KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

kääkkis
Lasihelmi :hug: ( Laitoin sulle yv:tä)

Kyllä sä Mussu81 olet raskaana, onnittelut :heart:

Itse soitin tänään terkkariin ja sain lääkärille soittoajan. Pitäisi soitella mullepäin perjaintaina ja toivottavasti laittaa samantien sitten sen terolut-reseptin |O
 
KESKIVIIKKO 28.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 75/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 718/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 56/27-30.........................yk ??

BansQu..................................kp 44/??...............................yk 0
Neppi.....................................kp 43/28-??..........................yk 1
Kääkkis..................................kp 43/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 42/29-??..........................yk 8
nahar.....................................kp 39/26-30..........................yk 4
Pompula32.............................kp 38/29................................yk 4

Minttis81................................kp 37/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 35/??.................................yk 1
Tarkse....................................kp 28/29-32............................yk 5

smurffiina84...........................kp 25/30..................................yk 1
Frutti......................................kp 25/27..................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 23/27..................................yk 2

commander77........................kp 13/28....................................yk 2
Sssalla...................................kp 13/19-32...............................yk 12
höperö75...............................kp 7/28....................................yk 23
Orwokki..................................kp 7/35....................................yk 12
Miuski00.................................kp 6/28-35...............................yk ?
Mädchen.................................kp 6/28-30...............................yk 7
kekkis.....................................kp 4/31-38...............................yk4
tääl taas................................kp 2/20-26.............................yk 8
Marble....................................kp /34.................................yk 2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Laittakaahan plussanneet vielä tänne merkkiä, kenet saapi poistaa listalta =) En enää millään jaksa alkaa lukemaan koko pinoa sunnuntain jälkeen, riitti kun koitin laittaa listan ajantasalle :whistle:

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE :flower:
 
Mädchen mut saa siirtää sinne plussaneisiin, vaikka ihan oman mielenrauhan vuoksi ostinkin vielä paketin (2 liuskaa) niitä himpuran marketin testejä jotka koko ajan antaa hailakkaa haamua :D :LOL:

Tuossa vielä kamerasta purettu kuva siitä aamullisesta apteekin testistä. On huomattavasti selkeämpi kuin se kännykällä napattu pikaotos...


Kiitokset kaikille tsempistä ja rohkaisusta pahoina päivinä. Marraskuusta asti olen täällä valunut ja purkanut sydäntäni, joten ikävä tulee! Kovasti kaikille peukkuja ja plussatuulia :whistle: Minä siirryn odotuspuolelle jahka uskallan ja toivon myös pysyväni siellä...
 
Hei! Onnea mussu81 plussasta ja jarrusukkia mukaan!

Toistan vielä edellisen sivun kysymykseni, josko joku osaisi jotenkin selventää, kun en löydä tietoakaan mistään: Haluaisiko joku selventää mulle noita ovislimoja. Mä en siis tosiaan ole moisten edes tajunnut olevan olemassa, ennen kuin täällä jotkut niistä puhuivat. Mulla siis tänään ollut niiiin limainen päivä, että oksat pois. Ja munasarjan seudut olleet koko päivän kipeät. Olin eilen ihan varma, että alkaa hiivatulehdus kun alavatsaa juili tutusti, mutta limat on pysyneet kirkkaina, eikä mitään kutinaa tullutkaan. Vaan tämä vihlonta ja paksut limat. Ja yhdessä limassa oli pieniä ruskeita tahroja, eli ihan vähän verta. (anteeksi yksityiskohtainen selostus) Eli; tarkoittaako tämä sitä, että ovuloin nyt vai että ovis on tulossa? Mulla ovispäivä ois torstai kierron mukaan, mutta tuliko se kuitenkin aikaisemmin? Varmuuden vuoksi on nyt kuitenkin tänään pupuiltu, kun en oikein tiedä tätä tilannetta. Voi että mua hävettää tämä tyhmyyteni, mutta kun edellisillä kerroilla ei tällaisia ehtinyt miettiä, kun olikin jo raskaana, niin ei ole tullut tutustuttua aiheeseen...
 
commander77
mulla ainakin ovislimat on sellasta kirkasta toooosi venyvää ja sitä tulee n. 2-3 päivää ennen ovista ja jatkuu siihen asti kunnes ovis on mennyt ohi.

minut saa kans siirtää plussanneisiin.Siirryn tuonne odotus puolelle sitten joskus ja kuten mussu toivon myös että siellä saisin pysyä.



oikeen kovasti plussatuulia kaikille ja toivotaan että pääsette mahdollisimman pian mukaan tammikuun odottajiin!


 
mussu81 ja miisuliisa päivitetty =)


commander77
: lainaus metku.netin perhesuunnittelusivuilta:

"Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa "klimppi", kun ovulaatio lähestyy. Ovulaatio tapahtuu sitten ovulaatioliman VIIMEISENÄ päivänä, joten ovulaatiota seuraa heti kuiva kausi. Eli vasta jälkeenpäin voi sanoa koska ovulaatio oli. Valkovuoto lopahtaa heti ovulaation mentyä ohi ja lisääntyy taas ennen kuukautisia."

