes yhden kerran. Oli kyllä elämäni ihanin hetki jota en unohda koskaan.

Mulla on jotenkin yllättävän tasapainoinen olo. En tiedä sitten että olenko surrut jo kaiken. Jotenkin tuntuu melkein syylliseltä että ei mulla sais olla hyvä olo tällaisen jälkeen. Heti keskenmenon jälkeen olo oli kyllä kun helvetistä. Oli niin tyhjä ja turha olo.

Tulin just juurihoidosta kamalaa!! Puolet naahmasta on puutunut.

Tinii mulla hidastelee sivut myös.

Kiitti kaikille tuesta!


Plussia ja voimia!
 
Giia se on ainakin mulla ollut just tommoista vuoristorataa, aluksi oli koko ajan vaan paha olla, sitte se alkoi helpottamaan ja välistä olikin ihan hyvä olo ja nyt on sitten otettu taas takapakkia...mulla kanssa 2 viikkoa keskenmenosta. Siitä hyvästä olosta on turha kantaa syyllisyyttä, vaikka itse tiedän ajattelevani samoin kuin sinä, mutta niin väärin kun on tämmöistä sanoa, niin kyllä se paha olokin sieltä vielä takaisin melko varmasti tulee. Nauti nyt siis siitä hyvästä olosta ihan ilman syyllisyyden tunnetta, se kumminkin on tärkeä osa tätä prosessia se hyvä olokin!

:hug:
 
Sonja74 joo siis mullakin tää olo on jotenkin vaan ihan turta, ei oikeestaa tunnu mikää miltää?! Mikään ei huvita ja mitään ei saa aikaiseksi...
Mulla taas oli niin et ymmärsin kyl olevani raskaana, näin lapsen ultrassa kumminkin 3 kertaa ja ihan oikeelle lapselle/vauvalle/ihmiselle niis kuvis näyttikin jo sitten loppuenlopuksi (jännä miten se UÄ vääristää sen sillai paljon enemmän vauvannäköiseksi kuin mitä todellisuudes on). Mä en jotenki vaa sillai TAJUU etten oo raskaana, vaikka sen tiedänkin...

Halauksia ja voimia kaikille! :heart:
 
Miikkis: En mä minnekään ole kadonnut, mutta tosiaan enemmän pyörinyt tuolla lapsettomuuspuolella, kun ei tämä meidän yritys enää niin kauhean luonnollista kaikkien lääkkeiden ja ultrien kanssa.

Eilen tuli km:sta vuosi ja tuntuu aivan uskomattomalta etten vieläkään ole raskaana. Illalla tuli sytytettyä kynttilät takan päältä ihan vaan päivän muistoksi ja kävimme miehen kanssa pitkän keskustelun koko vauvatouhusta. Minä haluaisin luovuttaa ja antaa ajan hoitaa asian eli jättää yrittäminen kokonaan, mutta mies oli taas sitä mieltä, että ehdottomasti kun ollaan näin pitkälle menty niin koitetaan vielä se IVF. Mä en vaan tiedä onko musta siihen: henkisesti ja fyysisesti alan olemaan tosi loppu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
giia, olen kovin pahoillani että olet joutunut kaksi keskenmenoa kokemaan :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän kohtalosisarten mukavaan porukkaan :heart:
ihan samaa mieltä.
pahoitteluni :hug:

omaan napaan:
sattumaa tai ei niin alamahaan on epämääräisest nipistellyt/sattunut nyt pari päivää, jotenkin kohdun alue arka. uskon että ovis oli pari päivää "aikaisemmin" kuin olisi pitänyt laskurin mukaan olla. samoin tänään alkoi flunssa :eek:
olin aamulla aivan tukossa, ruokahalu valtava ja parin viimeisen yön aikana olen kusella juossut monesti.
tosin voihan tää olla kesän ja lämmön syytä :xmas:
joten jää innolla odottamaan ensi viikkoon, tosin ei kyllä naurata jos tautiset rättipäivät etelässä saan :x

että näin täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
Pulttis: Ihana kuulla susta ja että voit noin paljon paremmin :wave: Uskotaan, että miehesi on oikeassa ;) ++++++++ :whistle: tuulia puhkun teille täältä tulemaan. Millloin teillä se reissu on?
enään 3 yötä matkan alkuun eli lauantaina kone lähtee turkin maalle päin 2 viikoksi.
pojat innoissan odottaa ja myös me, päästään kunnon lomalle B)


