KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

töppänälle onnea matkaan :heart:

Tulin vaan toteamaan että vuoto alkoi taas..sama homma jo kolmen kierron ajan, että oviksesta on 7-8 päivää, kun vuoto alkaa.Nyt mä oikeesti luovutan.

Mä oon asiaa pyöritelly tovin päässäni, ja nyt laitan vauvahaaveet hyllylle ja nautin tästä pikkuisesta joka on vielä ihan vaava :heart:

Plussatuulia teille kaikille :heart:

Mut voi tosiaan ihan poistaa pinosta kokonaan..tuun sit joskus takas jos tulen :)

Ihanaa kesänodotusta jokaiselle!
 
Onnea Töppänä :flower:
Harhaanjohtajalle iso hali :hug:

Mulla alkoi ja loppui liuskailu siihen yhteen. Iski tosi paha flunssa ja eilen sain antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukseen. Antibiootissa oli että ei raskausaikana ja raskautta suunniteltaessa konsultoitava lääkäriä. No meidän arvauskeskuksen tohtori ei osannu sanoa juuta ei jaata, eli tämä kierto menee sit tässä huti. Meillä nuoremman odotusaikaan jouduin ottamaan vaimakkaan allergialääkkeen viikon jatkuneeseen nokkosrokkoon. Pojalla todettiin esinahkahalkio ja tuota lääkkeen vaikutusta ei tiedetä, mutta saattaa aiheuttaa sikiömuutoksia... Onneksi nyt ei tuon pahempaa, mutta en ainakaan tietoisesti halua ottaa enää mitään riskejä. Mieluummin odotan tän kierron yli!Ovis olis kaiketi tänä viikonloppuna, joten ei taida muutenkaan olla mahkuja kun ollaan koko sakki aika tautisia! :kieh:
 
Moro,
Oltiin tuossa Levillä lomalla viime viikko niin en päässyt lueskelee enkä kirjottelee.

Oireita oli jo tossa viikolla, väsytti ja oli pahaolo lähes koko ajan. Ja sit tietty, kun tultiin tänään kotiin niin piti testata ja voi hitto kaks viivaa tuli. Nyt on kyl tosi outo olo =) , toisaalta on tosi onnellinen ja toisaalta pelokas ja uskomaton. Kauan on tätä toivottu ja onhan tää hienoo.

No täytyy vielä himmailla, kun on itellä ollu erilaisia kokemuksia ja tuttavilla myös et täytyy vaan ottaa rennosti.

Tsemppiä kaikille ja plussa onnea.
 
onnea plussanneille :heart:
hali harhaanjohtajalle :hug:


kelläs se nyt oli kun oli alkanut menkat uudestaan tai tullut jotain ihme vuotoa? mulla oli tässä kierrossa sama homma. en tiedä mikä oli mutta menkoista muutama päivä niin tuli parilla wc käynnillä pyyhkiessä jotain vaaleanpunaista paperiin. tiedä sitten mitä se oli ja mistä johtui.


 
Onnea plussan saaneille :flower:

Huomena aamulla testaan clearbluen digitaalisella ja jos se nyt kertoo "ei raskaana" niin laitan valituksia menemään, apteekin oma testi ja r.keijun liuskatestit antanut haamuja tähän mennessä... :kieh: huonoa oloa on ajoittain ja näin päin pois,mut jotenkin en usko yhtään plussaan koska ei oo testiviivat tummuneet tähän mennessä ollenkaan. Huomena olis sit vissiin dpo17 ja kp:t jo ihan tarpeeks
 
Voi tuhannesti onnea plussanneille ja niitä tehokkaimpia jarrusukkia paketillinen :)

Täällä ei ole nyt kahteen päivään ollut niin selvää pahaa oloa kuin aiemmin, mutta menkkamaisia kipuja kyllä riittää. Tänään olen käynyt vähän väliä vessassa, kun tuntuu että menkat alkaa. Saa nähdä, perjantaina pitäis tätin tulla kylään, eli jänniä hetkiä elellään. Keskiviikkona ajattelin testata tai jos en millään malta odottaa, niin ehkä tiistaina. Ainakin Clearbluen ohjeiden mukaan voi testata jo neljä päivää ennen, joten voishan tuota kokeilla.

