Kolme mahotonta unelmaa?

vierailija
Haluaisin ettäolisin niinrikas että ei tarvisirahasta välittää. Haluaisin omistaa tavallaan maatilan jossa olisi kissoja ainaki 10. Micro possuaj. Koiria yms. Haluaisn että osaisin olla parempi kasvattaja lapsille koska olen aina halunnut suurperheen, mutta jo yhden kanssa in meinannut järki mennä.
 
mut toivoton
1. terveyttä itselle ja yhdelle perheenjäsenelle

2. paljon rahaa tai ihana ja hyväpalkkainen työ

3. oma ihana koti

Eka kohta kun toteutuis, pystyisin vähitellen toteuttaan seuraavat, mutta jos ekan lisäksi toka, elämä helpottuisi paljon!
 
Olisin järjettömän tökeän ja ällöttävän rikas. Niin, ettei tarvitsisi välittää rahasta pätkääkään

Eläisin onnellisena maatilalla lasteni ja mieheni kanssa.

Eläisimme kaikki terveinä pitkän ja hyvän elämän.
 
Stanas
Ensimmäinen ja tärkein: Muututtais koko perhe täysin terveeksi, ilman minkäänlaisia vaivoja. Ja pysyttäis kans terveenä.

2. Oltaisiin kaikki minun pienessä perheessä onnellisia koko pitkä loppuelämämme

3. Oltais niin varakkaita, että voitaisiin ostaa ja tehdä mitä vaan mieleen juolahtaa.

Hömppätoiveita mulla ei ole.
 
Ken guru
Sanotaan että raha ei tuo onnea, mutta haluaisin silti kokea sen että on varaa tehdä mitä vain, elää perheen kanssa harrastellen.

Haluaisin olla erittäin älykäs menettämättä huumorintajua ja kykyä elää leppoisasti. Outo toive kai?

Haluaisin että perheemme saisi elää täysin terveinä ja kuolla "vanhuuteen", kuten ennen tavattiin sanoa.
 
Ken guru
Ei vitsit, olipas itsekkäitä unelmia.

Kyllä ykkösunelmani on kuitenkin että joka ikinen lapsi saisi elää onnellisen ja terveen lapsuuden. Tämän laitankin sen tilalle että olisin erityisen älykäs.
 
vierailija
1. Että keskimmäinen lapselle parantuisi ja saisi elää parempaa elämää jatkossa, ilman huonoa ja kipeää oloa.

2. Että lapseni saisivat kaikki elää onnellisen elämän ja pysysivät erossa huumeista, alkoholista yms.

3. Että osaisin kasvattaa lapseni niin, että pystyisivät aina tukeutumaan vanhempiinsa ja kertomaan kaikki huolet meille.
 
9mmm
oliivipuutarha taloineen siciliasta :) toi aikamatkailu olis kyl huikeeta jo.


se että mä voisin lentää niinku peter pan.

ja kunnon valkonen heppa siellä tilalla.

eihän noi kaikki mahdottomii ees oo.
 
HippuTAR
Haluaisin et toi yks lapsi paranis kaikista vaivoistaan.
Sit haluisin et olisin itte edes vähän terveempi.
Ja sit omakotitalon, mutta vain jos toi kakkoskohta toteutuis.
 
Muuttaisimme paratiisisaarelle hienoon ja moderniin asuntoon.

Emme kävisi töissä, paitsi minä voisin tehdä mitä taidetta huvittaa. Maalaisin paratiisisaaren palmujen rungot.

Söisimme kaikkea terveysruokaa ja olisi rajattomat resurssit hankkia ruokaan liittyvää tietoa ja voisi hankkia erilaisia superfoodeja rajattomasti. (Lisäksi pihvejä)
 

Yhteistyössä