viuhtikselle iso :hug: .
sonja74 kiitos, matka tuli enemmän kuin hyvään saumaan. parempia päiviä sinne päin myös ja plussaa metsästämään kovasti vaan :heart: :hug:

malttamaton vuosi on kyllä tuhottoman pitkä aika haaveilla ja odottaa plussaa.. :ashamed: toivotaan plussaa sinne päin kovasti :hug: :heart:

täällä kauhusta kankeena tajusin tänään että laskettuaika on sinä päivänä kun turkin matkalta tullaan kotiin. saa nähdä meneekö vahingossa ohi matkan hurmiossa vai miten käy. nyt ainakin ihan hyvällä mielellä.
ei me matkalle oltais päästy jos odottaisin viimeisilläni nyt- eikä miehen kanssa marrskuussa egyptiin.
joten jotain hyvää täytyy tässäkin asiassa olla vaikka keskenmenneen vauvan olisin moneen matkaan vaihtanut ilomielin.. :snotty:

mutta näin mennään nyt ja koitetaan eteenpäin vaan katsoa mitä elämä tuo mukanaan!!!
halauksia kaikille ja ei luovuteta vaikka kuinka pas.kaa tulisi niskaan tonni kaupalla :hug: :hug:
 
malttamaton:
ymmärrän sua 100 %!!! :hug: Hienoa, että mies on noin positiivisella tuulella, koita jaksaa siellä. Rankkaa tää on kun koko ajan koetellaan, mutta pakko uskoa että jonain päivänä tää kaikki palkitaan! :hug: :heart:
Tuosta luonnollisuuden tunteesta, niinpä!!! Meilläkin alkaa rakastelut olla aika puutavaa, yli 2 vuotta oltu vauva mielessä puuhissa ja sit kun yritetään ajoittaa ne oikeaan aikaan ni huh huh!!!
Meillekin lekuri sanoi että pari kiertoa enää clomeja ja sit hoitoon eteenpäin, tai se leikkauslääkäri laittoi lähetteitä eteenpäin hoitoihin, kutsu tulee kait syksyn päälle, toivotaan että tärppäis ennen sitä.
 
Elikkäs täällä alkoi eilen aamuyöstä nyt ne kauan kaivatut menkat :attn: Ei nää mitkää runsaat oo mut selkeetä veristä vuotoa kuitenkin (ainakin nyt näyttäs normilta)Ja runsaathan mulla ei oo enää ollu pillereiden jälkeen ollenkaan. mietinkin et puuttuuko multa tai onko joku hormoni niin matalalla nyt,että ei taho menkat alkaa ja kun alkaa niin on melko niukat.... .perus menkka olo tällähetkellä joten en oo ainakaan nyt huolissani. Selvästikkään asiat ei oo kuitenkaan kohillaan kun kierrot venyy ja menkat tekee tuloaan monta päivää. Odotan tän vuodon hiipumista ja soitan parinpäivän päästä sen lääkäri ajan,ettei verissäpäin tarvi mennä levittelemään :LOL: Seuraan tilannetta....

giia: Kovasti pahoillani olen keskenmenostasi :hug: Tai siis niistä kahdesta...toivotaan nyt kovasti että sulle ei niitä enempää koskaan tule... Voimia toipumiseen ja tervetuloa kirjottelemaan meidän pinoon :heart:

Miikkis: :hug: Ihan hyvä vaan että kerroit tosta KU mahiksesta!! Eilen olin aika paniikissa mut nyt kun noi mensut alko niin uskon että siltä osin kaikki ok. Vaikka eihän sitä ikinä tiiä...Mut seuraan että miten nää kehittyy,jos muuttuu epäilyttäväks niin sitte pikana hoitoon! saa kyllä testata minut perinpohjin kun vastaanotolle pääsen,eihän tää kaikenkaikkiaan oo kovin normaalia :x
...niin ja kiva kuulla että pinosta on ollut avuksi,en ois itekkään ikinä arvannut miten ihanaa porukkaa saadaan tänne kerättyä ja miten terapeuttista tänne kirjottaminen voi olla. Siitäkin huolimatta että jutut ei aina oo ilosia ja positiivisia,niin koen että se on osa tätä prosessia ja just tän pinon tarkotus että voi puhua myös negatiivisista tunteista ja purkaa mielipahaa... eli kiitos kaikille siitä :heart: :hug:

