KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

PÄÄSIÄISSUNNUNTAI 4.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 51/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 47/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 41/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 39/32-35..........................yk 12
Harhaanjohtaja......................kp 32/ 26-?...........................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 32/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 28/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 27/27-30..........................yk
Neppi.....................................kp 19/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 18/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 18/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 16/30.................................yk 16
commander77........................kp 16/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 15/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 14/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 14/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 14/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 13/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 12/28................................yk 6
höperö75...............................kp 11/28...............................yk 22
smesmira................................kp 11/??................................yk 1
mussu81................................kp 8/29...............................yk 5
miisuliisa................................ kp 7/33................................ yk2
Tarkse....................................kp 3/29-32..........................yk 5
tääl taas................................kp 2/20-26..........................yk 7
smurffiina84...........................kp 1/30.................................yk 1



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
...ihan liikaa herkkuja vaihteeksi syöny. vaikka ei edes oo tehny mieli, mutku.... :p
Olin tuntevinani ovikseen viittaavaa oikealla puolella muniksissa, ja pupuiltu ollan ihan kiitettävästi. Mutta laskujen mukaan jos kierto olis keskimäärin mulla se 35pvää, niin ovis olis vasta 3pvän kuluttua.
Pitäisköhän ostaa äkkiä testejä ja alkaa tikutteleen.
Saako niitä halvalla muualta ku netistä ja kuinka pian ne netin kautta tulee?? Meinaan että hyödyttääkö mun tilata tähän hätään enää ovistestejä...?
Neuvoja, anyone?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Ainakin Prismat myy Fertest(?) ovulaatiotestejä, hintaluokka 5e vissiin, mutten tiiä kuinka monta liuskaa paketissa on. Voihan noita kai koittaa? :)
Noita Fertestejä on paketissa 14 kpl, ja hinta on kyllä lähemmäs 15e..Mutta edullisia silti verrattuna apteekin tuotteisiin. Mulla ainakin hyvin näyttivät :)

Ne raskaustestit prismassa maksaa ton reilut 4e, ja nekin on näyttäneet hyvin..Ainoo että niissä saa sit hyvän viivanpaikan välillä näkyviin, joskus jopa värin kanssa..että niitä ei pidä tiirailla kovinkaan tarkkaan :D
 
Orwokille kiitos uudes pinosta :)

Uusi kuu ja uusi viikko, enää puoltoista viikkoa niin voisi koittaa tehdä testiä!!! vähän jännää, eli ainakin viikko aikaa kehittää itelleen kaikki maailman raskausoireet, itseasiassa tänään jo vähän aloittelin kuvittelemnalla aamupahoinvointia ;) ei ehkä vielä tässävaiheessa vaikka oliskin jotain kyydissä :LOL:
 
Kiitos uudesta pinosta. Täällä ollaan nyt onnessaan kun vuodot eilen alkoi. Nyt sit seuraavaksi odotellaan että vuodot loppuisi. On tämä niin ihmeellistä.

Me ei ainakaan heti aluks ruveta käyttään ovistestejä. Katsotaan sit jos ei tärppää syksyyn mennessä
 
heipsan!

Orwokille kiitokset myös täältä, uudesta pinosta :flower:

uuh,mä taidan vyöryä töihin sen verran paljon on taas tullu syöpöteltyä :p Ja arvatkaas mitä????Kyllä,täti ei oo vieläkään saapunu :D MUTTA,eipä oo mitään oireitakaan tullu,tämä siis ihme,koska oon suomen mestari keksimään/hoksaamaan kaikki oireet ;) Testin aattelin ostaa huomiselta kauppa reissulta ja sit ke testailla.Ihailtavaa maltillisuutta eikös? :LOL: Nyt siis täti sen kaks päivää myöhässä.Ajatukset jo totaalisesti jouluvauvassa :heart: että täältä rytistään kovaa ja korkealta jos täti kurvaa paikalle.

Tuossa pääsiäis syöpöttelyn lomassa tuli vaan mieleen,et jos tässä tosiaan on matkalainen kyydissä niin puntariin meno neuvolassa tulee olemaan k.a.u.h.i.s.t.u.s. :eek: tarttee heti huomenna muuttaa taas elintavat kuntoon!!!

smurffiina84tuota mäki aina nauran,eka odotetaan et vuotaa sit sitä loppua,ja sitä ettei sitä vuotoa enää tuu ja sitä plusaa...ekaa ultraa..ikuista odotusta.Tsemppiä teille!!

neppisulla loistavasti aikaa oireiden ilmaantumiseen,toivotaan parsta.

orwokkimun serkku tilas netistä noita ovis testejä ja kaks pvää siitä ku oli tilannu tikut oli postis.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille,tuuletelkaa peittoja ahkeraan ;)
 
