Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

  • Viestiketjun aloittaja Äitiliini77
  • Ensimmäinen viesti
Demeter
Ainokaistani yritettäessä olin 22-23-vuotias.. 10kk meni siihen.. toista aloimme yrittämään kun olin 26-vuotias.. nyt olen 29 ja sitä toista ei ole näkynyt ja tuskin näkyykään.. minulla lapsettomuusongelma ei ole iän tuomaa siis, sitä on koko ajan ollut nuoresta saakka.. en osaa edes kuvitella asiaa vahinkovauva.. itse kun olen jopa teininäkin koheltanut ihan ilman mitään ehkäisyjä ja aina vaan menkat tuli tasan ajallaan..
 
Miimiäinen
Ekan aikaan pillerit, joita söin oli loppunut maahantuojalta :whistle: Jouduin pitämään siis kk tauon, jonka aikana tärppäsi :D Oli kuitenkin iloinen "vahinko" meille :heart:
Tokan aikaan tärppäsi tokalla kierrolla :heart:
 
ekaa kun alettiin yrittää, jätin pillerit pois elokuussa ja syyskuussa tulin raskaaksi. Tokasta ei edes ehditty aktiivista yritystä aloittaa,imetin vielä esikoista, kun tulin raskaaksi. Kolmannesta tulin raskaaksi heti viimeisen pilleriliuskan tyhjennysvuodon jälkeen, samoin neljäs sai alkunsa heti kun ehkäisy lopetettiin (se neljäs meni kyllä kesken). Tällä kertaa ehkäisynä oli km jälkeen kumi ja heti sen poisjättämisen jälkeen oli ns pullat uunissa. (en muista kysyttiinkö ikää, mutta olen nyt 28-v)
 
Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 12:14 Krisse kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 19:37 Demeter kirjoitti:
itse kun olen jopa teininäkin koheltanut ihan ilman mitään ehkäisyjä ja aina vaan menkat tuli tasan ajallaan..
Sehän lienee kuitenkin positiivista... Aikamoinen riski kumminkin... :x
Ei siinä ole mitään positiivista.. olisin silloinkin ottanut vastaan vauvan jos sillä tavalla olisi käynyt.. exän kanssa puhuttiin usein lapsista ja hän sanoi aina että minusta kuuluisi tulla hänen lapsensa äiti, vaikka emme akuutisti ajatelleetkaan perhettä kun opiskelut oli vasta lukiovaiheessa.. tosin eipä minusta tullut hänen lapsensa äitiä ja exäkin vaihtui aviomieheeni siinä tiimellyksessä.. Minä olen ihan siitä ensimmäisestä kerrasta kun yhdynnässä olin, ajatellut että voin tulla raskaaksi.. tosin niin ei ole käynyt kuin yhden ihmeen verran, vaikka ehkäisyä minulla ei ole ollut kuin muutaman hassun vuoden koko elämäni aikana!
 
Hamtaro
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 10:24 Äiksä83 kirjoitti:
meillä kaikki olleet yllätyksiä.kuten olen aiemminkin sanonut niin mun ei tarvi ku pestä mun ja mieheni kalsarit samassa koneessa niin oon heti paksuna... ;) :p
:LOL: :LOL: Meillä meni kuukausi.
 
Äitskäläinen
Esikoinen lähti alulle melkein ajatuksen voimalla eli heti kun mahdollista. Tätä kakkosta sit tehtiinkin reilu vuosi ennen kuin yllättäen tärppäsi heti kun lääkäri oli sanonut että tuskin voin saada lapsia lisää ilman että endometrioosia leikataan ensin.
 
jandi
lopetin pillerit haittavaikutuksien takia. seuraavan kuukauden aikana olimme ilman ehkäsyä 2 kertaa. eikä seuraavia menkkoja tullut.
ehkä oikea aika, taikka ollaan todella hedelmällisiä ihmisiä... =)
 
Lennu77
Pillereiden jälkeen meni 3kk ja sit natsas. Tosin se meni sitten kesken ja sen jälkeen yritettiin 1,5vuotta jonka aikana sain hormoneita ja sit tärppäs. Toisen kanssa oltiin sillä periaatteella että tulla saa kun on tullakseen. Tärppäs sitten 9kk päästä.
 
alannah
Esikoisen kohalla ei ollu mittää pillereitä eikä kortsuja ja noin 8 kk meni ku tulin raskaaksi. Ennen toista lasta mulla oli kokeena yhet pillerit. Tässä laskin ja luulin, et meni 9 kk ku tulin raskaaksi mutta eipä mennykkää ku 7 kk ku aloin sit toista lasta oottaan. Kolmannen kohalla tärppäs heti. :D
 

Yhteistyössä