Miukuli,Hyvä että lääkärireissu oli onnistunut ja saat nyt apua:hug: Päivä kerrallaan...

malttamaton:Haluan uskoa että teidät vielä palkitaan ruhtinaallisesta tuosta pitkästä odotuksesta :hug: Voimia nyt oikein miljoonasti ja yritä vielä jaksaa...onneks sulla on mies tukenasi. :hug: :heart:

Pulttis,ihanaa että pääsette reissuun ja toivotaan plussaa tuliaisiks :heart:

Tinii,plussatuulia puhkun!! :heart:

Vinja,joo tää on takamuksesta tää reistaileva kierto :kieh: Yritä nyt kestää tätiä vähän aikaa ja sit otetaan täst kierrosta plussat :hug:
 
Kiitos kauniista ajatuksistanne! Vuosi on tosiaan pitkä aika, mutta sehän ei ole koko totuus kohdallani. Mehän yritimme entisen mieheni kanssa yli 2 vuotta ilman tulosta ja erosimme juuri tässä vaiheessa, siis minusta tuntui vaan helpommalta luovuttaa niin lapsenteossa ja samalla koko parisuhteessa. Entinen mies ei todellakaan ollut samalta planeetalta tämän nykyisen kanssa. Ja nythän yritystä on ollut 3/2006 asti eli taas se 1,5 vuotta. Olen siis viettänyt elämässäni yhteensä yli 3,5 vuotta joka kuukausi odottaen ja pettyen. Onnien onni on nykyinen mieheni, jota parempaa ei voi olla =)
 
Helteistä keksiviikkoa!
giia: tervetuloa mukaan ja voimia sinne! toivotaan että sun tapauksessa kolmas kerta toden sanoo ja saat sen vauvan seuraavaksi syliin!

miukuli: hyvä että haet apua. itse sain kaavinnasta viikon sairaslomaa ja lääkäri sanoi heti, että jos vähääkään tuntuu siltä niin kirjoitetaan sitten lisää. Mutta mulla alkoi siitä kesäloma, joten sain kunnon kolmen viikon breikin töistä. Ja sitä todellakin tarvitsin! Olisi tuntunut ihan järjettömältä mennä töihin ja palata normaaliin arkeen ja jatkaa niinkuin mitään ei olis tapahtunut. Ja puhuminen oli ja on edelleen parasta lääkettä, ja nyt jälkikäteen katsoen myös AIKA. Siihen kivunlievitykseen ei auta mikään muu kuin aika. Tulee hyviä hetkiä ja sitten tulee niitä synkkiä hetkiä. Mutta niin sen kuuluukin mennä. Haleja sulle!

Pulttis: ihana kuulla että olet taas hyvillä mielin.. Ja vaikka YLEENSÄ naiset on aina oikeassa, niin nyt kyllä toivon totisesti että tällä kertaa se väittämä kumoutuu ja sun mies on oikeassa :LOL:

Repa: JABADABADUUUU!!! Congrats, girl! Kp 1 voi olla joskus myös lottovoitto. Tästä kierrosta se sitten onnistuu ! :flower:

Malttamaton: voi kuinka pitkä aika se vuosi on.. voimia sinne ja toivotaan että et enää kauaa joudu odottamaan!

Miukuli, Stoppis ja Sonja: teillä kaikilla taisi olla se edesmennyt laskettu aika tammikuussa.. Mulla olisi ollut 7.1. Käytiin miehen kanssa viikonloppuna asuntomessuilla ja siellä oli paljon isomahaisia naisia.. Tuli
tippa linssiin koska munkin olisi pitänyt olla siellä vauvamasun kanssa :'( Nythän se olisi jo kunnolla näkynyt.. huh, välillä ottaa itelläkin takapakkia tää toipuminen ja tulee niitä synkkiä masis-päiviä.