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php
 
..ja munarakkula voi puhjetessaan aiheuttaa pientä verenvuotoa, joten veikkaisinpa, että sulla on commander77 ovis juurikin ollut, huomenna saattaa olla jo kuivat kelit :LOL: .

Mulle vois päivittää kp 3/? ja yk 1. Kiitokset Mädchenille päivityksestä!

Hurrrrrjasti onnea ja tarrasukkia plussanneille!
 
KESKIVIIKKO 28.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 75/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 71/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 56/27-30.........................yk ??

Neppi.....................................kp 43/28-??..........................yk 1
Kääkkis..................................kp 43/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 42/29-??..........................yk 8
nahar.....................................kp 39/26-30..........................yk 4
Pompula32.............................kp 38/29................................yk 4

Minttis81................................kp 37/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 35/??.................................yk 1
Tarkse....................................kp 28/29-32............................yk 5

smurffiina84...........................kp 25/30..................................yk 1
Frutti......................................kp 25/27..................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 23/27..................................yk 2

commander77........................kp 13/28....................................yk 2
Sssalla...................................kp 13/19-32...............................yk 12

höperö75...............................kp 7/28....................................yk 23
Orwokki..................................kp 7/35....................................yk 12
Miuski00.................................kp 6/28-35...............................yk ?
Mädchen.................................kp 6/28-30...............................yk 7
kekkis.....................................kp 4/31-38...............................yk4
BansQu..................................kp 3/??....................................yk 1
tääl taas................................kp 2/20-26.............................yk 8
Marble....................................kp ?/34.................................yk 2


Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Oi kiitos, kiitos, kiitos ihanat ihmiset vastauksista! Tämä selventää, oli mulle eka kerta kun koko hommaa huomasin, joten siksi olin ihan ulalla. Pitänee vielä pupuilla loppuviikosta ihan just in case, mutta jospa olisi tuuri käynyt ja ajoitus osunut kohdalleen :)
 
minut saa siirtää plussanneisiin, soitan tänään neuvolaan ja varaan ajan :heart:


Ihan hirvittävästi stemppiä muille yrittäjillle, tulkaa pian perässä!

Meillä vauvaresepti oli että molemmat söi jo ennen yritystä: monivitamiini, foolihappo, omega. Yrityksen aikana minä söin lisäksi ihan hirvittävästi bataatteja (nyt oksettaa jo ajatuskin!) sillä jostain luin että se auttaa ovuloimaan, greippimehua join myös ja söin babydisperiiniä. Tuohon babydisperiiniin muuten alkaa olla aikamoinen luotto nyt nimittäin, kakkonen tärppäsi vuoden yrittämisen jälkeen ekasta disperin kierrosta ja tämä kolmonen myös! Lisäksi harrastettiin seksiä jokaikinen päivä, kiinteyttää muuten kivasti takamuksen ;) nyt on niin timmi pylly että :LOL:
 
Neppi :LOL: :heart: no saiskin joka päivä, hyväku kerran pari kuussa.. plääh.-
Mun täti ei ole vieläkään tullut kylään, mutta aamuyöstä pisteli taas tonne oikealle puolelle kohtua? siis semmosta ku joku tökkis jollain puikolla:/ Oon jo ruvennut pelkään jotain tulehdusta tai kystia. Ei merkkiäkään et täti tulis. Tuli vaan mieleen et mitä jos mulla olikin ovis viime torstaina viikko sitten kun tuli siihen ovistestiin plussa!!?? että ois niin sekaisin kaik, nyt sais sit venata niitä menkkoja vaikka kuinka kauan.. noh saa nähä..
 
smesmira, mulla ainakin on nipistellyt just oikean puolen munista kovastikkin ennen plussaa! Ehkäpä teilläkin.. :) Nyt sit ne nipistelyt on muuttuneet venytyskivuiksi, siis jos venyttelee itseään, aivastaa tms, niin repäisee kohdun reunoja eli ne kannattimet siellä alkaa vissiin taas jo löystyyn
 
TORSTAI 29.4.2010


vauvahaaveilija85..................kp 76/32..............................yk 1
Shamandalie..........................kp 72/??...............................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 57/27-30.........................yk ??

