kotihoidontuesta

Pitääkö tietää kotihoidontukea hakiessa tarkka päivämäärä, milloin tahtoo tuen loppuvan? Opiskelen iltaisin, mutta jossakin vaiheessa on edessä työharjoittelu ja silloin pitää lapsi laittaa hoitoon. Harjoittelun ajankohtaa en tiedä, joten en tiedä, mihin asti pitäisi kotihoidontukea hakea. Tietääkö joku, miten toimia?
 
Ei tarvii. Mulle se on tullut suoraan myönnettynä aina lapsen 3v ikään asti, sitten kun alkaa päivähoito niin kelalle menee siitä ilmoitus ja kh-tuki loppuu. Sitten haet vaan uudelleen kun harkka loppuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei tarvii. Mulle se on tullut suoraan myönnettynä aina lapsen 3v ikään asti, sitten kun alkaa päivähoito niin kelalle menee siitä ilmoitus ja kh-tuki loppuu. Sitten haet vaan uudelleen kun harkka loppuu.
Meillä päiväkoti alkaa elokuussa ja olenkin miettinyt meneekö tuo olmoitus suoran vai pitäisikö kuitnekin ilmoittaa itse? Mitään lomaketta siihen ei kyllä löytynyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei tarvii. Mulle se on tullut suoraan myönnettynä aina lapsen 3v ikään asti, sitten kun alkaa päivähoito niin kelalle menee siitä ilmoitus ja kh-tuki loppuu. Sitten haet vaan uudelleen kun harkka loppuu.
Meillä päiväkoti alkaa elokuussa ja olenkin miettinyt meneekö tuo olmoitus suoran vai pitäisikö kuitnekin ilmoittaa itse? Mitään lomaketta siihen ei kyllä löytynyt..
Mulla luki papereissa päivähoitopäätöksestä, että pitää ilmoittaa kelalle että päivähoito alkaa mutta kuitenkin melko pian tuli jo kelalta lappu, että kh-tuki loppuu kun päivähoito alkaa. Eli todennäköisesti sinne kelalle menee se ilmoitus. Ai mut tästä olikin jo tossa toisessa ketjussa :D
 

Yhteistyössä