Kuinka moni MIELELLÄÄN saa lasten valokuvakortteja

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
joulukorttina? Mun mielestä on tosi mukavaa saada joulukortti, jossa on perheen lapsen/lasten kuvia. Ankeaa on sellaiset paperikortit tai jotkut massatekstarit, joita saa 10 samanlaista joulurunoineen. Eli minä ainakin saan erittäin mielelläni kuvakortteja lapsista :) Mukavaa nähdä kuinka lapset kasvaa. Muita?
Minusta, minusta on kivaa saada lasten kuva-joulukortteja, näkee miten lapset on kasvaneet jne. Tykkään myös itse askarrelluista korteista erityisesti.
Parempia ovat kuin mitkään tusinakortit.
Mutta kortti kuin kortti on parempi kuin tekstari...
 
Ei kiitos jokaiselle vain läheisille
En tykkää.

Kummilapsen tai sisarusten lapsen tai läheisen ystävän lapsen kuv on hieno, mutta mitä ihmettä tekee kuvalla jossa pällistelee jonkun vähän kaukaisemman sukulaisen tai tutun lapsi tonttulakki päässä.

Sellaisen askarrellun tai kaupasta ostetun kortin ottaa mielellään ja sen voi antaa lapselle joulun jälkeen leikeltäväksi askarteluihin, mutta mitä sillä valokuvalla tekee?
Laittaa tuntemattoman lapsukaisen kirjahyllyyn kyttäämään
 
ei kiitos
mitähän mä niillä teen? roskiin menevät.

ja jestas kun porukka tekee niitä mukeja, kalentereita ym mummoille ja ukeille ja sitten niitten on PAKKO niitä pitää esillä ja käytössä :D nyt joku tulee sanomaan että meidän anoppi ainakin mielellään pitää, mutta tottakai sen niin sanottava :D
 
Virpi
Naurettavinta on se kun mun laspen kummit lähettää joulukortin missä on niiden lapsen kuva :/ ei siinä muuta mutta oon tavannu ne ehkä kolme kertaa ikinä joista yksi kerta oli ristiäisissä (miehen ystävä pariskunta joka asuu kaukana) ja siis valokuvakortit :x :x
 
:wave: Läheisistä lapsista nuo on tietty ihania, mutta toisaalta pidän vieraampienkin lasten korttikuvista. Varsinkin jos lapsia muuten näkee harvemmin niin kiva edes noin saada päivitettyjä kuvia. =)

Ymmärrän kyllä että jollekin se on evvk, mutta toisaalta en tajua mikä siinä niin ärsyttää. Ovatko nämä ihmiset oikeasti niin valtavan kiinnostuneita niistä tiimarikorteita tms? Eikö voi ajatella että joulukortti on kiva saada vaikkei se välttämättä olekaan juuri se kaikista sen vuoden korteista ykkönen?
 

Yhteistyössä