KOKEMUKSIA NETANTTILASTA? tuote viallinen =(

Onko kellää kokemusta et tilannu ja esim joku osa puuttunu, kui kaua menee a mite yleesäkki homma toiminu?

mua suoraan sanottuna VIT***a ku tilasin sen autosängyn, mis se varavuodekki siin, ni niist sivulevyist puuttu ne kiskot mihi laitetaa sellaset rautatangot poikkipuiksi ja niide päälle se sänkylevy!! niit ei ole tuotelistassa, kun ne ei ole erillis osa, vaan PITI olla kii niis sivulevyis!!!

lupasin pojalle et ku tulee kotii (oli viikonloppua isällään ) et on valmis.. no viikonloppu oli hieman harmillisesti menny ja ny toi sänky ku ei ollu valmis, ni se oli pojalle pettymys :/

mä tiiän oon vähä herkkis asioihi jotka liittyy mun lapsiin, mut ku pojal ollu täs vähä rankka jakso ni ajattelin et piristäs, mut toisin kävi! tekis mieli vaatii ku aamul soitan, et laittakoot uudet ne sivulevyt johonki matkahuoltoo esim et ne ois illal viimestää tääl ja kohtuu kiva lahjakortti vaik heille!!

mut aamul sen näkee, mut siis onko kellää kokemusta ja et oiskoha toi mahollist sanoo et tekisivät nui? siis et ois jo illal.. 40e pakolline kotiinkuljetuski tolle sängylle, ni mulle iha sama jos joudun ne sivut hakee ja vien nuo esim sinne matkahuoltoon, mut haluun ne huomena!!
 
No erehdyksiä sattuu ja tuskin se pojan elämää pilaa vaikkei juuri nyt sänkyä saanutkaan valmiina =) Me kerra tilattiin crosstrainer ja siin ol ne piuhat katki, eli ei se vastus siin toiminu. Sit ne haki sen ja koko vaihtoprosessissa (ku toivat sit uuden) meni 1,5kk... Saatiin sit 40? hinnasta pois ku tarpeeks valitettiin huonosta palvelusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Mulla Anttilan kanssa toiminu helposti ja nopeasti ongelmatilanteet, kaikki kaks, toisin kuin esim Ellos yms..
toivottavasti meil kävis näi myös.. ei muute mut ku oli just tää viikonloppu ja sai katella niit osia pojan huonees ja miettii ja kirota...

no mun tuuria tää on, et jos tää "tuuri" jatkuu huomenaki ni tää menee tosi monimutkaseksi tai sit poika alkaa nukkuu reunattomassa lisävuotees..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No erehdyksiä sattuu ja tuskin se pojan elämää pilaa vaikkei juuri nyt sänkyä saanutkaan valmiina =) Me kerra tilattiin crosstrainer ja siin ol ne piuhat katki, eli ei se vastus siin toiminu. Sit ne haki sen ja koko vaihtoprosessissa (ku toivat sit uuden) meni 1,5kk... Saatiin sit 40? hinnasta pois ku tarpeeks valitettiin huonosta palvelusta.
tän on tosiaa oltava jo tehdas vika, ku niiden piti olla niin ku jo kii niis levyis, kuvas näytti niin, eikä niit ollu eritelty siin tarvikelistas niin ku oli kaikki muut osat,,, mut mä en rupee oottaa 1,5kk et saan pojan huoneen takas käyttöö, ku mihinkää saa nuita osia, enkä tod rupee pakkailee tota taas ilman et saan 50% alennusta!!! ku 2, joo pitkää, mut silti aika kapeeta reunaa pitäs va vaihtaa toisiin, mis ois ne kiskot.. hakekoo nuo pois ja mulle uudet vaa, ni pääsee jatkaan.. ja me idiootit alotettii siit varavuoteesta eli se osa jo koottunaki :headwall:

ei, kyl tiiän ei maailma tähä kaadu.. mut pojal hieman ollu masennuksen poikasta ja ajattelin piristää..
 
En mä kyl usko, et niin kovaa alennusta saisit. Eikä kyl ole mun mielestä tarvekaan. Erehdyksiä kummiski sattuu ja jos he sen korvaavat säädyllisessä ajassa niin asiahan on ok. Meillä meni vain yllättävän kauan siin asian korjaamises. Ja kyl meillä ne haki ihan sen trainerin pois ja sit toivat yks pvä uuden. Siin se aika menikin ku eka siinki kesti enne ko ne hakivat sen. Mut etteköhän te sen sängyn jossai vaihees sit saa ja poika tykkää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
En mä kyl usko, et niin kovaa alennusta saisit. Eikä kyl ole mun mielestä tarvekaan. Erehdyksiä kummiski sattuu ja jos he sen korvaavat säädyllisessä ajassa niin asiahan on ok. Meillä meni vain yllättävän kauan siin asian korjaamises. Ja kyl meillä ne haki ihan sen trainerin pois ja sit toivat yks pvä uuden. Siin se aika menikin ku eka siinki kesti enne ko ne hakivat sen. Mut etteköhän te sen sängyn jossai vaihees sit saa ja poika tykkää :)
se oli läppä toi 50% :xmas: siis vaan pointtina se et en varmaa haluu alkaa purkaa ja pakkaa tota, on iha tarpeeksi osia siin et ei ei ei.. et jos onnais ja ne ottas noi sivut takas ja mä saisin kiskolliset tilalle..

joo siis iha vitsil laitoin ku nuit osia ja ruuvia ja muuvvia nii paljo et ei ei ois mun hermoil tota pakkaa kokonaisuudessaa takas... en mä semmost mitää ootakka, en unissanikaa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu :D olit vaa nii kiihtynees mielentilas, et en tienny varmaks vitsailetko :D
mä oon iha sekasi ollu koko viikonlopun ku ei MIKÄÄ oo onnistunu ja poikaki ollu allapäin ja toi sänky ja kaikki.. koko maailman oon kironnu.. jospa aamul ois paremmin... :xmas:
 

Yhteistyössä