Mies vähän "järkyttyi", kun kerroin tänään näistä oireistani. Tyypilliseen tapaansa, alkoi miettiä, että onkohan se kolme kuitenkin liikaa. Voi muista kuulostaa aika pahalta, mutta olen niiiiin tottunut näihin mielenmuutteluihin, että en jaksa paljon stressata. Sama tilanne on ollut muidenkin lasten kohdalla, asunnon hankinnassa, autonvaihdossa jne. Hieman rasittavaa, mutta niin tyypillistä hänelle. Itsepä aloitti koko vauvakeskustelun, joten tämän päivän kommentit menkööt nyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Kilahdan vasta myöhemmin :LOL:
 
ei voi uskoa todeksi :eek: clearbluen digitesti näytti "raskaana" :eek: mä niin olin varma että siihen ei tuollasta vastausta tuu. Hiukan kuitenkin epäilyttää kun tullut niitä haamuja jo ensimmäinen 6pvä sitten että mahtaako sielä kuitenkaan ketään kehittyä. Huomena soitan neuvolaan ja aattelin et pyydän sen r.testin verestä noiden haamujen takia, että näkee vähän onko hormoni niin korkeella kun pitäis... Miehen herätin ja hän ei oikein usko asiaan vielä :/ sano, että kun ne testit on näytellyt tähänkin mennessä mitä sattuu... Hänelle km oli pahempi paikka kun minulle. Saapi nähdä
 
SUNNUNTAI 8.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 58/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 54/??...............................yk 1
Keffeli.....................................kp 48/32-37.........................yk 4
TaikaWiitta.............................kp 39/27-30.........................yk ??
Neppi.....................................kp 26/28-??..........................yk 1
Orwokki..................................kp 25/35..............................yk 11
Dora2010...............................kp 25/29-??..........................yk 8
Lasihelmi................................kp 23/30...............................yk 16
commander77........................kp 23/28...............................yk 1
nahar.....................................kp 22/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 21/29-36..........................yk 3
kekkis....................................kp 21/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 21/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 20/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 19/28.................................yk 6
höperö75...............................kp 18/28.................................yk 22
smesmira...............................kp 18/??..................................yk 1
mussu81................................kp 15/29.................................yk 5
miisuliisa................................kp 14/33................................ yk 2
Tarkse...................................kp 11/29-32............................yk 5
tääl taas................................kp 9/20-26..............................yk 7
smurffiina84...........................kp 8/30...................................yk 1
Frutti......................................kp 8/27...................................yk 9
PoitsujenÄippä......................kp 6/27....................................yk 2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk





Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
keffeli kyllä tuo nyt varmaan silti tarkoittaa että raskaana olet!!! :hug:
miisuliisa: Mullahan oli joo tuli ruskeaa limavuotoa kylläkin jo oviksesta kolmepäivää ja pari päivää tuli vähän siteeseen ja pyyhittäessä sekä myös vaaleanpunaista jutskaa, en kans tie mitä oli. Ei oo ennen ollut tollasii väli juttui. Toisaalta mä synnytin joulukuussa että voi kiertokin olla sekaisin vielä? Mulla oli ekat menkat 27.2 ja oli todella niukat ja sen jälkeen 25.3 ja oli jo normaalit ja nyt täs väli tämä ihme vuoto. Oispa se jotain kiinnittymistä ollut. Hieman myös jomotti menkkamaisesti. Mut enpä usko kumminkaan kiinnittymisvuotoon, kun sanovat että viikko menis ovulaatiosta että semmonen ois mahollistakaan...
 
smesmira: Olisko sulla eka ovulaatio? tai siis oletko varmasti ovuloinut noina kahtena aijempana kertana? Jos tää oli eka ovis niin jos putket vähän tukossa. Mulla ehti olla 2 vuodot ja sit sama juttu ku sulla. Tajusin sit että oli ovulaatio ja silloinkin voi tulla vähän jotain tuhrua...

Keffeli: En vielä siirtäny sua plussanneisiin ennen kun näytät vihreää valoa! Mutta onnea, koska ei tuossa kyllä epäilylle mun mielestä jää varaa!

