Koko viikko ollut p*skaa, nyt juon.

pohjantähdenalla
Mäkin pitkästä aikaa korkkasin lonkerot kaapista, lapsia hoitaa niiden isä ja mä nautin hiljaisuudesta ja koneella surffailusta. Kippis siis! Ainut huono puoli on se,( et joko mä juon liian harvoin tai tää kulta lonkero on huonolaatusta ) et tää närästää niin pirusti. :D
 
"Vilukissa"
Ruuvaat korkkiin tavallisen ruuvin ja revit pois pihdeillä tai hohtimilla varovasti.
Tai sahaat/hakkaat koko pullon kaulan poikki.

:LOL:
Suakel..:LOL:...miusta ei taida kuitenkaan olla miksikään upseeriksi miekalla tahi muullakaan teräaseella heilumaan...taidan menää sittenkin rymistelemään alakerran viinikellariin...kukahan senkin käski sinne ALAkertaan perustaa :headwall:...:snotty:...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24743135:
Mäkin pitkästä aikaa korkkasin lonkerot kaapista, lapsia hoitaa niiden isä ja mä nautin hiljaisuudesta ja koneella surffailusta. Kippis siis! Ainut huono puoli on se,( et joko mä juon liian harvoin tai tää kulta lonkero on huonolaatusta ) et tää närästää niin pirusti. :D
Hitlerkin sanoo että kultalonkero on pahaa:
[video=youtube;Ijw6drq_PLY]http://www.youtube.com/watch?v=Ijw6drq_PLY[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja G.
Juon kanssasi :D

16h työ+koulupäiviä viikko täynnä, kodinhoito ja kaikki päälle. Seuraavalla viikolla tenttiviikko niin otetaan nyt vähän jekkua ja ville vallattomia lauantai-iltaan :)

[video=youtube;MeW0Sl0tNS8]http://www.youtube.com/watch?v=MeW0Sl0tNS8&ob=av2e[/video]
 
Jep, se on. Christina Perri pohjimmiltaan on nyyhkyä, mutta hienoa sellaista :D

Rakastan hänen tatuointejaan!! :heart: Vaikka ollaan samanikäisiä, tulee aina vanha ja kalkkis olo katellessaan hänen kuvia..

Josko yksi curacaosprite tähän väliin...
 
"Vilukissa"
...änkäydyn mukaan;)...mä löysin sen kirotun korkkiruuvin...kuka kumma käskee sitä säilytettävän viinikellarissa :D..:heaadwall:...pullo avattuna...Ankh - mitä sinä opiskelet?, jos saa kysyä ;)...
 
[QUOTE="Vilukissa";24743314]Ankh - mitä sinä opiskelet?, jos saa kysyä ;)...[/QUOTE]

Ylioppilastutkintoa työstetään, jäi 17-vuotiaana kesken ja jäi kaivelemaan :D Samanaikaisesti tosin näyttötöinä "tentin" siivoustekniikan & rikospaikkasiivouksen ammattia..
 
Ylioppilastutkintoa työstetään, jäi 17-vuotiaana kesken ja jäi kaivelemaan :D Samanaikaisesti tosin näyttötöinä "tentin" siivoustekniikan & rikospaikkasiivouksen ammattia..
Oooh, rikospaikkasiivous kuulostaa mahtavalta!

Mut josko nyt niitä huomisia töitä ajatellen nukkumaan. ^^ Tuntekaa olonne vapautuneeksi jatkaa keskustelua ja nautiskella ihanasta yöstä valveilla!
:D
 
Teen jo kalmansiivousta, raivaussiivouksia ja oksinointeja työkseni, mutta päätin haluta siitä ammatin paperillekin :D

Mua ei yhtään huvita mennä nukkumaan, vaikka pitääkin herätä 0700 toverin kanssa kirpputorille kiertelemään.. Valvooko kukaan muu enää ?
 
"Vilukissa"
Teen jo kalmansiivousta, raivaussiivouksia ja oksinointeja työkseni, mutta päätin haluta siitä ammatin paperillekin :D

Mua ei yhtään huvita mennä nukkumaan, vaikka pitääkin herätä 0700 toverin kanssa kirpputorille kiertelemään.. Valvooko kukaan muu enää ?
Mä valvon...vaikka tunnen sen niin huomenna..ei ku tänään nahoissani:headwall:...Jaiks..."kalmansiivousta"...ootko ykänny vai ootko rautahermot omaava?!
 
[QUOTE="Vilukissa";24743392]Mä valvon...vaikka tunnen sen niin huomenna..ei ku tänään nahoissani:headwall:...Jaiks..."kalmansiivousta"...ootko ykänny vai ootko rautahermot omaava?![/QUOTE]

Kyllä pakko myöntää, että jopa ateistina tulee ristinmerkkiä ja jumalaa rukoiltua kun astuu huoneistoon, jossa on tehty henkirikoksia. Yleensä meille ei kerrota, mitä on kyseisessä kohteessa tapahtunut, mutta joskus uutiset ehtii sisäisen tiedotuksen edelle. Muuten kyllä osaan jättä työt työpaikalle ja olla ajattelematta sen kummemin :/
 

Yhteistyössä