Kuinka monella on ollut hyvä vkl? :)

Mitä olette puuhailleet?


Mulla oli pitkästä aikaa aivan mahtava viikonloppu. :)
Perjantaina sain leipomis vimman ja leivoin vaikka jos mitä ja saimme illalla ystäviä kahvittelemaan.
Lauantaina meille tuli uusi auto ja illalla päästiin miehen kanssa kaksin ajelemaan ja saimme aikaa keskenämme.
Minä kävin paikallisessa laulamassa pari biisiä karaokessakin. :)
Mies tarjosi ihanat herkku ruuatkin minulle.
Tää päivä on mennyt perheen kanssa kotona kölliessä ja herkkuja syödessä.

Mä niin toivon,että tää hyvä fiilis jatkuu muutaman huonon viikon jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
[QUOTE="vieras";27203819]Mulla oli, kunnes tunti sitten riideltiin miehen kanssa..
Sitä ennen oli mahtavaa, tein kaikkea kivaa ja uuttakin.[/QUOTE]

Voi harmi. :(
Riiteleminen ei ole kivaa.Toivottavasti saatte asiat sovittua ja edessä olisi paljon lisää mukavia hetkia.
 
Keittiönoita
:wave:

Perjantai-illan vain laiskottelin ja lauantaina nukuin pitkään. Kävin syysmarkkinoilla, vähän - siis kirjaimellisesti vähän - siivoilin ja laiskottelin. Tänään tuli esikoinen puolisoineen sunnuntaipäivälliselle, joten päivä mennyt ruokaa laittaessa ja ilta läheisten kanssa. Varattiin nuorelle parille lennot jouluksi Meksikoon, joten nyt on yksi joululahja pois päiväjärjestyksestä. Äsken tiskailin astioita, konepesun kestävät ovat koneessa. Kohta pitäisi vielä ottaa loput ryöpätyt härkäpavut, kuoria ne ja laittaa pakkaseen. Sitten voisikin taas laiskotella :D
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
opo
Huippu, olin paripäiväisessä koulutuksessa ja samalla bilettämässä puol neljään ja oli hauskaa.
Samalla reissulla tajusin, etten kaipaa miestä ollenkaan, velvollisuudesta soittelin hänelle ja nyt mietiskelen mahdollisia uusia asumisjärjestelyjä.
 
"ammm"
Perjantaina käytiin lenkillä miesystävän kanssa, lauantaina kaverin kanssa salilla ja sitten lasten+miehen kanssa syyspiknikille, kaupan kautta meille . Leivottiin, ja kyöhnättiin kun sain lapset nukkumaan. Tänään löhöilyä, lukemista ja uimahallireissu lasten+äidin kanssa. Kaikki meni aivan mahtavasti, nyt on vaan sietämätön kaipuu kun ei pariin päivään pysty tapaamaan <3
Pelkkä ajatuskin tästä ihmisestä saa sydämen tekemään voltteja. Onnellinen.
 
kade
[QUOTE="ammm";27203981]Perjantaina käytiin lenkillä miesystävän kanssa, lauantaina kaverin kanssa salilla ja sitten lasten+miehen kanssa syyspiknikille, kaupan kautta meille . Leivottiin, ja kyöhnättiin kun sain lapset nukkumaan. Tänään löhöilyä, lukemista ja uimahallireissu lasten+äidin kanssa. Kaikki meni aivan mahtavasti, nyt on vaan sietämätön kaipuu kun ei pariin päivään pysty tapaamaan <3
Pelkkä ajatuskin tästä ihmisestä saa sydämen tekemään voltteja. Onnellinen.[/QUOTE]

kateellinen olen!
 
Joo. Perjantaina ja lauantaina synttärijuhlaa, lauantai-iltana miehen kanssa saunassa ihan rauhassa kun lapset meni nukkumaan. Tänään käytiin shoppailemassa ja katsomassa vaaria sairaalassa, vähän siivoiltu ja pakattu ensi viikon lomaa varten.

Semmoista kevyttä arkiluksusta ilman riitaa. Kaikilla hyvä mieli ja elämä on ihanaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
7thHeaven
Työviikko meni putkeen, joten oli hyvä fiilis viikonlopusta. Perjantaina olin vain, lauantaina kävin kirpparilla tekemässä hyviä löytöjä, tein hyvää ruokaa illaksi jne.
Sitten alettiin jostain vitun typerästä syystä (asunnon myynti, mihin käytetään se suht iso voitto) taas tappelemaan, ja mies on tähän asti pitänyt melkein mykkäkoulua. Ei helpota, että anoppi tunkee nokkaansa tähän asiaan vähän väliä, siitäkin miehellä pinna kireellä.

