Koen tulleeni huijatuksi :( (puhelinmyynti)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vitafin-uhri minäkin
Voin omasta erittäin epämiellyttävästä kokemuksesta kertoa ja valistaa kaikkia lukijoita, että ÄLKÄÄ KOSKAAN TILATKO MITÄÄN VITAFINILTA!!!! Vaikka elämäntilanteet voivat äkisti muuttua, tilausta et saa keskeyttää tai lopettaa ennenkuin olet maksanut 13 kuukautta näitä "nappeja". Itse tilasin näitä vuoden sopimuksella, sitten jäin työttömäksi ja sairastuin. Soitin, kirjoitin toimistusjohtajalle, kuluttaja-asiamies/lakimies oli yhteydessä firmaan sekä myös oli puhelinyhteydessä itse vähä-äly-toimitusjohtajaan...ei apua! Lakimies sanoi, että onpa vaikea tapaus... Lääkärintodistuksella voisin saada tilauksen lopetettua, mutta minähän en tollaselle kuppaselle firmalle rupea nöyristelemään, olen sitä mieltä, että lääkäreillä on todella paljon tärkeämpää tekemistä kuin kirjoitella jollekin vitun pakkomyyntifirman vähä-älylle todistuksia ja sitäpaitsi minulla oli myös taloudelliset ongelmat tässä mukana jäätyäni työttömäksi, kolmen lapsen äiti kun olen. Ei kuulu empaattisuus tämän puljun käytäntöön...
 
"Heiska"
Älkää hyvät ihmiset maksako laskua, vaikka kuinka uhkailevat. Ottakaa yhteys kuntanne / kaupunkinne
kuluttajaneuvontaan. Saatte ohjeet. Tuotteilla on palautusoikeus 14 pv postimyynnissä.
Jos ette ole tehneet kirjallista sopimusta (allekirjoitettua ) voitte lopettaa milloin tahansa.
Oikeuaputoimisto auttaa myös, jos yrittävät painostaa.
Meillekin lähetettiin paketteja, vaikka ei tilattu ja puhelin lyötiin korvaan kiinni.
Oli vielä nimessä virhe. Emme maksa, emme palauta pillereitä. Lähettävät kirjeessä, jossa ei tule vastaanottajan kuittausta. Voitte sanoa, että ei ole koskaan vastaanotettu. Jos tulee pakettina, älkää lunastako. Nämä ovat ammattimaisia huijareita. Viekää asia vaikka oikeuteen.
He ovat taatusti heikoilla. Lisäksi heistä on niin paljon reklamaatioita, että luvuissa ei pysy perillä.
Koko homma perustuu asiakkaiden huijaamiseen.
 
"vierailija"
Onko kukaan koskaan kysynyt vitamiinien raaka-aineiden alkuperämaata apteekista.ONko kukaan koskaan katsonut onko niissä avainlippumerkkiä(varmistaa että tuote tehty suomessa ja suomalaisista raaka-aineista),merkkiä ei muuten saa ihan kuka tahansa vaan pitää anoa valtiolta jos on suomallaiset raaka-aineet.Leiras ja orion pharma tuo raaka.aineet ulkomailta.Esim:vitapro:norjasta ja muut tanskasta.Tsekatkaa ne ensin kun syytätte firmoja
 

Yhteistyössä