kohta 2.v kengänkoko 24. jättijalka???

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Meilläkin asuu kaksi jättijalkaa :D Tai ainakin kaikki aina kauhistelee lasten kenkien kokoa, tyttö elokuussa 5v ja jalka 29, poika 7v jalka 32. Jännä vaan, kun meillä vanhemmilla ei mitkään isot jalat oo, mulla 36 ja isällään 41-42.
Mulla on 4,5veellä pojalla kenkät koko 30 :D On kyllä muutenkin isohko (120cm pitkä). 3veellä taas kenkäkoko 25 ja pituutta 95cm..... NIin ne lapset ovat erikokoisia :)
Onkos teille kauhisteltu sitä? Mua rupee välillä nyppimään ku jokaisen tarvii tulla päivittelemään, että onpas isot jalat yms.
En muista, että olisi kauhisteltu pojan jalan kokoa. Kaikki kauhsitelevat aina oikein urakalla hänen pituutta, joten ei kukaan huomaa katsoa jalkoja :D
 
.
meillä poika 2 v 1 kk. kesäkengät kokoa 26 ja 27. harmittaa kun näissä koissa ei läydy enää juurikaan pienten lasten kenkiä, pelkkiä lenkkareita vaan. ja me vanhemmat ollaan pienijalkaisia, poika ei. muuten poika ei mikään jättiläinen. pituus hieman yläkäyrillä, paino reilusti alle.
 
ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Sellanen mono kun munkin pojalla :D 2v 24 ja nyt 2,5v kesäkengät kokoa 25. Mut ei vielä mikään jätti kun esim kaverin samanikäsellä oli 2v koko 27 :whistle:
Meillä myös koko 27, joskus jopa 28 jos pieni malli 2-vuotiaalla ollu käytössä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Meilläkin asuu kaksi jättijalkaa :D Tai ainakin kaikki aina kauhistelee lasten kenkien kokoa, tyttö elokuussa 5v ja jalka 29, poika 7v jalka 32. Jännä vaan, kun meillä vanhemmilla ei mitkään isot jalat oo, mulla 36 ja isällään 41-42.
Ihan normaalejahan nuo ovat. Omalla pojalla on tuo koko 29 ja ikää vähän vaille 5 v. Saman kokoiset ovat kaikkien saman ikäisten poikien jalat. Kaverillansa elokuussa 6 v on kengän koko 32-33.
 
mie
Meillä esikoisella (tyttö) oli 2v kesällä jalankoko 24. Nyt sitten kuopuksella (tyttö myös) jalan koko on 22 samanikäisenä. Ja ihan OT, ottaa kyllä aika paljon päähän, kun tuolla olisi kauhea määrä hyväkuntoisia kesäkenkiä, jotka ei nyt sitten mene tuolle kuopukselle, pöh.
 
TilkkuTyttö
Eikös tuo ole aika normijalka?
Esikoisella oli juuri ton ikäsenä saman kokonen. Nyt 5v ja koko 30-31. Kuopus 1.4v ja mono on 23.
Mulla oli lapsena aina iso jalka muihin tyttöihin verrattuna ja muistan että kenkäkauppias aina sanoi että se tarkottaa sitä että musta tulee pitkä nainen. Aika pitkäksi kasvoinkin.
 

Yhteistyössä