Tein sen positiivisen ovis-testin maanantaina ja kiitos vinkeistä - otin ja kellistin miehen samaisena iltana :D Kolmas päivä putkeen kun mä olen ollut varsinainen lady domina. Haha, siinä oli mies kerrankin mielissään! Koska kyllähän meilläkin seksielämä meni pelkkään "vauvantekemiseen" . Yli vuosi yritettiin ja sitten tuli tuo km. Aluksi tuntui niin lohduttoman toivottomalta, ettei jaksa aloittaa alusta sitä yrittämistä. Mutta oman mielenterveyden takia täytyy nyt ottaa löysin rantein ja jos ei tee joskus mieli, niin sitten ei väkisin. Ei mitään jokakuukausittaista väkipakkoseksiä. Nyt oli vaan jännä juttu kun mun teki oviksen mieli oikeesti ihan hirveesti mieli! Eipä oo sellaistakaan järjetöntä himotusta aikaisemmin ollut :p

Hassu juttu kyllä tää jatkuva odottaminen.. Ensin odottaa hulluna että tapahtuis ovulaatio ja nyt kun se on ohi, niin alkaa jännätä että alkaako ne menkat kahden viikon päästä vai ei. Ja löytää itsensä aina surffaamasta ja etsimässä netistä tietoa juurikin aina siitä
tilasta missä itse sillä hetkellä on. Esim. maanantaina hain kaikkea ovikseen liittyvää ja nyt yllätän itseni etsimästä "ensimmäiset raskausoireet"tms. aihepiiristä tietoa. Mies naureskelee mun surffailuille ja kyllä sitä kieltämättä itsekin vähän naurattaa -
tämä sama kun on käyty NIIN monta kertaa läpi että luulisi sen kaiken tiedon olevan jo tuolla omalla kovalevyllä :LOL:

Ai niin, hyvää matkaa Pulttikselle jos ei kuulla sitä ennen. Tajusin muuten, että olen itsekin Kreikan auringon alla kun tädin pitäisi kolkutella hotellihuoneen ovella. Toivottavasti sillä on lippu Timbuktun koneeseen ja lentää Kreikan saariston yli, korkealta ja kovaa :kieh:

Helteisiä plussatuulia puhallellen kaikille :whistle:
 
(.) kauheita mahakramppeja ja tuntuu koko ajan et kohta holahtaa verta mutta vielä ei ole mitään tullu,selkä on myös tosi kipee joten tuskin tämäkään pieni jaksaa loppuun asti :'( ja kaikki vaan sen yhden kiireisen kaaharin vuoksi joka ei voinut odottaa sitä 1min vaan päätti ohittaa rekan heti...karkas viel paikalta.

Soitin äippäpolille näistä kivuista ja kyselin et jos vuoto alkaa niin jälkijuttuja ei kuulemma tarvita kun kuitenkin menkat vasta pitäis alkaa,eivätkä ole myöhässä.

Uusille :hug: ja tervetuloa mukaan ja kenellä ajankohtaista niin ++++++++++++++ :whistle: kovasti teille puhaltelen,en jaksa nyt tämän enempää kommentoida,anteeksi :ashamed:
 
Kiitos Emik eipä kyllä mielessä ollu kun reissuun lähin että tällästen kokemusten kanssa joutuu sitten elämään.Olotila on aika luovuttanut,odotan vaan sitä vuotoa kun olen ihan varma että se sieltä tulee... :'(
 
Äitee Voimia sinulle sinne. Tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta jos tuommoisten edesvastuuttomien p.skapäiden takia joutuisit taas keskenmenon kokemaan! Toivotaan kuitenkin, että pikkuinen on tosi taistelija ja pitää tiukasti kiinni!

Repa Hienoa, että ne menkat viimeinkin alkoi. Melkoista kidutusta odottaa päivätolkulla. Jospa lääkäri löytäisi jotain apua asiaan jatkossa. Eihan tuommoinen ihan normaalia ole.

Giia Olen todella pahollani. :hug: Tervetuloa kuitenkin joukkoon.

Pulttis jaEmik Hauskaa lomaa! Toiset täällä aloittelee loman jälkeen töitä. :(

Malttamaton En voi kuvitellakaan miltä sinusta tuntuu! Paljon voimia sinulle!

