Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

No siis mulla tippu synnytyksen jälkeen 10kg melkein ittestään ja sitten vaan kovalla kurilla ja liikunnalla.. Liityin kiloklubiin ja mulle se autto. Arkisin syön n. 800- 1000kcal ja viikonloppuisin n. 1500kcal.. Eli syön aika niukasti mutta monipuolisesti ja kasviksia menee päivässä 0,6-1,5kg päivässä.. Ja herkkuja en ole syönyt paljon mitään.. Tänä aikana herkut mitä olen syönyt pystyn laskemaan kahdella kädellä.. Ai niin sokeria en käytä juuri ollenkaan ja vaaleata leipää, perunaa, makaronia vain joskus.. Liikun n 5-7 päivänä viikossa.. Mutta nykyään nautin liikkumisesta :)
 
"Heh"
Mielenkiinnolla seuraan onko tästä porukasta puoletkaan jäljellä enää kuukauden päästä :D Nyt jo monella vaikuttaa vähän siltä... "Mutta kun tuola on kakku kaapissa ja ja ja"
"Mulla ei ole vaakaa niin niin..."
"Söin tänään vähän huonosti niin aloitan huomenna..."
"On häät/hautajaiset/ristiäiset/synttärit joissa on PAKKO syödä ensin, joten aloitan vasta..."

Ei hyvältä näytä sanotaanko näin :D
 
Miffy
sulle "he" oon miettiny ihan samaa, kun on sydämen palo laihtua miin
ei sitä tee mieli mässyttää vaikka ois mitkä hääjuhlat ja grillaus kekkerit!!!!
Olen päättäny laihtua ja oon ny tiputtanukki jo -4kg ja ny sali kortti hommattuna
ja täl vklls tipounu kilo lisää!!! tsemiä kaikille!!!!
 
Minulla aamupaino oli sen 81kg tasan, mitä eilen uumoilinkin.
Minä olen myös pari kertaa aiemmin laihduttanut hyvinkin lyhyessä ajassa 10-20kg, mutta raskaudet on aina tuoneet kilot takaisin.
Nyt edellisestä raskaudesta on 4v aikaa ja vuosi raskauden jälkeen paino oli 72kg (ennen raskautta 65kg), mutta niin vain on hiipinyt kiloja taas lisää...

Pidän välitavotteita 5kg:n välein eli 75kg, 70kg, 65kg jne ja silloin palkitsen itseni jollakin, mitä juuri sillä hetkellä' haluan, muutoin tämä tuntuu liian rankalle.
Vähimmäisvaatimus on 60kg, mutta kaikki mikä sen alle menee on tässä tapauksessa plussaa =D

Yritän mennä annoskokojen pienentämisellä, herkkujen vähentämisellä ja liikuntaa lisäämällä, mistään en kuitenkaan täysin kieltäydy.
 
  • Tykkää
Reactions: mamilu ja aket
Keskiviikko on siis puntaripäivä? Millaisia tavoitteita ihmisillä on tälle viikolle? Minä kävin äsken luvattomasti puntarilla ja siitä 84kg:n aloituspainosta on jo nyt tippunut 0,8kg. Vieraitakin kävi ja kaapit notkuu herkuista, mutta yhtään en ole sortunut. Eikä oikeastaan tee edes mieli. Pakkaseen laitoin sen minkä pystyin ja lapset syö mitä jäi kaappiin. Itselleni varasin viinirypäleitä kahville :D

Miten teillä menee? Tsempataan nyt toisiamme, sehän tässä on ideana!

Lisäys: oma tavoitteeni on saada paino 83kg:n keskiviikoksi. Se näyttää toteutuvan, jos pidän vaan tiukan linjan.
 
Viimeksi muokattu:
"Milli"
Itellä tälle viikolle tavote on -500g, koska imetän. Raskauskilot siis syynissä ja nämä ennen raskautta kertyneet kilot pudotan sit ku lopetan imetyksen.
Ihana ku tänään on jo perjantai ja alkaa viikonloppu. Ihanaa viettää omaa aikaa oman perheen kans ilman reissuja tms.

Niin ja siis alotuspaino oli 80,1kg, niin tavote on sen 79,6...tai no laitetaan riskisti 79,5 kg ;)..pitkä taival on edessä, joten repsahduksia en voi sallia.
 