Kuitenkin enemmän hyvä kuin huono viikonloppu.
Huomenna on uusi viikko ja uusi mahdollisuus kaikelle :)
 
mvoeeo
No keskimäärin ollut ihan jees viikonloppu. Se, mikä tunnelmaa latistaa, liittyy asuntomme myyntiin. Se on ollut neljä päivää yksityisessä myynnissä, eikä välittäjiä lukuun ottamatta kukaan ole vielä tiedustellut yhtään mitään. Pelkään, ettei kukaan kysykään yhtään mitään ja kämppä jää käsiin. Tosin tiedän, että keskimääräinen myyntiaika on näissä nykyään ilmeisesti 2-2,5 kk:n paikkeilla, joten ei kai tässä vielä mikään hätä ole. Eikä onneksi olla myymässä huonoa kämppää huonolta alueelta...mut silti. Mä vaan oon tällanen stressipeikko ja relata pitäis. En vaan pysty.
 
"Sirkkeli"
Ihan hyvä viikonloppu on ollut, tätä päivää lukuunottamatta. Satanut koko päivän, ja koskenut päähän koko päivän.

Lauantaina nukuttiin pitkään, ja pyöräiltiin shoppailemaan tyttären kanssa. Ostettiin uusia juttuja hänen huoneeseensa ja muutama ruutupaita mitä hän on kaivannut pitkään ja hartaasti.
Kävin sen jälkeen vielä lenkillä' ja sienessä koissun kanssa. Sienisaalis oli hyvä. Tein tytöllekin maistuvaa ruokaa, ja leivoin pannaria, mutakakkua, mustikkapiirakkaa, sienipiirakkaa.
 
Ihana viikonloppu tytön kanssa ihan kahdestaan! Nautittiin vaan oleilusta. Tänään illalla sitten tyttö lähtikin taas isälleen ja mä ihmettelen tässä tyhjässä kämpässä et mitäs hittoa mä teen taas seuraavat kaks viikkoa...... Aika surkee fiilis.
 
7thHeaven
No keskimäärin ollut ihan jees viikonloppu. Se, mikä tunnelmaa latistaa, liittyy asuntomme myyntiin. Se on ollut neljä päivää yksityisessä myynnissä, eikä välittäjiä lukuun ottamatta kukaan ole vielä tiedustellut yhtään mitään. Pelkään, ettei kukaan kysykään yhtään mitään ja kämppä jää käsiin. Tosin tiedän, että keskimääräinen myyntiaika on näissä nykyään ilmeisesti 2-2,5 kk:n paikkeilla, joten ei kai tässä vielä mikään hätä ole. Eikä onneksi olla myymässä huonoa kämppää huonolta alueelta...mut silti. Mä vaan oon tällanen stressipeikko ja relata pitäis. En vaan pysty.
Missä kaupungissa ja alueelta myytte?
Meidän asunto menee huomenn VIP-myyntiin ja kahden päivän kuluttua tulee vasta oikotielle. Stressaan jo nyt, tuleeko kuinka naurettavia tarjouksia, ja oisko yhtäkään kelpoista......
 
mvoeeo
Missä kaupungissa ja alueelta myytte?
Meidän asunto menee huomenn VIP-myyntiin ja kahden päivän kuluttua tulee vasta oikotielle. Stressaan jo nyt, tuleeko kuinka naurettavia tarjouksia, ja oisko yhtäkään kelpoista......
No en viitti kaupunkia sanoa, kun ois aika helppo sit löytää ilmoitus suoraan ja siinä on sit mun nimi ja yhteystiedotkin. Sanotaan kuitenkin sen verran, että Länsi-Suomen läänissä ja sellainen pienehkö maalaiskaupunki (ja siellä ns. arvostetulla alueella). Potentiaalisia ostajia on siis huomattavasti vähemmän kuin jossain pk-seudulla, Turussa tai vaikkapa Tampereella.

Tsemppiä myyntiin teille!
 