Täällä vietetty kiva aurinkoinen rantapäivä lasten kanssa. Lapset uineet sydämensä kyllyydestä, syöty eväitä ja jäätelöä. Kerrassaan hieno päivä! Minulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita, mutta toivossa on hyvä elää... vielä viikko.
 
Hui, olipas tullut tekstiä paljon! Niin monella on nyt paha mieli.... Heille lämmin :hug: ja samassa veneessä ollaan, täällä ollaan myös aika maassa :ashamed:

Yltyi sitten se alamahakipu eilen illalla niin järkyttäväksi että yö meni valvoen. Aamulla menin sairaalaan, ja sain lähetteen Keskussairaalaan gynelle. Kipu oli jatkuvaa vasemmalla munasarjoissa, ja välillä kamalia vihlaisuja häpyluuhun ja oikealle munasarjoihin. Labrat ok, raskaustesti nega, pissa puhdas. Ultrasivat mut kahdesti, eka tavallinen gyne-lääkäri ja sitten vielä erikoislääkäri, ja kaikki näytti ookoolta.

Kysyin voiko tämä vain enteillä tulevia menkkoja, että mahakipua on melkein 3 viikkoa ennen niiden alkamista, että jos kehoni on vain synnytyksestä vielä sekaisin, niin erikoislääkäri sanoi ettei hän usko siihen. Kuulemma kun yhdet menkat tulee synnytyksen jälkeen, niin sen jälkeen kohtu ei enää edes muista että siellä on joskus ollut elämää.

Uskomatonta :headwall: On niin ärsyttävää kun syytä ei löydy, ja silti olen niin kamalan kipeä. No nyt pysyn pystyssä, eilinen ilta ja viime yö oli aivan painajasmaista särkyä että... Mies olisi mua lähtenyt kiikuttamaan 60km:n päähän päivystykseen yöllä jos olisin antanut periksi, mutta sitten hänen yöunensa olis jääny väliin, ja hänen piti olla aamulla virkeänä töissä :headwall:

Olisin ollut tietysti ikionnellinen jos lääkärit olisivat ultratessaan löytäneet alkion vatsastani, silloin tietäisin syyn tähän kipuun. Tai siitäkin olisin ollut ikionnellinen jos he olisivat sanoneet että kivut johtuvat tulevista menkoista. Mutta nyt vain kaikki on tuolla alapäässä kunnossa, ja silti olen kipee :headwall: :headwall: :headwall:

Missä kierron vaiheessa verikokeissa näkyy raskaushormonia?

Ja missä raskauden vaiheessa raskaus näkyy ultrassa?

Viisaammat, kertokaa :ashamed: Mulla tänään siis kp 26, eikä hajuakaan minkä pituinen kierto on nykyään....

Tämä kipu on samanlaista kuin alkuraskaudessa, paitsi tämä vain on jatkuvaa. En millään usko että olisin raskaana näin helposti taas, mutta oireet viittaavat jokseenkin siihen. Toki voi olla mahdollista että mulla on joku häikkä paksussa suolessa, tms.... Mutta muuten olen kyllä voinut normaalisti.

Giia :hug: sinulle ja osanotto :'( Tervetuloa!! :heart:
 
Juuh, vähän on alakulo ollut kylässä, mutta jospas se tästä taas... Oon kyllä lueskellut kaikki jutut täällä, mutta ei jotenkin pysy päässä, joten pyydän anteeksi kaikilta kenet unohdan :hug:

Miukuli hyvä että kohdalle osui järkevä lääkäri ja sait lisää toipumisaikaa! Jaksuja :hug:

Giia :hug: ikävää että olet keskenmenon joutunut kahteen kertaan kokemaan :( Tervetuloa joukkoon, täällä on ihania ihmisiä (itsekin aika hiljattain tänne eksyneenä voin sanoa)!