Harhaanjohtajalle :hug:
 
onnea keffelillekkin kovasti! eiköhän tuo sitä meinaa että masussa matkustaja on :heart:

johan täälä nyt rupesi plussia ropisemaan oikeen kunnolla :heart:
itsellä ovis pitäisi ensiviikolla olla tuloillaan ja nyt jo jotenkin stressi päällä siitä että tärppääkö vaiko ei ja kalenterissa kauheat laskelmat ja suunitelmat panopäiville :LOL:


osaako kukaan sanoa tuosta oviksen tikuttelusta koska se kannattaisi aloittaa kun kierto on 33 kun tuntuu että se tulee vähän joka kierrossa eriin aikaan. aloittaisko tiistaina kp 16 vai koska?

 
Liitynpä minäkin mukaan tähän ketjuun :)
Kolmas lapsukainen (mulle siis kolmas, miehelle eka) olis toiveissa. Perheessä on entuudestaan pojat 6v ja 4,5v.

Kierukka lähti helmikuussa, ei tarinut poistella, putos ihan omia aikojaan :/ Ja nyt yksi kierto ollut sen jälkeen. Ajateltiin, et vauva saa tulla, kun on tullakseen, mutta täällä mä pyörin joka päivä ja tiedän tasan, millon on ovis ja mikä ois hyvä tärppipäivä jne. Et se siitä stressittömästä yrityksestä ;)

Nyt on menossa kp 15/34 ja ovis oli eilen. Mä odotin taas monen päivän oviskipuiluja ja limoja, mutta nyt ne kestikin vaan kaksi päivää. Tänään aamulla oli kivut ja limat loppuneet kuin seinään. Muistaakseni torstaina sekstailtiin viimeksi. Saa nähdä nyt, et onko ees mahdollisuuksia tärppiin...

Onko teillä muilla oviksen aikaan tosi kovat kivut etenkin kohdunsuulla? Mulla on ekan synnytyksen jälkeen ollut aina niin. Ei tulis kyllä mieleenkään harrastaa seksiä just oviksen aikaan, kun pelkkä tuolille istahtaminen sattuu kohtuun ihan sairaasti, saati sit jos sinne ihan osuis jotain... Että yritä tässä nyt sitten tulla raskaaksi... :/ Mut positiivista on ainakin, että ovis ei todellakaan mene huomaamatta ohi :D

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä muille!!!!!
 
Kyllä mä taidan uskoa siihen tärppiin..ollut niin huonoa oloa tänään koko päivän aaltoillen..

Kääk, täälä tuo mun vielä niin vauva 2v6kk on ekan päivän kokonaan ilman tuttia ollut.. Ihan hyvin on ollut siis tutti vaan nukkuessa nyt jo hetken, mutta tänään aamulla hän heräs eikä tuttia ihan oikeesti löytynyt enään mistään.. Koko päivä on ollut ihan kamalaa huutoa. Nyt hiljeni näköjään kun nostin tonne meidän sänkyyn, sieltä jos kantelis toisen omaan sänkyyn jahka nukahtaa..jos nukahtaa...
 
tässä kun marblen juttua luin niin aloin pohtimaan josko se ovis olisi tuloillaan ihan kohta mullakin kun tikkuunkin tänään sain (oli pakko testata) melkein yhtä tummat viivat. toisaalta voimakkaita kipuiluja ei nytten ole ollut vielä ja ne ylensä oviksen aikaan on..limaa kyllä olen ollut näkeninävi(olipas vaikea sana tuo näkeninävi piti oikein miettiä miten se kirjotetaan) :LOL:

onko sulla marble ylensä ovis noihin aikoihin vai vaihteleeko ajankohta? entä teillä muilla ootteko huomannut että ovis aina samaan aikaan vai vaihteleeko se?
 
keffelille ja muille plussanneille onnea! On kyllä nyt hurja tahti tällä porukalla :)

miisuliisa: eikös se ole näkevinäni...Vaikea sana tosiaan, piti minunkin ammattilaisena ihan pyöritellä sanaa suussa vähän aikaa, ennen kuin osui oikeaan :LOL:

Huomenna alkaa testiviikko, ihan huippua! Taidan kuitenkin testata jo tiistaina, ei ehkä maltti riitä odottaa yhtään pitempään...

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
mulla hermo petti ja testasin tänäaamuna, tyylipuhdas nega. ei jättänyt mitään arvailujen varaan :ashamed: miten sitä voikin olla niin pöhlö!!!

nyt siis odotellaan ja toivotaan et ne menkat alkais ettei kierto alkais taas venyyn :/
 

Yhteistyössä