  • Tykkää
Reactions: Villivadelma77
Mulla oli tänä aamuna 80,5kg, eli -500g lähtöön, mutta tiedän, että se on normaalia päivittäistä vaihtelua ja voi hyvinkin olla tullut huomiseksi takaisin, mutta jos vain tsemppi pysyy päällä, niin se pysyykin pois. =)

Tavotteita ei sen kummemmin viikkokohtaisesti ole, mutta jos se on jotain 500g-1kg välillä, olen tyytyväinen, KUNHAN EI TULE LISÄÄ!!! =D

Tänään jos illalla saisi tunnin pyöräilylenkin tehtyä, kun ei sadetta ole luvannut =) Nyt päivällä ensin hyötyliikuntaa koko talon siivouksen merkeissä. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Villivadelma77
Tuo siivoaminen on huippuhyvä liikuntamuoto ja menee aikakin kuin huomaamatta. Ei koko ajan mieti syömisiään, kun on tekemistä.

Vielä kysyn sellaista, että onko teillä jokin motivaattori, jonka avulla laihdutatte? Minä olen kasannut neljät sopimattomat farkut avoimelle hyllylle. Alimmaksi laitoin ne, joiden pitäisi mahtua, kun olen tavoitepainossa. Ylimmäksi ne, jotka ovat aika lähellä päälle mahtumista jo nyt. Ne välillä olevat farkut ovat myös koko järjestyksessä. Tiedän saavuttaneeni ensimmäisen etapin, kun voin ottaa ylimmät farkut käyttöön. Toisen tavoitteen olen saavuttanut, kun toisetkin farkutkin voin poistaa kasasta ja ottaa käyttöön jne...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Holly&Ivy
Mä tulen kanssa mukaan, mulla olis tavoitteena päästä samaan mitä oli ennen raskautta a :D eli 78 kgsta 62 kg, eli reilu 15 pois!

Mäkin aion viikonloppuna sitten luistaa tästä, meillä on ristiäiset, mä niin mässään, sanokaa mitä sanotte!

hups.. kävin pitkästä aikaa vaa'alla se olikin 80.6 |O

No, työtä vaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. Mun pitää keskittyä seuraavina viikkoina lähinnä siihen mitä paan suuhuni. Mulla on tulehdus edelleen päällä (kohtu/munasarja) joten liikkuminen on tosi vähäistä. Siivoaminen on aika hyvä hyötyliikunta kyllä. Aamukahvia tässä hörpin ja Sekin piti korjata tuohon mun painoon, että siinä oli kilo väärin eli 85 oli mun paino.
 
Kutistuja
Moikka. Mulla tänään 7. päivä cambridgea. Olo on ihan hyvä. :) Puhtaalla paastolla oon vielä mennyt, mutta katotaan alotanko paasto+ ensviikolla, vai meenkö puhtaalla sinne maanantain 9.7. punnitukseen asti.

Senttejä mittailin aamulla ja neljässä päivässä vyötäröltä oli 2cm kadonnut. Hyvä niin. Puntarissa en ole edelleenkään käynyt.

Tsemppiä jokaiselle! :D
 
Rekisteröidyin nyt sitten minäkin...

Kiloja on kertynyt liikaa kahden raskauden myötä, tai ei niinkään niiden raskauksien vaan tämän kotielämän. Syötyä tulee liikaa ja liikuttua liian vähän. Ikinä en ole ollut mikään tikkulaiha eikä se ole toiveissa nytkään. Jos vaan pääsisi takaisin siihen hyvänolonpainoon, joka häämöttää jossain siellä reilun 10 kilon päässä. Olen ottanut itseäni niskasta kiinni liikunnan suhteen ja yritän ihan tosissani jättää kaikki herkut ja santsiannokset väliin. Eiköhän näillä keinoilla päästä alkuun. Hommaa tietysti helpottaisi, jos jostain löytyisi se kadonnut itsekuri. :)
 
plm
[QUOTE="Heh";26570900]Mielenkiinnolla seuraan onko tästä porukasta puoletkaan jäljellä enää kuukauden päästä :D Nyt jo monella vaikuttaa vähän siltä... "Mutta kun tuola on kakku kaapissa ja ja ja"
"Mulla ei ole vaakaa niin niin..."
"Söin tänään vähän huonosti niin aloitan huomenna..."
"On häät/hautajaiset/ristiäiset/synttärit joissa on PAKKO syödä ensin, joten aloitan vasta..."