"vieras"
yksinäisen viikonloput on yhtä tuskaa. kaverilla oli juhlat,mua ei kutsuttu, eilen kävin yksin shoppailemassa naapuri kaupungissa,saldo yhet kengät ja bensalasku. Tänään kävin vanhemmilla pikaseen kylässä ja sit ajelin ympäri kaupunkia varmaan pari tuntia,taas bensaa kului. ja loppupäivä mennytkin netissä pyörien. Onneks huomenna alkaa arki ni näkee ihmisiä ja voi mennä vaik kirjastoon istumaan ja kyttäämään ihmisiä.
 
"mirja"
no en osaa sanoa..lasta ei oltu kutsuttu naapuriin synttäreille, kurjaa. sitten kaveri halus kylään ja en ottanut vastaan kun toinen oli sanonut että tulee ja ei sitten tullutkaan. mies valitti väsymystään että ei jaksa töissä. vaihteeks tuli taas paskaa niskaan johan sitä oli reilu viikko hyvää
 
7thHeaven
No en viitti kaupunkia sanoa, kun ois aika helppo sit löytää ilmoitus suoraan ja siinä on sit mun nimi ja yhteystiedotkin. Sanotaan kuitenkin sen verran, että Länsi-Suomen läänissä ja sellainen pienehkö maalaiskaupunki (ja siellä ns. arvostetulla alueella). Potentiaalisia ostajia on siis huomattavasti vähemmän kuin jossain pk-seudulla, Turussa tai vaikkapa Tampereella.

Tsemppiä myyntiin teille!
Joo, ymmärrän.
Myyttekö ilman välittäjää jos sun nimi näkyy siinä?
Ei meidän ilmotuksessa kyllä näy mitään, mitä vois meihin yhdistää. Ainoastaan välittäjän yhteystiedot, ja tarjoukset tulee välittäjän kautta.

Tsemppiä teillekin! Tuo 2-2,5kk kuulostaa pitkältä ajalta, mutta ei se nyt loppujenlopuksi ole erityisen pitkä edes täällä pk-seudulla...
 
mvoeeo
Joo, ymmärrän.
Myyttekö ilman välittäjää jos sun nimi näkyy siinä?
Ei meidän ilmotuksessa kyllä näy mitään, mitä vois meihin yhdistää. Ainoastaan välittäjän yhteystiedot, ja tarjoukset tulee välittäjän kautta.

Tsemppiä teillekin! Tuo 2-2,5kk kuulostaa pitkältä ajalta, mutta ei se nyt loppujenlopuksi ole erityisen pitkä edes täällä pk-seudulla...
Joo, myymme ilman välittäjää (vaikka tiedostamme senkin, että joillekin harkitsijoille se voi olla kynnyskysymys). Isännöitsijämme (joka toimii myös välittäjänä eräässä firmassa) tosin oli käynyt tsekkaamassa laatimani ilmoituksen ja totesi sen olevan rutkasti parempi ja perusteellisempi monine kuvineen ja tietoineen kuin 95%:lla välittäjistä. :D Eli ei ainakaan ilmoituksesta pitäisi olla kiinni. Siitä tosin saattaa osin olla kiinni, ettei tää vapaudu ennen joulukuuta. Mutta onhan tässä aikaa...
 
Mikäs tässä, eilen kokkaisin innoissani mureketta, peruna-porkkanamuusia, uunisalaattia ja ruskeaa kastiketta ja jälkkäriksi omenapiirakkaa kinuski-vaniljakastikkeella. Sitten valmistauduin töihin menoon. Yön olinkin töissä ja tänään nukuin 7 tuntia päivästä ja muksu oli avomieheni kanssa seikkailemassa sateessa ja palauttivat yhden paketin postiin. Varasin hotellin Lontoota varten, kun anoppi ilmoitti, että viikko lontoossa on liian pitkään ja jaadajaada. Sai sitten jäädä kotiin. Huomenna varataan lennot.
 
kahvikirahvi
Hyvä viikonloppu oli.

Perjantaina oltiin mun vanhemmilla saunomassa ja yötä, lauantaina jätettiin muksu sinne hoitoon ja käytiin syömässä, elokuvissa ja yhdellä klubikeikalla.
Sitten käytiin katsastamassa kaupungin yöelämä ja muutama baari. Yöllä tultiin pizzerian kautta kotiin ja sunnuntaina sitten vietettiin laatuaikaa perheen kesken :)
 

Yhteistyössä