Kommentoi palstauudistusta

Tekee edelleen tätä että vaihtaa mielivaltaisesti avatarin johonkin vanhaan. Aamulla oli taas vanha pärstä keikkumassa, vaikka olin eilen vaihdellut sitä moneen otteeseen. Tässä välissä on ollut 3 eri kuvaa ja sitten kuplassa pällistelee se kaikista vanhin.
Siinä on joku ihme bugi, en tiedä, oletteko ylläpito tajunneet.
Ihmettelen myös, miksi ylläpito ei vastaa viesteihin...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tekee edelleen tätä että vaihtaa mielivaltaisesti avatarin johonkin vanhaan. Aamulla oli taas vanha pärstä keikkumassa, vaikka olin eilen vaihdellut sitä moneen otteeseen. Tässä välissä on ollut 3 eri kuvaa ja sitten kuplassa pällistelee se kaikista vanhin.
Siinä on joku ihme bugi, en tiedä, oletteko ylläpito tajunneet.
Ihmettelen myös, miksi ylläpito ei vastaa viesteihin...
Samaa kanssa ihmetellyt. Mahtavatko edes lukea tätä enää.
 
vierailija
Vaihtakaa noi ällöt värit, kuten persikka taustaväri, johonkin rauhallisempaan ja neutraalimpaan (esim. vaal.harmaa, vaal.sininen).

Tykkäilyt/peukutukset puuttuu.

Teillä on tuhannen taalan paikka "kaapata" nyt vauva:n lukijat tänne, koska he pilasivat palstauudistuksillaan palstansa totaalisesti. Tehkää tämä vanhan vauvan näköiseksi ja samalla lailla toimivaksi, koska systeemi oli paras mitä suomalaisilla keskustelupalstoilla on ollut. Myös Suomi24 oli ennen parempi ja selkeämpi. Mutta idiootit jäärät eivät suostu myöntämään virheitään ja palaamaan parempaan vanhaan, kun ovat uutuutensa kalliilla tilanneet. Vihaiset lukijat etsivät uutta keskustelupaikkaa. Ja aika moni on sanonut tulevansa tänne.
 
@admin ja muu ylläpito, eikö näihin enää vastailla mitään? o_O
Laittakaa lukkoon jos ei. Mitäpä tähän sitten turhaan kirjoitellaan.

Eikö tuota nikki/kirjekuori/ilmoitukset palkkia saa pois?
Vie turhaa tilaa eikä sen nyt koko ajan tarvisi itselle näkyä.

Sivut voisivat latautua nopeammin, sivujen pomppiminen ketjuissa saisi loppua, kestää kauan kunnes sivu pysähtyy johonkin kohtaan. Monesti vielä siihen mistä on tullut joku ilmoitus jos sen on katsonut ja kun sivun lataa.

Paremmin toimivia sivuja samalla pohjalla on!!
Miksi tämä ei ole sellainen?

Jotkut on myös sanoneet tapatalkin poistuneen uudistuksen myötä, miksi?

Ja nuo avatarkuvat vaihtuvat tämän tuosta uudesta vanhaan jne.
 
Miksi noita avataria pitää jatkuvasti vaihtaa? Onko syynä huono itsetunto?
Palstauudistus on taas ihan syvältä. Haiskaa pahalle.
Miksi ei saisi vaihtaa avataria, kuvilla on hauska leikitellä, se on huvia ja hauskaa. :D Ei mitään tekemistä itsetunnon kanssa.

Tosiaan ylläpito noi uudet avattaret ei näy kaikilla tai vaihtuu hitaasti ja vaihtuu yksinään. Sivut pomppii liikaa. Niin ja mä haluaisin nähdä mihin aloituksiin olen kirjoittanut.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miksi ei saisi vaihtaa avataria, kuvilla on hauska leikitellä, se on huvia ja hauskaa. :D Ei mitään tekemistä itsetunnon kanssa.

Tosiaan ylläpito noi uudet avattaret ei näy kaikilla tai vaihtuu hitaasti ja vaihtuu yksinään. Sivut pomppii liikaa. Niin ja mä haluaisin nähdä mihin aloituksiin olen kirjoittanut.
Tämäkin oli hyvä silloin joskus kun uudistus tuli.
 

Yhteistyössä