Tuli mieleen ovistestien tilaamisesta.. mä oon raskauskeijulta tilannut ja ne on tullut seuraavana päivänä tilaamisesta. Eilen tilasin pari r.testiä, katsotaanpa koska tulee kun on nää tyhmät pyhäpäivät...
Kävin sitten apteekista hakemassa r.testin tänään :D ei ole malttia odotella postin saapumista... apteekin omaan testiin tuli joko ihan hailakka haamu tai viivan paikka ;) hope so, saa kunnon viivan kun ne postissa ne testit tulee.. muuten tulee iso harmitus :ashamed:
 
MAANANTAI 5.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 52/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 48/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 42/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 40/32-35..........................yk 12
Harhaanjohtaja......................kp 33/26-?...........................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 33/27-30..........................yk ??
Frutti......................................kp 29/27...............................yk 8
smirgel...................................kp 28/27-30..........................yk
Neppi.....................................kp 20/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 19/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 19/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 17/30.................................yk 16
commander77........................kp 17/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 16/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 15/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 15/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 15/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 14/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 13/28................................yk 6
höperö75...............................kp 12/28...............................yk 22
smesmira................................kp 12/??................................yk 1
mussu81................................kp 9/29...............................yk 5
miisuliisa................................ kp 8/33................................ yk2
Tarkse....................................kp 4/29-32..........................yk 5
tääl taas................................kp 3/20-26..........................yk 7
smurffiina84...........................kp 2/30.................................yk 1



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Jaahas täällä alkaa olla pikkuhiljaa ovistuntumaa, limanen olo ja muutenki vattaan koskee. harmi vaan et tuo ukko on huono pupuilee monta päivää peräkkäin, että saa oikeen lähtee arpoon et mikä ois paras päivä. Ke ois se kp 14 mut eipä se täst viimesestäkää ollut sillo vaan aikaisemmin, on niin harvoissa noi hommat että tietää koska kukakin saa alkuna :/ JOs saa.. No mut hmm jos sais suostuletuu tänään ja ke:D

Täälläki on vatta piukas suklaata ja lammasta, hehe. Laihduttaa pitäs joo mut mul on pahimpii noi viikonloput.. ja tälläiset pitkät viel voi voi voi. Ja muutenki ku on vauvan kaa kotona vaan niin jääkaappi on liian lähellä.
Hassuinta tässä kaikessa on se etten mä edes usko että voin enää raskautua, niin mikä shokki se sitten olisikaan jos oikeesti tuliski raskaaks, tulinhan mä kumminki viimekskii :D
 
Edelleen raskausoireet jatkuu, kuvotusta vaihtelevasti pitkin päivää, tissit on edelleen kipeät ja alavatsalla vihlontaa/paineen tunnetta ja ruokahaluttomuutta. Voi hitsi, että testauspäivään on niiiiiin pitkäaika...

Pitäis tässä tehdä töitä, mutta täällä vaan pörisen. Mulla hävis työmotivaatio aivan täysin siitä päätöksestä, että kolmas saa tulla. Olen siis ihan tosi huonossa työpaikassa ja olin päättänyt sinnitellä siihen ati, kunnes jään seuraavalle äitiyslomalle ja mahdollisimman pitkälle hoitovapaalle. Mitenkähän sitä saisi itseään niskasta kiinni ja nämä työt hoidettua kunnialla, kun kukaan ei välitä ja muut tekee työnsä miten sattuu. Alkaa oma tunnollisuus ottaa päähän, kun koskaan ei kiitetä. Nytkin teen töitä pyhäpäivänä, ihan omaa typeryyttäni. Sori vuodatus, mistähän tämäkin kumpusi...
 
Täällä ollaan... ja päivät ovat 2/27. On se ainakin mukavaa kun on tasainen kierto, vaikka ketään ei näykään. No mutta parisuhde voi paremmin, ei muuta kuin kesävauvaa toivomaan :)

Onnea plussanneille!!
 
vauvahaaveilija85: Oon huonosti palstaillu, ja en tiedä onko sulla taustalla imetyksen tai hormooniehkäisyn lopetus? Kun yk on vasta 1... Niin jos näin on, ja jos olet testaillut, niin ole kärsivällinen. Sun kierto voi olla vielä niin hakusessa. Mulla oli imetyksen jälkeen 2-3 normit kierrot, ja sit täti antoikin odottaa itseään yli 60päivää! Pari kertaa sen jälkeen myös ylittynyn 40pvän rajapyykki.

smesmira: Oi, onko miehiä jotka ei todella innostu pupuilusta aina kun sitä on tarjolla? no eiku tottakai on... Ehkä jos lähestytte niitä lemmenleikkejä vähän toiselta kantilta, eikä aina vain mahdollinen raskautuminen/raskaaksi tulemattomuus mielessä. Romantiikkaa kehiin, beibet!