Ei hyvältä näytä sanotaanko näin :D[/QUOTE]

Niin samaa mieltä. Harmillista jos porukka ei tajua että kohtuullinen herkuttelukin on sallittua eikä laihduttaminen/elämäntapamuutos ei tarkoita mitään kitukuuria.
 
Miffy
Päivän hölkkälenkki tehtynä..kolmenvartin mittainen :) jos huomenna ehtis salille ja
sit tulee 5pv tauko liikunnan suhteen. tänään tulee kavereita grillaan..
syön puolikkaan makkaran..puolikkaan pihvin ja rutkasti salaattia. herkkuihin kuten
karkit jätskit sipsit en koske..sabotoisin vain laihdutustani.....
on niiiin onnellinen olo tuosta hälkkälenkistä..biimeks hölkäänny 7-vuotta sitte..
ja sillo jakso iha eritavalla kun oli muutenki hoikka ja sporttinen :)
tsemppiä kaikille :)
 
Minäkin tulen mukaan. :) Laihduttelen ihan normaalipainon sisällä, eli pituus 167cm ja paino 57kg, pitäisi saada 50 kiloon. Vyötärö 66cm, en siis ole huolestunut siitä. Enemmänkin käsivarret, reidet ja pohkeet huolestuttavat ja näyttävät kamalan löllöiltä. :s pitäisi tietysti liikkuakin..
 
[QUOTE="Heh";26570900]Mielenkiinnolla seuraan onko tästä porukasta puoletkaan jäljellä enää kuukauden päästä :D Nyt jo monella vaikuttaa vähän siltä... "Mutta kun tuola on kakku kaapissa ja ja ja"
"Mulla ei ole vaakaa niin niin..."
"Söin tänään vähän huonosti niin aloitan huomenna..."
"On häät/hautajaiset/ristiäiset/synttärit joissa on PAKKO syödä ensin, joten aloitan vasta..."

Ei hyvältä näytä sanotaanko näin :D[/QUOTE]

Minä kuulun tähän kastiin. :ashamed: En ole vuosiin saanut kaivettua motivaatiota pysyvän laihdutuksen aikaansaamiseksi, joten pieni ihme jos se onnistuu nytkään. Mutta hyvähän sekin on jos ei paino ainakaan enää nouse. :xmas:
 
No nii, pari päivää takanapäin. Sanoisin että ihan kohtalaisen hyvin lähtenyt käyntiin vaikken kamalan tiukkana olekaan ollut. Huomenna vaakaan tarkistamaan oisko parissa päivässä tullut tuloksia :)..tuskinpa vaan. Keskiviikkoko on virallinen punnauspäivä? No siinä tapauksessa tavoite mulla siihen 75,5 (aloitus 76,1).

Oon lisäilly tuota veden määrää, mutta haittapuolena on jatkuva pissahätä. Viime yönäkin jouduin kaksi kertaa käydä pissalla eikä töissäkään oo kiva jatkuvasti juosta vessassa. Mulla veden lisäys tarkoittaa n. litran ylimääräistä vesimäärää, siis normaalin juomisen lisäksi n. litra vettä.
 
"löllö"
kai se on pakko hypätä mukaan, niin en kehtaa napostella tota suklaalevyä loppuun x)

vaa'ankin ostamista harkitsen vakavasti, sitä odotellessa mennään vyötärönympäryksillä.... painoa sais muutama kilo lähteä, ei hirveesti, mutta vyötärö olis ihanaa löytää pitkästä aikaa. mittaan sit ku ei oo vauva sylissä, reilusti yli 80cm kuitenkin, tavoite joku 75.
 
Itekin tultiin juuri koko perhe "mettä" lenkiltä, tuli pelkästään käveltyä, eilen yksinään pääsin vähän juoksemaankin :D

Mä santsasin tänään broileripastaa |O

Hmm.. minkähän mä laittaisin mun keskiviikon tavoitepainoks. Nyt illan paino oli 79.6 joten oliskohan se tavoite vähintään 78, niin on ihan ok. Mutta tavoite tavoite, vaikka 77 :p

Tästä se lähtee!

Editti: Munkin pituus jäänyt mainitsematta, sitä on 168 :p
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa miten paljon porukkaa on tullut jo mukaan, minä ilmoittaudun myös! Pituutta 162cm, ja veikkaisin painon olevan jossain 60kg kieppeillä, mutta katson sitten keskiviikkona tarkan tiedon :) Tavoitteena voisi olla vaikka -5kg.
 

Yhteistyössä