Koko viikko ollut p*skaa, nyt juon.

Kolari
Tappelua
Paniikkikohtaus lähempänä kuin mooooneeeen vuoteen
Töitä niin paljon kun kerkeän tekemään, mies sanoo että on ylpeä kun jaksan vääntää niin paljon, mutta ei tue muuten mitenkään.

Valkoviini + De Kuyper sour apple + Sprite.
 
No en kyllä oikeestaan ikinä ennen oo juonu pahaan mieleen... Nyt puhdas v*tutus, ahdistus, turhautuminen, tylsyys syynä.

Analysoin juurikin kaksi sekuntia sitten, että tekee niin hitosti mieli olla humalassa koska viikonloppukin menee taas kokonaan töissä = ei mitään vapaapäiviä kohta kolmeen viikkoon. Ah, nyt keskityn itseeni ja oloihini. Palstajutut on alkaneet jo hymyilyttää!
 
Yksh khännine äittthi
Heippa Titi-Uu! Mäkin täällä nappailen sidukkaa, joskaan en v*tutuksen lieventämiseen vaan ihan viikonlopun kunniaks, joten uskallan avautua vähän: sä oot palstalaiseksi aika huippu tyyppi ja jos kehtaisin, niin pyytäisin sua joskus mun kans baariin viettään tyttöjen iltaa! Luulen, että meillä ois aika hauskaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksh khännine äittthi;24742799:
Heippa Titi-Uu! Mäkin täällä nappailen sidukkaa, joskaan en v*tutuksen lieventämiseen vaan ihan viikonlopun kunniaks, joten uskallan avautua vähän: sä oot palstalaiseksi aika huippu tyyppi ja jos kehtaisin, niin pyytäisin sua joskus mun kans baariin viettään tyttöjen iltaa! Luulen, että meillä ois aika hauskaa :D
En tiedä ootko tosissas vai trollaatko, mut ÄLÄ PALJASTA VASTAUSTA MULLE koska sun kommentti nauratti ja ilahdutti! Puss och kram!
 
"Vilukissa"
:hug:...se mikä ei tapa, vahvistaa...Juu, niin kulunut lausahdus,mutta niin tottakin!

Mulla menossa valkkaria..jaa,pullon vaihto edessä.. ja enemmän/vähemmän kettumainen viikko takana/käsiteltävänä. Nollaan todellakin viime päivien yllättävistä tilannemomentumeista rikasta viikkoa, jotta jaksan ottaa ensi viikon tuomat takuuvarmat haasteet vastaan...

Joten - skool!! *ja nostaa maljaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"Vilukissa"
Viisaat sanovat, etteiviina tuo vastauksia eikä olepulmien ratkaisja mutta...kyllä se hetkellisesti helpottaa taakan kantamista...tukan kipeytymistä ja "moraalista oloani" mietin sitten vasta huomenna...jos jaksan ;)...

Muuten - valkkari ja suklaa toimivat :p!
 
"Vilukissa"
Nyt kun vilukissa sanoit, huomaan kaipaavani suklaata. Herranjumala, miksei mulla oo suklaata??!?!
Käiks...:hug:...pattitilanne...mutta...;)..onneksi on aina huominen...darrassa on hyvä vedellä suklaata...jaa, taidanpa sitten hiukan liioitella ja romantisoida :D...mä menin tänään ihan valtavirran mukana ja mätin kaksin käsin suklaata ostoskärreihin :ashamed: :D...kaloreita ja kertyneitä kiloja mietin sitten...joskus :D!...*ja hakee toisen pullon*...
 
[QUOTE="Vilukissa";24743047]Käiks...:hug:...pattitilanne...mutta...;)..onneksi on aina huominen...darrassa on hyvä vedellä suklaata...jaa, taidanpa sitten hiukan liioitella ja romantisoida :D...mä menin tänään ihan valtavirran mukana ja mätin kaksin käsin suklaata ostoskärreihin :ashamed: :D...kaloreita ja kertyneitä kiloja mietin sitten...joskus :D!...*ja hakee toisen pullon*...[/QUOTE]
Voi ei kun tänään just päätin liittyä palstan kk-laihdutusläjään... :| Mut jäätelöä viime kuulta pitäis vielä olla! Ja eihän huomenna voi rapuloida kun töitä, töitä vaan...
((pakastimelle!!))
 
"Vilukissa"
Voi ei kun tänään just päätin liittyä palstan kk-laihdutusläjään... :| Mut jäätelöä viime kuulta pitäis vielä olla! Ja eihän huomenna voi rapuloida kun töitä, töitä vaan...
((pakastimelle!!))
Anna mennä vaan...hyvällä omallatunnolla :)! Muuten...oisko kikka kolmosta heittää, millä ilveellä saan auki korkin :snotty: ...korkkiruuvi on jossain jemma-nimisessä kätkössä :ashamed:...ja mieskin meni jo - mokoma Brutus - maaten...joten...*naps, naps :p*...jelppiväh ;)!!??
 

Yhteistyössä