Kuin hiton kauan postilla kestää yks paketti toimittaa perille!? :O

Ihan kiva.. Mun eka huutislähetys ja paketti on jumittunu johonkin matkan varrelle! |O V*tuttaa suoraan sanottuna.

Lähetyksen rekisteröinnit

24.11.2008, klo 23:59 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

24.11.2008, klo 11:07 Vastaanotettu kuljetettavaksi 01510 VANTAA 51/VANTAANPORTTI


Normaalistihan tuo olis ollu jo tiistaina perillä |O
 
vieras
Soita postiin/käy paikallisessa kyselemässä. Meillä myös ihmeteltiin Elloksen paketin viipymistä, paketti oli maannut postissa melkein kaksiviikkoa saapumisilmoitusta ei vain koskaan tullut meidän laatikkoon, eli nekin voidaan hukata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kirjaudu:
Ei tosiaan kirjaudu paljos koskaan tuonne seurantapalveluun paketin kulku. Tämän olen huomannut monta kertaa. Ja kaikki ei anna palautetta saamastaan paketista.
Ihan kiva. Laitoin kyllä just sähköpostia ostajalle.. Ku nyt vaan sais tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kirjaudu:
Ei tosiaan kirjaudu paljos koskaan tuonne seurantapalveluun paketin kulku. Tämän olen huomannut monta kertaa. Ja kaikki ei anna palautetta saamastaan paketista.
Ihan kiva. Laitoin kyllä just sähköpostia ostajalle.. Ku nyt vaan sais tietää.
Kannattaa soittaa Postiin, mutta en ihan vielä hermoilis. Tähän aikaan vuodesta on myöskin paaaaljon paketteja liikkeellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kirjaudu:
Ei tosiaan kirjaudu paljos koskaan tuonne seurantapalveluun paketin kulku. Tämän olen huomannut monta kertaa. Ja kaikki ei anna palautetta saamastaan paketista.
Ihan kiva. Laitoin kyllä just sähköpostia ostajalle.. Ku nyt vaan sais tietää.
Kannattaa soittaa Postiin, mutta en ihan vielä hermoilis. Tähän aikaan vuodesta on myöskin paaaaljon paketteja liikkeellä.
No niin kyllä on.. Empä ajatellu ollenkaan :ashamed:
 

Yhteistyössä