Tässä vähä asiaa sivuuttavaa huumoria ja toivottavasti luo hyvää mieltä! tämä on meidän neiti 4wee:n ihan lemppari biisi!
http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A

commander77: Zemppiä! Mä ihanilen sua jos kykenet oleen duunis mikä on henkisesti raskasta. Itse olen unelma-ammatissani ja aina vaan tulee oleen ihanampaa herätä aamuisin töihin, kun työkuviot uudistuu! Rahaa ei tästä työstä kauheesti tuu, mut pidän mielekkyyttä tärkeämpänä kuin paksua tilipussia.
Voimia!

Loppuun vielä jättiplussapuuhkutukset! Ja ikiliimatarrasukkia! :whistle: :whistle: :D

http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU
 
Kiva kun tullut uusi ketju:) kiitos siitä orwokille :flower:

ehkä huomenna ehtisi lukea paremmin teidän jutut läpi. nyt siis vain omaa löpinää,toiveita ja neuvoja
mistähän moinen mahtaa johtua kun mun menkat ALKOI taas. 2 päivää oli väliä ja nyt tullut tuhruvuotoa muutamalla wc käynnillä tai oikeastaan paperiin vaaleanpunaista valkkaria.
heräsi jo pien toivon kipinä olisiko raskaus sittenkin mahdollinen vaikka nuo menkat olikin ihan suht normaalit..kaikkea muitakin oireita kun löytyy naama kukkii,väsyttää,mahaa juilii,oksetta iltaisin,lämmöt ei ole laskeneet vaan edelleen 37.2 yms..
Osaapas kerrassaan olla sterssaava tilanne ja liekö sitten siitä johtuen mennyt hormonit sekaisin.
kellään muulla menkat hormoneista johtuen mennyt noin että loputtuaan alkaakin uudelleen?
 
TIISTAI 6.4.2010

vauvahaaveilija85..................kp 53/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 49/??...............................yk 1
Keffeli....................................kp 43/32-37..........................yk 4
töppänä.................................kp 41/32-35..........................yk 12
Harhaanjohtaja......................kp 34/26-?...........................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 34/27-30..........................yk ??
smirgel...................................kp 29/27-30..........................yk
Neppi.....................................kp 21/28-??.............................yk 1
Orwokki..................................kp 20/35.................................yk 11
Dora2010...............................kp 20/29-??.............................yk 8
Lasihelmi................................kp 18/30.................................yk 16
commander77........................kp 18/28..................................yk 1
nahar.....................................kp 17/26-30..........................yk 4
Varpu30.................................kp 16/29-36............................yk 3
kekkis....................................kp 16/31-38...........................yk 3
Sssalla...................................kp 16/19-32...........................yk 11
Minttis81................................kp 15/28-38...........................yk 7
Mädchen................................kp 14/28................................yk 6
höperö75...............................kp 13/28...............................yk 22
smesmira................................kp 13/??................................yk 1
mussu81................................kp 10/29...............................yk 5
miisuliisa................................ kp 9/33................................ yk2
Tarkse....................................kp 5/29-32..........................yk 5
tääl taas................................kp 4/20-26..........................yk 7
smurffiina84...........................kp 3/30.................................yk 1
Frutti......................................kp 3/27...............................yk 9


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk




Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0406



Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Heipä hei, kaikki! Käyn minäkin jättämässä tänne tassunjälkeni. =) Olen käynyt lukemassa viestinne, mutta en ole itse ehtinyt kirjoittaa. Eipä silti, ei alkukierrossa paljon ole kertomista ollutkaan...

Omassa navassa taitaa olla ovis käsillä. Ovislimat bongasin jo la-aamuna, mutta luulen, ettei ovis vielä silloin ollut (tai aina parempi jos oli, sillä pääsiäislomalla ehti pupuilemaan). Tänäänkin on vielä vähän nipistellyt oikeaa munasarjaa ja laskennallisestikin voisi olla ovis käsillä. Kunpa mies tänään (ja itse myös) jaksaisi vielä työpäivän jälkeen olla aktiivinen vauvantekopuuhissa. B)
 
kp 16. ei ovista tässä kierrossa, tai sitten en ole huomannut sitä, tai sitten se on myöhässä tai sitten voisin olla vaikka raskaana. mikähän olisi todennäköisintä, mulla ei oo ikinä ollu kp 14 myöhempää ovista.. :D
 
mä menen huomenna lääkäriin. ei tätä oloa kestä hullukaan :ashamed: oksettaa iltaisin ihan hirveästi ja naama täys finnejä. jonkun epämääräisen viivanpaikan sain testiin tänään(näkyy kun oikeen kääntää ja vääntää testiä)
tuskin raskaana olen mutta jotain häikkää jossakin on kun olo on tällainen.
 

Yhteistyössä