Kääkkis..................................kp 44/??...............................yk 2
Dora2010...............................kp 43/29-??..........................yk 8
nahar.....................................kp 40/26-30..........................yk 4
Pompula32.............................kp 39/29................................yk 4

Minttis81................................kp 38/28-38...........................yk 7
smesmira...............................kp 36/??.................................yk 1
Tarkse....................................kp 29/29-32............................yk 5

smurffiina84...........................kp 26/30..................................yk 1
Frutti......................................kp 26/27..................................yk 9
PoitsujenÄippä.......................kp 24/27..................................yk 2

commander77........................kp 14/28....................................yk 2
Sssalla...................................kp 14/19-32...............................yk 12

höperö75...............................kp 8/28....................................yk 23
Orwokki..................................kp 8/35....................................yk 12
Miuski00.................................kp 7/28-35...............................yk ?
Mädchen.................................kp 7/28-30...............................yk 7
kekkis.....................................kp 5/31-38...............................yk4
BansQu..................................kp 4/??....................................yk 1
tääl taas................................kp 3/20-26.............................yk 8


Marble....................................kp ?/34.................................yk 2
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
mwoana..................................kp??/??............................ ....yk




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun
Alba
tytöt0400
töppänä
smirgel
Keffeli
Varpu30
mussu81
miisuliisa
Neppi




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
puuh. nyt oli SE 5. päivä, ja tänään oli jokin epämukava kipuhetki. tuntui siis siltä jokin isompi tulisi ulos kuten menkkojen aikaan, mutta ei mitään toki. mieleen pompsahti heti että ei se alkio varmaan kiinnity tuollasella kivulla..
 
Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä! :heart: Tosiaan positiivista on se, että raskautuminen on mahdollista ja hyvin näkyy meillä "tavarat" sopivan yhteen, kun kaksi kertaa on tärpännyt peräkkäin. :)
Mulla alkoi tiistaina vuoto heti aamusta. Tuli ihan yllätyksenä, ei mitään kipuja ollenkaan. Alkoi vaan lorisemaan ihan kirkasta verta. Eilen sitten vuoto loppui. Ei tullut mitään limakalvoa, eikä muutakaan tavaraa, ihan vaan verta. Jotenkin outoa, kun menkatkaan ei ole tuollaiset. Ja kohdunsuukin on kova edelleen, ei sellainen pehmeä ja auki kuin menkoissa.
Mahaa nipistelee edelleen joka puolelta, mutta raskausoireita ei enää ole. Eilen aloin jo miettimään, että jos onkin kohdun ulkopuolinen, kun siinä voi tulla just normaalit menkat.
Ens keskiviikkona meen gynelle tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa ja mitään tulehduksia ei ole. Kun alkoi siis yrittää kiinnittyä, mutta ei jotenkaan onnistu.
Tosin tässä plussassa se kyllä on ollut jonkin aikaa kiinni, koska plussa voimistui...

Mutta nyt on mieli jo parempi, kunhan vaan pian pääsisi normikiertoon taas mukaan ja uuteen yritykseen. Jos se kolmas kerta vaikka toden sanoisi, toivotaan ainakin niin! :)

On tää kyllä niin ihana paikka, kun saa tukea ja voi kertoa omista ajatuksistaan ja toiveistaan ja peloistaan ja pettymyksistään. Kiitos teille :heart:
 
Plussia on tullu sillä välin kun olen poissa ollut :) Ilmoittelin siis itsestäni tuossa tammikuussa kun pillerit jätettiin.
Virallisesti emme ole yrittäneet vauvaa.
Mutta nyt voisi sanoa että yk.1 on alkanut vaikka mennäänki sillä että tulee sit ku tulee :)
kp 17/31-33
 
Jeps,

Gyne takana. Muuten kaikki ihan ok, mutta kohdunsuu on ärtynyt aikas pahasti. Syytä menkkojen pois jääntiin ei keksinyt hän ja tutkimuksen päätteeksi laittoi lähetteen labraan r-testiin ma aamusta vaikka mä sanoin, että tän viikon ma antoi negan kotitestillä. Eli en ole hullua hurskaampi täällä.

Hyvää vappua kaikille!
 
kääkkis
Jep,jep...Lääkäri soitti että mitään Teroluteja ei aloiteta :( Meinasi että sotkevat entisestään mun omaa hormonitoimintaa. Sanoi, että täytyy odottaa kesäkuun alkuun ja katsotaan sitten niitä Teroja ja niiden päälle tod. näk. jotain hormoniehkäisyä, että saadaan kierrot tasaantumaan. En kyllä ymmärrä miten se voisi auttaa, koska pillereiden ansiotahan tää on että kierrot venyy :kieh: Täytyy nyt vain odotella tuleeko tästäkin päälle 100 päivän kierto, vai mikä lie... Mitään ehkäisyjä en ainakaan ota käyttöön, et mennään sitten kolmilla menkoilla per vuosi ja otetaan ilo irti siitä. Lisäksi lääkärin mielestä mulla on stressiä, kun kysyi olenko väsynyt ( todellakin olen ollut jo monta viikkoa). En vain tajua miksi olisi, kun pyörin tässä kotona melkein kaikki päivät ja säädän muksujen ja koirien kanssa |O Useimmat jaksavat käydä sen lisäksi vielä töissä, eikä ole mitään uupumuksia, että mitä tästä nyt pitäisi ajatella...

Kaitpa tää tästä iloksi taas joskus muuttuu... Kaikesta huolimatta oikein HYVÄÄ VAPPUA kaikille =)
 

Yhteistyössä