Äitee :'( Tuo on kyllä niin väärin, jos toisen ajattelemattomuutta saat taas kokea menetyksen! Voimia ja toivoa teille! :hug:

Pelottaa kuulostaapa hurjalta tuo kipuilu! Ja inhottavaa ettei mitään syytä löydetty :( Voimia sullekin, toivottavasti pian helpottaisi! :hug:

Repa hyvä että edes täti löytyi, vaikka harvemmin siitä on iloinen
;)

malttamaton :hug: kyllä teillä on ollut pitkä taival, en voi edes kuvitella... voimia toivotan, ei kai siinä voi kuin uskoa ja toivoa, ja minä ainakin uskon, että vielä teillekin se onnen päivä koittaa, kun oman nyyttinne saatte :heart:

Minä-minä-osasto: tosiaan vähän apatiaa ollut liikenteessä, mutta pientä kirkastumista havaittavissa ja yritän hakea muutamaa työpaikkaa. Ehkä taas mennään vaihteeksi ylöspäin :) Eilen tuli saunaan mennessä tisseihin sellainen tunne kun maitoa lähtee herumaan ja niinpähän vaan pienet tipat kirkasta ilmestyi nänninpäihin :headwall: Joo turha varmaan odottaa mitään kuukautisten alkua jos prkl maidotkin tursuaa |O Ja 2 viikkoa keskeytyksestä. No toivotaan että se jäis siihen. Maanantaiksi sain jäkitarkastus-ajan. Soittelin siis perhesuunnitteluneuvolaan, kun osastolla käskivät, niin eihän ne mitään sinne huolineet, vaan omalääkärille. Rupesin vaan tässä miettimään, että minkähänlainen tarkastus mahtaa olla tk-lääkärillä... liekö yhtä tyhjän kanssa... ultrausta varmaan turha toivoa jne. :headwall:

:LOL: Huomaatteko, en ole nyt alakuloinen vaan kärttyinen :LOL: voi jestas, tää lähtee nyt saunaan :wave:
 
Iltaa!

Mun vauva etsii tuolla unta ja päiväkin hurahti kamalalla vauhdilla iltaan! Nyt saa pari tuntia "omaa aikaa", ei olisi musta yh:ksi kun aika pitkät työpäivät on yksin vastata kodista ja lapsesta. Paljon tekee se muutama tuntikin illassa ja tunnin verran aamussa, mitä mies yleensä arkisin kotona on. On siis nyt huomiseen iltaan asti työreissulla ja eilen aamulla lähti.

Mulla alkaa mieli olemaan aika hyvä JOS en ajattele sellaisia asioita kuten, mitäs jos me ei saataisikaan enää ikinä lasta tai saankoha pukea enää ikinä vauvalle noita säästettyjä vauvan vaatteita jne. Olin nuorena srk:n touhuissa mukana, mutta aikuisuuden alkaessa ne touhut jäivät. Vuosi sitten ostin sen "Tilkkutäkki" cd:n, jossa on hengellisiä lauluja ja äsken kuuntelin niitä pojan kanssa ja kyllä täytyy sanoa, että kaippa se pieni kristitty elää minussa vieläkin jossain kun kovin tuli rauhallinen olo ja tajusin, että nämä lapsiasiatkin hyvin pitkälti on korkeamman tahon käsissä, mikäli sellaiseen uskoo. Eli turhaa kai sitä on edes yrittää uskoa voivansa itse määrätä lasten hankinta ajankohdan kun se ei mene niin (paitsi toisilla toki menee :headwall: )

Nyt taidan siirtyä telkkarin ääreen samalla silittäen pojan vaatteita. :D
 
Viuhtis :hug:

Mullakin tulee aika kamala olo kun näkee masuja, nyt olis enää kuukausi laskettuun aikaan... Voi kun olisin voinut odottaa loppuun asti ja oltais saatu poika kotiin asti :'( kävin tänään ostamassa lyhdyn pojan haudalle. Mustaa tai valkoista en halunnut, löysin etsimäni eli vaaleansinisen... Vielä sitä ei voi haudalle viedä kun ei kesäaikaan saa kynttilöitä siellä polttaa. Jotain haluaisin sinne istuttaa, mutta en tiedä kasveista yhtään mitään :ashamed:
edelliset lasketut ajat ois olleet helmikuussa ja toukokuussa... :(

On kyllä sitten omituiset menkat, eilen illalla näyttivät loppuneen mutta nyt taas näyttää jollain tapaa jatkuvan :headwall: sais loppua jo, nyt kp 11-8... Riippuu siis siitä mistä lasken alkaneeksi :xmas:
 

Yhteistyössä