Ku ei vain tulisi lähtö tänään...

Aamusella käänsin sängyssä kylkeä niin johan alko supistella. Täytyy toivoa että ne olis kuitenki pelkkiä harjoitussuppareita. On tuo tulokas kuitenki vielä niin pieni että sais vielä hetken pysyä sisällä.
 
Voiha sitä supistella kauankin ennen kuin syntyy. Ja se voi syntyä vaikkei oiskaan pää alhaalla ja kiinnittyny. Mulla oli sillo joskus neuvola ja th sanoi, et ei varmaan ainakaan vkoon synny kun ei oo laskeutunu eikä kiinnittyny ni niin vaan illalla alko supistukset ja seuraavana pvänä kuudelta illalla poika oli maailmassa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Voiha sitä supistella kauankin ennen kuin syntyy. Ja se voi syntyä vaikkei oiskaan pää alhaalla ja kiinnittyny. Mulla oli sillo joskus neuvola ja th sanoi, et ei varmaan ainakaan vkoon synny kun ei oo laskeutunu eikä kiinnittyny ni niin vaan illalla alko supistukset ja seuraavana pvänä kuudelta illalla poika oli maailmassa :heart:
No niin... Pitikö säikytellä. :LOL:
Nyt kyttään tota mahaa sit koko päivän ja mistään hommista ei tuu mitää. :D
 
Heippe
No mut onhan sul ihan hyvin jo viikkoja kasassa! Varmasti ihan terve pikkuinen, joskis pieni, jo syntyisi nyt. Mun tyttö syntyi rv 36+5 ja kaikki oli ihan kunnossa! Ja aika isokin oli noihin viikkoihin nähden, 46cm ja 2960g
 
vieras
Älä hätäile! Minua on supistellut todella paljon. Kipeitä tuli paljon ja säännöllisestikin n. 1kk sitten, jolloin olin myös ihan hermona. Kätilö ja th sanoivat, että joillakin supistelee kovastikin ja sitten loppua kohden vähenee. Nyt kun laskettuun aikaan on enää vko, kaikki supparit ovat hävinneet jonnekin (tai kylhän tuo maha välillä kovettuu, mut niitä ei lasketa:D ). ;)
 
vieras
Joo ei toi nyt vielä tarkoita sitä, että syntyis. Mulla supisteli esikoisesta joka aamuyö kahden viikon ajan kipeästi ennenkuin 38+6 syntyi.

Mitä tulee tuohon laskeutumiseen niin meidän kaikki kolme lasta on laskeutuneet vasta salissa. :D
 
vieras
Oliko ihan kunnon kipeitä suppareita vai niitä kivuttomia (mutta epämiellyttäviä) harkkareita?
Jos oli harjotussuppareita niin ei varmastikkaan mitään hätää - mulla tullut niitä jo raskauden puolesta välistä TODELLA paljon ja nyt voisi sanoa, että maha on ihan jatkuvasti kovana niiden vuoksi. Harmitonta, mutta epämiellyttävää...
 
Avemaria ei muistanu kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko ihan kunnon kipeitä suppareita vai niitä kivuttomia (mutta epämiellyttäviä) harkkareita?
Jos oli harjotussuppareita niin ei varmastikkaan mitään hätää - mulla tullut niitä jo raskauden puolesta välistä TODELLA paljon ja nyt voisi sanoa, että maha on ihan jatkuvasti kovana niiden vuoksi. Harmitonta, mutta epämiellyttävää...
Hankala selittää mutta jotain siitä välistä. Kipeämpi ku normaali harjoitussuppari mutta ei niin kivulias ku oikea. Sitä tässä nyt seurannu että muuttuuko noi kipeämmäksi vai pysyykö tuollaisina.
 
Ihan hyvät viikot, ei mitään hätää vaikka jo syntyisi.:) mulla eka synty 29+5 ja toka 35+5 ja kolmas 39+1.:) eka lapsi joutui olemaan teholla 2,5kk mutta toinen ei tarvinnut mitään tehohoitoja, viereen pääsi heti.:)
 

Yhteistyössä